Αναβάθμιση συστήματος (#3)

  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Δεν διαφωνώ για τις δυνατότητες των prima Luna συγκεκριμένα, που δεν είναι σίγουρα τυχαίο ότι έχουν πολύ καλή αποδοχή και πωλήσεις.

    Τα παραπάνω όμως σχόλια μου δεν αφορούν τους εν λόγο ενισχυτές ούτε τις δυνατότητές τους. Κάνω μια γενική συζήτηση πάνω στο θέμα που έθεσε ο φίλος σχετικά με την οδήγηση των 803 με λυχνίες.

    25  4 Apr 2016  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    πολύ καλά μηχανήματα τα primaluna αλλά οκ.. υπάρχουν και άλλα καλά λαμπάτα μηχανήματα σ' ατήν την κατηγγορία στην αγορά..

    επίσης θα ήθελα να πω, αν και φανατικός λάτρης της λάμπας, ότι δεν έχω ακούσει ποτέ τα B&W να παίζουν και τόσο καλά με λάμπες ενώ αντίθετα τα έχω ακούσει να κελαηδάνε με καλά τρανζίστορ..

    δεν θα ήταν άτοπο μια ακρόαση στον Δαλκαλίτση..

    26  4 Apr 2016  
  • spmk

    spmk

    Registered

    Ποια θα ελεγες Μανο?

    27  4 Apr 2016  
  • scoup

    scoup

    Registered

    Πουλα τα ηχεια κ παρε ενα ζευγαρι Tannoy prestige κ καθαρισες...θα τα οδηγεις με οτι θες...

    28  4 Apr 2016  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    spmk wrote:
    Ποια θα ελεγες Μανο?

    όλοι οι φίλοι γνωρίζουν την προσήλωσή μου στις DIY-ζουσες κατασκευές.. έχω κάνει τον κύκλο μου με τις επώνυμες συσκευές, με το DIY φτιάχνεις ή παραγγέλεις το μηχάνημα που θες, όπως το θες, με ότι υλικά θες και το πληρώνεις στο 1/3 ή και λιγότερο της τιμής που θα κόστιζε μαρκάτο..

    όμως δεν είναι όλοι έτοιμοι για DIY μηχανήματα, οι περισσότεροι φίλοι θέλουν ένα επώνυμο μηχάνημα στο σύστημά τους και στο σαλόνι τους και καλά κάνουν, να δουλέψουν και οι έμποροι και οι κατασκευαστές..

    για να περάσουμε στο ψητό λοιπόν, συνυπολογίζοντας πάντα το ότι ΔΕΝ θέλουμε μόνο πολλά watt αλλά ΚΥΡΙΩΣ ποιοτικά watt, για τα συγκεκριμένα ηχεία θα πρότεινα στο φίλο (μεταχειρισμένα φυσικά) :

    1) 2 Χ Audio Note Ankoru καθαρά 45 watt Parallel Single Ended χωρίς ανάδραση..

    2) 2 Χ KRELL FBB250 και πάνω

    3) 2 Χ Theta Digital Citadel

    για προενισχυτή δεν χρειάζονται ιδιαίτερες προτροπές και συστάσεις, πας Περιστέρι χωρίς πολλούς δισταγμούς και αναστολές..

    αυτά, καλό ταξίδι στις αναζητήσεις του φίλου μας..

    29  4 Apr 2016  
  • La_mj

    La_mj

    Registered

    Καλησπέρα σε όλους.

    Αν τυχόν γινόταν μια ακρόαση σε B&W με λαμπάτους τελικούς θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω τις εντυπώσεις σας.
    Γενικά πάντως λέγεται πως ο τελικός πρέπει να έχει καμιά 200ρια watt για να ακούσεις το καλύτερο από αυτά τα ηχεία, και εξ ου πιστεύω ότι " δεν συνεργάζονται καλά " με λαμπάτους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως μιλάμε για έως 192 λαμπάτα watt μονοφωνικών τελικών...
    Δεν έχω όμως κάποια εμπειρία (ακρόαση) επί του θέματος.

    Ο προενισχυτής της Primaluna έχει 250ohm έξοδο οπότε θα ταίριαζε με οποιοδήποτε τελικό αλλά δεν θα είναι και ο μόνος που θα δω...
    Ανξεκινήσω αναφορές και σε άλλους πιστεύω ότι θα ξεφύγει η συζήτηση και το αποφεύγω. Αν καταφέρω να ακούσω αυτούς που έχω στο μυαλό μου έχει καλώς. Διαφορετικά μπορεί να ρωτήσω τότε για συγκεκριμένα 2 ή 3 το πολύ προϊόντα αν έχει κάποιος προσωπική εμπειρία.
    Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του καθένα εκτός των manual που έχω κατεβάσει χρειάστηκα κάποιες διευκρινίσεις από κατασκευαστές (για το τεχνικό κομμάτι συνδυασμού προ και τελικού {και για να συγκρίνω καλύτερα εγώ τουλάχιστον στα χαρτιά}) που μου έδωσαν με μεγάλη χαρά και προς τιμήν τους.

    Για τον τελικό θα είναι πιο απλά τα πράγματα γιατί θα έχω τον προ παραμάσχαλα, αρκεί πάλι να υπάρχει. (πχ Classe με B&W υπάρχει σίγουρα, τώρα αν θα είναι ο CA-2300 με τα 803D είναι άλλο θέμα... αν θα βρω τα ηχεία με τους άλλους τελικούς πιο δύσκολο...)
    Για τελικό όμως έχουμε μέλλον μέχρι να μαζευτεί αντίστοιχο ποσό, αφού επί του παρόντος κατέληξα ότι ο προ θα κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά στο σύστημα που έχω.

    Όσο για τα ηχεία, όταν έψαχνα να βρω τι να πάρω μου πήρε 3 χρόνια μέχρι να τα έχω ακούσει σχεδόν όλα και μετά ξανά και ξανά και ξανά πάλι μέχρι ήμουν πια σε 2...
    Την εποχή εκείνη ήμουν μεταξύ αυτών που πήρα και στα ΜΑ PL300, και κατέληξα σε αυτά που έχω επειδή μου ακούγονταν πιο μελωδικά αν και τα άλλα ήταν πιο αναλυτικά.
    Επίσεις στο χώρο μου ηχείο με πολλές ευαισθησίες ως προς τη θέση που θα μπει δεν είναι δυνατόν να υπάρξει αφού πρέπει να συνυπολογίσουμε τα τραπεζάκια, καναπέδες κτλ που κατακλύζουν το χώρο και όσο αφορά το μέγεθος αυτά που έχω είναι ήδη μεγάλα.
    Τώρα με τις τιμές που έχουν φτάσει??? ούτε που το σκέφτομαι...

    Άλλη μια παρένθεση θα κάνω για να πω ότι οι λάμπες έχουν μπει στο παιχνίδι επειδή μου άρεσε το πιο μελωδικό έναντι του αναλυτικού, θέλω καλό διαχωρισμό οργάνων και καλή σκηνή.
    Μειονέκτημα ίσως έχουν στο κοντρόλ του μπάσου οι λάμπες αν και τα 803D έχουν καλό κοντρόλ σαν ηχεία. Με ευαισθησία 90 δεν θα τα έλεγα τόσο δύσκολα αν και τους αρέσει να παίζουν δυνατά ή τουλάχιστον όταν παίζουν δυνατά σε απογειώνουν.

    Αυτό που δεν μπορώ να βρώ για τις λάμπες γενικότερα είναι αναφορές στο IMD. Ίσως επειδή το distortion είναι στις 2ρες αρμονικές να μην είναι τόσο υψηλό για να είναι άξιο αναφοράς μια και ευημερεί όταν το distortion βρίσκεται στις 3τες. link

    Καναδυο μηνακια υπομονή... μέχρι τότε θα χαρώ τη συζήτηση αυτή αλλά και όσες γίνονται στο site

    Ευελπιστώ να καταφέρετε να κάνετε μερικές ακροάσεις και να τις μοιραστείτε εδώ

    30  4 Apr 2016  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    τα manuals δεν λένε πάντα την αλήθεια.. για την ακρίβεια δεν λένε τίποτα.. κάποιες καλές προδιαγραφές είναι προαπαιτούμενες, όμως αυτές τις έχουν σχεδόν όλα τα μηχανήματα παραγωγής, από κει και πέρα ο ήχος είναι άλλο πράγμα.. δεν μετριέται!! έχουμε κάνει 1.000.000 φορές την κουβέντα, μεγάλο παράδειγμα οι κεφαλές των πικάπ και τα ηχεία που ενώ υπάρχουν άπειρα τέτοια με ίδια ή παραπλήσια χαρακτηριστικά, ηχούν τελείως διαφορετικά!!

    γιατί δεν σκέφτεσαι συνδυασμό των δύο κόσμων?? λάμπα προ και στερεά κατάσταση τελικούς??

    31  5 Apr 2016  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    La_mj wrote:
    Καλησπέρα σε όλους.
    Αν τυχόν γινόταν μια ακρόαση σε B&W με λαμπάτους τελικούς θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω τις εντυπώσεις σας.
    Γενικά πάντως λέγεται πως ο τελικός πρέπει να έχει καμιά 200ρια watt για να ακούσεις το καλύτερο από αυτά τα ηχεία, και εξ ου πιστεύω ότι " δεν συνεργάζονται καλά " με λαμπάτους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως μιλάμε για έως 192 λαμπάτα watt μονοφωνικών τελικών...
    Δεν έχω όμως κάποια εμπειρία (ακρόαση) επί του θέματος.

    Το πρόβλημα είναι πως αν ακούσεις λαμπάτους με b&w δέν θα μείνεις απογοητευμένος. Ειδικά σε μικρά μουσικά σχήματα μίας κιθάρας και μίας φωνής το αποτέλεσμα θα σου φανεί αρκετά ενδιαφέρον και ίσως να αναρωτηθείς για πιθανό συνδυασμό τους. Δηλαδή να στο πώ ωμά, με ένα βάτ θα πετύχεις την ευαισθησία του ηχείου που είναι απο 86 - 92 db αναλόγως του ποιού b&w μιλάμε. Άρα κάτι θα ακούσεις, μία ευχάριστη μελωδία.

    Το θέμα όμως είναι οτι σε άλλα έργα και σε άλλες στάθμες ο ενισχυτής θα καλεσθεί να διαχειριστεί ένα δύσκολο και μεγάλο φορτίο. Και είναι κρίμα να κλείσεις ένα ηχοσύστημα στο να παίζει 2-3 είδη και στα άλλα να ακούς βυθίσματα ή να ταλαιπωρείς τον ενισχυτή σου ή να μήν εκμεταλεύεσαι τις αρετές του ηχείου (που μία απο αυτές είναι οι μικρές παραμορφώσεις σε υψηλές στάθμες).

    Το ακόμα χειρότερο θα είναι να οδηγήσεις τον ενισχυτή στα άκρα και να αρχίσει αυτός να παράγει υψηλές παραμορφώσεις και ως εκ τούτου να χάσεις κανα τουίτερ.

    Αν θές τη γλύκα της λάμπας μπορείς να παίξεις συνδυαστικά με τρατζίστορ τελικό και λάμπα πρό που είναι ένα κοινότυπο σετάπ στα b&w.

    32  5 Apr 2016  
  • La_mj

    La_mj

    Registered

    Δεν έχω αποκλείσει τίποτα και ούτε θα το κάνω ποτέ...
    Θα ήταν και άσκοπη η όλη συζήτηση αν ήμουν αποφασισμένος ήδη σε κάτι.

    Ευχαριστώ και για την πρόταση για τον προενισχυτή ΑΘΗΝΑ, θα τον δω και αυτόν, φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.

    Με τον στερεοφωνικό ήχο ασχολήθηκα όταν πήγα να αναβαθμίσω το home cinema. Δεν ήταν άσχημο για τη δουλειά που έκανε, είχε και ενα 12ρι sub thx... αλλά δεν ήταν για να παίζει μουσική.
    Έτσι ο σκοπός ήταν ένα πιο μουσικό home cinema.
    Θα πω επίσεις ότι ήμουν δύσπιστος στο "πόσο μεγάλη διαφορά να έχει πια αυτό το "πραμα" (ηχείο) που κοστίζει ένα σκασμό λεφτά. Πίστευα ότι κοροϊδεύουν τον κόσμο...
    Μέχρι που το άκουσα... η διαφορά ενός καλού ηχειου με ενα hi-end ήταν τέτοια που πέρασαν 3 χρόνια ακροάσεων και σφιχτού προϋπολογισμού μέχρι να καταλήξω ως έχω. Και όταν άκουγα το "απλό" και μετά το hi-end έλεγα ωραία ακούγεται λίγο καλύτερα αλλά όχι και για τόσα λεφτά... μα όταν γύρναγα πίσω στο "απλό" αυτό δεν ακουγόταν με τίποτα, ήταν σα να εσκουζε... ( ηχεία ίδιας εταιρίας το hi-end και ένα μοντέλο κάτω)
    Οπότε, ναι υπάρχει διαφορά και ακούγεται!
    Η προτίμηση άκρως προσωπική για τον καθένα αλλά διαφορά υπάρχει.

    Επίσεις πιστεύω ότι όταν ένα προϊόν είναι κατά κοινή ομολογία "καλό" τότε θα είναι, όπως και το αντίστροφο. αν έχει καλά τεχνικά χαρακτηριστικά, τότε αυτό θα ακούγεται (άσχετα αν θα αρέσει), αν δεν έχει καλά τεχνικά χαρακτηριστικά προσωπικά σε αυτή τη φάση το απορρίπτω.
    Είναι άσκοπο να κοιτώ προενισχυτή στα 20Hz-20kHz, όταν αυτό που ζητώ είναι τί κάνει στα 5Hz-100kHz...
    Οπότε ναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δίνουν πολλές φορές είναι άχρηστα.

    Αν είχαμε διαγράμματα πλήρη από 0Hz-200kHz για το κάθε προϊόν σε THD, N, IMD, αντίσταση και φάση προς συχνότητα, ανά watt, amp, volt dB (3D διαγραμματα σύνολο βγαίνουν 20 και κάποιος γνώστης θα μπορούσε να κάνει πιο σωστό συνδυασμό αφού η δική μου γνώση περιορίζεται σε ιδία μελέτη) θα μπορούσαμε να χωρίσουμε τα μήλα από τα πορτοκάλια και να μένει η ηχητική προτίμηση, αλλά ποιός το κάνει? Απλά κάνω μια φιλοσοφική ερώτηση σύμφωνα με τα πιστεύω μου.

    Όσο για τους λαμπάτους τελικούς, ναι μεν και εγώ θέλω να τους αποφύγω λόγω κόστους (το σύστημα παίζει στο σαλόνι... Δηλαδή 10 ώρες/365 μέρες το χρόνο σα μέσο όρο...) οπότε μακροπρόθεσμα το κόστος ανεβαίνει πολύ, αλλά είμαι διατεθειμένος να το δώσω αν αυτό καταλήξει να έχει το καλύτερο δυνατό ηχητικό αποτέλεσμα για μένα.

    Κυρίως ακούω κλασσική μουσική μετά οίνου το λιγοστό χρόνο που έχω να ηρεμήσω και εγώ. Ένα quartet ή μια μικρή ορχήστρα θα παίξει και τώρα καλά, και κυρίως θα έχει να κάνει με την εγγραφή που είχε γίνει. Αρχεία υψηλής ανάλυσης τα παίζω απευθείας στο ορρο με στικακι υψηλής ταχύτητας και έχω και αρκετούς δίσκους βινυλίου (καμιά 100ρια) SACD, ADVD, BD μετριούνται στα δάκτυλά μου. Από cd... ο αριθμός θα κοντεύει να γίνει τετραψήφιος και περιλαμβάνουν σχεδόν κάθε είδος και είναι αυτό που ακούω λιγότερο κυρίως γιατί τα περισσότερα τα είχα αγοράσει... ωραίο φαίνεται αυτό, ας το πάρω να ακούσω τι έχει στις διάφορες φάσεις κάθε ηλικίας...
    Στα μεγάλα ορχηστρικά δυσκολεύουν τα πράγματα και για εκεί γίνεται η όλη αναβάθμιση. Οι εγγραφές είναι καλές καθώς τις έχω ακούσει και σε καταστήμα κατόπιν συνεννόησης και εφόσον ο άνθρωπος γνωρίζει ότι απλά θα ακούσουμε λίγη μουσική σα παρέα...
    Είμαι κάθετος στο ότι δεν πρέπει να εκμεταλλευόμαστε ή να παιδεύουμε άδικα τους ανθρώπους που θα χαρούν να μας εξυπηρετήσουν να επιλέξουμε το προϊόν που θα μας χαρίσει τόσες ευχάριστες στιγμές, γνωρίζοντας οι ίδιοι ότι αυτό θα είναι ένα προϊόν από ένα κατάστημα που μπορεί κάλλιστα να μην είναι το δικό τους (οι πιθανότητες λένε ότι δεν θα είναι).
    Εξ ου και ότι οι ακροάσεις θα αρχίσουν όταν θα μπορώ να αγοράσω αυτό που θα καταλήξω (εκτός και αν βγω πάλι εκτός προϋπολογισμού αγοράζοντας κάτι ακριβότερο από αυτό που έχω σκοπό)

    33  5 Apr 2016  
  • protos

    protos

    ACA Member

    Γενικώς θα έλεγα η δική μου ταπεινή άποψη είναι ότι είναι δύσκολο να ξέρει κανείς τι να συστήσει σε ένα σύστημα που δεν έχεις ακούσει και σε κάποιον που δεν ξέρεις τα γούστα του.
    Η δική μου φιλοσοφία είναι ότι η πρώτη προτεραιότητα είναι τα ηχεία να σου πηγαίνουν σε συνδυασμό με κατάλληλο για τα ηχεία ενισχυτή με την έννοια της οδήγησης κατ'αρχάς και της εν γένει συχνοτικής ισοροπίας Πολλοί εν προκειμένω αναφέρθηκαν στην ανάγκη αλλαγής κυρίως του ενισχυτή. Σίγουρα υπάρχουν καλύτεροι αλλά δεν νομίζω ότι είναι σίγουρα το αδύνατο σημείο, χωρίς βέβαια να έχω ακούσει τον συνδυασμό. Ο La-mj δεν είναι ευχαριστημένος με τον διαχωρισμό, λεπτομέρεια και ιδίως σε χαμηλές εντάσεις. Τα πρώτα δύο με βάζουν σε σκέψεις για την ποιότητα της πηγής του κυρίως. Το δεύτερο στοιχείο είναι λίγο πιο δύσκολο και μάλλον έχει να κάνει με τον συνδυασμό ενισχυτικών και ηχείων ΠΑΝΤΑ σε συνδυασμό με τον χώρο που βρίσκονται. Η απορροφητικότητα/αντανακλαστικότητα του χώρου έχει καθοριστικό ρόλο στις χαμηλές εντάσεις (σε όλες βέβαια). Δεν μ'αρέσει να περιαυτολογώ αλλά στον τομέα του δωματίου έχω ίσως μεγαλύτερες εμπειρίες στο ACA (εξαιρώ τους επαγγελματίες βέβαια)καθώς λόγω δουλειάς έχω στήσει το σύστημα μου τουλάχιστον σε 4-5 διαφορετικούς χώρους με πολύ διάφορετικά αποτελέσματα.

    34  6 Apr 2016  
  • panelistas

    panelistas

    Registered

    “χαμενοι στη μεταφραση”

    35  7 Apr 2016  
  • Dimitrisj

    Dimitrisj

    Registered

    τωρα διαβασα το θεμα σου και ειδα οτι οι αναζητησεις μας λιγο πολυ διαγουν βιους παραλληλους
    χθες διαβασα το σαιτ και ειδα τα βιντεο του αμερικανου κυριως αντιπροσωπου της primaluna και ενιωσα σαν να ανακαλυψα το κρυμμενο μυστικο των ενισχυτων,hi end ηχο δηλαδη σε γηινες τιμες χαμηλοτερες απο των πιο ακριβων ανταγωνιστων οι οποιοι σχεδον κερδοσκοπουν εναντιων μας.αυτο δηλαδη που θα ηθελα πολυ να πιστεψω,ειναι ομως αληθεια?και εγω το ψαχνω για λαμπες.
    θα παω να ακουσω αν υπαρχουν τα dialogue primaluna hp προ τελικος οπως και αυτον που μου χες προτεινει τον simaudio moon 700i ο οποιος υπαρχει και ιδωμεν.

    36  19 Jun 2016  
 
page 3/4 rows 12/39 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 160ms (20 queries, 71ms)
invisible cron image