Δεν έχω αποκλείσει τίποτα και ούτε θα το κάνω ποτέ...
Θα ήταν και άσκοπη η όλη συζήτηση αν ήμουν αποφασισμένος ήδη σε κάτι.
Ευχαριστώ και για την πρόταση για τον προενισχυτή ΑΘΗΝΑ, θα τον δω και αυτόν, φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.
Με τον στερεοφωνικό ήχο ασχολήθηκα όταν πήγα να αναβαθμίσω το home cinema. Δεν ήταν άσχημο για τη δουλειά που έκανε, είχε και ενα 12ρι sub thx... αλλά δεν ήταν για να παίζει μουσική.
Έτσι ο σκοπός ήταν ένα πιο μουσικό home cinema.
Θα πω επίσεις ότι ήμουν δύσπιστος στο "πόσο μεγάλη διαφορά να έχει πια αυτό το "πραμα" (ηχείο) που κοστίζει ένα σκασμό λεφτά. Πίστευα ότι κοροϊδεύουν τον κόσμο...
Μέχρι που το άκουσα... η διαφορά ενός καλού ηχειου με ενα hi-end ήταν τέτοια που πέρασαν 3 χρόνια ακροάσεων και σφιχτού προϋπολογισμού μέχρι να καταλήξω ως έχω. Και όταν άκουγα το "απλό" και μετά το hi-end έλεγα ωραία ακούγεται λίγο καλύτερα αλλά όχι και για τόσα λεφτά... μα όταν γύρναγα πίσω στο "απλό" αυτό δεν ακουγόταν με τίποτα, ήταν σα να εσκουζε... ( ηχεία ίδιας εταιρίας το hi-end και ένα μοντέλο κάτω)
Οπότε, ναι υπάρχει διαφορά και ακούγεται!
Η προτίμηση άκρως προσωπική για τον καθένα αλλά διαφορά υπάρχει.
Επίσεις πιστεύω ότι όταν ένα προϊόν είναι κατά κοινή ομολογία "καλό" τότε θα είναι, όπως και το αντίστροφο. αν έχει καλά τεχνικά χαρακτηριστικά, τότε αυτό θα ακούγεται (άσχετα αν θα αρέσει), αν δεν έχει καλά τεχνικά χαρακτηριστικά προσωπικά σε αυτή τη φάση το απορρίπτω.
Είναι άσκοπο να κοιτώ προενισχυτή στα 20Hz-20kHz, όταν αυτό που ζητώ είναι τί κάνει στα 5Hz-100kHz...
Οπότε ναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δίνουν πολλές φορές είναι άχρηστα.
Αν είχαμε διαγράμματα πλήρη από 0Hz-200kHz για το κάθε προϊόν σε THD, N, IMD, αντίσταση και φάση προς συχνότητα, ανά watt, amp, volt dB (3D διαγραμματα σύνολο βγαίνουν 20 και κάποιος γνώστης θα μπορούσε να κάνει πιο σωστό συνδυασμό αφού η δική μου γνώση περιορίζεται σε ιδία μελέτη) θα μπορούσαμε να χωρίσουμε τα μήλα από τα πορτοκάλια και να μένει η ηχητική προτίμηση, αλλά ποιός το κάνει? Απλά κάνω μια φιλοσοφική ερώτηση σύμφωνα με τα πιστεύω μου.
Όσο για τους λαμπάτους τελικούς, ναι μεν και εγώ θέλω να τους αποφύγω λόγω κόστους (το σύστημα παίζει στο σαλόνι... Δηλαδή 10 ώρες/365 μέρες το χρόνο σα μέσο όρο...) οπότε μακροπρόθεσμα το κόστος ανεβαίνει πολύ, αλλά είμαι διατεθειμένος να το δώσω αν αυτό καταλήξει να έχει το καλύτερο δυνατό ηχητικό αποτέλεσμα για μένα.
Κυρίως ακούω κλασσική μουσική μετά οίνου το λιγοστό χρόνο που έχω να ηρεμήσω και εγώ. Ένα quartet ή μια μικρή ορχήστρα θα παίξει και τώρα καλά, και κυρίως θα έχει να κάνει με την εγγραφή που είχε γίνει. Αρχεία υψηλής ανάλυσης τα παίζω απευθείας στο ορρο με στικακι υψηλής ταχύτητας και έχω και αρκετούς δίσκους βινυλίου (καμιά 100ρια) SACD, ADVD, BD μετριούνται στα δάκτυλά μου. Από cd... ο αριθμός θα κοντεύει να γίνει τετραψήφιος και περιλαμβάνουν σχεδόν κάθε είδος και είναι αυτό που ακούω λιγότερο κυρίως γιατί τα περισσότερα τα είχα αγοράσει... ωραίο φαίνεται αυτό, ας το πάρω να ακούσω τι έχει στις διάφορες φάσεις κάθε ηλικίας...
Στα μεγάλα ορχηστρικά δυσκολεύουν τα πράγματα και για εκεί γίνεται η όλη αναβάθμιση. Οι εγγραφές είναι καλές καθώς τις έχω ακούσει και σε καταστήμα κατόπιν συνεννόησης και εφόσον ο άνθρωπος γνωρίζει ότι απλά θα ακούσουμε λίγη μουσική σα παρέα...
Είμαι κάθετος στο ότι δεν πρέπει να εκμεταλλευόμαστε ή να παιδεύουμε άδικα τους ανθρώπους που θα χαρούν να μας εξυπηρετήσουν να επιλέξουμε το προϊόν που θα μας χαρίσει τόσες ευχάριστες στιγμές, γνωρίζοντας οι ίδιοι ότι αυτό θα είναι ένα προϊόν από ένα κατάστημα που μπορεί κάλλιστα να μην είναι το δικό τους (οι πιθανότητες λένε ότι δεν θα είναι).
Εξ ου και ότι οι ακροάσεις θα αρχίσουν όταν θα μπορώ να αγοράσω αυτό που θα καταλήξω (εκτός και αν βγω πάλι εκτός προϋπολογισμού αγοράζοντας κάτι ακριβότερο από αυτό που έχω σκοπό)