Χαιρετισμούς σε όλους

  • George_Best_7

    George_Best_7

    Registered

    Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του site.

    Είμαι αρχάριος στo χώρο του hi fi και θα ήθελα την πολύτιμη βοήθειά σας για την σωστή επιλογή ενός ενισχυτή.

    Πρόσφατα μου χάρισαν 2 ηχεία Indiana Line HC 505 και ψάχνοντας κατέληξα στους κάτωθι ενισχυτές:

    1. Exposure 1010 (2x50 W) made in Malaysia (E 650.00)
    2. Exposure 2010 (2x75 W) made in England (E 1,050)

    Σας παραθέτω παρακάτω τα χαρακτηριστικά των ηχείων.

    speaker type: 3-way, bass reflex
    suggested amplifier: 30÷130 Watt
    impedance: 4÷8 Ohm
    sensitivity (2.83 V/1m): 91 dB
    frequency response: 38÷22000 Hz
    crossover frequency: 250 / 3500 Hz
    crossover slope: 12 / 12 / 18 dB/oct
    units: shielded magnet
    woofer diameter: 135 mm
    midrange diameter: 135 mm
    tweeter dome diameter: 26 mm
    dimension (WxHxD): 178 x 930 x 265 mm
    weight: 11.9 Kg

    Δυστυχώς ο πρώτος (1010) δεν είναι διαθέσιμος προς ακρόαση. Άκουσα τον 2010 και ηχητικά ήταν απλά ό,τι καλύτερο έχω ακούσει (τηρουμένων των αναλογιών για κάποιον άπειρο). Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να με καθοδηγήσετε στο εάν ο 2010 θα ταίριαζε με τα ηχεία δεδομένου ότι τα συνολικά Watt του ενισχυτή είναι περισσότερα από των ηχείων? Ή θα πρέπει να επιλέξω τον 1010?

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    1  9 May 2017  
  • George_Best_7

    George_Best_7

    Registered

    Προς Διαχειριστή.

    Μήπως δεν έχω κάνει κάτι σωστά? Δεν έχω πάρει κάποια απάντηση στο ερώτημά μου. Ζητώ συγγνώμη αν πιέζω.

    2  10 May 2017  
  • protos

    protos

    ACA Member

    Από άποψη ισχύος ενισχυτή τα τρία-τέσσερα βασικά στοιχεία που μας νοιάζουν είναι κυρίως η ευαισθησία sensitivity , η καμπύλη εμπέδησης impedance αλλά και φάσης που δεν φαίνεται συνήθως καθώς και οι διαστάσεις του χώρου και οι συνηθισμένες στάθμες ακρόασης.