Πως θα κρίνουμε πιό αντικειμενικά ενα ηχοσύστημα. (#8)

  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    όλες (το 99%) οι ηχογραφήσεις των live γίνονται πολυκάναλα από την master κονσόλα, συνήθως σε 24κάναλα, παλιά αναλογικά, τα τελευταία 20 χρόνια ψηφιακά.. επίσης πάντα υπάρχουν και τα γνωστά κρεμαστά μικρόφωνα για να ηχογραφηθούν οι φωνές και οι αντιδράσεις του κοινού.. αν δεν μπει ο ήχος απ' αυτά τα μικρόφωνα, το live δεν θα μοιάζει καθόλου με live.. μετά γίνεται το mixing στο studio με απώτερο σκοπό να πλησιάζει το ζωντανό άκουσμα.. πράγμα πολύ δύσκολο.. αν κλείσουμε τα μάτια στο προηγούμενο βίντεο που έβαλε ο Θανάσης θα καταλάβουμε γιατί..

    από τις μεγαλύτερες hi-end χαριτωμενιές που έχω ακούσει είναι όταν κάποιος μου είπε ότι από το στερεοφωνικό του "έβλεπε" τις κινήσεις του κιθαρίστα και του τραγουδιστή πάνω στη σκηνή σε κάποιο ηχογραφημένο live κάποιου μεγάλου συγκροτήματος σ' ένα τεράστιο στάδιο.. αυτό το πράγμα απλά δεν γίνεται, δεν υπάρχει..

    γιατί απλά ο κιθαρίστας παίζει στον ενισχυτή του, όπου με close miking και di-box, το σήμα του οδηγείται στην κονσόλα.. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τον τραγουδιστή και με όλους τους μουσικούς, τα σήματα δηλαδή από τα μικρόφωνα ή τα όργανά τους οδηγούνται στα κανάλια της κονσόλας.. οπότε όσο και να κινούνται και να βολτάρουν πάνω στη σκηνή οι μουσικοί, το σήμα ΔΕΝ αλλάζει κατεύθυνση ή ροή.. εμείς ακούμε πάντα το stereo mix.. είτε το live mix που γίνεται την ίδια στιγμή που παίζει η μπάντα είτε το "μαγειρεμένο" από τον "δίσκο" που θα βγει από την επεξεργασία του ηχογραφημένου πολυκάναλου υλικού στο studio..

    τα γράφω αυτά εδώ πριν πολύ πολύ καιρό..

    85  6 Sep 2016  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Χα χα χα. Μα δεν είναι μόνο αυτό με τα μικρόφωνα. Υπάρχουν και όργανα που δεν ηχογραφούνται με μικρόφωνο επάνω στη σκηνή (και στο στούντιο). Τα πλήκτρα για παράδειγμα.

    86  6 Sep 2016  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    χαχα.. σα να βάλθηκες να μας τρελλάνεις μου φαίνεται.. το Hammond πως ηχογραφείται βρε συ?? και το ακουστικό πιάνο?? ή μήπως αυτά δεν είναι πλήκτρα?? έχεις κολλήσει μου φαίνεται με τη σύγχρονη εποχή με τα σύνθις..

    το γράφω καθαρά : ..τα σήματα δηλαδή από τα μικρόφωνα ή τα όργανά τους οδηγούνται στα κανάλια της κονσόλας..

    87  6 Sep 2016  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Αυτά τα δυο που αναφέρεις με μικρόφωνο. Και τα δυο στη σκηνή επάνω σήμερα δεν τα προτιμούν.
    Το κάνουν πια με ένα stage piano. Κι αν θες να σου πω και ποια μάρκα προτιμούν συνήθως. Nord.

    88  6 Sep 2016  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    καλημέρα.. εγώ θα ήθελα να πω ότι δεν υπάρχουν standards ειδικά στις "μεγάλες" κατηγορίες συγκροτημάτων και καλλιτεχνών.. όλοι οι μεγάλοι παίζουν με τα παλιά δικά τους όργανα & εξοπλισμό και ο ήχος τους είναι αξεπέραστος.. οι AC/DC είχαν κουβαλήσει σε όλο το tour του 2009 όλον τον εξοπλισμό τους με κονσόλες full analogue Midas του 1986.. tour-profile-acdc-2009.. στην περυσινή συναυλία των κυρίων Carlos Santana & John McLaughlin στο Montreux Jazz Festival όλο το σετάπ ήταν vintage με full λαμπάτους ενισχυτές και πλήκτρα YAMAHA επίσης vintage..

    89  7 Sep 2016  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Έχω την εντύπωση οτι χρησιμοποιείτε παραδείγματα απο συγκεκριμένες μουσικές σκηνές. Δέν είναι όλη η μουσική το ρόκ και ο Santana...

    Υπάρχουν ορχήστρες, φιλαρμονικές, τζάζ σχήματα, παραδοσιακή μουσική, μπαρόκ και εκατοντάδες άλλα είδη που δέν ισχύουν οι κανόνες του ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού ήχου.

    90  7 Sep 2016  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Υπάρχουν ένα κάρο από samples από vintage synth και μόνο στη μάρκα που αναφέρθηκα.
    Αλλά ΟΚ, είναι και το φαίνεσθαι πολλές φορές. Πάντως τα vintage πλήκτρα στην ουσία και αυτά μετατροπή με φίλτρα κάνουν για να βγάλουν ας πούμε τον ήχο του Hammond. Αυτός βγαίνει με ηχεία Leslie τα οποία δεν είναι μέρος του vintage πλήκτρου.
    Βέβαια κάποιοι θα πουν ότι θέλουν να πετύχουν ακριβώς αυτόν τον ήχο κλπ... περί ορέξεως... .

    91  7 Sep 2016  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    τι μας λες βρε Πλεό τώρα.. αν ήταν έτσι όλοι θα έπαιζαν με samplers, electronic drums και με guitar-synhies.. θα αγόραζε ο Καβάκος ένα σύνθι να σαμπλάρει το Αμάτι του και να παίζει απ' ευθείας στην κονσόλα..τι να πω, προφανώς αν και έχεις επαφές με studio δεν έχεις ακούσει ένα hammond ή ένα farfisa να παίζει σε στροβιλιζόμενα Leslie, ένα korg polysix, ένα moog..

    αν και τεχνικά και διαδικασιακά λες 5 πράγματα σωστά, αυτή η νοοτροπία που σε διακατέχει παραπέμπει στο 1990 που όλοι είχαμε τρελαθεί με την εμφάνιση του Mirage & των πρώτων AKAI samplers.. νομίζαμε ότι είχαμε όλον τον κόσμο μπροστά μας..

    92  7 Sep 2016  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Είναι πλήκτρα το Amati;
    Έχεις δει πολλά Leslie επάνω σε σκηνή;
    Hammond, Farfisa, Moog και όλοι αυτοί οι κλασικοί ήχοι πλήκτρων υπάρχουν σε πολύ πειστικά samples μπορώ να πω. Είναι και εύκολο να βγουν se synth, επαναλαμβανόμενες κυματομορφές είναι. Τα ακουστικά όργανα είναι δύσκολο να βγουν από sample, κυρίως λόγω διαφοράς κλαβιέ/χορδών.
    Είπαμε, είναι και το φαίνεσθαι και στην τελική και κατσαρόλες να είχαν επάνω στη σκηνή, αυτό θέλουν.

    93  7 Sep 2016  
  • petkef

    petkef

    Registered

    Φίλες μου δεν περάσατε καλά το καλοκαίρι;

    94  7 Sep 2016  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    ε βέβαια.. δεν είμαστε σαν μερικές μερικές που αλωνίζουν τα πέλαα όλο το καλοκαίρι από Πάρο σε Κρήτη με εναλάξ σούμες και ρακές..

    95  8 Sep 2016  
  • petkef

    petkef

    Registered

    Ειδικά φέτος Μάνο,επέστρεψα "άλλος" άνθρωπος.

    96  8 Sep 2016  
 
page 8/9 rows 12/102 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 108ms (19 queries, 62ms)