Πως θα κρίνουμε πιό αντικειμενικά ενα ηχοσύστημα. (#6)

  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Pleo wrote:
    Μέχρι στιγμής δεν έχεις απαντήσει ξεκάθαρα.

    Στα έβαλα και σε quote βαριέμαι να ασχοληθώ παραπάνω...Δεν είπες κάτι διαφορετικό από αυτό που είπα για τα πολυκάναλα και το κομπρέσιον.

    Pleo wrote:
    Σε ρωτάω άλλη μια φορά. Ανεξάρτητα αν κάποιος ξέρει ή όχι να χρησιμοποιήσει ένα νυστέρι, είναι χρήσιμο εργαλείο στη χειρουργική;
    Μην κουράζεσαι. ΕΙΝΑΙ. Τελεία και παύλα και ας νομίζει ο καθένας ό,τι του κατέβει στο μυαλό.
    Τώρα μας λες για αναλογικές κονσόλες και αναλογικά recorders. Ευχαρίστως να σου απαντήσω. Κανένα από τα δυο. Αλλά αυτό έχει να κάνει όχι με το ποιο χρησιμοποιεί ανώτερη ή κατώτερη τεχνολογία.
    Κυρίως έχει να κάνει με το πόσο γνωρίζει κάποιος να χρησιμοποιεί τα εργαλεία που έχει και πάλι.

    Άρα όλα καλά είναι αρκεί κανείς να ξέρει να τα λειτουργεί...Τίμια απάντηση...Φυσικά έρχεται αντίθετα με το να καταδικάζεις τις απόψεις του νέου μας φίλου...

    61  3 Sep 2016  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Pleo wrote:
    Καμία σχέση όλα αυτά που συζητάμε με τον χομπίστα που καταλήγει σε έωλα συμπεράσματα όμως, έχοντας μόνη άποψη εκείνη που έχει διαμορφώσει από την ακρόαση ενός οικιακού συστήματος hi-fi.

    Απ ότι ξέρω κανείς μας δεν χρηματίζει ιδιοκτήτης στούντιο εκτός από αυτόν που άνοιξε το θέμα. Όλοι λίγο πολύ ακροατές είμαστε και όλοι λίγο πολλοί έχουμε πάει μερικές επισκέψεις σε στούντιο. Και ατομικά και ομαδικά. Είτε μερικές φορές είτε πολλές φορές.

    Έτσι κ αλλιώς δεν έχω καταλάβει που διαφωνείς με τον άνθρωπο στην κουβέντα. Ο Labis ανέφερε για πρόβλημα συνέχειας στις ηχογραφήσεις. Στο εξήγησα με πολλά παραδείγματα μέχρι και ακραία παραδείγματα είπα. Η απάντηση σου ήταν ότι "είναι προφανές".

    Αφού όλοι καταλάβαμε και συμφωνούμε μεταξύ μας δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να συνεχίζουμε να γεμίζουμε σελίδες. Καταλάβαμε πάμ παρακάτω...

    62  3 Sep 2016  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Του φίλου που έχει πρόβλημα με το editor του forum αλλά όχι σε κάτι πιο πολύπλοκο όπως μια πολυκάναλη κονσόλα εννοείς;

    Τι να καταδικάσω και τι να μην καταδικάσω από τη στιγμή που έχει αναφέρει ότι δεν γίνονταν ηχογραφήσεις σε πολλά κανάλια λόγω 4track, ότι οι ηχογραφήσεις σε πολλά κανάλια και διαφορετική χρονική στιγμή δεν έχουν.... μουσικότητα και άλλα πολλά που απλά δεν ισχύουν;

    Πάμε πάλι άλλη μια, γιατί δεν προσέχεις τι γράφω και πρέπει να εξηγώ κάθε λέξη.
    Εσύ από το σπίτι δεν μπορείς να καταλάβεις με ποιο τρόπο δημιουργήθηκε αυτό που ακούς, αν δεν στο έχει πει κάποιος ή δεν είσαι έμπειρος ηχολήπτης για να καταλάβεις (περίπου) τι έχει γίνει στην παραγωγή.

    Ο λόγος είναι πολύ απλός. Στο σπίτι ακούς το καταναλωτικό αποτέλεσμα της στερεοφωνικής μίξης. Δεν ακούς την ηχογράφηση όπως έγινε σε ξεχωριστά κανάλια.
    Ελπίζω τώρα να έγινε πιο κατανοητό.

    63  3 Sep 2016  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    AlexD wrote:
    Έτσι κ αλλιώς δεν έχω καταλάβει που διαφωνείς με τον άνθρωπο στην κουβέντα. Ο Labis ανέφερε για πρόβλημα συνέχειας στις ηχογραφήσεις. Στο εξήγησα με πολλά παραδείγματα μέχρι και ακραία παραδείγματα είπα. Η απάντηση σου ήταν ότι "είναι προφανές".

    Λάθος. Προφανές είναι ότι εσύ δεν έχεις καταλάβει ότι αυτό που είπε είναι μια αφοριστική γενικότητα.
    Το προφανές το δικό μου πάει στο που μπορείς και που όχι να ράψεις κάτι. Ήμουν ξεκάθαρος. Ανάμεσά σε παύσεις.

    Γι' αυτό σου λέω. Focus.

    64  3 Sep 2016  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Η παύση στη μουσική είναι κάτι συγκεκριμένο.

    Το να κόψεις ανάμεσα από παύσεις είναι κάτι το οποίο θα ενοχλήσει τον μέσο μουσικό. Οπότε όχι δεν συμφωνώ. Είναι εκτός πραγματικότητας αυτό που λές.

    Και για να σου πώ την αλήθεια:

    AlexD wrote:
    ομολογώ ότι περίμενα από έναν γνώστη των πλήκτρων να θεωρεί σε πρώτη φάση "περίεργο" το να παίξει πέντε νότες τώρα και πέντε σε μία ώρα.

    και

    AlexD wrote:
    Έκανα μία παρατήρηση για το ότι το να πεις
    "της δικαιοσύνης ήλια νοητέ"
    την άλλη μέρα
    "και μυρσίνη εσύ δοξαστική"
    την άλλη μέρα
    'μή παρακαλώ σας μη"
    χαλάει τη μουσική συνέχεια που υπάρχει σε συγκεκριμένα έργα όπως το παραπάνω.

    Και λές:

    Pleo wrote:
    Σου φαίνεται περίεργο γιατί δεν το έχεις κάνει ποτέ. Προσπάθησε πρώτα να κάνεις αυτό που περιγράφεις, και αν κατέχεις τον τρόπο να δουλέψεις τα μηχανήματα, το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο
    Ακόμα και για αυτές τις 5 νότες που λες.

    Και μετά το γυρνάς:

    Pleo wrote:
    Ποιος είπε ότι ηχογραφείς τη φωνή ανά δευτερόλεπτο; Μόνος σου λες ότι το πέρασμα δεν το διακόπτει κανείς.
    Προφανές δεν είναι; Το πέρασμα όμως δηλαδή κάποια δευτερόλεπτα. Εσύ τι λες; Mπορούν ή όχι να ενωθούν τα φωνητικά όταν υπάρχουν σε διαφορετικές χρονικές στιγμές και που ανάμεσα υπάρχει κάποια παύση;

    Και μετά πετάς και έναν κανόνα οτι μεταξύ των παύσεων μπορείς να κόψεις / ράψεις.
    Γεμίσαμε σελίδες χωρίς κάποιο συμπέρασμα. Κατέληξε κάπου σε ένα συμπέρασμα... Είναι φανερό ότι τη μία λες ότι γίνεται και την άλλη σου φαίνεται και εσένα ότι δεν είναι λογικό κάτι τέτοιο...

    Ειπώθηκε μία άποψη που ουσιαστικά θέλει να συνδέσει την ψυχολογία ενός μουσικού με την ηχογράφηση.
    Εγώ θεωρώ ότι κατάλαβα τι θέλει να πει ο ποιητής.
    Εσύ μάλλον δεν θέλεις να καταλάβεις τι είπε ο ποιητής. Ειδάλλως θα καταλάβαινες ότι το να διακόπτεις τον καλλιτέχνη την ώρα εκτέλεσης ενός έργου είναι τουλάχιστον ενοχλητικό γι αυτόν.

    Μπορείς να ρωτήσεις ένα μουσικό για να σου πει την άποψη του σχετικά. Δέν με ενδιαφέρει και δεν έχω λόγο να σε πείσω για κάτι παραπάνω...

    Αυτά.

    65  3 Sep 2016  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Ο,τι να ναι. Ξερεις το ανεκδοτο που ρωταει καποιος ποσο διαρκει μια παυση;

    Οπως νομιζεις alexd. Ειναι αδυνατον να πεισω καποιον που εχει βασικο προβλημα να κατανοησει τι γραφω.

    Οσοι μας διαβαζουν και γνωριζουν απο ηχογραφησεις, εχουν καταλαβει. Αυτο μου αρκει.

    66  3 Sep 2016  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Και για να μην έχεις αμφιβολία για το πως γίνεται, ακόμα και κάτι που η τεχνική σου δεν επαρκεί για να το παίξεις στην ταχύτητα που πρέπει, μπορείς να κατεβάσεις το tempo, να το γράψεις στο σωστό χρόνο και να επαναφέρεις κατόπιν το tempo εκεί που ήτανε. Κατόπιν, και αν δεν έχεις πετύχει ακριβώς το χρόνο, πατάς auto-quantise, σε διάστημα που έχεις προεπιλέξει (64αρτα π.χ φτάνει ένα παλιοsequencer που μου έχει ξεμείνει από τα παλιά).

    Αρχίζω να καταλαβαίνω όμως πιο είναι το πρόβλημα που δεν καταλαβαίνεις. Έχεις κολλήσει με το live. Δεν μπορείς να διανοηθείς το παραπάνω που έγραψα. Ε, να που γίνεται και αυτό. Βγάλτο απ' το μυαλό σου το live. Εδώ μιλάμε για το πως κάνουμε καταγραφή και editing.

    4 χρόνοι ένα ολόκληρο ε;

    67  3 Sep 2016  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    παρακολουθώ και διαβάζω και τις δυο πλευρές.. υπάρχει η αλήθεια κάπου στη μέση.. στα τεχνικά ο Λεωνίδας τα γράφει κάπου κάπου καλά, αλλά κάπου δυστυχώς το κάνει το πράγμα απόλυτο.. το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν αρτιότατες πολυκάναλες ηχογραφήσεις και μ' αυτόν τον τρόπο έχει γραφεί το 99% της μουσικής..

    και να αναφέρω κι εγώ κάτι για το quantize σχετικό με το παράδειγμα του Πλεό.. εκτός από το quantize υπάρχει και το anti-quantize ή αλλιώς humanize! μ' αυτό το function που το διαθέτουν τα περισσότερα προγράμματα scoring-recording-editing μπορούμε και "χαλάμε" την τελειότητα του χρονισμού όταν χρησιμοποιούμε drum-machines & auto rhythm patterns.. αυτό που κάνει το "humanize" είναι να απομακρύνει τις τέλεια τοποθετημένες νότες των κρουστών κατά κάτι χιλιοστά από τις θέσεις τους στο timetable ώστε να γίνεται το παίξιμο πιο ανθρώπινο και λιγότερο μηχανικό..

    68  3 Sep 2016  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Πολύ σωστά. Κι ας το έγραψα με s (παρασύροντάς σας) ενώ είναι quanti**z**e.

    Όλες λοιπόν οι σωστές ηχογραφήσεις στο τελικό αποτέλεσμα, ανεξάρτητα από το πως γίνονται, προσπαθούν να πετύχουν κάτι το οποίο πρέπει κατ' αρχήν να μην δείχνει αφύσικο.

    Όμως, θέλουμε να έχουμε στα χέρια μας κάτι το οποίο μας επιτρέπει να το επεξεργαστούμε ούτως ώστε να πάμε παρακάτω και να ανοίξουμε νέους ορίζοντες (από το '67 συμβαίνει επαναλαμβάνω) χωρίς να εννοείται ότι επειδή αυτό μπορεί να φτάσει να μην έχει καμία σχέση με live εκτέλεση, ότι δεν είναι "φυσικό".

    Για μένα, αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο πρόβλημα στο χώρο του hi-fi. Υπάρχει τεράστια άγνοια για το πως προκύπτει μια ηχογράφηση και πάρα πολλοί μύθοι που ακόμα βασίζονται σε πράγματα τα οποία επί της ουσίας έχουν καταργηθεί στις ηχογραφήσεις.
    Πως λοιπόν κρίνουμε αντικειμενικά ένα ηχοσύστημα που λέει και ο τίτλος του θέματος, χωρίς να γνωρίζουμε τι έχει συμβεί στην παραγωγή;

    69  4 Sep 2016  
  • LSTEPHANIDES

    LSTEPHANIDES

    Registered

    Pleo: "Όμως, θέλουμε να έχουμε στα χέρια μας κάτι το οποίο μας επιτρέπει να το επεξεργαστούμε ούτως ώστε να πάμε παρακάτω και να ανοίξουμε νέους ορίζοντες (από το '67 συμβαίνει επαναλαμβάνω) χωρίς να εννοείται ότι επειδή αυτό μπορεί να φτάσει να μην έχει καμία σχέση με live εκτέλεση, ότι δεν είναι "φυσικό"." Pleo

    Λ.Σ.¨Αυτή είναι μια άποψη, αλλά δεν είναι μόνο αυτή. Το πώς την κρίνει κάποιος είναι άλλο θέμα. Δεν αποτελεί μονόδρομο. Ούτε θα μπω στον κόπο να διαφωνήσω μαζί σου. Φαίνεται τυχόν να αγνοείς ότι υπάρχει κάτι το διαφορετικό από αυτό που γράφεις. Οι ωραιότερες ηχογραφήσεις, κοινώς αποδεκτό, προηγούνται του τρόπου που αναφέρεις χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τίποτε καλό δεν ακολούθησε. Λ.Σ.

    70  4 Sep 2016  
  • LSTEPHANIDES

    LSTEPHANIDES

    Registered

    Pleo: "Για μένα, αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο πρόβλημα στο χώρο του hi-fi. Υπάρχει τεράστια άγνοια για το πως προκύπτει μια ηχογράφηση και πάρα πολλοί μύθοι που ακόμα βασίζονται σε πράγματα τα οποία επί της ουσίας έχουν καταργηθεί στις ηχογραφήσεις."

    Λ.Σ. Αν υποτίθεται ότι δεν σε χαρακτηρίζει και εσένα η άγνοια που λες, τότε θα πρέπει να γνωρίζεις ότι έχουμε ηχογραφήσεις και πριν το 1967 και μιλώντας για στερεοφωνικές από το 1954. Και δεν καταλαβαίνω γιατί ο χώρος του Hi-Fi να έχει μεγάλο πρόβλημα αν δεν ξέρει το πώς γίνονται οι ηχογραφήσεις;;; Δεν μπορεί να κρίνει; Για ποιους μύθους! Λ.Σ.

    71  4 Sep 2016  
  • LSTEPHANIDES

    LSTEPHANIDES

    Registered

    Θα αφήσουμε τον άνθρωπο (labis) που ξεκίνησε κάτι να μας πει, να συνεχίσει;Λ.Σ.

    72  4 Sep 2016  
 
page 6/9 rows 12/102 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 77ms (19 queries, 38ms)