Η παύση στη μουσική είναι κάτι συγκεκριμένο.
Το να κόψεις ανάμεσα από παύσεις είναι κάτι το οποίο θα ενοχλήσει τον μέσο μουσικό. Οπότε όχι δεν συμφωνώ. Είναι εκτός πραγματικότητας αυτό που λές.
Και για να σου πώ την αλήθεια:
AlexD wrote:
ομολογώ ότι περίμενα από έναν γνώστη των πλήκτρων να θεωρεί σε πρώτη φάση "περίεργο" το να παίξει πέντε νότες τώρα και πέντε σε μία ώρα.
και
AlexD wrote:
Έκανα μία παρατήρηση για το ότι το να πεις
"της δικαιοσύνης ήλια νοητέ"
την άλλη μέρα
"και μυρσίνη εσύ δοξαστική"
την άλλη μέρα
'μή παρακαλώ σας μη"
χαλάει τη μουσική συνέχεια που υπάρχει σε συγκεκριμένα έργα όπως το παραπάνω.
Και λές:
Pleo wrote:
Σου φαίνεται περίεργο γιατί δεν το έχεις κάνει ποτέ. Προσπάθησε πρώτα να κάνεις αυτό που περιγράφεις, και αν κατέχεις τον τρόπο να δουλέψεις τα μηχανήματα, το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο
Ακόμα και για αυτές τις 5 νότες που λες.
Και μετά το γυρνάς:
Pleo wrote:
Ποιος είπε ότι ηχογραφείς τη φωνή ανά δευτερόλεπτο; Μόνος σου λες ότι το πέρασμα δεν το διακόπτει κανείς.
Προφανές δεν είναι; Το πέρασμα όμως δηλαδή κάποια δευτερόλεπτα. Εσύ τι λες; Mπορούν ή όχι να ενωθούν τα φωνητικά όταν υπάρχουν σε διαφορετικές χρονικές στιγμές και που ανάμεσα υπάρχει κάποια παύση;
Και μετά πετάς και έναν κανόνα οτι μεταξύ των παύσεων μπορείς να κόψεις / ράψεις.
Γεμίσαμε σελίδες χωρίς κάποιο συμπέρασμα. Κατέληξε κάπου σε ένα συμπέρασμα... Είναι φανερό ότι τη μία λες ότι γίνεται και την άλλη σου φαίνεται και εσένα ότι δεν είναι λογικό κάτι τέτοιο...
Ειπώθηκε μία άποψη που ουσιαστικά θέλει να συνδέσει την ψυχολογία ενός μουσικού με την ηχογράφηση.
Εγώ θεωρώ ότι κατάλαβα τι θέλει να πει ο ποιητής.
Εσύ μάλλον δεν θέλεις να καταλάβεις τι είπε ο ποιητής. Ειδάλλως θα καταλάβαινες ότι το να διακόπτεις τον καλλιτέχνη την ώρα εκτέλεσης ενός έργου είναι τουλάχιστον ενοχλητικό γι αυτόν.
Μπορείς να ρωτήσεις ένα μουσικό για να σου πει την άποψη του σχετικά. Δέν με ενδιαφέρει και δεν έχω λόγο να σε πείσω για κάτι παραπάνω...
Αυτά.