Ευχαριστούμε για τα video έχουν πραγματικά μεγάλο ενδιαφέρον!
Δεν είδα όμως κανείς να διαφωνεί με το ότι σε ένα στούντιο γίνεται ηχητική επεξεργασία. Αντιθέτως όταν πήγαμε στην athens pro Audio που είναι master studio όλοι μας συμφωνήσαμε για το πόσο ανούσιο είναι κανείς να λέει ατάκες περί "μεγάλων βιολιών" κτλ για ένα σύστημα...
Το θέμα είναι ότι υπάρχει ένα όριο σε όλα αυτά. Εκτός από το ότι λοιπόν εγώ δεν μπορώ να ακουστώ σαν τον Michael Jackson υπάρχει και όριο στην συνέχεια της μουσικής. Επίσης μου άρεσε και το πείραμα με τα ντραμς με τη μόνη διαφορά ότι αν ήταν τέλειο και κούμπωνε παντού και τέλεια δεν θα υπήρχαν ντράμερ και θα ήταν όλοι άνεργοι...
Στα βίντεο που έβαλες (αν και δεν είναι η φάση της εγγραφής) η φωνή της Δήμου ηχογραφείται αυτοτελώς. Έπειτα γίνεται η επεξεργασία. Μπορείς με μικρή αναζήτηση να βρεις παραδείγματα ειδικά της ποπ σκηνής που ηχογραφούν αυτοτελώς περάσματα και τα ενώνουν μεταξύ τους. Σίγουρα δεν θα βρεις κάπου την Δήμου να ηχογραφεί ανά δευτερόλεπτο και μετά να τα ενώνουν*. Αν υπήρχε αυτό ο boceli θα ηχογραφούσε την αλφάβητο και μετά θα ένωναν τα γράμματα για να βγει το τραγούδι. Δες πχ στο 5¨58 πώς ηχογραφεί η beyonce. Βάζω beyonce γιατί είναι από το είδος που ανθεί η επεξεργασία στα στούντιο. Κανείς δεν την διακόπτει. Ολοκληρώνει όλο το πέρασμα και μετά η δουλειά αφήνεται στον στουντιά.
Δεν ξέρω το εξηγήσαμε πολύ το θέμα αυτό όποιος κατάλαβε - κατάλαβε και όποιος διαφωνεί - ας διαφωνεί.
Παμ' παρακάτω...
*Το ξέρω ότι υπάρχουν παραδείγματα -πολλά - που αυτό γίνεται με τη βασική διαφορά ότι ο καλλιτέχνης δεν θέλει να μας περάσει να ακούσουμε την φυσική φωνή του όπως πχ η Δήμου αλλα κάτι άλλο τύπου εφέ.