Heart rate monitor (#2)

  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    δεν εμφανίστηκε από μόνη της.. την έφτιαξα εγώ.. (διάβασε το #12 του παρόντος)

    13  15 Oct 2015  
  • madmacs99

    madmacs99

    Registered

    14  15 Oct 2015  
  • madmacs99

    madmacs99

    Registered

    link

    15  22 Oct 2015  
  • scoup

    scoup

    Registered

    Καλημερα φιλε...Τωρα ανοιγεις ενα απο τα μεγαλυτερα θεματα στην μουσικη ιστορια το οποιο ειναι γεματο με μυθους κ αληθειες...

    16  23 Oct 2015  
  • madmacs99

    madmacs99

    Registered

    Για να ρίξω και λίγο ακόμα λαδάκι...

    Άν έχει χορδίσει κανείς όργανο θα έχει παρατηρήσει ότι υπάρχουν βασικά δύο τρόποι να το κάνει (μιλάμε για τους ερασιτέχνες). Με όργανο ή με το αυτί. Πολλοί καλλιτέχνες έχουν τα δικά τους χορδίσματα που παίζουν ακόμα και στα διαστήματα δημιουργώντας προσωποποιημένα ημιτόνια κλπ. Κάπου είχε αναφερθεί κι ένα software που έκανε library tuning για ενοποιημένη αναπαραγωγή αρχείων. Υπάρχει επίσης και η περίπτωση της Βυζαντινής μουσικής που έχει εντελώς διαφορετικά ημιτόνια (ακόμα και τριημιτόνια) και βεβαίως τις προκύπτουσες κλίμακες.

    Επίσης, οι 12 βασικές νότες που είναι διαθέσιμες στην οκτάβα του πιάνου (άσπρα+μαύρα πλήκτρα) μας ανάγουν άμεσα στα 12 ζώδια/πλανήτες και το Δέντρο της Ζωής που απεικονίζεται καθαρά στον συντονισμό των 432Hz.

    Έχω μεγάλη περιέργεια να δω πως θα κβαντιζόταν ο αέρας στο χώρο μου με αναπαραγωγή σε χορδισμό 432 και Schumann generator εν δράση.

    Τί λέτε;

    17  25 Oct 2015  
  • scoup

    scoup

    Registered

    Kαλησπερα φιλε...εκτος απο λαδι μπορεις να ριξεις κ λιγο φως διοτι μας μπερδευεις καμματακι.....
    Τωρα αν ο jinro δεν κβαντιζει καλα μαζες αερα μπορω να στον φυλαξω μεχρι να δεις τι φταιει..χαχαχαχ

    18  25 Oct 2015  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    madmacs99 wrote:
    Για να ρίξω και λίγο ακόμα λαδάκι...
    Άν έχει χορδίσει κανείς όργανο θα έχει παρατηρήσει ότι υπάρχουν βασικά δύο τρόποι να το κάνει (μιλάμε για τους ερασιτέχνες). Με όργανο ή με το αυτί. Πολλοί καλλιτέχνες έχουν τα δικά τους χορδίσματα που παίζουν ακόμα και στα διαστήματα δημιουργώντας προσωποποιημένα ημιτόνια κλπ. Κάπου είχε αναφερθεί κι ένα software που έκανε library tuning για ενοποιημένη αναπαραγωγή αρχείων. Υπάρχει επίσης και η περίπτωση της Βυζαντινής μουσικής που έχει εντελώς διαφορετικά ημιτόνια (ακόμα και τριημιτόνια) και βεβαίως τις προκύπτουσες κλίμακες.
    Επίσης, οι 12 βασικές νότες που είναι διαθέσιμες στην οκτάβα του πιάνου (άσπρα+μαύρα πλήκτρα) μας ανάγουν άμεσα στα 12 ζώδια/πλανήτες και το Δέντρο της Ζωής που απεικονίζεται καθαρά στον συντονισμό των 432Hz.
    Έχω μεγάλη περιέργεια να δω πως θα κβαντιζόταν ο αέρας στο χώρο μου με αναπαραγωγή σε χορδισμό 432 και Schumann generator εν δράση.
    Τί λέτε;

    το Α (λα) 440 hz είναι ο απόλυτος φθόγγος, η απόλυτη νότα, πάνω της έχει στηριχθεί σχεδόν όλη η σύγχρονη μουσική.. το δε ακόρντο λα μινόρε A- που αποτελείται από καθαρούς φθόγγους Α-C-E (λα-ντο-μι δηλαδή) είναι το πρώτο ακόρντο (συγχορδία) που μαθαίνει ο μουσικός είτε στα πλήκτρα είτε στις χορδές.. είναι δε το μουσικότερο, απλότερο, μελωδικότερο, σκοτεινότερο, αισθαντικότερο ακόρντο που υπάρχει.. κανένα άλο μινόρε ακόρντο, ακόμα και το Ε- (μι μινόρε) αν και τα διαστήματα από τις νότες που το αποτελούν είναι τα ίδια και καθαρά (Ε-G-B μι-σολ-σι), δεν κουβαλά την μελωδικότητα και την μαγεία του Α- (λα μινόρε)..

    το 90% από τις μπαλάντες, είναι γραμμένο σε λα μινόρε και αν το πάμε πιο βαθειά και πιο αληθινά το 90% όλης της σύγχρονης ηλεκτρικής μουσικής πηγάζει από το Α 440 (λα) γιατί όλη η σύγχρονη ηλεκτρική μουσική πηγάζει από τα μλουζ που παίζονταν και παίζονται σε κλασσικό δωδεκάμετρο Α, Α7 ή Α- (λα ματζόρε εβδόμης ή μινόρε)..

    τα άταστα έγχορδα μουσικά όργανα, είτε κλασσικά βιολί, βιόλα, τσέλο, κοντραμπάσο είτε παραδοσιακά ούτια, λύρες κλπ αν και χορδίζονται 'κανονικά' το γεγονός ότι δεν έχουν στάνταρ χωρισμένη ταστιέρα τους επιτρέπει (στη Δημοτική, Λαική και Βυζαντινή μουσική μάλλον επιβάλλει) το 'ξεκούρδιστο' παίξιμο.. ο μουσικός παίζει 'παρά κάτι' ή 'και κάτι' και έτσι δημιουργείται αυτό το 'κλαψιμο' ή το 'παράπονο' στο παίξιμο.. το ίδιο γίνεται και με τα πνευστά ιδιαίτερα το κλαρίνο.. όλη την παραπάνω θεωρία την εμπεδώνουμε αμέσως αν ακούσουμε Σαραγούδα, Ζέρβα, Σαλέα..

    19  25 Oct 2015  
  • scoup

    scoup

    Registered

    Γι αυτο το ACA διαφερει απο αλλους αντιστοιχους χωρους διοτι αρκετες φορες κουβεντιαζουμε την μουσικη απο ολες σχεδον τις οπτικες της.

    Γιατι εχει επιλεγει η Α ως νοτα αναφορας για το κουρδισμα δεν το ξερω αλλα θα το κοιταξω κ θα επανελθω.

    Τωρα για την απολυτοτητα κ την εκμαθηση του Αminor εχω αλλη αποψη με την εννοια οτι ολοι οι μουσικοι μαθαινουν την αποσταση τονικη-τριτη-πεμπτη ως δομικη μελωδια για το χρωμα της (minor/major) αλλα κ του οτι τα οργανα ειναι χτισμενα κ κουρδισμενα σε αποστασεις οπως κ ολοκληρη η μουσικη.(σ.σ οταν δεν ξερουμε τι να παιξουμε τοτε τονικη κ πεμπτη δεν φαλτσαρει ποτε..χαχαχ)

    Τα κουρδισματα ειναι στανταρ κ δεν μπορει ο καθενας να κουρδιζει αυθαιρετα απλα για καποια μουσικα ειδη απαιτητε χαμηλοτερο κουρδισμα αναλογα κ των υπολοιπων οργανων της μπαντας ή του υφους που θελουμε να εχουμε.

    Τα αταστα εχουν ακριβως χωρισμενη ταστιερα κ υπακουν στους ιδιους κανονες των ενταστων ομως οπως σοφα ειπε ο φιλος Manos_Bits τα μικρομορια γυρω απο την σωστη θεση δινουν αλλο ηχο.Εκει παιζει ρολο η αντιληψη του μουσικου για το ποσο σωστη ειναι η νοτα αλλα κ το πως αντιμετωπιζει το αταστο διοτι δεν εχει την ατακα του ενταστου κ πρεπει να παιζει θεματα συνεχως

    Ωραια θεματα....!!!!!!!

    20  25 Oct 2015  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    για να ευθυμίσουμε και λίγο, για τους μπασίστες όπως ο Γιώργος (scoup) η έννοια 'ακόρντο' είναι εφιάλτης και δαίμονας γιατί το μπάσο ιδιαίτερα το κλασσικό τετράχορδο ΔΕΝ παίζει ακόρντα με την έννοια που παίζει η ηλεκτρική κιθάρα ή το πιάνο, όλες οι νότες δηλαδή σε έναν χρόνο.. οι νότες του μπάσου είναι τόσο βαθειές και με την ενίσχυση οι συγχορδίες απλά είναι συνωθύλευμα βαθύηχων ταλαντώσεων χωρίς μουσική αξία, ένα ηχητικό μπέρδεμα..

    μόνο στα σύγχρονα 5χορδα ή 6χορδα μπάσα μπορεί κάποιος να παίξει κάποια ακόρντα ψηλά στην ταστιέρα.. γι αυτό και πάντα οι μπασίστες ζήλευαν τους κιθαρίστες που μπορούσαν να παίζουν ότι θέλουν (και είχαν και τα καλύτερα γκομενίδια)..

    όσο για τα άταστα αυτό που εννοούσα και αυτό που ισχύει είναι ότι τα όργανα αυτά ΔΕΝ έχουν 'φυσικά' χωρισμένη την ταστιέρα με τάστα.. οι χορδές κουρδίζονται το ίδιο με ένα ένταστο αντίστοιχο όργανο, αλλά στο μεν ένταστο, σε ένα ηλεκτρικό μπάσο ας πούμε, η κάθε χορδή έχει απόλυτα 24 και ΜΟΝΟ νότες ενώ στο άταστο η κάθε χορδή έχει (και ο μουσικός μπορεί να παίξει) ΑΠΕΙΡΕΣ νότες (σωστότερα άπειρες συχνότητες ή άπειρες αποκλίσεις από τη βασική νότα)..

    21  26 Oct 2015  
  • scoup

    scoup

    Registered

    Η αληθεια ειναι οτι το μπασο ειναι “ταμενο” στην αναλυση του ακορντου αλλα ΝΑΙ παντα χανουμε τα καλα γκομενίδια...ΚΑΤΑΡΑ

    22  26 Oct 2015  
  • scoup

    scoup

    Registered

    Ομως σε υπερασπιση της μπασαρας θα πω οτι αυτο κανει τα κορμια τους να χορευουν.....

    23  26 Oct 2015  
  • madmacs99

    madmacs99

    Registered

    Πάμε λοιπόν πίσω στην αρχική υπόθεση.

    Αν - λέμε αν - όλη η μουσική παιζόταν σε βάση 432 αντί 440 θα είχαμε τελικά αλλαγή στην ψυχοακουστική; θα ήταν το αποτέλεσμα πιο "ελιξήριο";

    24  27 Oct 2015  
 
page 2/2 rows 12/24 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 173ms (18 queries, 71ms)