Σύστημα αιρετικό! Το σύστημά μου. (#3)

  • Anton

    Anton

    ACA Member

    Δεν ειναι αναγκη να ξοδευτεις με κατι επωνυμο, εγω προτεινω να κανεις κατι σταθερο απο χοντρο και σκληρο ξυλο ας πουμε και αυτο δεν θελει και πολλα λεφτα. Γιατι ετσι οπως ειναι η στηριξη του επιπλου σου (πληρης επαφη στο πατωμα) και τα πολυ λεπτα ραφακια που καθονται τα μηχανακια...οτι κωνους και μαραφετια να βαλεις απο κατω, μικρη διαφορα θα παρεις,... αααν παρεις.
    Οσον αφορα το fine tunning στον Luxman, το πρωτο που χρειαζεσαι ειναι να μην ρουφαει δονησεις (ειδικα με τις λαμπες). Ειναι σαν να εχεις ενα μεγαλης μεγενθυσης μικροσκοπιο το οποιο εδραζεται σ' ενα τραπεζι που δονειται απο τους κραδασμους του κομπρεσσερ (ηχειο) και δοκιμαζεις να παρεις πιο καθαρη εικονα αλλαζοντας φακους...

    25  8 Apr 2013  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Έχεις πολύ δίκιο Αντώνη.

    Όντως θα κοιτάξω κάτι να κάνω με την στήριξη. Οι λυχνίες είναι πολύ ευαίσθητες σε τέτοια θέματα και το γνωρίζω. Ίσως κοιτάξω να κάνω μια παρόμοια κατασκευή σαν το έπιπλο που έχω αλλά πιο στιβαρή και από άλλα υλικά, που να έχει μηχανική γείωση από το πάτωμα με κάποια spikes ή κώνους.

    26  8 Apr 2013  
  • panelistas

    panelistas

    Registered

    συγχαρητηρια για το συστημα και ειδικα για τα ηχεια που τα εχω ακουσει και πραγματικα ειναι εξαιρετικα για την τιμη τους.Για τον ενισχυτη που αρχικα με ενδιεφερε και εμενα δεν μπορω να πω τιποτε γιατι δεν τον εχω ακουσει, αλλα δεν εχω διαβασει και φοβερες κριτικες, για οποιους αυτο σημαινει κατι.Για μενα μια ποιο ταιριαστη επιλογη θα ηταν ο ομοσταυλος l-550 AI,αλλα δεν θα ειχες το παιχνιδι με τις λυχνιες.Καλες ακροασεις.

    27  9 Apr 2013  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Καλησπέρα φίλε panelistas!

    Σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου! Πραγματικά τα scorpio II με έχουν αφήσει παραπάνω από ευχαριστημένο! Έκανα αρκετές ακροάσεις πριν καταλήξω σε αυτά και πριν τα αγοράσω τα άκουγα για αρκετές ημέρες στον αντιπρόσωπο.

    Όσο για τον Luxman τον επέλεξα κι αυτόν μετά από ακροάσεις που είχα κάνει σε διάφορα μηχανήματα και μάλιστα στέρεας κατάστασης. Αλλά πάντοτε μου έλειπε η μουσικότητα και η διαφάνεια. Στοιχεία που εντόπισα μια φορά σε έναν pathos TT χωρίς όμως την διαφάνεια που ήθελα. Ο Luxman με τράνταξε σε αυτούς τους τομείς άμεσα! Η αλλαγή όμως στις τελικές λυχνίες πραγματικά τον ανέβασε επίπεδο!

    Όσο για τα reviews από όσα έχω διαβάσει ειδικά στο 6moons και stereoplay ήταν εξαιρετικά όπως και αρκετά άλλα. Οπότε μου δημιουργεί απορία η παρατήρησή σου.

    link
    link

    Σαν σχέδιο είναι μια υλοποίηση Ultralinear Mullard Sircuit που είναι ένα από τα πολύ εξαιρετικά σχέδια ενισχυτή που έχουν δημιουργηθεί. Μάλιστα η έκδοση της Luxman είχε τέτοια επιτυχία που τον έχει καθιερώσει στην γκάμα των προϊόντων για πάνω από 50 χρόνια (από το 1963) με τον δικό μου να αποτελει την 11η έκδοση που βγήκε το 2009. Αποτελεί μια από τις πιο αγαπητές λαμπάτες υλοποιήσεις των Ιαπώνων έχοντας επίσης πολύ καλά υλικά και τάξη στο εσωτερικό του.

    link

    Αν μπορέσεις ποτέ άκουσέ τον.

    28  9 Apr 2013  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    panelistas wrote:
    αλλα δεν εχω διαβασει και φοβερες κριτικες, για οποιους αυτο σημαινει κατι.

    Το καλύτερο θα ήταν να μην σήμαινε σε κανέναν τίποτα. Τώρα να σου πω την αλήθεια απορώ πού διάβασες κακή κριτική για οποιοδήποτε προιόν σήμερα… ακόμα και παλιάς κοπής να είναι το "ριβιού" πάντα αβαντάρει.

    29  9 Apr 2013  
  • panelistas

    panelistas

    Registered

    φιλε pano,το μηχανημα κατασκευαστικα ειναι εργο τεχνης,και ωσ τετοιο το αντιμετωπιζω,και γιαυτο σου προτεινω να αγορασεις και το αδελφακι του old fasion cd player,για να ολοκληρωθει το project.Oσο για τους reviewers ανθρωποι ειναι και αυτοι,και φαινεται ποτε ειναι αφωνοι με καποιο μηχανημα και ποτε απλα το συνιστουν ανεπιφυλακτα.

    30  10 Apr 2013  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Αυτό όμως που δεν μου αρέσει είναι ότι οι εργοστασιακές λυχνίες δεν είναι αντίστοιχες της ποιότητας του μηχανήματος γενικότερα και των υλικών που έχει κατασκευαστεί.

    31  10 Apr 2013  
  • panelistas

    panelistas

    Registered

    προσεξε μονο το παιχνιδι με τις λυχνιες,μηπως καποια στιγμη χασεις την ουσια που ειναι καθομαι και ακουω μουσικη με το πανεμορφο μου συστημα.Επισης πανω που θα παιζεις με τις λυχνιες,καποιος καλοθελητης θα σε βαλει να ακουσεις καποιο υπερδιαφανο solid-state of art ενισχυτικο,θα σου πεσουν τα σαγονια,και θα αρχισεις τα γνωστα,και τουμπαλιν δραματα.

    32  10 Apr 2013  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Μακάρι να είχα βρει κάποιο υπερδιαφανο solid state... Τουλάχιστον στα χρήματα που είχα δεν έπαιζε. Όσο για τις λάμπες θέλω απλά να τον αναβαθμίσω και όχι να παίξω. Δεν με ενδιαφέρουν οι πειραματισμοί παρά μόνο να αξιοποίησω καλύτερα τις δυνατότητες του μηχανήματος.

    33  10 Apr 2013  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    panelistas wrote:
    καποιος καλοθελητης θα σε βαλει να ακουσεις καποιο υπερδιαφανο solid-state of art ενισχυτικο,θα σου πεσουν τα σαγονια,και θα αρχισεις τα γνωστα,και τουμπαλιν δραματα.

    Με την ίδια λογική "κάποιος καλοθελητής θα σου φέρει ένα διακοπτικό και θα πάρεις τα μεγάφωνα στο χέρι".

    Δέν πάει όμως έτσι...

    Υπάρχει κόσμος που γουστάρει τον ήχο των λαμπών και επενδύει σε αυτό. Ο Κυριάκος π.χ. που έχει μία απο τις μεγαλύτερες συλλογές σε λάμπες και κάθεται με τις ώρες και συζητάει γι αυτό τί είναι?
    Το παιχνίδι των λαμπών είναι μοναδικό και συγκρίνεται ίσως μόνο με το παιχνίδι των κεφαλών. Παρότι εγώ λοιπόν είμαι άλλης σχολής επικροτώ κάποιον που γουστάρει αυτό το παιχνιδάκι.

    Οπότε καταλαβαίνω την "καλόβουλη σου κριτική" αλλα ούτε εσύ ούτε εγώ μπορούμε να κρίνουμε το τί γουστάρει ο Πάνος, ο Κυριάκος, εγώ και εσύ.

    34  10 Apr 2013  
  • panelistas

    panelistas

    Registered

    μια φορα που λες πανο,πηγα στην ηχοεκφραση να ακουσω τα quad 2905,παρηλασαν αρχικα τα audio note,πληρης αδυναμια οδηγησης,κατοπιν τα jadis,αρκετα καλυτερα εδω,και κατοπιν ο AMR με τον οποιο το ηχειο εδειξε τις δυνατοτητες του.Σε καποιο συγκεκριμενο κομματι απο τα ηχεια ακουγοταν ενα τσιριγμα,ενας απροσδιοριστος ηχος καπου μεσα στην ορχηστρα,υψισυχνος.Περιμενε μου λεει ο ευγενεστατος οiκοδεσποτης,θα συνδεσω τα Krell των 40000 ευρω να δουμε.Ως δια μαγειας το αινιγμα λυθηκε.Ηταν ενα ταπεινο μαντολινο που φωναζε μηπως ακουστει.Παρολα αυτα και να μου τον χαριζε για τα quad δεν θα τον επαιρνα.Ας μου χαριζε τον AMR.

    35  10 Apr 2013  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Όπως λες κι εσύ 'μια φορά πήγες'.... Τί θέλω να πω όμως;

    Υπάρχουν πολλές παράμετροι που ορίζουν το πως θα παίξει ένα σύστημα.... Πρώτον είναι ο χώρος, μετά το κάθε μηχάνημα αυτόνομα και οι απαιτήσεις που έχει, η συνέργειά του με τα υπόλοιπα συστατικά του συστήματος, το είδος ή η σχολή και τεχνολογία που αντιπροσωπεύει τα χαρακτηριστικά του, το στήσιμο των ηχείων στο χώρο και η ιδιομορφίες αυτού και ένα σωρό άλλα πράγματα....

    Κατ' αρχήν στο παράδειγμα που αναφέρεις δεν μας δίνεις λεπτομέρειες του συστήματος... Δηλαδή με τι ηχεία άκουσες, πια πηγή κ.λ.π. Οπότε δεν βγαίνει ένα ασφαλές συμπέρασμα από το παράδειγμα.

    Ακόμα υπάρχει και ο παράγοντας του υποκειμενικού - γούστου του κάθε μουσικόφιλου. Και επειδή βλέπω πως ο διάλογος παίρνει τροπή προς το ότι τα solid state παίζουν κάπως και οι λάμπες κάπως αλλιώς, θέλω να διευκρινίσω πως δεν ανήκω στους ανθρώπους που πολώνονται και υποστηρίζουν μία τεχνολογία ή σχολή. Κάθε σχεδιαστική προσέγγιση έχει τα δικά της θετικά και αρνητικά στοιχεία. Οπότε και προορίζονται και για την ανάλογη μερίδα καταναλωτών.

    Τώρα όσον αφορά το όργανο που άκουσες μόνο από το θηρίο krell μάλλον θα ήταν γιατί έπαιζε με κάποιο ηχείο που μπορεί να είχε υψηλές απαιτήσεις σε ρεύμα ή στην συγκεκριμένη συχνοτική περιοχή που ήταν το όργανο το ηχείο να είχε ιδιαίτερη ηλεκτρική συμπεριφορά και να χρειαζόταν παραπάνω ρεύμα χωρίς απαραίτητα να είναι δύσκολο φορτίο.

    Επίσης ο Jadis και ο audio note που αναφέρεις έχουν στοιχεία που ο krell δεν τα έχει. Αυτό δεν το αναφέρεις καν. Δεν μπορούμε να κρίνουμε μία κατασκευαστική σχολή είτε είναι λυχνία είτε είναι τρανζίστορ ότι παίζει σωστά ή λάθος αν ακούστηκε το φλάουτο στην ορχήστρα ή όχι σε μια ακρόαση σε μία αντιπροσωπεία... Δεν γίνεται να αποτελεί κριτήριο ή επιχείρημα.

    Είναι τόσες πολλές οι κατασκευές, με πολυετές και εμπεριστατωμένο R&D υπόβαθρο εκει έξω που είναι πολύ λίγο να λέμε αυτό παίζει ενώ αυτό δεν παίζει. Η κάθε τεχνολογία διαθέτει εκπροσώπους ισάξιους!

    Προτιμάω να ζω με όλες της τεχνολογίες και ζω την μουσική μου μέσα από τα μηχανήματα παρά να στέκομαι σε κάτι συγκεκριμένο χωρίς να έχω ζήσει ο ίδιος την εμπειρία και να έχω άποψη.

    Και για να είμαι πέρα για πέρα ειλικρινής δεν αποκλείεται το επόμενο σύστημά μου στο μέλλον να είναι τρανζίστορ με δύσκολο ηχείο ή κόρνα με λάμπα, ή οτιδήποτε άλλο θα με κάνει να δακρίζω όταν ακούω μουσική και με γεμίζει εμπειρίες.

    Αυτό δεν είναι το ζητούμενο;

    Πολύ φιλικά Παναγιώτης Αδαμόπουλος!

    36  10 Apr 2013  
 
page 3/18 rows 12/212 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 82ms (19 queries, 49ms)