Όπως λες κι εσύ 'μια φορά πήγες'.... Τί θέλω να πω όμως;
Υπάρχουν πολλές παράμετροι που ορίζουν το πως θα παίξει ένα σύστημα.... Πρώτον είναι ο χώρος, μετά το κάθε μηχάνημα αυτόνομα και οι απαιτήσεις που έχει, η συνέργειά του με τα υπόλοιπα συστατικά του συστήματος, το είδος ή η σχολή και τεχνολογία που αντιπροσωπεύει τα χαρακτηριστικά του, το στήσιμο των ηχείων στο χώρο και η ιδιομορφίες αυτού και ένα σωρό άλλα πράγματα....
Κατ' αρχήν στο παράδειγμα που αναφέρεις δεν μας δίνεις λεπτομέρειες του συστήματος... Δηλαδή με τι ηχεία άκουσες, πια πηγή κ.λ.π. Οπότε δεν βγαίνει ένα ασφαλές συμπέρασμα από το παράδειγμα.
Ακόμα υπάρχει και ο παράγοντας του υποκειμενικού - γούστου του κάθε μουσικόφιλου. Και επειδή βλέπω πως ο διάλογος παίρνει τροπή προς το ότι τα solid state παίζουν κάπως και οι λάμπες κάπως αλλιώς, θέλω να διευκρινίσω πως δεν ανήκω στους ανθρώπους που πολώνονται και υποστηρίζουν μία τεχνολογία ή σχολή. Κάθε σχεδιαστική προσέγγιση έχει τα δικά της θετικά και αρνητικά στοιχεία. Οπότε και προορίζονται και για την ανάλογη μερίδα καταναλωτών.
Τώρα όσον αφορά το όργανο που άκουσες μόνο από το θηρίο krell μάλλον θα ήταν γιατί έπαιζε με κάποιο ηχείο που μπορεί να είχε υψηλές απαιτήσεις σε ρεύμα ή στην συγκεκριμένη συχνοτική περιοχή που ήταν το όργανο το ηχείο να είχε ιδιαίτερη ηλεκτρική συμπεριφορά και να χρειαζόταν παραπάνω ρεύμα χωρίς απαραίτητα να είναι δύσκολο φορτίο.
Επίσης ο Jadis και ο audio note που αναφέρεις έχουν στοιχεία που ο krell δεν τα έχει. Αυτό δεν το αναφέρεις καν. Δεν μπορούμε να κρίνουμε μία κατασκευαστική σχολή είτε είναι λυχνία είτε είναι τρανζίστορ ότι παίζει σωστά ή λάθος αν ακούστηκε το φλάουτο στην ορχήστρα ή όχι σε μια ακρόαση σε μία αντιπροσωπεία... Δεν γίνεται να αποτελεί κριτήριο ή επιχείρημα.
Είναι τόσες πολλές οι κατασκευές, με πολυετές και εμπεριστατωμένο R&D υπόβαθρο εκει έξω που είναι πολύ λίγο να λέμε αυτό παίζει ενώ αυτό δεν παίζει. Η κάθε τεχνολογία διαθέτει εκπροσώπους ισάξιους!
Προτιμάω να ζω με όλες της τεχνολογίες και ζω την μουσική μου μέσα από τα μηχανήματα παρά να στέκομαι σε κάτι συγκεκριμένο χωρίς να έχω ζήσει ο ίδιος την εμπειρία και να έχω άποψη.
Και για να είμαι πέρα για πέρα ειλικρινής δεν αποκλείεται το επόμενο σύστημά μου στο μέλλον να είναι τρανζίστορ με δύσκολο ηχείο ή κόρνα με λάμπα, ή οτιδήποτε άλλο θα με κάνει να δακρίζω όταν ακούω μουσική και με γεμίζει εμπειρίες.
Αυτό δεν είναι το ζητούμενο;
Πολύ φιλικά Παναγιώτης Αδαμόπουλος!