Το σύστημα του φτωχού φοιτητή

  • C_Kalavrytinos

    C_Kalavrytinos

    Registered

    Παρόλο που σπουδάζω στο εξωτερικό, το σύστημά μου βρίσκεται στην Ελλάδα και αποτελείται από κομμάτια των γονίων μου τα οποία μάζεψα και έστησα όπως μπορούσα. Για το λόγο αυτό συν το ότι είμαι αρχάριος στα ηχητικά ακόμα, σας παρακαλώ να είστε επιεικείς.

    Το σύστημα του φτωχού αρχάριου λοιπόν αποτελείται από τα εξής:

    Πικάπ B&O Beogram 2000 (1985-1986) με κεφαλή Soundsmith SMMC 4.

    Ενισχυτής Mission Cyrus II με το PSX του (προς το παρόν σε σέρβις οπότε αναπληρώνει ένας ραδιοενισχυτής Beomaster 2000).

    CD ακούω από ένα απλό DVD player. (Ακούγεται τραγικό ε;)

    Ηχεία TDL RTL2 (νομίζω).

    Καλώδια Mission Cyrus.

    Σκοπεύω κάποια στιγμή να αγοράσω ένα CD Transport της προκοπής και όχι πικάπ διότι η συλλογή βινυλίων μου είναι μικρή.
    Το Beogram (καθώς και όλα τα B&O ηχητικά) είμαι ψιλιασμένος αν όχι σίγουρος πως είναι μόνο για μόστρα και όχι για ηχητική ποιότητα. Αλλα αυτό καλύτερα να το κρίνετε εσείς οι σοφοί και έμπειροι. Από τον ενισχυτή είμαι πολύ ευχαριστημένος και μέχρι να βρώ δουλειά και λεφτά δεν σκοπεύω να τον αλλάξω.

    Αυτά! Κάποια στιγμή όταν επιστρέψω Ελλάδα θα ανεβάσω και φωτό.

    1  27 May 2012  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Πολυ καλός!!! πλάκα κάνεις? Εμείς φοιτητές, ακούγαμε πολυ χειρότερα! Άμα θες Βάλε και καμία φωτογραφία να πάρουμε λίγο μάτι!

    2  27 May 2012  
  • C_Kalavrytinos

    C_Kalavrytinos

    Registered

    Επειδή και ο πατέρας και η μάνα ήταν και είναι ζουρλοί με τον ήχο είχαν δώσει λεφτά σε hifi και κάτι μου κληροδότησαν και εμένα, και σε εξοπλισμό αλλά κυρίως σε ζούρλια!

    Η φωτό είναι με το που άλλαξα rack και χωρίς τον Cyrus. Μην δώσετε σημασία στο Beomaster που κάθεται πάνω στο κακόμοιρο το dvd. Eπίσης, τα TDL είχαν τοποθετηθεί έτσι προσωρινά.
    Τώρα κάθονται λίγο πιο μακρυά το ένα από το άλλο και πιο μακρυά από τους τοίχους.

    link

    3  27 May 2012  
  • Mikekan

    Mikekan