Μουσικη κ τεχνολογια....!!!! (#3)

  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Η ερώτηση ήταν αν μπορείς να προσομοιώσεις τη δεύτερη του Μάλερ. Όχι αν μπορείς να προσομοιώσεις τη ντραμς.
    Αν δηλαδή μπορούμε να πάμε μέχρι τη Λαμία μέσω Ν. Υόρκης ήταν η ερώτηση.
    Δεν νομίζω να το έχει προσπαθήσει κανείς.

    Αν παρατήρησες το βίντεο μιλάει για οικονομία. Δηλαδή καταγράφεις τον ήχο από το drum machine, κατόπιν το ηχογραφείς από ηχείο πιάνοντας το ambient με τα overhead και το συντονισμό της σουρντίνας του ταμπούρου που συμβαίνει (όντως) στο χτύπημα της μπότας.

    Είχε και άλλο παράδειγμα, με τις παραγωγές του Quincy Jones και την ηχογράφηση από ακουστικά αν δεν κάνω λάθος.

    25  26 Mar 2017  
  • panelistas

    panelistas

    Registered

    συγνωμη κ.Pleo,εχω μια καλοπροαιρετη και χωρις παρεξηγηση απορια,μουσικη ξερετε?

    26  27 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Παίζει καμιά πρόταση;

    27  27 Mar 2017  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    και ένα off-topic, αν και όχι τόσο off-topic μιας και μιλάμε για μουσική.. lately που λένε και στο Αμέρικα, μ' έχει κυριέψει ένα κάτι σαν άγχος και εκτός τις ατέλειωτες ώρες που ακούω στο σπίτι από το χίφι, προσπαθώ να ακούω όσο το δυνατόν περισσότερο live μουσική.. Μέγαρο, κλαμπάκια, σκηνές κλπ.. δεν ξέρω από που πηγάζει αυτό, τελος πάντων στο Μέγαρο προσπαθώ να πηγαίνω τουλάχιστον 2 φορές το μήνα, (έτσι ανεβάζω και κανα 'ρεπορτάζ' στη μουσική κατηγορία)..

    εκεί λοιπόν έχω βρει τον εφιάλτη μου, μάλλον τον δάσκαλό μου που δεν είναι άλλος από τον συν-κλαμπίτη Κων. Δαλκαλίτση.. ο τύπος έχει στήσει 'αντίσκηνο' στο φουαγιέ του Μεγάρου όπου πηγαίνει 3 φορές ανελλιπώς την εβδομάδα.. τρομερός γνώστης και συλλέκτης ιδίως της κλασσικής και της έντεχνης Ελληνικής μουσικής..

    πριν λίγες μέρες συναντηθήκαμε σε ένα κονσέρτο που είχε στο 1ο μέρος 4 έργα του Βιβάλντι και στο δεύτερο το 'Το Χαμόγελο Της Τζοκόντας' του μεγάλου Μάνου Χατζιδάκι.. ήταν συγκλονιστικό ν' ακούς αυτό το έργο που έχει γραφτεί για ορχήστρα(δεν το γνώριζα) και του οποίου την πρώτη παραγωγή του 1965 στη Νέα Υόρκη έχει κάνει ο Quincy Jones!!(δεν το γνώριζα).. έπειτα από την ανάλυση για τον Βιβάλντι πιάσαμε την κουβέντα για την πρώτη έκδοση του βινυλίου που δεν είναι αυτή με την Τζοκόντα ασπρόμαυρη αλλά αυτή με το κορίστι και τον Παρθενώνα.. εεε το έχω το δισκάκι σε ορίτζιναλ πρώτη κόπια stereo με το κορίστι και τον Παρθενώνα, μου λέει Κωνσταντίνος.. έμεινα λαλάκης..

     

    28  27 Mar 2017  
  • scoup

    scoup

    Registered

    Καλημερα φιλε Μανο...!!!
    Καθολου off topic μιας κ το κεντρο ολων ειναι η μουσικη ποσο μαλλον για τετοιες παραστασεις

    29  27 Mar 2017  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member

    Manos_Bits wrote:
    και ένα off-topic, αν και όχι τόσο off-topic μιας και μιλάμε για μουσική.. lately που λένε και στο Αμέρικα, μ' έχει κυριέψει ένα κάτι σαν άγχος και εκτός τις ατέλειωτες ώρες που ακούω στο σπίτι από το χίφι, προσπαθώ να ακούω όσο το δυνατόν περισσότερο live μουσική.. Μέγαρο, κλαμπάκια, σκηνές κλπ.. δεν ξέρω από που πηγάζει αυτό, τελος πάντων στο Μέγαρο προσπαθώ να πηγαίνω τουλάχιστον 2 φορές το μήνα, (έτσι ανεβάζω και κανα 'ρεπορτάζ' στη μουσική κατηγορία)..
    εκεί λοιπόν έχω βρει τον εφιάλτη μου, μάλλον τον δάσκαλό μου που δεν είναι άλλος από τον συν-κλαμπίτη Κων. Δαλκαλίτση.. ο τύπος έχει στήσει 'αντίσκηνο' στο φουαγιέ του Μεγάρου όπου πηγαίνει 3 φορές ανελλιπώς την εβδομάδα.. τρομερός γνώστης και συλλέκτης ιδίως της κλασσικής και της έντεχνης Ελληνικής μουσικής..
    πριν λίγες μέρες συναντηθήκαμε σε ένα κονσέρτο που είχε στο 1ο μέρος 4 έργα του Βιβάλντι και στο δεύτερο το 'Το Χαμόγελο Της Τζοκόντας' του μεγάλου Μάνου Χατζιδάκι.. ήταν συγκλονιστικό ν' ακούς αυτό το έργο που έχει γραφτεί για ορχήστρα(δεν το γνώριζα) και του οποίου την πρώτη παραγωγή του 1965 στη Νέα Υόρκη έχει κάνει ο Quincy Jones!!(δεν το γνώριζα).. έπειτα από την ανάλυση για τον Βιβάλντι πιάσαμε την κουβέντα για την πρώτη έκδοση του βινυλίου που δεν είναι αυτή με την Τζοκόντα ασπρόμαυρη αλλά αυτή με το κορίστι και τον Παρθενώνα.. εεε το έχω το δισκάκι σε ορίτζιναλ πρώτη κόπια stereo με το κορίστι και τον Παρθενώνα, μου λέει Κωνσταντίνος.. έμεινα λαλάκης..
    -=-=-=-=-

    Νομίζω οτι αυτός ο δίσκος έχει ένα κομμάτι παραπάνω. "Οι αθλητές".

    30  27 Mar 2017  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member

    Manos_Bits wrote:
    και ένα off-topic, αν και όχι τόσο off-topic μιας και μιλάμε για μουσική.. lately που λένε και στο Αμέρικα, μ' έχει κυριέψει ένα κάτι σαν άγχος και εκτός τις ατέλειωτες ώρες που ακούω στο σπίτι από το χίφι, προσπαθώ να ακούω όσο το δυνατόν περισσότερο live μουσική.. Μέγαρο, κλαμπάκια, σκηνές κλπ.. δεν ξέρω από που πηγάζει αυτό, τελος πάντων στο Μέγαρο προσπαθώ να πηγαίνω τουλάχιστον 2 φορές το μήνα, (έτσι ανεβάζω και κανα 'ρεπορτάζ' στη μουσική κατηγορία)..
    εκεί λοιπόν έχω βρει τον εφιάλτη μου, μάλλον τον δάσκαλό μου που δεν είναι άλλος από τον συν-κλαμπίτη Κων. Δαλκαλίτση.. ο τύπος έχει στήσει 'αντίσκηνο' στο φουαγιέ του Μεγάρου όπου πηγαίνει 3 φορές ανελλιπώς την εβδομάδα.. τρομερός γνώστης και συλλέκτης ιδίως της κλασσικής και της έντεχνης Ελληνικής μουσικής..
    πριν λίγες μέρες συναντηθήκαμε σε ένα κονσέρτο που είχε στο 1ο μέρος 4 έργα του Βιβάλντι και στο δεύτερο το 'Το Χαμόγελο Της Τζοκόντας' του μεγάλου Μάνου Χατζιδάκι.. ήταν συγκλονιστικό ν' ακούς αυτό το έργο που έχει γραφτεί για ορχήστρα(δεν το γνώριζα) και του οποίου την πρώτη παραγωγή του 1965 στη Νέα Υόρκη έχει κάνει ο Quincy Jones!!(δεν το γνώριζα).. έπειτα από την ανάλυση για τον Βιβάλντι πιάσαμε την κουβέντα για την πρώτη έκδοση του βινυλίου που δεν είναι αυτή με την Τζοκόντα ασπρόμαυρη αλλά αυτή με το κορίστι και τον Παρθενώνα.. εεε το έχω το δισκάκι σε ορίτζιναλ πρώτη κόπια stereo με το κορίστι και τον Παρθενώνα, μου λέει Κωνσταντίνος.. έμεινα λαλάκης..
    -=-=-=-=-

    Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον έχουν και τα κείμενα πάνω στο δίσκο.

    Εδώ μπορεί κανείς να τα δεί.

    31  27 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας #3:

    Ανατριχίλα αισθάνεται ο μέσος audiophile στο άκουσμα του Abbey Road studios και ηχογραφήσεις ορχήστρας.

    Βέβαια, αν κάποιος κοιτάξει το χώρο ηχογράφησης δεν διανοείται καν να ρωτήσει, καλά ρε παιδιά... και πως γίνεται να υπάρχει τέτοιο βάθος και τόση αίσθηση χώρου στην ηχογράφηση;
    After all τις παλιές εποχές ήταν όλα "πιουρ" και "αμόλυντα" σωστά;

    Oh well...
    The plates even started being favored by some of the classical engineers, and before long were being used on a wealth of films scores – so much so that the plates would often have to be booked well in advance of sessions to guarantee their availability.

    link

    Inside Abbey Road Studios’ Legendary Reverb Plate Room

    32  27 Mar 2017  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    δεν το γνωρίζεις ότι το 1957 δεν υπήρχαν τα Alesis, Lexicon & Yamaha2000?? υπήρχε όμως η EMT που έφτιαχνε αυτά τα 'στουντιακά' reverbs με ελατήρια όπως και οι παλιοί ενισχυτές κιθάρας.. Πλεούλη αδιάβαστο σε πιάνω..

    33  27 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Ε, όχι και αδιάβαστος. Εκεί που έψαχνα για spring reverb έπεσα πάνω στα reverb plates και στο βιντεάκι.

    Εξ' άλλου παλιότερα υπήρχαν reverb amplifiers κανονικοί για hi-fi.

    Δες ένα μαραφέτι της Pioneer.

    PIONEER SR-202 VINTAGE SPRING STEREO REVERB AMP DEMO

    34  27 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Λέω να φτιάξω ένα κουτάκι με ελατήρια και να το συνδέσω στο στέρεο. Αν δουλέψει όπως το φαντάζομαι, κοτσάρω και μια φίρμα επάνω και το πουλάω για βελτιωτικό ήχου...

    35  27 Mar 2017  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member

    Pleo wrote:
    Λέω να φτιάξω ένα κουτάκι με ελατήρια και να το συνδέσω στο στέρεο. Αν δουλέψει όπως το φαντάζομαι, κοτσάρω και μια φίρμα επάνω και το πουλάω για βελτιωτικό ήχου...

    Why not?

    Μπορεί και να πλουτίσεις.

    Σε χαλάει?

    Γεμάτες οι εκθέσεις απο δαύτα. Ένας να πιάσει...

    36  27 Mar 2017  
 
page 3/4 rows 12/39 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 1.15s (18 queries, 819ms)