Μουσικη κ τεχνολογια....!!!! (#2)

  • AlexD

    AlexD

    ACA Member

    Μάνο το ερώτημα του άρθρου δέν είναι μόνο τα όργανα.

    Είναι η γενικότερη εισαγωγή της τεχνολογίας στην μουσική.

    Δηλαδή, παίρνω μία παρτιτούρα με την 9η του Μπετόβεν. Την εισάγω στον υπολογιστή. Μπορώ να ακούσω σαν να είχα μία ορχήστρα μπροστά?

    Αν όχι σε τί μέγεθος μπορώ να παίξω?

    Είναι ανάγκη για παράδειγμα να προσλάβω κιθαρίστα ή μπορώ να τον αντικαταστήσω με ένα πρόγραμμα?

    13  25 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Πως δεν είναι "για τα όργανα";

    Εδώ γράφει άπειρες... μην εκφραστώ καλύτερα.

    Δείτε "διαμάντια":
    Και η μαγεία, πού πηγαίνει όταν χάνεται...;

    «Είναι φορές που όταν ακούς ένα CD, όλα τα όργανα είναι ψηφιακά χωρίς κάποια live ηχογράφηση οργάνου και εκεί χάνεται η μαγεία του αληθινού ήχου... "

    "Ίσως και η ύπαρξη όλης αυτής της ποσότητας μουσικής σε ηλεκτρονική μορφή, να έχει «κρατήσει» τον κόσμο στα σπίτια του... "

    +ΕΛΕΟC+

    Και δεν κοίταξα καν τι λέει η άλλη "καλλιτέχνις". Έμεινα στις πρώτες σειρές του πρώτου "καλλιτέχνη"

    14  25 Mar 2017  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member

    Pleo wrote:
    Πως δεν είναι "για τα όργανα";"

    Απο την εισαγωγή και μόνο γράφει οτι θα αναλύσει

    1.Η επανάσταση του ψηφιακού ήχου,
    2.η αντικατάσταση των φυσικών οργάνων,
    2.τα νέα δεδομένα στη δημιουργία, τα αναρίθμητα μικρά κουμπάκια της κονσόλας ενός ηχολήπτη,
    3.τα νέα μέσα ραδιοφωνικής αναπαραγωγής,
    4.ακόμη και το προστιθέμενο «βάθος» στο monitor του τραγουδιστή (άντε αυτό να το ενώσω με το 3)

    Εσύ έπιασες το 2. Παρακάτω θα δείς οτι προσθέτει και άλλα όπως...

    Pleo wrote:
    Εδώ γράφει άπειρες... μην εκφραστώ καλύτερα.
    Δείτε "διαμάντια":
    Και η μαγεία, πού πηγαίνει όταν χάνεται...;
    «Είναι φορές που όταν ακούς ένα CD, όλα τα όργανα είναι ψηφιακά χωρίς κάποια live ηχογράφηση οργάνου και εκεί χάνεται η μαγεία του αληθινού ήχου... "

    Γιατί διαφωνείς? Διαφωνείς οτι μπορεί κάποιος να γράψει ορχήστρα χωρίς να έχει ούτε ένα μουσικό μπροστά του? Θα σου άρεσε ακουστικά το αποτέλεσμα?
    Μήν βλέπεις το θέμα σαν να αντιμετωπίζεις χαιεντά. Δέν αναφέρεται σε χαμένες αρμονικές, προβολικές μεσαίες και υγρά μπάσα. Για μουσική μιλάει, καθαρά.
    Δέν υπάρχει μπαρούφα, δέν γίνεται να υπάρξει.

    Pleo wrote:
    Και δεν κοίταξα καν τι λέει η άλλη "καλλιτέχνις". Έμεινα στις πρώτες σειρές του πρώτου "καλλιτέχνη"

    Ναι φυσικά και δέν κοίταξες. Γιατί σου έχει εναλλάξ άτομα απο τη μία σχολή και την άλλη. Μήπως να ξανα - διάβαζες το άρθρο? Και να το κοίταζες απο την σκοπιά του μουσικού, όχι του φιλόμουσου ή του χαιεντά. Επίσης δέν καταλαβαίνω τα εισαγωγικά στον καλλιτέχνη. Τί είναι τσομπάνης? Ο τσομπάνης δηλαδή δέν μπορεί να είναι καλλιτέχνης?

    Για να σου θέσω και μερικά ερωτήματα.
    Αν βάλω μία παρτιτούρα στον υπολογιστή. Το χαμόγελο της τζοκόντα ας πούμε. Έπειτα το γράψω αυτό σε ένα σι ντί ή σε ένα βινύλιο ή σε μία κασέτα.
    Το αποτέλεσμα θα είναι ωραίο?
    Μπορώ με λίγα λόγια να απολύσω τον … Σαντάνα και στη θέση του να βάλω έναν υπολογιστή?
    Αυτό το ερώτημα μου άφησε το άρθρο εμένα... πόσο μακριά μπορεί να φτάσει.

    15  25 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Το μόνο θετικό του άρθρου είναι ότι η μασχάλη της είναι ξυρισμένη, σαν τους παίκτες του surviror .

    Τα υπόλοιπα είναι εντελώς "πιασάρικα".

    Αδυνατώ να απαντήσω σε φαντασιακά ερωτήματα που καμία απολύτως σχέση δεν έχουν με το αντικείμενο του forum.

    Γενικότερα δεν με απασχολεί αν κάποιος πάρει δυο κουτάλια και τα χτυπάει για να κάνει τέχνη, ή κοπανάει κατσαρόλες, ή φτιάξει μια λούπα από ηλεκτρονικούς ήχους στο PC.
    Είναι άλλο πράγμα από εκείνο που πραγματεύεται το χόμπυ της αναπαραγωγής.

    16  25 Mar 2017  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    εγώ βρε Πλεό δεν έχω καταλάβει ακόμα τι θες να πεις και τι είναι ακριβώς αυτό που σχολιάζεις με απαξίωση..

    17  25 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    "... Οι νότες και οι ήχοι του κάθε οργάνου, φυσικού και μη, έχουν αντικατασταθεί στις οθόνες των υπολογιστών από παύλες, χρώματα, γραμμές και διάφορα άλλα σχέδια. Ένας συνθέτης σπάνια θα κρατήσει πια μολύβι και θα συνθέσει στο χαρτί με νότες.»

    Όπως βλέπεις Manos_Bits, οι απαντήσεις δεν χρειάζονται καν.

    Νότες ρε φίλε. ΝΟΤΕΣ. Δηλαδή ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ!

    Τώρα που το σκέφτομαι, που στα κομμάτια έβαλα εκείνη τη γραφομηχανή; Άλλη μαγεία να γράφεις στο internet με γραφομηχανή... .

    Τι με πειράζει; Θα σου πω τι με πειράζει. Όπως και στο θέμα με το λαμπάτο μάστεριγνκ με πειράζει η δημιουργία μύθων και πραγμάτων που δεν ισχύουν.

    18  26 Mar 2017  
  • Toptubes

    Toptubes

    ACA President

    Τελικά για να καταλάβουμε ρε Λεό... μπορείς πλέον και είναι ίσως και καλύτερο, να ηχογραφήσεις την δεύτερη συμφωνία του Μάλερ, χωρίς την χρήση φυσικών οργάνων παρά μόνο της τεχνολογίας των υπολογιστών και να είναι το ίδιο και να μην καταλάβει κάτι ο ακροατής;

    19  26 Mar 2017  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    Pleo wrote:
    "... Οι νότες και οι ήχοι του κάθε οργάνου, φυσικού και μη, έχουν αντικατασταθεί στις οθόνες των υπολογιστών από παύλες, χρώματα, γραμμές και διάφορα άλλα σχέδια. Ένας συνθέτης σπάνια θα κρατήσει πια μολύβι και θα συνθέσει στο χαρτί με νότες.»
    Όπως βλέπεις Manos_Bits, οι απαντήσεις δεν χρειάζονται καν.
    Νότες ρε φίλε. ΝΟΤΕΣ. Δηλαδή ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ!
    Τώρα που το σκέφτομαι, που στα κομμάτια έβαλα εκείνη τη γραφομηχανή; Άλλη μαγεία να γράφεις στο internet με γραφομηχανή... .
    Τι με πειράζει; Θα σου πω τι με πειράζει. Όπως και στο θέμα με το λαμπάτο μάστεριγνκ με πειράζει η δημιουργία μύθων και πραγμάτων που δεν ισχύουν.

    δεν έχουν αντικατασταθεί οι νότες αλλά η μέθοδος καταγραφής τους.. οι μεγάλες και οι μικρές ορχήστρες παίζουν ακριβώς όπως έπαιζαν, στους ίδιους χώρους με τα ίδια όργανα.. τα συγκροτήματα της 'ηλεκτρικής' μουσικής επίσης παίζουν στα live και ηχογραφούν στα studios με τα ίδια όργανα τα ίδια μικρόφωνα και τους ίδιους ενισχυτές..

    η μέθοδος καταγραφής της μουσικής είναι αυτή που έχει αλλάξει, άντε και το monitoring με σωστά όμως επαγγελματικά και δοκιμασμένα μηχανήματα.. και καλά έχει κάνει, προχωράμε, είμαστε μαζί με την ορθά εφαρμοζόμενη τεχνολογία, όμως να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα.. λαμπάτο mastering βεβαίως, μια χαρά και τέλεια.. δεν κατάλαβα γιατί όχι?? ξέρεις κάποιο καλό studio που να μην χρησιμοποιεί εφέ προσομοίωσης της λάμπας, λαμπάτο compressing ή λαμπάτα μικρόφωνα??

    20  26 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Καλησπέρα. Όχι δεν μπορείς να το κάνεις για δυο λόγους.

    1. Γιατί θα χρειαστείς ακουστικά όργανα. Φυσικά όργανα όπως συκωταριές, νεφραμιές και γαρδούμπες θα χρειαστείς κατόπιν της εξαντλητικής δουλειάς.

    2. Γιατί δεν υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο, εάν έμπαινες στη διαδικασία.

    Με τις χρωματιστές παύλες τουλάχιστον καταλάβαμε ότι δεν αποτελούν πρόβλημα για έναν συνθέτη;
    Σχηματική απεικόνιση είναι. Όπως και οι νότες.

    Η νέα άχρηστη πληροφορία της ημέρας:
    Έχετε δει πως δουλεύει ένα arranger keyboard; Για παράδειγμα στην εισαγωγή εδώ:

    Ρίτα Ριτάκι - Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας

    Είναι ένα casio αρμονιάκι ηχογραφημένο να παίζει τα αυτόματα ακοπανιαμέντα.
    Τις ίδιες λούπες για τη συνέχεια του κομματιού πέρασαν μέσω midi (δεδομένα είναι αυτά) σε άλλη καλύτερη γεννήτρια ήχων (synthesizer).

    Η σύνθεση στο συγκεκριμένο σημείο είναι η ίδια. Επομένως, κάτι δεν μας λέει καλά ο πρώτος καλλιτέχνης.
    Το έγραψα και πιο πριν. A bad workman blames his tools.

    21  26 Mar 2017  
  • scoup

    scoup

    Registered

    Καλημερα !!!
    Pleo δεν ειναι σωστο να μιλας με επαρση κ απαξια για την μουσικη ενγενει διοτι αυτο αντιβαινει στις βασικες αρχες της.

    Βρισκω αγενεια να μιλας για την Γιαννα βασιλειου οτι ξυρισε την μασχαλη κτλ ντλ....Το κοριτσι ειναι πολυ καλη μουσικος κ τυχαινει να ξερω προσωπικα τα παιδια που παιζει μαζι κ οταν τους μιλας κοκκινιζουν κ δεν μιλουν με ειρωνεια.

    Be cool κ προσπαθησε πραγματικα να ακους χωρις αγκυλωσεις

    22  26 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Manos_Bits wrote:
    δεν έχουν αντικατασταθεί οι νότες αλλά η μέθοδος καταγραφής τους.. οι μεγάλες και οι μικρές ορχήστρες παίζουν ακριβώς όπως έπαιζαν, στους ίδιους χώρους με τα ίδια όργανα.. τα συγκροτήματα της 'ηλεκτρικής' μουσικής επίσης παίζουν στα live και ηχογραφούν στα studios με τα ίδια όργανα τα ίδια μικρόφωνα και τους ίδιους ενισχυτές..
    η μέθοδος καταγραφής της μουσικής είναι αυτή που έχει αλλάξει, άντε και το monitoring με σωστά όμως επαγγελματικά και δοκιμασμένα μηχανήματα.. και καλά έχει κάνει, προχωράμε, είμαστε μαζί με την ορθά εφαρμοζόμενη τεχνολογία, όμως να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα.. λαμπάτο mastering βεβαίως, μια χαρά και τέλεια.. δεν κατάλαβα γιατί όχι?? ξέρεις κάποιο καλό studio που να μην χρησιμοποιεί εφέ προσομοίωσης της λάμπας, λαμπάτο compressing ή λαμπάτα μικρόφωνα??

    Μαζί γράφαμε.
    Ναι δεν έχουν αντικατασταθεί. Αυτό λέω κι εγώ. Αν όμως σου φταίνε οι νέοι τρόποι "κατεργασίας" αυτό δεν σημαίνει ότι οι τρόποι αυτοί δημιουργούν πρόβλημα στη μουσική. Σημαίνει ότι εσύ (ο καλλιτέχνης που εξετάζουμε δηλαδή) έχεις κάποιο πρόβλημα με τους νέους αυτούς τρόπους.
    Επομένως συμφωνούμε.

    Στο θέμα του λαμπάτου μάστερινγκ διαφωνούμε όμως. Κατ' αρχήν τίποτε δεν πετιέται και όλα έχουν τη χρησιμότητά τους. Εάν θέλουμε να φτιάξουμε έναν ήχο Α, ας πούμε ήχο που να θυμίζει λυχνία, και ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος να το κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις λυχνίες, τότε χρησιμοποιείς λυχνίες. Εάν είναι πιο εύκολο και σύντομο να χρησιμοποιήσεις προσομοιωτή λυχνίας, τότε χρησιμοποιείς προσομοιωτή λυχνίας.

    Είναι άλλο αυτό όμως και άλλο να προσπαθείς να περάσεις στη συνείδηση του ανυποψίαστου ότι το λαμπάτο μάστερινγκ είναι καλύτερο. Είναι άλλο πράγμα να μιλάς για έμπνευση στην τέχνη και άλλο πράγμα να καταλήγεις ότι σου φταίει που δεν έχεις έμπνευση.... οι χρωματιστές παύλες στο PC.

    Όλο αυτό είναι ένα καλό πιασάρικο μαρκετινίστικο κόλπο, κατά τη γνώμη μου.

    23  26 Mar 2017  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member

    Pleo wrote:
    Καλησπέρα. Όχι δεν μπορείς να το κάνεις για δυο λόγους.
    1. Γιατί θα χρειαστείς ακουστικά όργανα. Φυσικά όργανα όπως συκωταριές, νεφραμιές και γαρδούμπες θα χρειαστείς κατόπιν της εξαντλητικής δουλειάς.
    2. Γιατί δεν υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο, εάν έμπαινες στη διαδικασία.

    1. Ο υπολογιστής σήμερα δέν μπορεί να προσομοιάσει με μεγάλη ακρίβεια ακουστικά όργανα? Θυμάμαι ένα βίντεο που είχες βάλεις με ντράμς να εδώ:

    Akis Golfidis - Mixing Tips - Midi Drums

    2. Φυσικά και υπάρχει λόγος. Να απολύσεις τον ντράμερ.

    Εγώ δέν λέω αν συμφωνώ ή διαφωνώ με αυτό ή αν είναι αληθινό ή ψεύτικο.

    Το άρθρο το αναλύει ως φαινόμενο και πόσο μακριά μπορεί να πάει η βαλίτσα. Μήν στέκεσαι στα όργανα φυσικά, τεχνικά, ακουστικά, εξωγήινα.

    24  26 Mar 2017  
 
page 2/4 rows 12/39 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 197ms (18 queries, 92ms)