Anouar Brahem

• Mikekan

Mikekan

ACA Member

Τις τελευταίες δύο εβδομάδες έχω στη κυριολέξία λιώσει τις κυκλοφορίες του. Ολες του οι κυκλοφορίες είναι εκπληκτικές, ξεχωρίζω το Le Pas du Chat Noir και το The Astounding Eyes of Rita το οποίο και θα παρουσιάσει τη 1 Φεβρουρίου στη κεντρική σκηνή της Στέγης Γραμμάτων και τεχνών.

Τα εκθαμβωτικά μάτια της Ρίτα
    Το κουαρτέτο του Ανουάρ Μπραχέμ εμφανίζεται στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών, την Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011. Ο αναγνωρισμένος δημιουργός, με ιδιαίτερη και προσωπική παρουσία στην παγκόσμια μουσική σκηνή, θα δώσει για το ελληνικό κοινό μια μοναδική συναυλία. Το μουσικό ιδίωμά του χαρακτηρίζεται από παν-μεσογειακή αύρα με αραβικές ρίζες, φράσεις και χρώματα που αναμειγνύονται με τζαζ και άλλες παραδόσεις.
    Γεννημένος στην Τυνησία το 1957 και μαθητής του περίφημου Αλί Σρίτι, ο Άνουαρ Μπράχεμ μετατρέπει το ούτι σε φωνή και ιστορεί χαμηλόφωνα, με κινηματογραφικό τρόπο, διαδρομές συναισθημάτων και ταξίδια. Αφαιρετικά, λιγόλογα και αισθαντικά, μας δείχνει το πέρασμα για μια άλλη Σαχάρα… Η δισκογραφία του είναι ένα παράδειγμα δημιουργικών περιπάτων σε γνωστά μέρη αλλά από άγνωστα μονοπάτια: μακάμια (περσική λέξη που χαρακτηρίζει τα άσματα της εν γένει Οθωμανικής Μουσικής) δοκιμασμένα στους αιώνες αλλά σε νέο, ρηξικέλευθο πλαίσιο. Η μουσική και οι μουσικοί του (Γκαρμπάρεκ, Κατσέ, Γκαλλιάνο, Χόλλαντ, Σέρμαν, Ντιμπάνγκο) τον τοποθετούν σε μια world-jazz, αλλά η ποικιλία των αναφορών κάνει τον ήχο του προσωπικό και αταξινόμητο. Συνεργασίες με μορφές όπως ο Γαβράς κι ο Μπεζάρ και δίσκοι όπως το αριστουργηματικό Thimar τον έχουν καταξιώσει ευρύτερα.....

1  24 Jan 2011  
  • gherop

gherop

ACA Member

Μιχάλη ή Τόνυ ή Μανο. Το κείμενο που ακολουθεί το προόριζα για 2 σχόλιο στην home page. Exω χάσει πάνω από μια ώρα, χωρίς αποτέλεσμα. Αν μπορείτε βάλτε το please...

Για να νοιώσει κανείς τη μουσική του A. Brahem και να διεισδύσει στα μυστικά της ψυχής του, είναι καλό να ακούσει τη μουσική του έτερου Άραβα (Λιβανέζου), Rabih-Αbou Khalil.
    Και οι δύο αντιπροσωπεύουν το World oud.
    O πρώτος έχει φοβερή εσωτερικότητα και ευαισθησία, ενώ ο δεύτερος είναι πιο ψυχρός, εξωτερικεύεται πολύ και δείχνει λίγος(?), μπροστά στον Αnouar.
    O Khalil έχει φοβερές ηχογραφήσεις και εξώφυλλα έργα τέχνης, τα περισσότερα φτιαγμένα από τον ίδιο.
    Προσωπικά όμως προτιμώ τα υπέροχα υγρά μάτια της Rita...

2  24 Jan 2011  
  • Trouble

Trouble

ACA Member

I must admit, that had never heard the mentioned artists until I went to the Arabias....mostly Egypt where I was for work for a while. I enjoyed the music they had at start, but it was only after a few months did I honestly understand where it stemmed from. The religion, the way of life, and even they way they pray are input for the music created. It was an amazing experience to be able to LIVE Arab musicians. It would take me ten pages to actually write about it, and who knows, in the future I might.

All I want to say is simple. I wish everyone could have the experience of living the music we hear in the country it was created in. Where it was literally born, note by note, pause by pause. It is nothing less than an awesome experience indeed. I feel very lucky indeed to have lived it.

3  24 Jan 2011  
  • Mikekan

Mikekan

ACA Member

Γιώργο διάβασα για αυτόν και είναι σίγουρα μέσα στις επόμενες ακροάσεις μου!

Tony you are right in such places, even if you ve been once, you can dig deeper in this music.

Next week I am flying to Saudi Arabia for a second time!! although a weird country, you can feel some kind of magic over there!

4  24 Jan 2011  
  • Trouble

Trouble

ACA Member

Saudi is a great place to be, try to mix in and find people that are real. Not just rich and those who want to be Americans. You will be delighted to see a remarkable culture filled with the most intriguing women and the ever so clever Arab man.

5  24 Jan 2011  
  • Manos_Bits

Manos_Bits

Chairman Administrator

Ο πατέρας μου έκανε 12 χρόνια Σαουδική Αραβία... Εργοδηγός Μηχανουργός Στα εργοτάξια του Λάτση... Τζέντα και Ράμπικ... Δεν μπόρεσα να πάω... Πήγαινε μόνο η μητέρα μου...
    Από κει μου είχε φέρει και το πρώτο μου stereo κατά παραγγελία δική μου...

6  24 Jan 2011  
  • Trouble

Trouble

ACA Member

Fantastic...Did he bring you music?

Or just machines?

My father used to sing all frigen day...it would drive me nuts.....now I would easily give up my entire stereo to hear him sing even one song.

7  25 Jan 2011  
  • Mikekan

Mikekan

ACA Member

Tony that is very nice of you saying this!!! :) Same for me, my friend - I lost my dad when I was 10 years old! Maybe thats why I was always thinking of having a son! Maybe its about time! heheheh

Mano I am flying to Riyadh in a week or two!

8  25 Jan 2011  
  • Trouble

Trouble

ACA Member

I think our fathers are somewhere still singing Mano. Before you go to Riyadh, I will tell you which cd I really need. I cannot find it on the net for the life of me.

9  25 Jan 2011  
  • Trouble

Trouble

ACA Member

And sorry to hear about the loss of your father at such an age. I lost him ten years ago, but only in body.

He took the family to woodstock. I went to every singer concert he could go to. Including The Stones, The Eagles, etc etc etc.

Its no wonder I am such a nut head I was exposed to HTC from the age of seven

10  25 Jan 2011  
  • Mikekan

Mikekan

ACA Member

Trouble wrote:
    And sorry to hear about the loss of your father at such an age. I lost him ten years ago, but only in body.
    He took the family to woodstock. I went to every singer concert he could go to. Including The Stones, The Eagles, etc etc etc.
    Its no wonder I am such a nut head I was exposed to HTC from the age of seven

HTC is a phone Tony you probably mean THC!

11  25 Jan 2011  
  • gherop

gherop

ACA Member

Τι φταίει και δεν μπαίνει σαν δεύτερο comment στην Home Page το κείμενο που έγραψα πιο πάνω στην 1 σελίδα ?

12  25 Jan 2011  

page 1/2 rows 12/19 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved