Συμφωνείτε Να Παίζουν Λαικοί στο Μέγαρο???

  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    Σε μια πρόσφατη συζήτηση με γνωστό ACA και θαμώνα του Μεγάρου σε ένα κορυφαίο κονσέρτο συμφωνικής στον συγκεκριμένο χώρο, μου εξέφρασε τον προβληματισμό του για τον αν θα έπρεπε το Μέγαρο να 'διοργανώνει' συναυλίες Λαικών όπως πχ Νταλάρας(μαμάαα μουουουου..), Αρβανιτάκη κλπ κλπ ....

    Φυσικά και διαφωνώ κάθετα με τέτοιες συναυλίες(ειδικά για τον πρώτο), όμως αν το σκεφτούμε πιο ώριμα ο οργανισμός του Μεγάρου χρειάζεται πόρους και αυτές οι συναυλίες τους παρέχουν...

    Να το πω αλλοιώς... αν προηγηθούν κανα δυο Νταλαρο - Γλυκερίες, θα μπορέσει το Μέγαρο να φέρει και καμιά σοβαρή συμφωνική να απολαύσουμε κι εμείς...

    Είναι λοιπόν αναγκαίο 'κακό' για το άντρο της σοβαρής μουσικής και μια από τις καλύτερες αίθουσες της Ευρώπης αυτές οι συναυλίες, ή θα πρέπει να αναθεωρηθεί αυτό το status και να στεγάζει αυστηρά και μόνο κλασσική και σοβαρή μουσική.................. αναρωτιέμαι...

    1  14 Jan 2011  
  • andreasecon

    andreasecon

    ACA Member

    για define σοβαρη μουσικη..... γιατι εγω πολλες μουσικες θεωρω σοβαρες

    2  14 Jan 2011  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    Τον Νταλάρα ας πούμε???

    3  14 Jan 2011  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Διαφωνώ, τέτοιοι χώροι είναι κατά μία έννοια ιεροί και δέίχνουν το πολιτισμό και τη κουλτούρα μίας χώρας.

    4  14 Jan 2011  
  • gherop

    gherop

    ACA Member

    andreasecon wrote:
    για define σοβαρη μουσικη..... γιατι εγω πολλες μουσικες θεωρω σοβαρες

    Εννοείτε πως το παρακάτω κείμενο δεν θέλει να αποδώσει με ακρίβεια τους ορισμούς, για τους οποίους όμως δεν συμφωνούν όλοι και οι οποίοι, έτσι και αλλιώς, αμφισβητούνται από άλλους...

    Καταρχήν θα αναφέρω ότι και εγώ πολλές μουσικές θεωρώ σοβαρές...

    Όμως, όπως το εννοεί ο Μάνος, νομίζω ότι θεωρεί γενικά την Έντεχνη μουσική (κλασική, τζαζ, ροκ) και κυρίως την Κλασική μουσική, δηλαδή τη μουσική που συνήθως χρειάζεται μια παιδεία και μια εξάσκηση. Σε αντίθεση με την popular μουσική που αρέσει σε πολλούς με την πρώτη και δεν χρειάζεται να έχεις καμιά παιδεία.
    Στις εικαστικές τέχνες κλασική είναι η εποχή της αρχαίας Ελλάδος και Ρώμης.
    Στη μουσική πιο αυστηρά, κλασική είναι η μουσική που γράφτηκε στην περίοδο που έζησαν οι: Haydn (1732-1809), Mozart (1756-1791) και τα πρώτα έργα του Beethoven (1770-1827). Εσχάτως ανακαλύψαμε και αρχαία Κινεζική και Ινδική μουσική.
    Στο 18ο αιώνα οι συνθέτες είχαν εμπνευσθεί από την Αρχαία Ελλάδα, οπότε θα έπρεπε να ονομάζεται νεοκλασική. Όμως, επειδή σχεδόν τίποτα δεν διασώζεται από τη μουσική της εποχής εκείνης, την ονομάζουμε Κλασική Μουσική, σε αντίθεση με την αντίστοιχη της ίδιας περιόδου, νεοκλασική εποχή των εικαστικών τεχνών. Η μουσική της αρχαίας Ελλάδας το πιθανότερο είναι να μην έχει καμιά σχέση με τη δυτική μουσική, οπότε αν συνεχίσω τα πράγματα θα αρχίσουν τα περιπλέκονται....

    Για να απαντήσω όμως με ένα ΝΑΙ η με ένα ΟΧΙ, στο ερώτημα του "νήματος" θα έλεγα ΟΧΙ.
    Να μείνει και κάτι όρθιο γιατί σε λίγο δεν θα υπάρχει τίποτα να ξεχωρίζει....
    Θα μας ΙΣΟΠΕΔΩΣΟΥΝ !!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο

    5  14 Jan 2011  
  • andreasecon

    andreasecon

    ACA Member

    Πάντως με το άνοιγμα ίδιου thread και στο avsite κατορθώθηκε να γίνει ρεζίλι για μία ακόμα φορά το ACA, αφού μέσα στην τρέλλα τους έχουν ξανανεβάσει το θλιβερό thread (με τσακωμούς από τον πρώην και μπόλικη ειρωνία και κοροϊδία από τους λοιπούς) με θέμα το ανεκδιήγητο βιντεο που είχε γυριστεί από τον Καναδό τρέχα γύρευε......

    6  14 Jan 2011  
  • apokon

    apokon

    ACA Member

    Καταρχήν πρέπει να πω ότι καθε "μπασταρδεμένη" μορφή τέχνης και στην περίπτωσή μας μουσικής, πρέπει να είναι "εξόριστη" από κάθε τέτοιο χώρο.

    Mikekan wrote:
    Διαφωνώ, τέτοιοι χώροι είναι κατά μία έννοια ιεροί και δέίχνουν το πολιτισμό και τη κουλτούρα μίας χώρας.

    Ως προς το αν το Μέγαρο είναι ένδειξη πολιτισμού Μιχάλη μου, επέτρεψέ μου να σου πω ότι μια μουσική ακαδημία, που δυστυχώς δεν υπάρχει στην Ελλάδα, είναι ισχυρότερη ένδειξη από ένα χώρο συναυλιών.

    7  15 Jan 2011  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Στα βασικά οικονομικά υπάρχει ο ρόλος των αγορών.αυτό εμφανίζεται στην κοινωνία.στην ψαραγορά βρίσκει κανείς ψάρια.στην Θεμιστοκλέους βρίσκει παπούτσια.στην Στουρνάρη βρίσκει υπολογιστές.κάθε αντικείμενο έχει το δρόμο του.

    θα μπορούσε κανείς αυτό να το παρουσιάσει ως τυχαίο.όμως δέν είναι τυχαίο.οι αγορές αποτελούν ένα μέρος που δημιουργήθηκε απο τις αρχές της κοινωνίας ετσι ώστε ο άνθρωπος εκεί να μπορεί να βρεί το προιόν που χρειάζεται.αν δέν το βρεί τότε είναι σίγουρο οτι ένας παραγωγός δέν θα πληρωθεί και ένας καταναλωτής δέν θα εισπράξει προιόν.

    άμεσο παράδειγμα αυτού είναι και το μέγαρο.το μέγαρο αποτελεί μία επιχείρηση που προσφέρει μουσική.ας πούμε λοιπόν οτι δέν προσφέρει παπούτσια.ο καταναλωτής που θα πάει στο μέγαρο θα πάει για να αγοράσει μουσική.

    το αποτέλεσμα αυτής της αγοράς δέν προήλθε και εδώ τυχαία.εμφανίστηκε μία μερίδα καταναλωτών που ήθελε εξ αρχής να έχει κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά στην ακρόαση του.ήθελα ας πούμε να μήν μιλάει ο κόσμος μεταξύ του.ήθελε να μήν καπνίζει.να κάθεται σε παράλληλες σειρές, σαν σινεμά.ήθελε καλή ακουστική.
    αντιθέτως στα ξενυχτάδικα η ζήτηση είναι τελείως διαφορετική.ο κόσμος θέλει να γελάσει πολύ...να σκεφτεί λίγο...να φλερτάρει...να χορέψει.είναι άλλη αγορά.όσο και να προσπαθούμε να εξισώσουμε τις δύο αυτές αγορές τόσο θα χτυπάμε πρώιμες κοινωνικές δομές.

    δομές που είναι πάνω απο εμάς.που δέν μπορούμε να τις χαλάσουμε διότι έρχονται απο τα βάθη του παρελθόντος.επομένως ΟΧΙ δέν υπάρχει σοβαρή μουσική ως ορισμός.
    απλά η αγορά του μεγάρου είναι για συγκεκριμένα είδη μουσικής.όχι για όλα.και πιστεύω οτι αυτοί που ΘΕΛΟΥΝ να ακούσουν τη Στικούδη στο μέγαρο θα καταλάβουν οτι το θέαμα θα είναι κακό αν όχι ενοχλητικό.

    μήν μπερδεύουμε τα παπούτσια με τα ψάρια.αποτελούν άλλη αγορά.η κάθε μία βέβαια έχει τη χρησιμότητα της...

    8  17 Jan 2011  
  • gherop

    gherop

    ACA Member

    AlexD wrote:
    Στα βασικά οικονομικά υπάρχει ο ρόλος των αγορών.αυτό εμφανίζεται στην κοινωνία.στην ψαραγορά βρίσκει κανείς ψάρια.στην Θεμιστοκλέους βρίσκει παπούτσια.στην Στουρνάρη βρίσκει υπολογιστές.κάθε αντικείμενο έχει το δρόμο του.
    θα μπορούσε κανείς αυτό να το παρουσιάσει ως τυχαίο.όμως δέν είναι τυχαίο.οι αγορές αποτελούν ένα μέρος που δημιουργήθηκε απο τις αρχές της κοινωνίας ετσι ώστε ο άνθρωπος εκεί να μπορεί να βρεί το προιόν που χρειάζεται.αν δέν το βρεί τότε είναι σίγουρο οτι ένας παραγωγός δέν θα πληρωθεί και ένας καταναλωτής δέν θα εισπράξει προιόν.
    άμεσο παράδειγμα αυτού είναι και το μέγαρο.το μέγαρο αποτελεί μία επιχείρηση που προσφέρει μουσική.ας πούμε λοιπόν οτι δέν προσφέρει παπούτσια.ο καταναλωτής που θα πάει στο μέγαρο θα πάει για να αγοράσει μουσική.
    το αποτέλεσμα αυτής της αγοράς δέν προήλθε και εδώ τυχαία.εμφανίστηκε μία μερίδα καταναλωτών που ήθελε εξ αρχής να έχει κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά στην ακρόαση του.ήθελα ας πούμε να μήν μιλάει ο κόσμος μεταξύ του.ήθελε να μήν καπνίζει.να κάθεται σε παράλληλες σειρές, σαν σινεμά.ήθελε καλή ακουστική.
    αντιθέτως στα ξενυχτάδικα η ζήτηση είναι τελείως διαφορετική.ο κόσμος θέλει να γελάσει πολύ...να σκεφτεί λίγο...να φλερτάρει...να χορέψει.είναι άλλη αγορά.όσο και να προσπαθούμε να εξισώσουμε τις δύο αυτές αγορές τόσο θα χτυπάμε πρώιμες κοινωνικές δομές.
    δομές που είναι πάνω απο εμάς.που δέν μπορούμε να τις χαλάσουμε διότι έρχονται απο τα βάθη του παρελθόντος.επομένως ΟΧΙ δέν υπάρχει σοβαρή μουσική ως ορισμός.
    απλά η αγορά του μεγάρου είναι για συγκεκριμένα είδη μουσικής.όχι για όλα.και πιστεύω οτι αυτοί που ΘΕΛΟΥΝ να ακούσουν τη Στικούδη στο μέγαρο θα καταλάβουν οτι το θέαμα θα είναι κακό αν όχι ενοχλητικό.
    μήν μπερδεύουμε τα παπούτσια με τα ψάρια.αποτελούν άλλη αγορά.η κάθε μία βέβαια έχει τη χρησιμότητα της...

    ΜΑΡΕΣΕ !!!

    9  17 Jan 2011  
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 80ms (18 queries, 48ms)