οπερα τσεπης... (#2)

  • andreasecon

    andreasecon

    ACA Member

    Αλεξ το θέμα δεν έχει να κάνει με μία φωνή ή ένα πιάνο αλλά με το γεγονός ότι στην όπερα η μουσική μεταφέρει και τα συναισθήματα των πρωταγωνιστών καθώς και την ένταση της πλοκής του έργο και δεν είναι εύκολο αυτά να μεταφερθούν μέσω ενός πιάνου και ενός βιολιού μόνο. Πρέπει να ακούσεις μία όπερα (ξέρωντας ή διαβάζοντας το λιμπρέττο ταυτόχρονα) για να καταφέρεις να "χωθείς" μέσα της και να χαθείς στη μαγεία της.....

    13  11 Mar 2010  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    andreasecon wrote:
    Αλεξ το θέμα δεν έχει να κάνει με μία φωνή ή ένα πιάνο αλλά με το γεγονός ότι στην όπερα η μουσική μεταφέρει και τα συναισθήματα των πρωταγωνιστών καθώς και την ένταση της πλοκής του έργο και δεν είναι εύκολο αυτά να μεταφερθούν μέσω ενός πιάνου και ενός βιολιού μόνο. Πρέπει να ακούσεις μία όπερα (ξέρωντας ή διαβάζοντας το λιμπρέττο ταυτόχρονα) για να καταφέρεις να "χωθείς" μέσα της και να χαθείς στη μαγεία της.....
    οκ τώρα το έπιασα...
    14  11 Mar 2010  
  • vet

    vet

    Registered

    νομιζω οτι ουσιαστικα ειναι ενα νεο ειδος.
    δεν πρεπει να το καταδικαζουμε ειδικα χωρις να το εχουμε αξιολογησει αρκετα...
    καταρχην η αναγκη της υπαρξης του ξεκιναει απο το γεγονος οτι πλεον οι περισσοτεριες "παραγωγες" οπερας ειναι εισαγογες απο το εξωτερικο.
    υπαρχει αναγκη και ορεξη για Ελληνικη παρουσια και το μεγαρο και η λυρικη ειναι αποτρεπτικες...
    και εγω προτιμω την κανονικη οπερα, ξαναλεω ομως οτι οι ευκολοι χαρακτηρισμοι δεν με βρισκουν συμφωνο.
    οι μεγαλυτεροι σε ηλικια ανθρωποι ειναι λιγο δυσκολοτερο να το καταλαβουν, οι αμεση ομως επαφη του κοινου σε ενα υπογειο μπαρ με ενα τετοιο ειδος πολλες φορες ειναι μαγικη!
    μιχαλη να πας!

    15  11 Mar 2010  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    vet wrote:
    με αφορμη την παρασταση της madam butterfly στο μεγαρο θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι στο υπογειο μπαρ του edo, παιζεται η madam butterfly απο μια μικη ομαδα Ελληνων με μια μικρη "ορχηστρα" απο λιγα οργανα και ενα πιανο.
    εχει κανεις εμπειρια απο αντιστοιχες προσπαθειες?
    Η μουσικη φυσικα ειναι προσαρμοσμενη στα λιγα οργανα, ενω και ο διαλογος λιμπρετου/ορχηστρας μου φανηκε "πετσοκομενος"
    η αμεσοτητα σε εναν τετοιο χωρο σε κερδιζει αλλα παει περισσοτερο προς την προζα παρα προς την οπερα.
    εχετε δει κατι αντιστοιχο?
    σας αρεσε?
    με αφορμή λοιπόν το παραπάνω μήνυμα....Θέλετε να κανονίσουμε να πάμε?
    16  11 Mar 2010  
  • geovar

    geovar

    Registered

    vet wrote:
    νομιζω οτι ουσιαστικα ειναι ενα νεο ειδος.
    δεν πρεπει να το καταδικαζουμε ειδικα χωρις να το εχουμε αξιολογησει αρκετα...
    καταρχην η αναγκη της υπαρξης του ξεκιναει απο το γεγονος οτι πλεον οι περισσοτεριες "παραγωγες" οπερας ειναι εισαγογες απο το εξωτερικο.
    υπαρχει αναγκη και ορεξη για Ελληνικη παρουσια και το μεγαρο και η λυρικη ειναι αποτρεπτικες...
    και εγω προτιμω την κανονικη οπερα, ξαναλεω ομως οτι οι ευκολοι χαρακτηρισμοι δεν με βρισκουν συμφωνο.
    οι μεγαλυτεροι σε ηλικια ανθρωποι ειναι λιγο δυσκολοτερο να το καταλαβουν, οι αμεση ομως επαφη του κοινου σε ενα υπογειο μπαρ με ενα τετοιο ειδος πολλες φορες ειναι μαγικη!
    μιχαλη να πας!

    Να σου το πω διαφορετικά:Έχεις ακούσει την 9η του Beethoven από δίσκο και κάποιοι σε καλούν να την ακούσεις στο υπόγειο με ένα πιάνο και 2 πνευστά και 2-3 φωνές στο τέλος.Τι θα καταλάβεις από το μεγαλείο της 9ης?
    Ακραίο παράδηγμα? Ναι ακραίο,αλλά τι θα πούμε,ότι είναι ένα νέο είδος που αξίζει το κόπο? Έτσι πρέπει να προσεγγίσουμε το Έργο? Πάρε καλλίτερα ένα CD,άκουσέ το και μη δίνεις για το υπόγειο 20EU.

    17  11 Mar 2010  
  • andreasecon

    andreasecon

    ACA Member

    Κανόνισε να πάμε Αλεξ , αν και ο φίλος vet μας έσκισε, άκου "οι μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι" , δε ντρέπεστε ρε.... (με την καλή έννοια)

    18  11 Mar 2010  
  • geovar

    geovar

    Registered

    andreasecon wrote:
    Κανόνισε να πάμε Αλεξ , αν και ο φίλος vet μας έσκισε, άκου "οι μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι" , δε ντρέπεστε ρε.... (με την καλή έννοια)

    Αν εννοείτε το Μέγαρο,"πέταξε το πουλί".
    link

    19  11 Mar 2010  
  • Trouble

    Trouble

    ACA Member

    Tuner :McIntosh MR 78 geovar...........

    Afto mou aresi polu....eimai latris tou tritou programatos, idiws otan exoun apergia kai then milane...

    20  12 Mar 2010  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    geovar wrote:
    Το Σύστημά μου:
    Ηχεία:DIY 4δρομα
    Woofer : Altec 416-8B σε Ο Β
    Midbass: RCA 9584B compression driver σε κόρνα 75cm
    Mid-Hi : Altec 288-16G compression Driv.σε κόρνα 45cm
    Hi : Coral H-104
    Πηγές: CD : Sony SCD-1
    T/T: EMT 950
    : EMT 930
    : EMT 927
    Tuner :McIntosh MR 78
    Ενισχυτές :Hiraga ClasseA 20A >> Woofer
    :SE 300B DIY >> Midbass + MidHi
    :McIntosh 275 >> Hi
    Ηλεκτρ.xover:Sony TA-D88B
    Προε/σχυτής :Audio Research SP11MKII
    Αλλες Πηγές :Revox A700-Nagra IVS R to R
    Δεν ξέρω ακόμη να ανεβάσω φωτογραφίες αλλά, αν είναι επιτρεπτό, βάζω ένα λίνκ, από το "διπλανό" site, του συστήματος μου.Μπορεί να σβηστεί αν υπάρχει ασυμβατότητα η αν ο φίλος Hlias που τράβηξε τις φωτογραφίες το επιθυμεί
    link
    Φίλε geovar δέν έχω επαφή με το avclub αλλα πιστεύω οτι το σύστημα σου είναι απο τα πιο ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ συστήματα που έχω δεί στη ζωή μου...
    21  12 Mar 2010  
  • vet

    vet

    Registered

    τελείωσε παιδια... συγγνωμη δεν ηξερα μεχρι ποτε ηταν...
    (εκτος εαν εχει καμια παραταση...)

    6 Ιανουαρίου - 28 Φεβρουαρίου * Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 20:00

    Την όπερα του Ιταλού συνθέτη Τζιάκομο Πουτσίνι "Μαντάμ Μπατερφλάϊ" φιλοξενεί το Club EDO σε μια ξεχωριστή παράσταση σε σκηνοθεσία της σοπράνο Τζένης Δριβάλα.

    Πρόκειται για ένα ασυνήθιστο, αλλά ιδιαίτερα λειτουργικό σκηνικό προσαρμοσμένο στις ανάγκες του έργου, που διαδραματίζεται στην Ιαπωνία στις αρχές του 20ου αιώνα.

    Το λιμπρέτο βασίζεται στον τραγικό έρωτα μιας γκέισας με έναν αξιωματικό του αμερικανικού ναυτικού στο Ναγκασάκι. Η Τσο Τσο Σαν (που όλοι ονομάζουν Μπατερφλάι), κόβοντας κάθε δεσμό με την οικογένεια και τις παραδόσεις της χώρας της, καταλήγει αποξενωμένη στην έσχατη- για τα Ιαπωνικά ήθη- πράξη αυτοκτονίας, το χαρακίρι.

    Η διεθνούς φήμης σοπράνο Τζένη Δριβάλα που έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην παράσταση, αλλά έχει αναλάβει και την σκηνοθεσία του έργου σημειώνει: «στόχος μας είναι να γίνει πιο προσιτή η όπερα στο ευρύ κοινό. Για το λόγο αυτό, άλλωστε προτιμήσαμε να την ανεβάσουμε σε ένα μικρότερο και πιο φιλόξενο χώρο, όπου ο θεατής μπορεί να έχει καλύτερη οπτική και ακουστική επαφή με τα δρώμενα. Σε ένα ολοκληρωτικά Ιαπωνικό περιβάλλον που δημιουργεί την αίσθηση στο θεατή ότι αποτελεί και ο ίδιος μέρος της δράσης».

    Η ενορχήστρωση είναι του Φίλιππου Μοδινού, η μουσική διεύθυνση του Μάνου Λορέντζου, συν-σκηνοθεσία και χορογραφία της Εφης Καρακώστα.

    Εμφανίζονται οι λυρικοί καλλιτέχνες:
    Τσο-τσο-σαν: Τζένη Δριβάλα, Πίνκερτον:T.B.A, Σταμάτης Μπερής, Μιχάλης Ευριπίδης. Σουζούκι Μαρία Μαρκέτου, Λυδία Αγγελοπούλου. Σάρπλες: Γκάρεθ Λουέλλυν. Γκόρο: Σταύρος Σαλαμπασόπουλος. Μπόνζο:Αλέξανδρος Γάβαρης. Πρίγκιπας Γιαμαντόρι:Σπύρος Σώκος. Κέιτ Πίνκερτον:Ρέα Βουδούρη, Μαρία Κιόρογλου Συμμετέχουν επίσης: Δημήτρης Καβαγιάς, Μαρία Κιόρογλου, Μαρία Μπονδούκα, Ελένη Κατέβα, Κυριακή Μακριδάκη

    Παίζουν οι μουσικοί:
    Πιάνο 1ο: Κίμων Μαραγκουδάκης. Πιάνο 2ο: Βενιαμίν Χατζηκουμπάρογλου.Φλάουτο: Ευτυχία Δημητρακοπούλου. Τρομπέτα: Αναστάσιος Βιτσεντζάτος. Κρουστά: Ιάκωβος Παυλόπουλος, Σαμισέν: Δημήτρης Ρπαγούσιος

    Κοστούμια: Φάνης Κλειάνης.
    Φωτισμοί: Ειρήνη Γλυνιαδάκη.

    22  12 Mar 2010  
  • andreasecon

    andreasecon

    ACA Member

    AlexD wrote:
    Φίλε geovar δέν έχω επαφή με το avclub αλλα πιστεύω οτι το σύστημα σου είναι απο τα πιο ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ συστήματα που έχω δεί στη ζωή μου...

    να αποκτήσεις επαφή γιατί εκεί που συχνάζεις θα σε χαλάσουν και θα σε κυνηγάει ο πατέρας σου...

    23  12 Mar 2010  
  • vet

    vet

    Registered

    andreasecon wrote:
    Κανόνισε να πάμε Αλεξ , αν και ο φίλος vet μας έσκισε, άκου "οι μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι" , δε ντρέπεστε ρε.... (με την καλή έννοια)

    συγγνωμη κυριε Αντρεα..

    24  12 Mar 2010  
 
page 2/3 rows 12/26 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 41ms (19 queries, 10ms)