Όλα Τα Βιολιά Στην Πίστα!!

  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    Pleo wrote:
    Α, δηλαδή λόγω κάποιας ελληνικής ιδιαιτερότητας μόνο οι χώροι βάσει ακουστικής πρέπει να φιλοξενούν συμφωνικές.
    Κατ' αρχήν τα open air concerts είναι συχνά στο εξωτερικό. Κατά δεύτερον ακριβώς επειδή υπάρχει μουσική παιδεία, η επαφή με τη μουσική γίνεται σε κάθε ευκαιρία και σε κάθε χώρο.
    Δεν αμφισβητεί κανείς την καλύτερη ακουστική στις αίθουσες. Εκείνο που αμφισβητείται είναι η περίεργη ιδιαιτερότητα να θεωρείται τοτέμ ένας χώρος ή ένας τύπος χώρου όπου μόνο εκεί πρέπει να παίζει μουσική μια ορχήστρα. Μόνο στην Ελλάδα, πουθενά αλλού.
    Η μουσική είναι μουσική όπου κι αν παίζει.

    Στις χώρες που γίνονται open air concerts υπάρχουν 20++ "Μέγαρα" σε όλη τη χώρα και μάλιστα πολλά σε κάθε πόλη..

    προσωπικά δεν είπα ούτε έγραψα πουθενά να μην παίζεται κλασσική μουσική σε διάφορους ανοιχτούς χώρους.. είπα να κρατήσουμε το ένα και μοναδικό Μέγαρο που έχουμε στην Αθήνα (και στη Θεσσαλονίκη).. είναι διαφορετικό ν' ακούς την μουσική φυσικά σε ελεγχόμενο χώρο χωρίς μικροφωνικές..

    και στο τέλος είναι τραγικό να κλείνουν χώροι πολιτισμού.. σχολεία, μουσεία, θέατρα, μουσικές αίθουσες.. άσχετα λοιπόν αν μπορούν να γίνονται συναυλίες σε ανοιχτούς χώρους, δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να επιθυμεί να κλείσει το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών!!

    13  13 Nov 2015  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    AlexD wrote:
    Ίσως όμως πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι.
    Δέν υπάρχει καλή και κακή μουσική. Οι Beatles θεωρούνταν τα "κακά παιδιά" κάποτε. Το "μία αγάπη για το καλοκαίρι" θεωρείτο ένα κακό τραγούδι που μιλάει για εφήμερο έρωτα όταν βγήκε. Ας μήν συνεχίσω με άλλα τραγουδια συμπληρώστε εσείς...ίσως μετά πιάσουμε όλο το ρεμπέτικο...
    Δηλαδή για να το πάω λίγο ανάποδα. Αν η Καίτη Χωματά έφευγε απο τις μπουάτ και πήγαινε στα μπουζούκια αυτομάτως θα την κατηγορούσαμε οτι "πάει να βγάλει κανα φράγκο". Αν μή τι άλλο το θέαμα θα ήταν ανιαρό για κάποιον που θέλει να χορέψει ζειμπέκικο και να βγάλει γκόμενα.
    Αν πάλι μία συμφωνική πήγαινε στα μπουζούκια. Τί πιστεύετε? Θα ήταν μία καλή κίνηση? Ο κόσμος θα απολάμβανε αυτό το οποίο αναζητά εκεί?
    Απο την ανάποδη αν πήγαινε ο Μητροπάνος στο Μέγαρο (που έχει πάει) και αρχίζαμε τα παλαμάκια τα λουλούδια και τα ποτά τί το διαφορετικό θα είχε απο ένα τυπικό νυχτερινό κέντρο? Το όνομα και η μαρμάρινη είσοδος?
    Νομίζω τελικά οτι τον όρο "καλή και κακή μουσική" τον εισάγει ο Ρουβάς όταν βάζει το καλό του κοστούμι για να μας αποδείξει οτι αν τραγουδήσει στο μέγαρο θα γίνει ο νέος Μποτσέλι και πως "ναι μπορώ και εγώ να τραγουδήσω καλή μουσική". Ο Ρουβάς πάντως δέν αντέχεται χωρίς ποτά και χορούς. Αλήθεια, ο Μποτσέλι πώς θα ήταν με το volume δυνατά, λουλούδια, σπασμένα πιάτα, φώτα να αναβοσβήνουν και το ποτό να ρέει αύθονο?

    νομίζω ότι τα "κακά παιδιά" ήταν οι Rolling Stones, όχι οι Beatles. Εκτός αν εννοείς τα μακριά μαλλιά...

    Να ρωτήσω εγώ κάτι τώρα. Για τη Τζένη Βάνου που τραγουδούσε στα μπουζούκια (μάλιστα προτίμησε να συνεχίσει με τα τραγούδια του Πλέσσα παρά την πρόταση του Χατζιδάκι που θα την έκανε παγκοσμίως διάσημη) είχε αμφισβητηθεί ποτέ η υπόστασή της ως καλλιτέχνιδα;

    Νομίζω όχι. Ο λόγος; Πολύ απλά η φωνάρα είναι φωνάρα και καλλιτεχνάρα όπως και να έχει.

    ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ ΣΤΙΓΜΕΣ

    Από κει και πέρα, είναι ανέφικτο θεωρώ να πάει συμφωνική ορχήστρα σε πίστα.
    Πρώτον δε χωράει και δεύτερον για πόσα θα παίξει ο κάθε μουσικός; Πόσα θα πρέπει να δώσει το μαγαζί;

    14  13 Nov 2015  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Manos_Bits wrote:
    προσωπικά δεν είπα ούτε έγραψα πουθενά να μην παίζεται κλασσική μουσική σε διάφορους ανοιχτούς χώρους.. είπα να κρατήσουμε το ένα και μοναδικό Μέγαρο που έχουμε στην Αθήνα (και στη Θεσσαλονίκη).. είναι διαφορετικό ν' ακούς την μουσική φυσικά σε ελεγχόμενο χώρο χωρίς μικροφωνικές..
    και στο τέλος είναι τραγικό να κλείνουν χώροι πολιτισμού.. σχολεία, μουσεία, θέατρα, μουσικές αίθουσες.. άσχετα λοιπόν αν μπορούν να γίνονται συναυλίες σε ανοιχτούς χώρους, δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να επιθυμεί να κλείσει το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών!!

    Ούτε εγώ έγραψα ότι αμφισβητείται η ακουστική σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους.
    Ποιος είπε να κλείσει το μέγαρο; Εγώ λέω ότι αν πραγματικά θέλουμε η μουσική να φτάσει στον κόσμο, πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά. Να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε τη μουσική από τις ορχήστρες ως κάτι που είναι για συγκεκριμένο μόνο χώρο, για μια κλειστή κάστα ανθρώπων (όπως έχει καταλήξει να θεωρείται).

    Σε ό,τι αφορά την ανησυχία μήπως και πετάνε λουλούδια και σπάνε πιάτα στο μέγαρο, ή παραγγέλνουν κανένα κοψίδι αρνί και σερβίρουν κρασί ή μπύρα σε πλαστικά ποτήρια (πανηγύρι style) μην ανησυχείς. Το πολύ πολύ να βαράνε ρυθμικά παλαμάκια πάνω στο τσακίρ κέφι.

    Γιάννης Πάριος - 27.Ωραία Που 'Ναι Την Αυγή - Σγουρέ βασιλικέ μου (Το ρεσιτάλ μιας φωνής 2007)

    15  13 Nov 2015  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Pleo wrote:
    νομίζω ότι τα "κακά παιδιά" ήταν οι Rolling Stones, όχι οι Beatles. Εκτός αν εννοείς τα μακριά μαλλιά...

    Όλη αυτή η ομάδα του ρόκ που σήμερα μας φαίνεται απλή και τυπική τότε δέν ήταν έτσι. Ο Έλβις θεωρείται οτι έκανε στριπτίζ στην σκηνή, οι μπίτλς είχαν σηκώσει την αντίδραση μέχρι και της εκκλησίας κτλ

    Pleo wrote:
    Από κει και πέρα, είναι ανέφικτο θεωρώ να πάει συμφωνική ορχήστρα σε πίστα.
    Πρώτον δε χωράει και δεύτερον για πόσα θα παίξει ο κάθε μουσικός; Πόσα θα πρέπει να δώσει το μαγαζί;

    Μπα μια χαρά. Υπάρχουν και μεγάλες πίστες. Αν στην τελική δέν χωράνε ας βάλουμε ένα μικρό σχήμα με 10 μουσικούς που θα χωράει σίγουρα. Οπότε τεχνικά τουλάχιστον γίνεται...Ο Μποτσέλι στο FEVER.
    Οικονομικά τώρα, έχω την εντύπωση (δέν είμαι σίγουρος αν ισχύει) οτι τα λεφτά της πίστας και του λαικού τραγουδιού γενικότερα είναι πολλαπλάσια αυτά του κλασικού. Εκτός του οτι οι πίστες καλά κρατούν ενώ το μέγαρο ζεί με κρατικές ενέσεις δέν μπορώ να φανταστώ περιουσίες που έχουν στηθεί μέσω της πίστας και της νύχτας γενικότερα. Δέν έχω αίσθηση των οικονομικών μεγεθών αλλα έχω την εντύπωση οτι έχουν στηθεί τεράστιες περιουσίες πάνω στην πίστα...Δέν είναι τυχαίο οτι πολλοί καλλιτέχνες έγραψαν τραγούδια της τάβλας για να ζήσουν πχ Χατζιδάκις.

    16  14 Nov 2015  
 
page 2/2 rows 12/16 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 52ms (19 queries, 22ms)