Όλα Τα Βιολιά Στην Πίστα!!

  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    Χτες 02/11/2015 πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών η συναυλία : 'Αυτή η γη έχει φωνή - Ήπειρος, Πόντος, Κρήτη' στην οποία συμετείχαν τρεις σπουδαίες φωνές, Βασίλης Σκουλάς, Μελίνα Ασλανίδου, Πλούταρχος, σε μουσική Χρήστου Παπαδόπουλου..

    Μαζί τους τραγούδησαν ακόμη ο Δημήτρης Καρασαββίδης και ο Αλέξης Παρχαρίδης, έκτακτη εμφάνιση ο μεγάλος σολίστ του κλαρίνου Βασίλης Σαλέας, ενώ τους καλλιτέχνες πλαισίωσε 10μελής ορχήστρα..

    Η εκδηλώσεις αυτού του είδους γενικά και η παρουσία πιο 'λάιτ' τραγουδιστών όπως η Μελίνα Ασλανίδου και ο Γιάννης Πλούταρχος στο Μέγαρο δεν με βρίσκουν πλέον καθόλου αντίθετο, προσωπικά θα μπορούσα να 'ανεχθώ' οποιονδήποτε στην σκηνή του Μεγάρου αν αυτό αποτελούσε βοήθεια στο να συνεχίσει να λειτουργεί αυτός ο 'ναός' και να μπορεί να φιλοξενεί την σοβαρή & κλασσική μουσική..

    1  4 Nov 2015  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    Αν το καλοσκευτούμε, η Ασλανίδου είναι κορυφή μπροστά σε κάτι Μποφιλιο-Μουζουράκηδες και άλλα παρόμοια ατάλαντα λουλούδια.. και επίσης ο Πλούταρχος δεν μπορώ να πω πως είναι και πολύ χειρότερος από τον Νταλάρα, για τη χάρη του οποίου είχα ανοίξει στο διπλανό μαγαζί ένα θέμα και έγινε της Πόπης..

    Στη σκέψη λοιπόν του να επιτρέπεται η 'είσοδος' παντός καλλιτέχνη στο Μέγαρο με απώτερο σκοπό να συνεχίσει αυτό να υπάρχει και να εξυπηρετεί την βασική του αποστολή, ακόμα βλέποντας μια αφίσα σήμερα στο δρόμο έπιασα τον εαυτό μου να μειδιά στην ιδέα να έκαναν έτσι ένα ωραίο live στο Μέγαρο ο Ζαφείρης Μελάς με την Χαρά Βέρρα.. Μπάρες δεξιά αριστερά με ποτά, οι Ταξιθέτριες λουλουδούδες, τα μίνια και τα παρφούμια σε πρώτη εμφάνιση και στο γκαράζ ο γνωστός παρκαδόρος να παρκάρει τα 4Χ4!!

    Η μια σκέψη φέρνει την άλλη και γιατί όχι αν γινόταν αυτό να μη γινόταν και το αντίθετο.. όπως ο Πλούταρχος και ο Μελάς στο Μέγαρο, έτσι και η LSO και η Vienna Mozart Orchestra στα Δειλινά και στο Posidonio!! Για φανταστείτε.. πρώτο τραπέζι πίστα με φράκο και παπιγιόν, κόκκινη μοκέτα, οι λουλουδούδες με ταγιέρ και για γουέλκαμ ντρινκ εγγλέζικο μαύρο τσάι..

    εεε.. δεσποινίς.. παρακαλώω.. παρακαλώω.. εναποθέστε παρακαλώ δυο μάτσα γλαδιόλες στο αναλόγιο του δεξιού βιολιού.. α ναι.. και προωθήστε παρακαλώ και καμιά δεκαριά χιλιάδες γαρύφαλλα στο πόντιουμ στο μαέστρο μας..

    2  4 Nov 2015  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Επειδή πάντως και στο παρελθόν τέτοιο θέμα είχε φέρει "αναστάτωση" είναι καλό να ορίζουμε τί είναι το "μέγαρο".
    Το μέγαρο σε διαφορά με τους άλλους μουσικούς χώρους προσφέρει
    _Ησυχία
    _Καλό χώρο
    _Έλλειψη καπνίσματος
    _Κάθισμα για να μήν είσαι όρθιος

    Αυτοί είναι οι απλοί κανόνες που δέν συναντώνται σε άλλους μουσικούς χώρους και που κάνουν το μέγαρο μοναδικό.

    Το μέγαρο δέν είναι ο κατάλληλος χώρος για να αποδείξει ο μεσο γκλάμουρ νεο-Έλληνας οτι δήθεν "μπορεί και αυτός να ακούσει την π//χ//ιότητα".

    Μάλιστα μου κάνει εντύπωση το οτι μπαίνει κόσμος στη λογική να πηγαίνει για να "δείξει κάτι" χωρίς να του αρέσει το είδος που εμπορεύεται το μέγαρο.

    Πιο πολύ σαν βασανιστήριο ακούγεται παρά σαν διασκέδαση...

    3  4 Nov 2015  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Πόσο να πηγαίνει το ταμπλ ντοτ αλήθεια;

    Δεν είναι ασόβαρη η παραδοσιακή μουσική πάντως αν αυτό υπονοείται με το θέμα.

    Είχαμε συζητήσει και εδώ το θέμα, αν δεν κάνω λάθος με το Μαργαρίτη στο Μέγαρο.
    Ο φόβος είναι να μην ευτελιστεί ο χώρος του μεγάρου μουσικής απ' ό,τι καταλαβαίνω. Είναι προφανές ότι δεν πρόκειται να ευτελιστεί γιατί ο κάθε καλλιτέχνης υποτίθεται ότι εκεί δίνει τον καλύτερο εαυτό του, σε δεδομένες συνθήκες που έχουν να κάνουν με την παρουσίαση εμπρός σε κοινό στον κορυφαίο υποτίθεται χώρο των μουσικών δρώμενων της μουσικής στη χώρα.

    Επομένως, εφ' όσον πρόκειται για καλλιτέχνη που είναι καλλιτέχνης, έχει φωνή, έχει μια διαδρομή γιατί όχι;

    Η μουσική πάντως συγγενεύει σε όλα τα είδη. Διαποίκιλση, παραδοσιακή μουσική τεχνοτροπία σε Μπαχ.

    ΜΠΑΧ Dm ΣΕ... ΣΥΡΤΟ - ΣΤΟΥΝΤΙΑΚΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ (BACH DOUBLE VIOLIN CONCERTO IN GREEK TRADITIONAL IDIOM)

    4  5 Nov 2015  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    η αλήθεια είναι πως το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών περνά μια περίοδο μεγάλης οικονομικής κρίσης, αυτός είναι βασικά και ο λόγος που ξεκίνησε και το παρόν θέμα.. τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δούμε αυτό το "κόσμημα" του Ελληνικού πολιτισμού να τίθεται σε αργία από το 2016 !!

    Ο Οργανισμός του Μεγάρου χρωστά 230.000.000 από τα δάνεια της κατασκευής του, τα οποία από το 2009 αδυνατεί να εξυπηρετήσει.. Οι χορηγίες έχουν ατονίσει έως μηδενιστεί και το κράτος έχει αναλάβει να εξοφλεί τις δόσεις μειώνοντας όμως έτσι τα ποσά των επιχορηγήσεων..

    Υπάρχουν και άλλα προβλήματα, όπως οι μισθοί του προσωπικού και των μουσικών που καθυστερούν, τα οποία γιγαντώνονται με την υπάρχουσα κρίση και το μοιραίο δεν είναι απίθανο να συμβεί.. Προσωπικά απεύχομαι να συμβεί, γιατί αν θέλουμε να δούμε τα πράγματα με την αληθινή τους μορφή, ο Νταλάρας και ο Πετρολούκας μπορούν να παίζουν σε στάδια σε συναυλίες και σε πανηγύρια, όμως ας μη γελιόμαστε η LSO και η Vienna Philharmonic δεν μπορούν να παίξουν στο γήπεδο της ΑΕΚ ή στο Ποσειδώνιο..

    5  9 Nov 2015  
  • gherop

    gherop

    ACA Member

    Πολύ σωστά τα λες Μάνο !!!

    6  10 Nov 2015  
  • scoup

    scoup

    Registered

    Πωπωπωπωπωπωπω...θα τρελαθωωωω αχαχαχαχ.Πραγματικα φιλε Μανο προσπαθω να φανταστω το κοινο που παει στο Μεγαρο για τον Σαλεα κ στο Ποσειδωνιο για brahms.Πραγματικα τρομερη μιξη γαρυφαλλου με Σουιτες.

    Περα ομως απο το τραγελαφικο του θεματος πρεπει να δουμε την γυμνη αληθεια διοτι η οικονομικη στενοτητα δεν γνωριζει απο ποιοτητες.

    Mακαρι να μπορουσε να βρεθει μια λυση ουσιας...

    Manos_Bits wrote:
    Αν το καλοσκευτούμε, η Ασλανίδου είναι κορυφή μπροστά σε κάτι Μποφιλιο-Μουζουράκηδες και άλλα παρόμοια ατάλαντα λουλούδια.. και επίσης ο Πλούταρχος δεν μπορώ να πω πως είναι και πολύ χειρότερος από τον Νταλάρα, για τη χάρη του οποίου είχα ανοίξει στο διπλανό μαγαζί ένα θέμα και έγινε της Πόπης..
    Στη σκέψη λοιπόν του να επιτρέπεται η 'είσοδος' παντός καλλιτέχνη στο Μέγαρο με απώτερο σκοπό να συνεχίσει αυτό να υπάρχει και να εξυπηρετεί την βασική του αποστολή, ακόμα βλέποντας μια αφίσα σήμερα στο δρόμο έπιασα τον εαυτό μου να μειδιά στην ιδέα να έκαναν έτσι ένα ωραίο live στο Μέγαρο ο Ζαφείρης Μελάς με την Χαρά Βέρρα.. Μπάρες δεξιά αριστερά με ποτά, οι Ταξιθέτριες λουλουδούδες, τα μίνια και τα παρφούμια σε πρώτη εμφάνιση και στο γκαράζ ο γνωστός παρκαδόρος να παρκάρει τα 4Χ4!!
    Η μια σκέψη φέρνει την άλλη και γιατί όχι αν γινόταν αυτό να μη γινόταν και το αντίθετο.. όπως ο Πλούταρχος και ο Μελάς στο Μέγαρο, έτσι και η LSO και η Vienna Mozart Orchestra στα Δειλινά και στο Posidonio!! Για φανταστείτε.. πρώτο τραπέζι πίστα με φράκο και παπιγιόν, κόκκινη μοκέτα, οι λουλουδούδες με ταγιέρ και για γουέλκαμ ντρινκ εγγλέζικο μαύρο τσάι..
    εεε.. δεσποινίς.. παρακαλώω.. παρακαλώω.. εναποθέστε παρακαλώ δυο μάτσα γλαδιόλες στο αναλόγιο του δεξιού βιολιού.. α ναι.. και προωθήστε παρακαλώ και καμιά δεκαριά χιλιάδες γαρύφαλλα στο πόντιουμ στο μαέστρο μας..
    7  10 Nov 2015  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Δεν είναι καθόλου κακή ιδέα το open air concert με συμφωνικές ορχήστρες.

    Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο δεν μπορεί η Vienna Philarmonic να παίξει σε στάδιο ή σε ανοιχτό χώρο.
    Άσε δηλαδή που έχουν παίξει και είναι συνηθισμένο στο εξωτερικό.

    http://www.wienerphilharmoniker.at/summer-night-concert-main

    "The Imperial March" by the Vienna Philharmonic Orchestra (HQ)

    8  11 Nov 2015  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    ok.. ας μην παίρνουμε αποσπασματικά κάποιες εκδηλώσεις σε χώρες με μεγάλη μουσική παιδεία στην κλασσική μουσική, εκδηλώσεις που γίνονται σε κάποιες επετείους ή εορτασμούς σε ανοιχτούς ή κλειστούς ακατάλληλους χώρους.. δεν είναι αυτός ο κανόνας..

    σ' αυτές τις χώρες γίνονται καθημερινά sold out κονσέρτα σε κλειστούς και κατάλληλους χώρους, με σωστή ακουστική, όλο το χρόνο.. πραγματικά λοιπόν δεν καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο φίλος Λεωνίδας με το προηγούμενο ποστ.. να κλείσει δηλ το Μέγαρο και να παίζουν οι συμφωνικές τους τρεις μήνες του καλοκαιριού στο Καραϊσκάκη και τον χειμώνα στο Batmiton??

    9  12 Nov 2015  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Α, δηλαδή λόγω κάποιας ελληνικής ιδιαιτερότητας μόνο οι χώροι βάσει ακουστικής πρέπει να φιλοξενούν συμφωνικές.

    Κατ' αρχήν τα open air concerts είναι συχνά στο εξωτερικό. Κατά δεύτερον ακριβώς επειδή υπάρχει μουσική παιδεία, η επαφή με τη μουσική γίνεται σε κάθε ευκαιρία και σε κάθε χώρο.
    Δεν αμφισβητεί κανείς την καλύτερη ακουστική στις αίθουσες. Εκείνο που αμφισβητείται είναι η περίεργη ιδιαιτερότητα να θεωρείται τοτέμ ένας χώρος ή ένας τύπος χώρου όπου μόνο εκεί πρέπει να παίζει μουσική μια ορχήστρα. Μόνο στην Ελλάδα, πουθενά αλλού.

    Η μουσική είναι μουσική όπου κι αν παίζει.

    The 3 Tenors - Dicitencello Vuie

    10  12 Nov 2015  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Pleo wrote:
    Είναι προφανές ότι δεν πρόκειται να ευτελιστεί γιατί ο κάθε καλλιτέχνης υποτίθεται ότι εκεί δίνει τον καλύτερο εαυτό του, σε δεδομένες συνθήκες που έχουν να κάνουν με την παρουσίαση εμπρός σε κοινό στον κορυφαίο υποτίθεται χώρο των μουσικών δρώμενων της μουσικής στη χώρα.

    Πράγματι δέν το είχα σκεφτεί αυτό. Το προσθέτουμε στην τετράδα που προ-ανέφερα.

    11  12 Nov 2015  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Ίσως όμως πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι.

    Δέν υπάρχει καλή και κακή μουσική. Οι Beatles θεωρούνταν τα "κακά παιδιά" κάποτε. Το "μία αγάπη για το καλοκαίρι" θεωρείτο ένα κακό τραγούδι που μιλάει για εφήμερο έρωτα όταν βγήκε. Ας μήν συνεχίσω με άλλα τραγουδια συμπληρώστε εσείς...ίσως μετά πιάσουμε όλο το ρεμπέτικο...

    Δηλαδή για να το πάω λίγο ανάποδα. Αν η Καίτη Χωματά έφευγε απο τις μπουάτ και πήγαινε στα μπουζούκια αυτομάτως θα την κατηγορούσαμε οτι "πάει να βγάλει κανα φράγκο". Αν μή τι άλλο το θέαμα θα ήταν ανιαρό για κάποιον που θέλει να χορέψει ζειμπέκικο και να βγάλει γκόμενα.

    Αν πάλι μία συμφωνική πήγαινε στα μπουζούκια. Τί πιστεύετε? Θα ήταν μία καλή κίνηση? Ο κόσμος θα απολάμβανε αυτό το οποίο αναζητά εκεί?

    Απο την ανάποδη αν πήγαινε ο Μητροπάνος στο Μέγαρο (που έχει πάει) και αρχίζαμε τα παλαμάκια τα λουλούδια και τα ποτά τί το διαφορετικό θα είχε απο ένα τυπικό νυχτερινό κέντρο? Το όνομα και η μαρμάρινη είσοδος?

    Νομίζω τελικά οτι τον όρο "καλή και κακή μουσική" τον εισάγει ο Ρουβάς όταν βάζει το καλό του κοστούμι για να μας αποδείξει οτι αν τραγουδήσει στο μέγαρο θα γίνει ο νέος Μποτσέλι και πως "ναι μπορώ και εγώ να τραγουδήσω καλή μουσική". Ο Ρουβάς πάντως δέν αντέχεται χωρίς ποτά και χορούς. Αλήθεια, ο Μποτσέλι πώς θα ήταν με το volume δυνατά, λουλούδια, σπασμένα πιάτα, φώτα να αναβοσβήνουν και το ποτό να ρέει αύθονο?

    12  13 Nov 2015  
 
page 1/2 rows 12/16 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 81ms (19 queries, 48ms)