Συνάντηση ACA, 14 Μαΐου 2016, Χρήστος Γκόνης

  • Toptubes

    Toptubes

    ACA President

    25  15 May 2016  
  • Toptubes

    Toptubes

    ACA President

    26  15 May 2016  
  • Toptubes

    Toptubes

    ACA President

    27  15 May 2016  
  • Toptubes

    Toptubes

    ACA President

    28  15 May 2016  
  • Toptubes

    Toptubes

    ACA President

    29  15 May 2016  
  • Toptubes

    Toptubes

    ACA President

    30  15 May 2016  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member

    Καλησπέρα σας!

    Θέλω κατ' αρχήν να ευχαριστήσω θερμά τον αγαπητό Χρήστο και τξν κα Μαρκέλα για την άψογη και θερμή φιλοξενία!

    Συγκεντρωθήκαμε σχεδόν όλοι από νωρίς και δεν άργησαν να δημιουργηθούν από νωρίς και γρήγορα τα όμορφα hi-end πηγαδάκια. Ο καιρός ήταν πολύ καλός και ευνόησε ιδιαίτερα τις παρέες στο μπαλκόνι που κράτηααν το κέφι και την καλή διάθεση με πολλυ γέλιο μέχρι αργά.

    Η ακρόαση ξεκίνησε αργά το απόγευμα και είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε ένα εξαιρετικό σύστημα από κάθε άποψη. Πρωταγονιστές ήταν τα μεγάλα 20 άρια της magnepan με θηριώδη οδήγηση από σετ προ τελιλών της Krell ψηφιακό front end ένα Marantz sacd και αναλογικό ένα μεγάλο vpi. Την ρύθμιση του πικάπ είχε επιμεληθεί ο συνήθης ύποπτος toptubes.

    Το σύστημα του Χρήστου έδινε μαθήματα αναπαραγωγής με ασυμπίεστο και δυναμικό ήχο με τις νέες ναυαρχίδες τις magnepan να παίζουν όλο το φάσμα με απίστευτη άνεση και σε εντάσεις που στην θέση που καθόμουν και με μέτρηση του κινητού μου ξεπερνούσαν τα 106 db κορυφών χωρίς ίχνος συμπίεσης. Τα ηχεία έδιναν την αίσθηση ότι μπορούσαν να παίξουν ακόμα πιο δυνατά το ίδιο άνετα κάτι που έγινε όταν ο Χρήστος έβαλε το απαιτητικό Zadok the Priest του G.F Handel. Ανατριχιαστικά δυναμικά περάσματα κε τρομερή εικόνα με ψιλαφητή λεπτομέρεια σε πολύ υψηλές εντάσεις.

    Η magnepan και η τεχνολογική της εξέλιξη έχει καυαφέρει να ξεπεράσει προβλήματα από τριξίματα ή συντονισμούς της μεμβράνης και τα έχει αφήσει πίσω της προ πολλού δημιουργόντας νέα δεδομένα αναφοράς στον χώρο των panels ανεξαρτήτου κατηγορίας τιμής. Το μόνο που χρειάζονται είναι πάρα πολύ καλή οδήγηση και ενίσχυση όπως κάθε σοβαρό ηχείο που σέβεται τον εαυτό του.

    Τέλος θέλω να πω πως παρόλο που τα magies είναι δίπολα με τεράστιες επιφάνειες αναπαραγωγής ακουστικής πίεσης ο χώρος δεν δημιούργησε προβλήματα πιθανότα λόγο καλής γεωμετρίας. Βοήθησε και η σχετικά παχιά κουρτίνα πίσω τους αφήνοντας το ηχείο να ξεδιπλώσει τις αρετές του.

    31  16 May 2016  
  • Toptubes

    Toptubes

    ACA President

    Audiophile club of Athens

    Μηνιαία τακτική συνάντηση 14 -5- 2016

    Σήμερα το απόγευμα μας υποδέχθηκε ο κ.Χρήστος Γκόνης ,παλιό μέλος του club, στο σπίτι του στο Φάληρο (Αθήνα) για την καθιερωμένη συνάντηση και παρουσίαση του συστήματος του.

    System description

    Turntable : VPI HR-X
    Arm : VPI JMW-12.6
    Cartridge : Dynavector Te Kaitora Rua

    CD player : Marantz : SA-15 - S2

    Phono preamplifier : Audio Note: M3- RIAA

    Line preamplifier : Krell : KCT

    Power amplifier : Krell :750 Mcx monoblocks

    Loudspeakers : Magneplanar, Magnepan :MG 20.1

    Speaker Cables : Furukawa

    Interconnects : Hitachi

    Power cables : Essence

    Rack : Custom made

    Επιφάνεια χώρου ακρόασης : 30 τμ περίπου & ύψος 2,60 περίπου

    Η ακρόαση αρχίζει!

    Ο πρώτος ήχος του ακορντεόν απο το θέμα της ‘Φθινοπωρινής ιστορίας’ της Ρεμπούτσικα είναι ήδη στον αέρα με καθαρή αισθησιακή παρουσία που σε καθηλώνει να παρακολουθήσεις.

    Στη συνέχεια το γνωστό “Good morning little school girl” από τον Muddy Waters, σε βινύλιο, απλώνεται με σωστές αναλογίες ανάμεσα στα δύο ηχεία αποκαλύπτοντας το μέγεθος του χώρου της ηχογράφισης.

    Στο επόμενο CD, του μεγάλου κιθαρίστα Jazz George Benson, το groovy ‘The Ghetto’ αποδίδεται ρεαλιστικά με δυναμισμό και ακρίβεια!
    Στο γνωστό Amingo Santana τα κρουστά (Percussions) ξεχωρίζουν με την ρυθμική παρουσία τους και η φωνή με τον αρμονικό της πλούτο. Τα ίδια περίπου συμβαίνουν και στην ερμηνεία του Tin pan Alley από τον υπέροχο Steve Ray Vaughan. Μία μικρή μείωση παρατήρησα στις απεικόνιση των πιατινιών και των δυναμικών των drum-set που ίσως να οφείλεται στον μικρό γενικά χώρο.Το ηχειο είναι δίπολο και απαιτεί αποστάσεις άνω του 1,20μ από τον πίσω τοίχο που πρέπει να διαθέτει και υλικά διάχυσης ήχου. Η ύπαρξη κουρτίνας πίσω από τα ηχεία και η μικρή απόσταση από τον αυτόν καθιστούσε την ακρόαση συμβιβαστική σε κάποιο βαθμό!

    Ελληνικό ρεπερτόριο στη συνέχεια Μπαλλάντα της Χάρις Αλεξίου με συνοδεία πιάνου αποδόθηκαν ρεαλιστικά αναδεικνύοντας την έκφραση και την χροιά της ανθρώπινης φωνής και των μεταβατικών (Transients) του πιάνου.

    Το βασικό πρόγραμμα τελείωσε με μια συμφωνία του J. Haydn η οποία αποδόθηκε με ικανοποιητικές διαστάσεις του soundstage και με αρκετά ευχάριστη χροιά στα κλασσικά όργανα της ορχήστρας.

    Η μέγιστη στάθμη ακρόασης στη θέση μου άγγιξε τα 94 db,ενω η μέση στάθμη μετρήθηκε στα 89~91 db.
    Γενικά: Ενα αξιόλογο ευχάριστο σύστημα που θα χρειαζόταν έναν μεγαλύτερο χώρο για να αποδώσει το μέγιστο!!!

    Τον ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον μουσικό πρόγραμμα που μας προσέφερε μαζί με τα κατάλληλα...μεζεδάκια φυσικά που ακολούθησαν

    Αθήνα 14-5-2016

    Ησυχόπουλος Βαγγέλης

    32  28 May 2016  
 
page 3/3 rows 12/32 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 205ms (18 queries, 82ms)