SONUS AETERNA !!! (#18)

  • Artvoice

    Artvoice

    Registered

    Δυστυχώς στον λίγο καιρό που παρακολουθώ το αξιότιμο site σας, αυτό που κατάλαβα είναι ότι κυριαρχούν, πέραν βέβαια των εξαιρέσεων που γνωρίζω και τιμώ, άτομα κομπλεξικά που πιστεύουν ότι αυτοί είναι και άλλοι δεν είναι.
    Είναι τιμή σας που έκανε όλη την ανάλυση αυτή ο κύριος Κωνσταντίνου και όχι τιμή του που τα καταπληκτικά που έγραψε συμπεριλαμβάνονται σε χαρακτηρισμούς κομπλεξικών ανθρώπων περί κουτών και έξυπνων.
    Έξυπνος κύριε Petkef που δεν σε γνωρίζω, είναι αυτός που καταφέρνει με το 1/10 των χρημάτων που έχεις δώσει εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος για τα μηχανήματά σου, να έχει καλύτερο ήχο από εσένα, χωρίς παρωπίδες...
    Δυστυχώς κάποιοι από εσας μας θεωρείτε παρακατιανούς...
    Χάρισμά σας λοιπόν το ελιτίστικο site σας και παρακαλώ να διαγραφούν όλα τα μηνύματά μου καθώς και εγώ ο ίδιος!

    205  6 Jun 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Νομίζω υπερβάλεις Artvoice.

    Είναι άδικο να κρίνεις μία ολόκληρη κοινότητα απο την συμπεριφορά μερικών μελών της (ακόμα και τη δική μου).

    206  6 Jun 2014  
  • vet

    vet

    Registered

    δεν τα βαζετε και αυτα τα ποστ μαζι με τα αλλα μπας και συνεχισουμε την συζητηση?

    207  6 Jun 2014  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Artvoice wrote:
    Δυστυχώς στον λίγο καιρό που παρακολουθώ το αξιότιμο site σας, αυτό που κατάλαβα είναι ότι κυριαρχούν, πέραν βέβαια των εξαιρέσεων που γνωρίζω και τιμώ, άτομα κομπλεξικά που πιστεύουν ότι αυτοί είναι και άλλοι δεν είναι.
    Είναι τιμή σας που έκανε όλη την ανάλυση αυτή ο κύριος Κωνσταντίνου και όχι τιμή του που τα καταπληκτικά που έγραψε συμπεριλαμβάνονται σε χαρακτηρισμούς κομπλεξικών ανθρώπων περί κουτών και έξυπνων.
    Έξυπνος κύριε Petkef που δεν σε γνωρίζω, είναι αυτός που καταφέρνει με το 1/10 των χρημάτων που έχεις δώσει εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος για τα μηχανήματά σου, να έχει καλύτερο ήχο από εσένα, χωρίς παρωπίδες...
    Δυστυχώς κάποιοι από εσας μας θεωρείτε παρακατιανούς...
    Χάρισμά σας λοιπόν το ελιτίστικο site σας και παρακαλώ να διαγραφούν όλα τα μηνύματά μου καθώς και εγώ ο ίδιος!

    Όπως θα γνωρίζετε φαντάζομαι διαγραφή χρήστη από οποιοδήποτε site δεν είναι εφικτή. Το ίδιο ισχύει και για τα μηνύματα του.

    Καλή συνέχεια.

    208  6 Jun 2014  
  • Sonus_Aeterna

    Sonus_Aeterna

    Registered

    ΜΕΡΟΣ ΕΚΤΟ
    Και οι τρεις κόρνες έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά πολικής απόκρισης. Υπάρχει αναλογία ανάμεσα στο πλάτος του στόματος και στο μήκος κύματος λειτουργίας. Όταν δουλεύουν στην γραμμική περιοχή λειτουργίας τους, τα μετρούμενα μεγέθη συμπίπτουν ακριβώς με τα θεωρητικά υπολογιζόμενα με τους εξομοιωτές.Απο αυτή την άποψη, αυτές οι κόρνες, είναι πολύ πιό προβλέψιμες σχεδιαστικά απο ένα κοινό, αφόρτιστο μεγάφωνο.
    Παράλληλα με την επιλογή των παθητικών υλικών, ρυθμιζόταν φασικά και χωροταξικά το ηχείο. Η ρύθμισή τους γίνεται για μία και μόνο θέση ακρόασης. Είτε 4 μέτρα είναι αυτά, είτε στα 14. Εκεί θα βρίσκεται το sweet spot. Οι μετρήσεις γίνονται με laser, έτσι ώστε οι αποστάσεις των τριών διαφραγμάτων των drivers να είναι ακριβώς ίδιες. Δηλαδή να βρίσκονται σε ένα νοητό τόξο με κέντρο το αυτί και άξονα την απόσταση αυτιού-διαφραγμάτων. Υπ' όψη ότι η απόσταση αυτή μεταβάλλεται ανάλογα με την θέση ακρόασης. Το τόξο δεν είναι ποτέ το ίδιο, γιατί αλλάζει η ακτίνα. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητη αυτή η ρύθμιση για κάθε χώρο ακρόασης, με συγκεκριμένα συνοδά. Δεν μπορεί να φύγει προρυθμισμένο και απλά να στηθεί σε κάποιον χώρο. Όχι γιατί δεν θα παίξει καλά. Δεν θα αποδώσει τα μέγιστα. Αυτά που μπορεί να κάνει με μοναδικό τρόπο. Η φασική συνοχή είναι η πιό σημαντική ρύθμιση ενός ηχείου κόρνας. Και γίνεται για μία και μόνο θέση ακρόασης, κάτι που ισχύει για όλες τις κόρνες και όχι μόνο.
    Μετά από την ρύθμιση μέσω laser, γίνεται και ακουστική ρύθμιση για να πάρουμε υπ' όψη και τις φασικές αποκλίσεις των ενισχυτών, αλλά και φασικών ολισθήσεων των παθητικών φίλτρων πρώτης τάξης. Π.Χ. Όταν ακούμε από ενισχυτή λυχνίας, που η κάτω συχνότητά του φθάνει στους 40 κύκλους, η φάση του αρχίζει και ολισθαίνει από πολύ ψηλότερα. Πιθανώς και από τους 200 κύκλους. Συγκεκριμένα αυτός ο τρόπος ρύθμισης, (πιό ακριβής, και δύστροπος,) είναι να τροφοδοτήσουμε ανά δύο τις κόρνες με σήμα εκτός φάσης, ίδιας συχνότητας και μεταβάλλοντας την σχετική τους απόσταση, να “ακούσουμε” το βύθισμα της έντασης. Με αυτόν τον τρόπο βέβαια, παίρνουμε υπ΄όψη μας όλες τις ολισθήσεις φάσεις του συστήματος.
    Η ρύθμιση της οριζόντιας γωνίας (που “βλέπει” η κάθε κόρνα προς το αυτί), γίνεται επίσης από μηχανισμό ακριβείας με ένσφαιρους τριβείς. Η κάθε κόρνα εδράζεται σε μπίλιες που κάθονται σε λαστιχένιο πέλμα. Και εκεί βοηθά η τοποθέτηση laser σε τρίποδα στην θέση του αυτιού και η ευθυγράμμιση της κάθε κόρνας χωριστά. Αυτή είναι η πιο απλή ρύθμιση.
    Το toe in σε αυτές τις κόρνες είναι λίγες μόλις μοίρες. Οι πλευρικοί τοίχοι απέχουν αρκετά, η διασπορά είναι μικρή, κι έτσι μπορούν να βγάλουν τεράστια σε πλάτος εικόνα με μικρό toe in. Τοποθετώντας τα τελείως παράλληλα παίρνουμε μεγαλύτερο βάθος, αλλά εις βάρος του σώματος των υψηλών συχνοτήτων. Όταν οι πλαινοί τοίχοι είναι κοντά, συστήνουμε μεγαλύτερο toe in. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι σε μία έκθεση που παίζαμε με τα Ελβετικά Souloution, υπήρχε από την μία πλευρά, δίπλα στην κόρνα, άκρως ανακλαστική επιφάνεια. Εκεί για πρώτη φορά και μετά την συμβουλή του Srajan Ebaen, δοκιμάσαμε ασύμμετρο, μεγάλο toe in, το οποίο απέδωσε.
    Υπενθυμίζουμε ότι η μεγάλη κόρνα είναι σταθερή. Ρυθμίζονται οι άλλες δύο, όπως επίσης και το σαμπγουφερ που ρυθμίζεται η φάση του ηλεκτρονικά. Το σαμπ είναι μεν κλειστού θαλάμου, αλλά στο σημείο κρος δουλεύει-φορτίζεται σαν κόρνα, ώστε να υπάρχει ποιοτική συνοχή με την κόρνα των 100 κύκλων.

    Η τοποθέτηση και ρύθμιση των ηχείων έγινε για μέγιστο πλάτος εικόνας και για υψηλή σχετικά σκηνική παρουσία.
    Συγκεκριμένα τα ηχεία απέχουν μεταξύ τους 5 μέτρα και σχηματίζουν ισόπλευρο τρίγωνο με το κεφάλι του ακροατή. Το τελευταίο απέχει από τον πίσω τοίχο 1 με 1.5 μέτρο. Στον πίσω τοίχο έχουν τοποθετηθεί, σε στρατηγικά σημεία, διαχύτες.
    Το ηχείο από μόνο του είναι τεράστιο. Έχει βάθος πάνω από 1 μέτρο!. Όλα μπροστά του δείχνουν μικρότερα. Το sweet spot ρυθμίστηκε στις σωματικές αναλογίες μας. Σε συγκεκριμένο ύψος αυτιών, καθήμενοι στον καναπέ. Όταν σηκωθείς από τον καναπέ, απλά χαμηλώνει το soundstage. (σχετικά είναι τα πράγματα-ψηλώνει η θέση αυτιών) Εάν πας πίσω μειώνεις το πλάτος της εικόνας και ταυτόχρονα αυξάνει το βάθος του soundstage. Το ίδιο αναλογικά συμβαίνει όταν πλησιάσεις τα ηχεία μεταξύ τους και ακούσεις από το ίδιο σημείο. Γενικά μέσω των άπειρων ρυθμίσεων, ειδικά της φάσης των μονάδων, μπορείς να το φτιάξεις στα γούστα σου. Είναι χαρακτηριστικό το πείραμα που κάνω στους φίλους μου. Μεταβάλλω λίγα χιλιοστά την φάση της κρίσιμης, μεσαίας κόρνας και τους αλλάζω την εικόνα σε δευτερόλεπτα!
    Οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις, για το συγκεκριμένο sweet spot ψάχνονται χρόνια. Και βέβαια όλα είναι θέμα συνοδών όπως και προτιμήσεων. Έχουμε ακούσει τελικούς όπως και δισκογραφίες, που η εικόνα ήταν στο πάτωμα. Απλά το ηχείο μοιάζει με έναν φακό, όχι μεγεθυντικά ποσοτικό, αλλά ποιοτικά μεγεθυντικό. Ακούς πράγματα που δεν πιστεύεις ότι υπάρχουν. Επίσης η εικόνα διαμορφώνεται και μέσω του toe in. Κάποιοι τα προτιμούν τελείως παράλληλα.
    Ρυθμισμένα στις διαστάσεις και στα γούστα μας, το ηχείο έχει τεράστια εικόνα που το πλάτος της επεκτείνεται έξω από τα νοητό τρίγωνο θέασης, σε συνδυασμό με ένα χαοτικό βάθος. Σε αυτό βοηθάει η τρομερή ανάλυση σε επίπεδο χαμηλών επιπέδων στάθμης. Όλες οι αντηχήσεις του χώρου ηχογράφησης γίνονται άμεσα αντιληπτές. Πριν ακόμα παίξει το κομμάτι μπορείς να διακρίνεις τον χώρο! Η δε εστίαση είναι σαφέστατη σε όλες τις διαστάσεις. Όλα αυτά μαζί με τα δυναμικά του ηχείου σε τρομάζουν. Μεταφέρεσαι μέσα στον χώρο ακρόασης, μέσα στα δρώμενα, μαθαίνεις να ακούς μουσική, διδάσκεσαι τον τρόπο που παίζει κάθε μουσικός και ακούς πράγματα που δεν ήξερες ότι είναι γραμμένα.
    Το θέμα είναι ότι όλες αυτές οι ρυθμίσεις δένουν μεταξύ τους. Εάν αλλάξεις μία η ένα μηχάνημα, θα πρέπει να το δεις σαν σύνολο και να ενασχοληθείς με όλες. Κάτι ιδιαίτερα δύσκολο για ένα ηχείο πολλαπλών ρυθμίσεων, ++350κιλων.
    Αυτά βέβαια εάν θέλεις να εκμεταλλευτείς στο έπακρον το ηχείο και να εκμαιεύσεις όλες του τις αρετές.

    Όποιος επιθυμεί περισσότερες πληροφορίες μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μου.
    Δυστυχώς δεν μπορώ να παρακολουθήσω το φόρουμ και να είμαι συνεπείς στις ερωτήσεις σας, λόγω περιορισμένου χρόνου.
    Θέλω να σας ευχαριστήσω για την φιλοξενία, τα ενθαρρυντικά και κολακευτικά λόγια σας που είναι η ουσιαστική αμοιβή μου.

    Κώστας Κωνσταντίνου

    209  6 Jun 2014  
  • vet

    vet

    Registered

    ok καλυφθηκα, ευχαριστω

    210  6 Jun 2014  
  • kostas_papas

    kostas_papas

    Registered

    Φιλε μου Κωστα Κωνσταντινου ενα μεγαλο αλλα απλο μπραβο ισως να μην ειναι αρκετο για αυτο που μας προσφερες, στο λεω ομως αληθινα και απλποικα.

    Συγχαρητηρια !!!

    211  6 Jun 2014  
  • kotsidisjohn

    kotsidisjohn

    ACA Member

    Artvoice wrote:
    Δυστυχώς στον λίγο καιρό που παρακολουθώ το αξιότιμο site σας, αυτό που κατάλαβα είναι ότι κυριαρχούν, πέραν βέβαια των εξαιρέσεων που γνωρίζω και τιμώ, άτομα κομπλεξικά που πιστεύουν ότι αυτοί είναι και άλλοι δεν είναι.
    Είναι τιμή σας που έκανε όλη την ανάλυση αυτή ο κύριος Κωνσταντίνου και όχι τιμή του που τα καταπληκτικά που έγραψε συμπεριλαμβάνονται σε χαρακτηρισμούς κομπλεξικών ανθρώπων περί κουτών και έξυπνων.
    Έξυπνος κύριε Petkef που δεν σε γνωρίζω, είναι αυτός που καταφέρνει με το 1/10 των χρημάτων που έχεις δώσει εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος για τα μηχανήματά σου, να έχει καλύτερο ήχο από εσένα, χωρίς παρωπίδες...
    Δυστυχώς κάποιοι από εσας μας θεωρείτε παρακατιανούς...
    Χάρισμά σας λοιπόν το ελιτίστικο site σας και παρακαλώ να διαγραφούν όλα τα μηνύματά μου καθώς και εγώ ο ίδιος!

    Xωρις να σε γνωριζω προσωπικα, εχοντας ομως πολυ καλη κ ομορφη γνωμη για το προσωπο σου, δε νομιζεις οτι υπερβαλλεις λιγο??

    Μηπως το σκεφτεσαι λιγο ακραια βρε παιδι μου...

    Κ πες οτι κατι η καποιος σε ενοχλει..

    Ο σκοπος αγιαζει τα μεσα, παντα.

    Δεν ασχολεισαι , ασχολεισαι με τα υπολοιπα η με τους υπολοιπους, αν βεβαια θελεις φυσικα..

    Μουσικη, συστηματα, συναντησεις κλπ πολλα ακομα, αυτα ειναι πιστευω τα ενδιαφεροντα εδω.

    Τωρα, αν καποιος η ακομα κι εγω , παραφερθηκαμε, ε ενταξει, ανθρωποι ειμαστε λαθοι κανουμε.

    212  6 Jun 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    takis6c33 wrote:
    Στον αντιποδα τωρα , αν αυτα τα εγραφε ο TOMMY απο την Δανια, καποιοι θα εβαζαν συνεχεια like ασχετα που δεν εχουν δει ποτε μετρηση του.

    λοιπόν.. για να τα λέμε όλα και να μην κρύβουμε τίποτα..

    εδώ στο παραπάνω ποστ ο Τάκης τα ρίχνει στα ίσια στον Πέτρο φωτογραφίζοντας με τον κ ΤΟΜΜΥ, όχι τον Χίλφιγγερ ούτε αυτόν που έγραψαν την όπερα οι Who, αλλά τον TOMMY HORNING ηχείο του οποίου ο Πέτρος έχει πληρώσει αδρά, έχει επιλέξει, ακούει και απολαμβάνει.. άρα εδώ έχουμε από τη μια μεριά υπέρμετρη υποστήριξη για το κ Κωνσταντίνου και το νέο ηχείο του με δακρύβρεχτες και επικές φράσεις και από την άλλη μομφή για τις επιλογές του μέλους μας Πέτκεφ.. πολύ καλά λοιπόν κάνει ο Πέτρος που απαντά ανάλογα..

    λοιπόν λίγο προσοχή παίδες, μην πέσει κανα καλοκαιρινό μπανάκι η κανα κλείδωμα..

    213  6 Jun 2014  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    kotsidisjohn wrote:
    Xωρις να σε γνωριζω προσωπικα, εχοντας ομως πολυ καλη κ ομορφη γνωμη για το προσωπο σου, δε νομιζεις οτι υπερβαλλεις λιγο??
    Μηπως το σκεφτεσαι λιγο ακραια βρε παιδι μου...
    Κ πες οτι κατι η καποιος σε ενοχλει..
    Ο σκοπος αγιαζει τα μεσα, παντα.
    Δεν ασχολεισαι , ασχολεισαι με τα υπολοιπα η με τους υπολοιπους, αν βεβαια θελεις φυσικα..
    Μουσικη, συστηματα, συναντησεις κλπ πολλα ακομα, αυτα ειναι πιστευω τα ενδιαφεροντα εδω.
    Τωρα, αν καποιος η ακομα κι εγω , παραφερθηκαμε, ε ενταξει, ανθρωποι ειμαστε λαθοι κανουμε.

    Γιάννη ένα ολόκληρο Forum τον καλωσόρισε εγκάρδια και μάλιστα του ευχήθηκε και για το νεογέννητο παιδί του και επειδή δεν του άρεσε η άποψη ενός μέλους σε μία συζήτηση χαρακτήρισε όλο το Forum ελιτίστικο, εμάς κομπλεξικούς και απαίτησε να διαγραφεί ο λογαριασμός του.

    Στο καλό λοιπόν, εδώ δεν θα κάνουμε το ψυχολόγο κανενός, μεγάλα παιδιά είμαστε.

    214  6 Jun 2014  
  • antkots

    antkots

    Registered

    Ας καθαρισετε το θεμα βρε παιδια.....παρτε τα ποστ με τις προσωπικες αντιπαραθεσεις και τοποθετηστε τα μαζι με τα αλλα στο νημα που ανοιξε ο Κυριακος......please....

    215  6 Jun 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    αρκετά ασχοληθήκαμε βρε Αντόν.. ας γράφει όποιος θέλει ότι θέλει.. τα γραφτά μένουν και ο καθένας είναι υπέυθυνος για ότι γράφει..

    216  6 Jun 2014  
 
page 18/19 rows 12/221 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 57ms (19 queries, 18ms)