Πως θα κρίνουμε πιό αντικειμενικά ενα ηχοσύστημα.
-
Labis
Registered
Καλησπέρα,ειμαι νέο μέλος,παλαιός μουσικός,οπότε δίνω μία πολύ προσωπική και με αγάπη συμβουλη,να ακούμε οσο μπορούμε ζωντανή μη ενισχυμένη μουσική,σε οποιο ειδος αρεσκόμαστε για να δημιουργούμε ετσι ακουστικά standards,και 2ον το υλικό μας βινυλιo cd κτλ ,να ειναι οπωσδήποτε χωρις συμπιεση,χωρις ισοστάθμιση,και με οσο πιο μινιμαλιστική χρήση μικροφώνων εχει αυτος δημιουργηθεί,εαν βεβαια ειναι αυτο εφικτό,απο τις πληροφοριες που δίνονται επι του δίσκου.
Καποια στιγμή θα προσπαθήσω να τα τεκμηριώσω και τεχνικά.
Ευχαριστώ.
-
Manos_Bits
Chairman Administrator
καλησπέρα, σε καλωσορίζουμε στην παρέα μας.. ευχαριστούμε για τις συμβουλές, είναι ιδιαίτερα ευπρόσδεκτες από ανθρώπους που κατέχουν και παίζουν μουσική.. περιμένουμε την τεχνική ανάλυση όπως μας λες και ακόμα μια περιγραφή από το σύστημα που ακούς..
καλώς ήρθες και πάλι..
Μάνος
-
Labis
Registered
Αγαπητέ Μάνο καλημέρα
Γνωρίζεις σίγουρα οτι στο χώρο των studio;s χρησιμοποιούνται συσκευες τελείως διαφορετικές απο αυτές που γνωρίζουμε στο Hi end
(αυτο αποτελεί και ένα ωραίο θέμα για συζήτηση)με εξαιρέσεις οπως τα ηχεία ATC την BRYSTON κτλ.
Σαν ηχοσύστημα λοιπόν στο σπίτι αυτην τη στιγμή, χρησιμοποιώ εναν single ended class A 3 W triode χωρις NF, με πηγή Otari μπομπινόφωνο 1/4 . ηχεία ομοαξωνικα της Audio Nirvana,και καλωδίωση της Mogami.
Στο στούντιο ηχεία JBL LSR SERIES τα οποια εναι active, εκεί οι πηγες μας ειναι το dac της κάρτας του ηχου που μεταφερει την πληροφορία δια μέσου του προγραμματος Seqouia,που γίνεται η επεξεργασία του ηχητικού υλικού.
-
Labis
Registered
Εγραψα κάτι με πολύ κόπο αλλά........εξαφανίστηκε
-
Manos_Bits
Chairman Administrator
αγαπητέ Labis αυτή είναι η κατάρα των φόρουμς.. την έχω πατήσει κι εγώ πολλές φορές.. οι λύσεις είναι 2 και είναι must ειδικά αν γράφουμε μακροσκελές κείμενο..
α) το γράφουμε στο πρόχειρο (σ' ένα .txt) και αφού τελειώσουμε το μεταφέρουμε στη φόρμα..
β) το γράφουμε απ' ευθείας στη φόρμα και πατάμε συχνά ctrl+A - ctrl+C για να κρατιέται το κείμενο στη μνήμη οπότε πατώντας ctr+V επανέρχεται
-
Toptubes
ACA Member
Κρίμα ρε Λάμπη και περίμενα εναγωνίως το κείμενο σου και την άποψή σου η οποία φυσικά είναι βαρύνουσα αφού προέρχεται από έναν επαγγελματία μουσικό...
Ελπίζω να μας κάνεις την χάρη και να το γράψεις πάλι... είμαι σίγουρος ότι θα είναι αρκετά ευκολότερο την δεύτερη φορά καθώς τώρα το έχεις στο μυαλό σου.
-
Labis
Registered
Καλησπέρα ,ευχαριστώ πολύ,
Ξεκινώ τώρα γράφοντας πρώτα σε text, και μετα copy paste,για να δούμε.
-
Labis
Registered
Συνεχίζω στο θέμα πώς θα μπορούσαμε να κρίνουμε αντικειμενικά ενα ηχοσύστημα,
και θα σταθώ στις ηχογραφήσεις μιας και είναι ενας τομέας πού αχολούμαι εδω και 20 χρόνια.
και σαν μουσικός αλλά και σαν ηχολήπτης κυρίως σε εκτός στούντιο -on Location οπως ονομάζεται-
χώρους οπως ,αμφιθέατρα,εκκλησίες,και φυσικά πάντα χωρίς ηχοενίσχυση μιας και αυτός ο τρόπος καταστρέφει τελείως το ηχογράφημα,λόγω της αναλογίας φυσικού και ενισχυμένου ήχου.
Θα χωρίσουμαι βασικά σε δυο είδη τις ηχογραφήσεις
1-Αυτές μέσα στα ανηχοικά στούντιο και
2-Αυτές σε φυσικούς χώρους.
Ας δούμε τα πλεονεκτήματα της δεύτερης περίπτωσης ,που αυτόματα συγκρίνονται με την πρώτη.
1-Συνέχεια μουσικού υφους.Λόγω της φύσεως της συναυλίας στην πρώτη περίπτωση το έργο δεν διακόπτεται,
επομένως αποτυπώνεται πλήρως ο τρόπος ερμηνείας του συνόλου η της ορχήστρας σαν μια φυσική συνέχεια.
Στο στούντιο τις περισσοτερες των περιπτώσεων γίνεται πολυκάναλη ηχογραφηση,οπου ο μουσικος
γράφει κάτι παλι και πάλι,εως οτου κριθεί σωστο και μετα, και απο κάποιες ημέρες
θα ερθει ο επόμενος μουσικός, και φορώντας ακουστικά θα ακούει τα προηγούμενα και θα γράψει τα δικά του μέρη.
πολλές φορές αν μια μουσική φράση είναι δύσκολή,γίνεται copy-paste,σε μέθοδο αλλά world office.
Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν την έλειψη στις πλείστες των περιπτώσεων,υφους του συνόλου
που προκύπτει ακριβώς απο αυτή την μέθοθο.
Συνεχίζεται ευχαριστώ
-
AlexD
ACA Member Moderator
Καλώς ήρθες στον χώρο μας. Θεωρώ ιδιαίτερα χρήσιμη την εμπειρία ανθρώπων που έχουν παλέψει με το "τέρας" της υψηλής πιστότητας από το τραπέζι της ηχογράφησης και συνήθως η άποψη τους έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.
Labis wrote: Αγαπητέ Μάνο καλημέρα Γνωρίζεις σίγουρα οτι στο χώρο των studio;s χρησιμοποιούνται συσκευες τελείως διαφορετικές απο αυτές που γνωρίζουμε στο Hi end (αυτο αποτελεί και ένα ωραίο θέμα για συζήτηση)με εξαιρέσεις οπως τα ηχεία ATC την BRYSTON κτλ. Σαν ηχοσύστημα λοιπόν στο σπίτι αυτην τη στιγμή, χρησιμοποιώ εναν single ended class A 3 W triode χωρις NF, με πηγή Otari μπομπινόφωνο 1/4 . ηχεία ομοαξωνικα της Audio Nirvana,και καλωδίωση της Mogami. Στο στούντιο ηχεία JBL LSR SERIES τα οποια εναι active, εκεί οι πηγες μας ειναι το dac της κάρτας του ηχου που μεταφερει την πληροφορία δια μέσου του προγραμματος Seqouia,που γίνεται η επεξεργασία του ηχητικού υλικού.
Δεν ξέρω αν μπορώ να συμφωνήσω. Υπάρχει κόσμος που έχει για το σπίτι του JBL, Weiss, benchmark και λοιπό εξοπλισμό που είναι στουντιακός. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διαχωρήσουμε το σπίτι με το στούντιο.
Μάλλον ήθελες να πεις ότι η μερίδα ακροατών που ακούει με λάμπες κτλ είναι διαφορετική από αυτήν που αρέσκεται σε χειρουργική ακρίβεια στον ήχο. Αν και διάφορα στούντιο δουλεύουν λάμπες και αναλογικά...
Γενικά είναι δύο κόσμοι παράλληλοι μεταξύ τους με την βασική διαφορά ότι ένα στούντιο έχει δώσει τεράστια σημασία στον χώρο κάτι που δεν ισχύει στην μεγαλύτερη μάζα των χομπιστών.
-
AlexD
ACA Member Moderator
Labis wrote: Συνεχίζω στο θέμα πώς θα μπορούσαμε να κρίνουμε αντικειμενικά ενα ηχοσύστημα, και θα σταθώ στις ηχογραφήσεις μιας και είναι ενας τομέας πού αχολούμαι εδω και 20 χρόνια. και σαν μουσικός αλλά και σαν ηχολήπτης κυρίως σε εκτός στούντιο -on Location οπως ονομάζεται- χώρους οπως ,αμφιθέατρα,εκκλησίες,και φυσικά πάντα χωρίς ηχοενίσχυση μιας και αυτός ο τρόπος καταστρέφει τελείως το ηχογράφημα,λόγω της αναλογίας φυσικού και ενισχυμένου ήχου. Θα χωρίσουμαι βασικά σε δυο είδη τις ηχογραφήσεις 1-Αυτές μέσα στα ανηχοικά στούντιο και 2-Αυτές σε φυσικούς χώρους. Ας δούμε τα πλεονεκτήματα της δεύτερης περίπτωσης ,που αυτόματα συγκρίνονται με την πρώτη. 1-Συνέχεια μουσικού υφους.Λόγω της φύσεως της συναυλίας στην πρώτη περίπτωση το έργο δεν διακόπτεται, επομένως αποτυπώνεται πλήρως ο τρόπος ερμηνείας του συνόλου η της ορχήστρας σαν μια φυσική συνέχεια. Στο στούντιο τις περισσοτερες των περιπτώσεων γίνεται πολυκάναλη ηχογραφηση,οπου ο μουσικος γράφει κάτι παλι και πάλι,εως οτου κριθεί σωστο και μετα, και απο κάποιες ημέρες θα ερθει ο επόμενος μουσικός, και φορώντας ακουστικά θα ακούει τα προηγούμενα και θα γράψει τα δικά του μέρη. πολλές φορές αν μια μουσική φράση είναι δύσκολή,γίνεται copy-paste,σε μέθοδο αλλά world office. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν την έλειψη στις πλείστες των περιπτώσεων,υφους του συνόλου που προκύπτει ακριβώς απο αυτή την μέθοθο. Συνεχίζεται ευχαριστώ
Ενδιαφέρουσα άποψη. Από τα παραπάνω προκύπτει ένα πολύ ενδιαφέρον συμπέρασμα που η αλήθεια είναι ότι ελάχιστοι έχουμε σκεφτεί. Τελικά πόσο "ψεύτικη" μπορεί να είναι μία εκτέλεση copy paste όσον αφορά την μουσική του συνέχεια.
Δηλαδή έστω ότι θεωρούμε ότι ο καλλιτέχνης επαναλαμβάνει μία πρόταση μέχρι να του βγει τέλεια.
Την λέει μία - δύο τρεις. Την έκτη φορά υπάρχει συναίσθημα στην φωνή ή μία κουρασμένη λαλιά? Μπορεί το συναίσθημα να δέσει με τη δίπλα πρόταση? Είναι το ίδιο με μία συνεχή ηχογράφηση που η φωνή δένει αρμονικά με μία κιθάρα και βγαίνει ένα bold αποτέλεσμα? Ή με το να ακούμε ξεχωριστά φράσεις και όργανα πετσοκομένα μήπως καταλήγουμε σε ένα λίγο τετράγωνο αποτέλεσμα το οποίο δεν έχει μέσα του συνέργεια και συναίσθημα?
-
Dimitrisj
Registered
Φοβερα ενδιαφερον και στην πραγματικη βαση του το θεμα. Σας παρακαλω συνεχιστε...
-
Labis
Registered
Καλησπέρα
Συγνώμη για την αργοπορία ,αλλά υποχρεώσεις,και λίγο η ζέστη...
Ακριβώς, ετσι είναι,το έχω βιώσει,βοηθά πολύ την παραγωγή η πολυκάναλη ηχογράφηση,και τον μουσικό,στα δύσκολα μέρη ,αλλά εις βάρος της συνέχειας
|