Ακρόαση στου Antkots... (#11)

  • panelistas

    panelistas

    Registered

    antkots wrote:
    Kοιτα τι εκανε ο ανθρωπος ......

    τωρα θα φταιω εγω αν μιλησω για home-cinema?

    121  18 Jul 2013  
  • antkots

    antkots

    Registered

    Οχι,αλλα μην μπερδευεσαι.......

    122  18 Jul 2013  
  • dapost

    dapost

    Registered

    vet wrote:
    σωστα τα λες, μου αρεσεις...
    δεν τσιμπησες, εδωσες και την σωστη απαντηση...
    το προβλημα των μεγαλων ενεργων Αdam ηταν ο ΧΩΡΟΣ, το ποιο σημαντικο στοιχειο του ηχοσυστηματος.
    Τωρα βρε αθλιε πες μου, voicing ειναι αυτη η εικονα που εβαλες με τα quad η ο χαζος δεν ξερει να μετραει διπολα?
    ε?

    Κοίτα, θα μπορούσαμε να την αποκαλέσουμε και "English heritage" ή κάτι παρόμοιο. Η ουσία είναι πάντως ότι αυτή η πολύ εύηχη απόκλιση από την ισορροπία μαζί με τα άλλα μοναδικά χαρακτηριστικά του quad (χαμηλή παραμόρφωση, μονόδρομο) το κάνουν μοναδικό.

    Πολλά μπράβο στον Αντώνη για το υπέροχο σύστημά του. Μου έχουν μεταφέρει ότι η ακρόασή του είναι μοναδική εμπειρία που ξεφεύγει από τα γνωστά κλισέ περί hi-fi.

    123  18 Jul 2013  
  • antkots

    antkots

    Registered

    Σε ευχαριστω πολυ.

    124  18 Jul 2013  
  • Toptubes

    Toptubes

    ACA Member

    Φίλοι μου αν σας δοθεί η ευκαιρία να πάτε στου Αντώνη να ακούσετε διότι εκτός των άλλων ο Αντώνης πάντα φροντίζει για πολύ καλό φαγητό και υπέροχο κρασί... για καλό και για κακό πάντως να πάρετε μαζί και το μαγιό σας συν σωσίβιο σαμπρέλα (από τις μεγάλες φορτηγού) γιατί συνήθως έχει πολύ κύμα στο άκουσμα... κάτι σαν τον Κάβο-Ντόρο ένα πράγμα και κουνάει πολύ...

    125  18 Jul 2013  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    dapost wrote:
    Γκούχου-γκούχου 3.
    Και για να μην παρεξηγηθώ, απόλυτο respect και για τα quad και για τα tidal, το εννοώ.

    Χωρίς να θέλω να θίξω την ποιότητα και των δύο καλών ηχείων…

    Έχω την εντύπωση ότι το δεύτερο έπρεπε να μετρηθεί σε ανηχοικό και το πρώτο σε μη ανηχοικό.
    Ή τέλος πάντων το δεύτερο είναι σε δωμάτιο πράγμα που σημαίνει ότι η μέτρηση φέρνει στα μέτρα αυτού που ρύθμισε το χώρο...

    126  18 Jul 2013  
  • UltraKops

    UltraKops

    ACA Member

    Σαφώς και είναι ηχειάρες τα JBL Everest και 9800/9900, αλλά όπως κάθε τι με το σωστό matching, όπως έχει κάνει κι ο antkots.
    Δείτε όμως ένα άλλο matching στη Νέα Υόρκη που κάνει αίσθηση....

    The JBL Everest at EarsNova
    (Credit: Steve Guttenberg/CNET)
    ----

    I cover a lot of great-sounding gear on this blog, ranging from the $22 Lepai LP 2020A stereo integrated amplifier, $129 Pioneer SP-BS22-LR speakers, and the $650 Tekton M-Lore towers. This time I'm going all the way with a true state-of-the-art contender: the JBL Everest DD66000. It's the speaker equivalent of a fire-breathing Ferrari. I got the chance to spend quality time with a pair of these outrageously awesome speakers at EarsNova in New York last week for about an hour. Viva Audio tube amplifiers were driving the speakers, and the digital converter was by dCS Digital.

    I started with jazz legend Art Pepper's "Straight Life" CD, and the sound was spot-on. Pepper's sax was as big as life, and so were the bass, drums, and piano. Over the Everests, they were closer to the sound of real instruments, and less like a hi-fi attempting to reproduce the sound of the instruments. The tonality was perfect, and the shading of the acoustic bass' dynamics was realistic. Horn speakers like the Everest have a special affinity for drums and the effortless metallic shimmer of cymbals.

    We next rocked out with the White Stripes, and again the Everests dazzled. Meg White's thundering drums were visceral and alive, and when Jack White cut loose on guitar, the Everests planted a big smile on my face. Few highly regarded audiophile speakers can party like these big JBLs.

    The White Stripes over the Everests knocked my socks off.

    I've written many times about the evils of dynamic range compression in recordings, but even when the dynamics are intact, most speakers squash them. The Everests let them be; large and oh-so-subtle dynamic shadings on Radiohead's "Kid A" were revealed like never before. The broad and deep soundstage unleashed new layers of depth. The Everests connect the dots better than most speakers, and the music engages on a different level, so you don't think about the sound per se. The Everests liberate the music and set it free.

    The Everest isn't a "lifestyle" speaker; each one weighs a hefty 300 pounds, and they're 43 inches high, 38 inches wide, and 18.25 inches deep. They're also really expensive; the pair at EarsNova runs $42,000. That's a lot of money, but far below the stratospheric prices of most ultra-high-end speakers on the market. Heck, it's nice every now and then to see just how far a great hi-fi can go, and the Everests can take your breath away. They can make every recording sound better than you thought possible.

    The speaker features an ultra-high-frequency "Bi-Radial" horn driver with a 1-inch beryllium diaphragm and a neodymium magnet, and it delivers ultra-high-frequency response to above 50 kilohertz. A second compression horn driver for the midrange frequencies uses a 4-inch beryllium diaphragm with a four-inch aluminum edge-wound voice coil. The Everest also features two 15-inch pulp-cone Aquaplas coated woofers.

    link

    127  19 Jul 2013  
  • vet

    vet

    Registered

    Γιωργο πιστευεις οτι οδηγηθηκαν?
    κριμα τα ηχεια, που να τα ακουγε με κανα solid state βαρβατο...
    αλλα τι να πεις, αυτος θεωρει τους radiohead ασυμπιεστους... τσ τσ τσ βεβαια το kid-a ειναι καλυτερο απο τα αλλα τους cd, αλλα ημαρτον... παντου το εχουν για σεμιναριο .. συμπιεσης..

    Two obvious examples are the drums in Radiohead's 'Idioteque' (from the album Kid A) and Portishead's track 'Pedestal' (from Dummy) — although an altogether less clever kind of compressor pumping is increasingly being heard on various mainstream dance tracks.

    αυτοι οι reviewer-διαφημιστες ειναι ολοι ιδιοι...

    128  19 Jul 2013  
  • antkots

    antkots

    Registered

    Παιδια τα JBL! γενικως θελουν πολυ ισχυ για να ξεδιπλωσουν τις αρετες τους,οχι οτι δεν παιζουν καταπληκτικα σε χαμηλες εντασεις καλυπτοντας ολο το ηχητικο φασμα,αλλα σε μεγαλες εντασεις ειναι σαν να ανοιγουν οι ουρανοι.

    Η συναρτηση ισχυος του ηχειου ως προς τα ενισχυτικα ειναι 1:3 δηλ :400βατ ηχειο (JBL!) 1200 βατ ενισχυτικα / καναλι παντα.

    Με τα Mark Levinson 500 βατ ισχυος στο καναλι δεν.......

    Με τα Macintoch των 1000 βατ στο καναλι επαιζαν αλλα λογο Macintoch δεν........,με τα Bryston 28Β...1200 στο καναλι παιζουν!!!!

    Οτι τα ταισεις θα σου δωσουν.

    129  19 Jul 2013  
  • dapost

    dapost

    Registered

    vet wrote:
    ...αλλα τι να πεις, αυτος θεωρει τους radiohead ασυμπιεστους... τσ τσ τσ βεβαια το kid-a ειναι καλυτερο απο τα αλλα τους cd, αλλα ημαρτον... παντου το εχουν για σεμιναριο .. συμπιεσης..

    Σωστός ο vet

    130  19 Jul 2013  
  • antkots

    antkots

    Registered

    Tα πλεον παρεξηγημενα ενισχυτικα ειναι τα Bryston,ο πολυς κοσμος εχει μεινει πισω στην πρωτη η δευτερη δεκαετια παρουσιας των ενισχυτικων αυτων,οπου και τα χρησιμοποιουσαν πιο πολυ σε επαγγελματικες εφαρμογες.

    Ολα ομως εχουν αλλαξει απο τοτε,ειδικα τα SST2 ειναι απιστευτα μηχανακια.

    Πλεον η Magnepan κατεβαζει, σε ολες τις παρουσιασεις-εκθεσεις, τα ηχεια της με ενισχυτικα Bryston 28b.

    131  19 Jul 2013  
  • Toptubes

    Toptubes

    ACA Member

    antkots wrote:
    Η συναρτηση ισχυος του ηχειου ως προς τα ενισχυτικα ειναι 1:3 δηλ :400βατ ηχειο (JBL!) 1200 βατ ενισχυτικα / καναλι παντα.
    Με τα Mark Levinson 500 βατ ισχυος στο καναλι δεν.......
    Με τα Macintoch των 1000 βατ στο καναλι επαιζαν αλλα λογο Macintoch δεν........,με τα Bryston 28Β...1200 στο καναλι παιζουν!!!!
    Οτι τα ταισεις θα σου δωσουν.

    Αυτό ρε αρχηγέ για κάνε το λίγο ποιο λιανά... αν δηλαδή σου λέει ότι το ηχείο αντέχει 400W θερμική ισχύ τότε εσύ πρέπει να του ρίξεις 1200Wqq

    132  19 Jul 2013  
 
page 11/15 rows 12/177 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 85ms (19 queries, 50ms)