Ο Μαργαρίτης στο Μέγαρο? (#9)
-
Pleo
Registered
@AlexD
Πρώτ' απ' όλα οι open air συναυλίες στις οποίες αναφέρομαι, αφορούν συμφωνικές ορχήστρες. Όπως καταλαβαίνεις, ο χώρος όπως νοείται με το μέγαρο δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει. Στην Ευρώπη τις λατρεύουν.
Και το Σφακιανάκη και το Ρουβά πρέπει να τους κρίνεις σύμφωνα με αυτό που είναι, με αυτό που παρουσιάζουν. Σαν τον Sakis σόουμαν άλλος δεν πέρασε από Ελλάδα. Εκτός αν μου διαφεύγει κανένας... μμμμ... μάλλον όχι.
Πάμε Σφακιανάκη τώρα. Όταν σου τραγουδά τον Αετό που πεθαίνει στον αέρα, ή σου κάνει διασκευή τη μπαλάντα του Κυρ Μέντιου, όλο και κάτι κάνει. Δε μπορεί να τον βγάλεις κι αυτόν παιδί του Ψινάκη. Έναν έβγαλε ο δήμαρχος του Μαραθώνα (τον Sakis) όσο κι αν προσπάθησε δεν έβγαλε άλλον. Που να είναι κάτι τις. Μη μου πεις κανένα Μαρτάκη και κόψω τις φλέβες μου εδώ και τώρα!
-
Pleo
Registered
AlexD wrote: Πάντως με την τεχνολογία ακόμα και η ... Τζούλια μπορεί να τραγουδήσει καλά!!!... link*δέν βάζω το βίντεο για να μήν παραθέτουμε ακατάλληλο υλικό.
Δεν κατάλαβα τίποτε από φωνή στο βίντεο. Καλλιτεχνικώς ερμηνεία είναι αυτό που λέει η λέξη. Δηλαδή μετάφραση.
Θεωρητικά μπορείς να ζωγραφίσεις ένα μουσικό κομμάτι ερμηνεύοντάς το κατ' αυτόν τον τρόπο.
Εδώ ας πούμε ότι έχει ωραία βυζά... .
-
scoup
Registered
Τα παλικαρια αυτα δεν μπορουμε να τα κρινουμε διοτι ειναι ενα μουσικο τιποτα.Μαλιστα το θεωρω προσβολη κ που αναφερω τα ονοματα τους διοτι υπαρχουν πισω κ εξω απο κηπους αληθινες μπαντες κ φωνες που εχουν μουσικα πολλα να πουν κ εχουν εισοδο 5 ευρω ενω στον αντιποδα ο ΑΕΤΟΣ κοστιζει 200 ο τζοννυς.Αυτη ειναι η ουσια κηπων -μεγαρων κ ποιος τραγουδα που κ γιατι
Pleo wrote: @AlexD Πρώτ' απ' όλα οι open air συναυλίες στις οποίες αναφέρομαι, αφορούν συμφωνικές ορχήστρες. Όπως καταλαβαίνεις, ο χώρος όπως νοείται με το μέγαρο δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει. Στην Ευρώπη τις λατρεύουν. Και το Σφακιανάκη και το Ρουβά πρέπει να τους κρίνεις σύμφωνα με αυτό που είναι, με αυτό που παρουσιάζουν. Σαν τον Sakis σόουμαν άλλος δεν πέρασε από Ελλάδα. Εκτός αν μου διαφεύγει κανένας... μμμμ... μάλλον όχι. Πάμε Σφακιανάκη τώρα. Όταν σου τραγουδά τον Αετό που πεθαίνει στον αέρα, ή σου κάνει διασκευή τη μπαλάντα του Κυρ Μέντιου, όλο και κάτι κάνει. Δε μπορεί να τον βγάλεις κι αυτόν παιδί του Ψινάκη. Έναν έβγαλε ο δήμαρχος του Μαραθώνα (τον Sakis) όσο κι αν προσπάθησε δεν έβγαλε άλλον. Που να είναι κάτι τις. Μη μου πεις κανένα Μαρτάκη και κόψω τις φλέβες μου εδώ και τώρα!
-
Pleo
Registered
Ο Τζώνης έχει διακόσια. Σε συναυλία ο Σφακιανάκης πόσο έχει; Παραπάνω από μια συναυλία στο μέγαρο;
Α, στον κήπο αν δεν κάνω λάθος πληρώνεις μισό εισιτήριο. Ούτε καν βλέπεις τον καλλιτέχνη, αλλά δε βαριέσαι είναι ο κήπος του μεγάρου... .
EDIT, για τους κατόχους ΟΤΕ
-
Pleo
Registered
Οι πρώτες μουσικές εκδηλώσεις στον Κήπο έγιναν δεκτές με ενθουσιασμό από τον κόσμο. Αξέχαστη θα μείνει η βραδιά της Φιλαρμονικής της Βιέννης με τον Ρικκάρντο Μούτι, όπου 4.000 χιλιάδες θεατές καθισμένοι στα παγκάκια και ξαπλωμένοι στο γρασίδι ανάμεσα στις νεραντζιές, τις χαρουπιές και τις ακακίες, κάτω από τον αττικό ουρανό απόλαυσαν τη συναυλία, από αναμετάδοση σε γιγαντοοθόνες, δημιουργώντας μία ατμόσφαιρα μυσταγωγίας.
Το open air που λέγαμε... στο περίπου. Τηρώντας πάντα την ελληνική παράδοση της... κοψοχρονιάς.
-
Pleo
Registered
scoup wrote: Αυτη ειναι η ουσια κηπων -μεγαρων κ ποιος τραγουδα που κ γιατι
Βασικά, αυτή είναι αγιοποίηση χώρου. Αν σου θυμίζει κάτι, μοιάζει με την αγιοποίηση μηχανών, μουσικών οργάνων κλπ.
But η ουσία δεν είναι αυτά. Ουσία είναι η ίδια η μουσική. Το μέγαρο και να γκρεμιστεί, η μουσική καθόλου δεν θα επηρεαστεί. Και ο Τζώνης να σταματήσει να χρεώνεται στον Σφακιανάκη το ίδιο θα κάνει για τη μουσική.
-
AlexD
ACA Member Moderator
Pleo wrote: Και το Σφακιανάκη και το Ρουβά πρέπει να τους κρίνεις σύμφωνα με αυτό που είναι, με αυτό που παρουσιάζουν. Σαν τον Sakis σόουμαν άλλος δεν πέρασε από Ελλάδα. Εκτός αν μου διαφεύγει κανένας... μμμμ... μάλλον όχι.
Έτσι είναι. Πρακτικά ο Σάκης δέν προσφέρει μουσικό γεγονός αλλα ένα θέαμα. Η φωνή του μπορεί να είναι απαράδεκτη αλλα το θέαμα απόλυτο.
Γιατί να τον φάω στη μάπα υπο καθεστώς υψηλής πιστότητας για 2 ώρες? Τί θα μου προσφέρει? Βασικά γιατί να θέλει να το κάνει αυτό?
Εκτός αν σε κανέναν αρέσει το παρακάτω
ή το παρακάτω
-
delamostre
ACA Member
Pleo wrote: Σαν τον Sakis σόουμαν άλλος δεν πέρασε από Ελλάδα. Εκτός αν μου διαφεύγει κανένας... μμμμ... μάλλον όχι.
Για να μην ξεχνιώμαστε ο best showman (με καθαρή θεατρική πολιτιστική άποψη) στην Ελλάδα ήταν ο Μαρίνος.
(Δε θέλω αντιρρήσεις)
-
delamostre
ACA Member
AlexD wrote: Εκτός αν σε κανέναν αρέσει το παρακάτω ή το παρακάτω
Τα σκιαζε η φοβέρα και τα δυο!!
Κλαίω!!!!!!
-
AlexD
ACA Member Moderator
delamostre wrote: Για να μην ξεχνιώμαστε ο best showman (με καθαρή θεατρική πολιτιστική άποψη) στην Ελλάδα ήταν ο Μαρίνος. (Δε θέλω αντιρρήσεις)
Ο Μαρίνος ήταν ένας τραγουδιστής που η καριέρα του αναλώθηκε στο θέατρο. Ένα μεγάλο ταλέντο που μάλλον και αυτός για λόγους βιοπορισμούς το γύρισε στο ποπ-λαικό.
Μήν συγκρίνουμε τώρα τον Μαρίνο με τους Σφακιανάκηδες....
-
Pleo
Registered
AlexD wrote: Έτσι είναι. Πρακτικά ο Σάκης δέν προσφέρει μουσικό γεγονός αλλα ένα θέαμα. Η φωνή του μπορεί να είναι απαράδεκτη αλλα το θέαμα απόλυτο. Γιατί να τον φάω στη μάπα υπο καθεστώς υψηλής πιστότητας για 2 ώρες? Τί θα μου προσφέρει? Βασικά γιατί να θέλει να το κάνει αυτό?
Ε γι' αυτό πιο πριν πρότεινα να πάει ο Χατζηγιάννης
-
AlexD
ACA Member Moderator
Χαίρομαι πάντως που μετά απο καιρό βρίσκω κόσμο να συμφωνεί με τις αρχικές μου απόψεις...
link
Δυστυχώς το μέγαρο έχει περάσει ως κάποιο μέσο κοινωνικής ελίτ και όχι ως χώρος έκφρασης της μουσικής μέσα απο συγκεκριμένους κανόνες. Αποτέλεσμα αυτού είναι οι ρουβάδες και οι λιμουζίνες.
Γιατί η λιμουζίνα στο μπουζούκι είναι κάπως κιτς.
|