Ο Μαργαρίτης στο Μέγαρο? (#9)

  • Pleo

    Pleo

    Registered

    @AlexD
    Πρώτ' απ' όλα οι open air συναυλίες στις οποίες αναφέρομαι, αφορούν συμφωνικές ορχήστρες. Όπως καταλαβαίνεις, ο χώρος όπως νοείται με το μέγαρο δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει. Στην Ευρώπη τις λατρεύουν.

    Και το Σφακιανάκη και το Ρουβά πρέπει να τους κρίνεις σύμφωνα με αυτό που είναι, με αυτό που παρουσιάζουν. Σαν τον Sakis σόουμαν άλλος δεν πέρασε από Ελλάδα. Εκτός αν μου διαφεύγει κανένας... μμμμ... μάλλον όχι.

    Πάμε Σφακιανάκη τώρα. Όταν σου τραγουδά τον Αετό που πεθαίνει στον αέρα, ή σου κάνει διασκευή τη μπαλάντα του Κυρ Μέντιου, όλο και κάτι κάνει. Δε μπορεί να τον βγάλεις κι αυτόν παιδί του Ψινάκη. Έναν έβγαλε ο δήμαρχος του Μαραθώνα (τον Sakis) όσο κι αν προσπάθησε δεν έβγαλε άλλον. Που να είναι κάτι τις. Μη μου πεις κανένα Μαρτάκη και κόψω τις φλέβες μου εδώ και τώρα!

    97  19 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    AlexD wrote:
    Πάντως με την τεχνολογία ακόμα και η ... Τζούλια μπορεί να τραγουδήσει καλά!!!...
    link
    *δέν βάζω το βίντεο για να μήν παραθέτουμε ακατάλληλο υλικό.

    Δεν κατάλαβα τίποτε από φωνή στο βίντεο. Καλλιτεχνικώς ερμηνεία είναι αυτό που λέει η λέξη. Δηλαδή μετάφραση.
    Θεωρητικά μπορείς να ζωγραφίσεις ένα μουσικό κομμάτι ερμηνεύοντάς το κατ' αυτόν τον τρόπο.
    Εδώ ας πούμε ότι έχει ωραία βυζά... .

    98  19 Jul 2014  
  • scoup

    scoup

    Registered

    Τα παλικαρια αυτα δεν μπορουμε να τα κρινουμε διοτι ειναι ενα μουσικο τιποτα.Μαλιστα το θεωρω προσβολη κ που αναφερω τα ονοματα τους διοτι υπαρχουν πισω κ εξω απο κηπους αληθινες μπαντες κ φωνες που εχουν μουσικα πολλα να πουν κ εχουν εισοδο 5 ευρω ενω στον αντιποδα ο ΑΕΤΟΣ κοστιζει 200 ο τζοννυς.Αυτη ειναι η ουσια κηπων -μεγαρων κ ποιος τραγουδα που κ γιατι

    Pleo wrote:
    @AlexD
    Πρώτ' απ' όλα οι open air συναυλίες στις οποίες αναφέρομαι, αφορούν συμφωνικές ορχήστρες. Όπως καταλαβαίνεις, ο χώρος όπως νοείται με το μέγαρο δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει. Στην Ευρώπη τις λατρεύουν.
    Και το Σφακιανάκη και το Ρουβά πρέπει να τους κρίνεις σύμφωνα με αυτό που είναι, με αυτό που παρουσιάζουν. Σαν τον Sakis σόουμαν άλλος δεν πέρασε από Ελλάδα. Εκτός αν μου διαφεύγει κανένας... μμμμ... μάλλον όχι.
    Πάμε Σφακιανάκη τώρα. Όταν σου τραγουδά τον Αετό που πεθαίνει στον αέρα, ή σου κάνει διασκευή τη μπαλάντα του Κυρ Μέντιου, όλο και κάτι κάνει. Δε μπορεί να τον βγάλεις κι αυτόν παιδί του Ψινάκη. Έναν έβγαλε ο δήμαρχος του Μαραθώνα (τον Sakis) όσο κι αν προσπάθησε δεν έβγαλε άλλον. Που να είναι κάτι τις. Μη μου πεις κανένα Μαρτάκη και κόψω τις φλέβες μου εδώ και τώρα!
    99  19 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Ο Τζώνης έχει διακόσια. Σε συναυλία ο Σφακιανάκης πόσο έχει; Παραπάνω από μια συναυλία στο μέγαρο;

    Α, στον κήπο αν δεν κάνω λάθος πληρώνεις μισό εισιτήριο. Ούτε καν βλέπεις τον καλλιτέχνη, αλλά δε βαριέσαι είναι ο κήπος του μεγάρου... .

    EDIT, για τους κατόχους ΟΤΕ

    100  19 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Οι πρώτες μουσικές εκδηλώσεις στον Κήπο έγιναν δεκτές με ενθουσιασμό από τον κόσμο. Αξέχαστη θα μείνει η βραδιά της Φιλαρμονικής της Βιέννης με τον Ρικκάρντο Μούτι, όπου 4.000 χιλιάδες θεατές καθισμένοι στα παγκάκια και ξαπλωμένοι στο γρασίδι ανάμεσα στις νεραντζιές, τις χαρουπιές και τις ακακίες, κάτω από τον αττικό ουρανό απόλαυσαν τη συναυλία, από αναμετάδοση σε γιγαντοοθόνες, δημιουργώντας μία ατμόσφαιρα μυσταγωγίας.

    Το open air που λέγαμε... στο περίπου. Τηρώντας πάντα την ελληνική παράδοση της... κοψοχρονιάς.

    101  19 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    scoup wrote:
    Αυτη ειναι η ουσια κηπων -μεγαρων κ ποιος τραγουδα που κ γιατι

    Βασικά, αυτή είναι αγιοποίηση χώρου. Αν σου θυμίζει κάτι, μοιάζει με την αγιοποίηση μηχανών, μουσικών οργάνων κλπ.
    But η ουσία δεν είναι αυτά. Ουσία είναι η ίδια η μουσική. Το μέγαρο και να γκρεμιστεί, η μουσική καθόλου δεν θα επηρεαστεί. Και ο Τζώνης να σταματήσει να χρεώνεται στον Σφακιανάκη το ίδιο θα κάνει για τη μουσική.

    102  20 Jul 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Pleo wrote:
    Και το Σφακιανάκη και το Ρουβά πρέπει να τους κρίνεις σύμφωνα με αυτό που είναι, με αυτό που παρουσιάζουν. Σαν τον Sakis σόουμαν άλλος δεν πέρασε από Ελλάδα. Εκτός αν μου διαφεύγει κανένας... μμμμ... μάλλον όχι.

    Έτσι είναι. Πρακτικά ο Σάκης δέν προσφέρει μουσικό γεγονός αλλα ένα θέαμα. Η φωνή του μπορεί να είναι απαράδεκτη αλλα το θέαμα απόλυτο.

    Γιατί να τον φάω στη μάπα υπο καθεστώς υψηλής πιστότητας για 2 ώρες? Τί θα μου προσφέρει? Βασικά γιατί να θέλει να το κάνει αυτό?

    Εκτός αν σε κανέναν αρέσει το παρακάτω

    star rouvas ethnikos ymnos

    ή το παρακάτω

    ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΑΡ NATIONAL ANTHEM OF GREECE

    103  20 Jul 2014  
  • delamostre

    delamostre

    ACA Member

    Pleo wrote:
    Σαν τον Sakis σόουμαν άλλος δεν πέρασε από Ελλάδα. Εκτός αν μου διαφεύγει κανένας... μμμμ... μάλλον όχι.

    Για να μην ξεχνιώμαστε ο best showman (με καθαρή θεατρική πολιτιστική άποψη) στην Ελλάδα ήταν ο Μαρίνος.
    (Δε θέλω αντιρρήσεις)

    104  20 Jul 2014  
  • delamostre

    delamostre

    ACA Member

    AlexD wrote:
    Εκτός αν σε κανέναν αρέσει το παρακάτω
    ή το παρακάτω

    Τα σκιαζε η φοβέρα και τα δυο!!
    Κλαίω!!!!!!

    105  20 Jul 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    delamostre wrote:
    Για να μην ξεχνιώμαστε ο best showman (με καθαρή θεατρική πολιτιστική άποψη) στην Ελλάδα ήταν ο Μαρίνος.
    (Δε θέλω αντιρρήσεις)

    Ο Μαρίνος ήταν ένας τραγουδιστής που η καριέρα του αναλώθηκε στο θέατρο. Ένα μεγάλο ταλέντο που μάλλον και αυτός για λόγους βιοπορισμούς το γύρισε στο ποπ-λαικό.

    Μήν συγκρίνουμε τώρα τον Μαρίνο με τους Σφακιανάκηδες....

    106  20 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    AlexD wrote:
    Έτσι είναι. Πρακτικά ο Σάκης δέν προσφέρει μουσικό γεγονός αλλα ένα θέαμα. Η φωνή του μπορεί να είναι απαράδεκτη αλλα το θέαμα απόλυτο.
    Γιατί να τον φάω στη μάπα υπο καθεστώς υψηλής πιστότητας για 2 ώρες? Τί θα μου προσφέρει? Βασικά γιατί να θέλει να το κάνει αυτό?

    Ε γι' αυτό πιο πριν πρότεινα να πάει ο Χατζηγιάννης

    107  20 Jul 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Χαίρομαι πάντως που μετά απο καιρό βρίσκω κόσμο να συμφωνεί με τις αρχικές μου απόψεις...

    link

    Δυστυχώς το μέγαρο έχει περάσει ως κάποιο μέσο κοινωνικής ελίτ και όχι ως χώρος έκφρασης της μουσικής μέσα απο συγκεκριμένους κανόνες. Αποτέλεσμα αυτού είναι οι ρουβάδες και οι λιμουζίνες.

    Γιατί η λιμουζίνα στο μπουζούκι είναι κάπως κιτς.

    108  29 Nov 2014  
 
page 9/9 rows 12/108 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 71ms (19 queries, 39ms)