Θα παρακάμψω τις κοινοτυπίες και τα κλισε κείμενα που έχουν σαν φυσική συνέπεια αυτές οι συγκεντρώσεις …….Κείμενα που πρωτίστως αφορούν σε λεπτομερή αναφορά στις συνιστώσες του συστήματος, την δισκογραφία της παρουσίασης και τις ευχαριστίες για την φιλοξενία και την περιποίηση .
Θα εστιάσω την προσπάθεια καταγραφής των εντυπώσεων μου στα εξής :
1) Συναίσθημα και πάθος !!!
Δεν με ενδιαφέρει αν ο Χρήστος προσεγγίζει το χόμπι με ορθολογισμό , με τεχνοκρατική επάρκεια , με ρομαντική αφέλεια , με σωστό ή με λάθος τρόπο.
Εκείνο που με εντυπωσιάζει είναι το συναίσθημα και το πάθος του για το χόμπι και το ηχητικό του σύστημα.Η εμπειρία της παρουσίασης του ήταν πρωτόγνωρη. Με ένα εξαιρετικά γλαφυρό τρόπο αναφέρθηκε στο ιστορικό της κτήσης και διαχείρισης των ηχείων του. Με πηγαίο χιούμορ και ποιοτικό αυτοσαρκασμό περιέγραφε συγκινησιακά φορτισμένος πράγματα και καταστάσεις που βίωσε όλα αυτά τα χρόνια !
Με δύο κορυφαίες στιγμές .Πρώτα εκείνη που αφορούσε στην μεταφορά των ηχείων από την Μεγάλη Βρετανία στην Ελλάδα . Ζήτησε να προσγειώσει ο ίδιος το αεροπλάνο στο Ελληνικό ,ούτως ώστε να επιτύχει την βέλτιστη προσγείωση αποφεύγοντας συνθήκες που ενδεχομένως θα ταλαιπωρούσαν τον ευαίσθητο «λαβύρινθο» φόρτισης χαμηλού των Tannoy !!!
Και δεύτερη και κορυφαία την προτροπή στην σύζυγό του για την μεταχείριση των ηχείων του μετά τον θάνατό του . Εξυπακούεται ότι εύχομαι ολόψυχα στον ίδιο αυτό να συμβεί αφού τα εκατοστίσει !
2) Ο Χρήστος αποδεικνύεται ένας κορυφαίος "εμπειριστής" στον χώρο. Αυτό είναι πρόδηλο από το ηχητικό αποτέλεσμα που έχει επιτύχει κυρίως με πηγή το cd.
Αποτέλεσμα που υλοποιήθηκε με έντονη Ελληνική επικουρία . Επικουρία που συνίσταται κυρίως στον ενισχυτή , τον ψηφιοαναλογικό μετατροπέα και τον προενισχυτή φωνογραφικής κεφαλής του σπουδαίου Κώστα Κουρκούνη και δευτερευόντως στις καλωδιώσεις των Γιάννη Βλάχου και Ανδρέα Πολάκη .
3) Η ακρόαση των ναυαρχίδων της Tannoy είναι μια εμπειρία για οποιονδήποτε μετέχει στο χόμπι . Θα έπρεπε όλοι όσοι ασχολούνται με την (ουτοπική) προσέγγιση-αναζήτηση της αναπαραγωγής του «αληθινού» μουσικού γεγονότος να ακούσουν έστω και μία φορά ένα καλοστημένο σύστημα που περιλαμβάνει τα ηχεία αυτά. Ανεξάρτητα από το αν δίνουν ελάχιστη ή απόλυτη προτεραιότητα στα αποσβενυόμενα διαγράμματα, τις κρουστικές αποκρίσεις, την δομή των μαγνητικών συστημάτων και διαφραγμάτων,τον έλεγχο των περιθλάσεων , τα χαρακτηριστικά διασποράς κ.λ.π.,κ.λ.π.