Πεδίο εκτόνωσης για τον Panelistas (#3)

  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Ας πει ο antkots καλύτερα την εμπειρία του που πέρασε από τα summit πριν καταλήξει στα jbl.

    Ξεκάθαρα, το πάνελ δεν ήταν εκείνο που έψαχνε για τη μουσική του. Ε, Αντώνη, πες κι εσύ, εγώ ήμουν μπροστά όταν έψαχνες ηχεία και είχαμε παραδεχτεί κι εγώ και ο Βαγγέλης ενώπιον των summit με τα bryston τα μικρότερα τότε, ότι χρειαζόσουν κάτι άλλο. Πάνε και κάτι έτη από τότε και δε θυμάμαι καλά.

    Αυτό όμως δεν αναιρεί την μαγεία των πάνελ boyz and girlz. Είναι αλλιώς, πως να το κάνουμε; Άλλο σπρώχνω αέρα, άλλο τον επιταχύνω. Σωστά;

    25  24 Jul 2013  
  • vet

    vet

    Registered

    "Άλλο σπρώχνω αέρα, άλλο τον επιταχύνω. Σωστά;"

    για εξηγησε...

    26  24 Jul 2013  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Εδώ και πάρα πολύ καιρό ακούω από ανθρώπους που σέβομαι και εκτιμώ, κατόχους πάνελ, ότι υπάρχουν δύο είδη κυμάτων. Το πρώτο είναι το κύμα ταχύτητας και το δεύτερο το κύμα πίεσης.

    Προσωπικά δεν έχω βρει πουθενά στη ρευστουδυναμική μηχανική κάποια παράγραφο που να αναφέρεται σε αυτό το φαινόμενο.

    Αντιθέτως η αρχή λειτουργίας ενός κύματος είναι ότι σε κάποια σημεία του χώρου υπάρχει διαφορά πίεσης δημιουργώντας ταχύτητα.

    Ίσως υπάρχουν άλλοι λόγοι που τα πάνελ δημιουργούν αυτή την ψευδαίσθηση του χώρου αλλα δεν νομίζω ότι αυτή η θεωρία υφίσταται. Αν πάλι υφίσταται θα ήθελα πολύ να βρω το εδάφιο.

    27  24 Jul 2013  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    vet wrote:
    "Άλλο σπρώχνω αέρα, άλλο τον επιταχύνω. Σωστά;"
    για εξηγησε...

    Ναι.

    Όσο ιδρώνουν τα η/δ να ζμπρώξουν τον αέρα στην καμπίνα και μέσω αυτής να δουλέψουν, τα πάνελ έχουν φύγει πολλές κολώνες μπροστά.

    Όχι ότι δεν έχει μειονεκτήματα αυτό. Απλά θέλεις τεράστιες επιφάνειες για τα χαμηλά. Μετά έρχονται οι υβριδικές σχεδιάσεις που όλο το κόλπο είναι να πετύχεις να συνδιάζονται μαζί.

    28  24 Jul 2013  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    AlexD wrote:
    Ίσως υπάρχουν άλλοι λόγοι που τα πάνελ δημιουργούν αυτή την ψευδαίσθηση του χώρου αλλα δεν νομίζω ότι αυτή η θεωρία υφίσταται. Αν πάλι υφίσταται θα ήθελα πολύ να βρω το εδάφιο.

    Οπίσθια ακτινοβολία. Και αυτή με τα θεματάκια της όμως. Από την απόσταση του πίσω τοίχου, έως το υλικό κατασκευής του.

    Τι άλλο; Α ναι. Οι μεσαίες. Πολύ πιο πυκνές. Συγνώμη αν χρησιμοποιώ απλή γλώσσα. Υπάρχουν βίντεο για όλα αυτά, αλλά είναι περασμένη η ώρα... .

    29  24 Jul 2013  
  • vet

    vet

    Registered

    Pleo wrote:
    Ναι.
    Όσο ιδρώνουν τα η/δ να ζμπρώξουν τον αέρα στην καμπίνα και μέσω αυτής να δουλέψουν, τα πάνελ έχουν φύγει πολλές κολώνες μπροστά.
    Όχι ότι δεν έχει μειονεκτήματα αυτό. Απλά θέλεις τεράστιες επιφάνειες για τα χαμηλά. Μετά έρχονται οι υβριδικές σχεδιάσεις που όλο το κόλπο είναι να πετύχεις να συνδιάζονται μαζί.

    η "ταχυτητα" των πανελ οφειλεται στην πολυ μικρη διαδρομη της μεμβρανης τους, δεν εχει σχεση με το κουτι. και ενα γουφερ σε ανοιχτη μπαφλα ειναι ποιο "αργο"
    Αλλου ειναι το θεμα...

    30  25 Jul 2013  
  • vet

    vet

    Registered

    Pleo wrote:
    Οπίσθια ακτινοβολία. Και αυτή με τα θεματάκια της όμως. Από την απόσταση του πίσω τοίχου, έως το υλικό κατασκευής του.
    Τι άλλο; Α ναι. Οι μεσαίες. Πολύ πιο πυκνές. Συγνώμη αν χρησιμοποιώ απλή γλώσσα. Υπάρχουν βίντεο για όλα αυτά, αλλά είναι περασμένη η ώρα... .

    σωστα. η οπισθια ακτινοβολια παιζει ρολο στο soundstage.
    το ιδιο ομως μπορει να κανει και ενα ηχειο ανοικτης μπαφλας, η η νεα μοδα με ενα ακομα tweeterακι να κοιτα προς τα πισω.

    Πυκνες μεσαιες ειναι αδοκιμος ορος.

    31  25 Jul 2013  
  • panelistas

    panelistas

    Registered

    μπορει να ειναι αδοκιμος ορος vet,αλλα ειναι υπαρκτος και για μενα αντιπροσωπευει τον αερα που περιβαλλει τους μουσικους,δηλ την ατμοσφαιρα του χωρου,κατι που φαινεται ιδιαιτερα σε μικρα σχηματα,τριων-τεσσαρων οργανων.

    32  25 Jul 2013  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    vet wrote:
    η "ταχυτητα" των πανελ οφειλεται στην πολυ μικρη διαδρομη της μεμβρανης τους, δεν εχει σχεση με το κουτι. και ενα γουφερ σε ανοιχτη μπαφλα ειναι ποιο "αργο"
    Αλλου ειναι το θεμα...

    Εγώ δεν είπα για την επιφάνεια που πάλλεται. Εγώ είπα απλά για το πως "δουλεύουν τον αέρα".

    Και αυτό που λες σωστό. Για άλλους λόγους φυσικά.

    33  25 Jul 2013  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    vet wrote:
    σωστα. η οπισθια ακτινοβολια παιζει ρολο στο soundstage.
    το ιδιο ομως μπορει να κανει και ενα ηχειο ανοικτης μπαφλας, η η νεα μοδα με ενα ακομα tweeterακι να κοιτα προς τα πισω.
    Πυκνες μεσαιες ειναι αδοκιμος ορος.

    Τώρα έχει νόημα εκείνο που είπες για την επιφάνεια. Πόσα τετραγωνικά προς τα πίσω ακτινοβολούν σε ένα ηχείο ανοιχτής μπάφλας και πόσα σε ένα πάνελ;

    Το "μεστές μεσαίες" είναι καλύτερος όρος;

    34  25 Jul 2013  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Από το 0:56 έως το 1:34 εξηγεί πως η οπίσθια ακτινοβολία επηρεάζει το soundstage.

    Basic Room Acoustics with Electrostatic Speakers - MartinLogan

    35  25 Jul 2013  
  • gonis

    gonis

    ACA Member

    Ερώτημα υπαρκτό και επικαιρο(για μένα)
    Τι επιχειρηματα χρησιμοποιείς για να αυξήσεις το waf σε πάνελ ;
    Μιλάμε για τοποθέτηση σε συμβατικό οικιακο χώρο ~ 40 τμ.

    36  25 Jul 2013  
 
page 3/21 rows 12/243 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 69ms (19 queries, 36ms)