AlexD wrote:
Δέν ξέρω τί εστί πολιτιστική ξεραΐλα. Μουσική υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Θα εξελίσσεται και θα προχωράει.
Μέρος του πολιτισμού είναι και τα Ημισκούμπρια μέρος του πολιτισμού είναι και η Μπεζαντάκου.
Το πρόβλημα είναι οτι σήμερα πολλές καλές φωνές χάνονται διότι για να ζήσουν θα πρέπει να έχουν μάνατζερ τον Ψινάκη. Με λίγα λόγια θα πρέπει να αναλωθούν σε κάποια πόπ κομμάτια. Έτσι οι πιο πολλοί μεταναστεύουν, γίνονται γνωστοί στο εξωτερικό οπου εκεί το χόμπι βρίσκει έδαφος και εδώ μέσα μένουν άγνωστοι.
Άμεσο αποτέλεσμα είναι λαικό να θεωρείται ο Σφακιανάκης και κουλτούρα ο Νταλάρας. Το οτι και οι δύο έχουν απο μέτριες εώς τυπικές φωνές δέν μας νοιάζει απ ότι φαίνεται.
Εγώ δέν επιτρέπω λοιπόν στον εαυτό μου να επικροτήσει την κουλτούρα των Ψινάκηδων.
Κάποτε υπήρχε ένας Χατζιδάκις που είχε μία σχολή απο πίσω του. Πολλοί απο αυτούς έμειναν στην Ελλάδα, δημιούργησαν και κατα καιρούς τους συναντάς. Μπορείς ας πούμε να συγκρίνεις την Σαββίνα Γιαννάτου με τα παράγωγα των Ψινάκιδων???
Πολιτιστική ξεραΐλα ξέρεις τι είναι, το ανέφερες εσύ ο ίδιος με την τροφοδότηση της μουσικής από κάποιον μεγάλο (έστω κι αν έβαλες τον πήχη απίστευτα ψηλά - δεν γίνεται να βρούμε Χατζιδάκι ξανά).
Η Μπεζαντάκου δεν αντιπροσωπεύει κανένα πολιτισμό. Δεν είπαμε να βουτήξεις και στο βόθρο.
Τα ημίζ για όσο υπήρχαν και εξέφραζαν αυτό που εξέφραζαν καλό ήταν. Μετά τέλος δεν είχαν να δώσουν κάτι άλλο, οπότε τέλος. Πριν από καμιά 15αριά χρόνια θα μπορούσαν να πάνε μέγαρο, σήμερα όχι, δεν έχουν να δώσουν κάτι.
Για τον Νταλάρα είπαμε. Τι ακριβώς περιμένεις όταν δεν υπάρχει κάποιος να πάρει έτοιμα αριστουργήματα και να τα παρουσιάσει; Αυτός το έπαιξε έξυπνα παντού και πάντα και κέρδισε (εμείς χάσαμε).
Σφακιανάκης. Τι είπες τώρα; Δεν έχει φωνή σε σχέση με ποιον; Με κανένα βαρύτονο σε σύγκριση σίγουρα χάνει. Αλλά όχι και δεν τραγουδάει. Κάτι κάνει.
Ποιος εμποδίζει τη Σαβίνα Γιαννάτου να τραγουδά;