Ο Μαργαρίτης στο Μέγαρο? (#8)

  • Pleo

    Pleo

    Registered

    AlexD wrote:
    Και εγώ σου ξανα-λέω οτι έβαλα ένα τυχαίο βίντεο.
    Και δέν αναφέρομαι συγκεκριμένα στον Μητροπάνο αλλα σε όλη αυτή την "σχολή".
    Όλη αυτή η σχολή live, unplugged και γυμνή απο υπολογιστές και επεξεργασία είναι για κλάματα. Μέσω υπολογιστή και η Μπεζαντάκου γίνεται τραγουδίστρια...

    Μόνο που πριν φτάσει να πάει στο μέγαρο έχει αποδείξει κάποιος τι μπορεί να κάνει στην πίστα.
    Σοβαρά τώρα, πιστεύεις ότι έχοντας ξεπεράσει το τρακ ένας σαν το Μαργαρίτη δεν θα μπορέσει να τραγουδήσει;

    85  19 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    AlexD wrote:
    Το μέγαρο μουσικής δέν είναι μέρος που προβάλεις τον πολιτισμό σου. Πρακτικά σπανίως ακούγεται Ελληνική μουσική εκεί μέσα.

    Μετά δεν είναι να απορείς γιατί υπάρχει πολιτιστική ξεραΐλα στη μουσική.

    Τι παραπάνω έχουν οι Γρηγοριανοί ψαλμοί του κάθε μεσαιωνικού τυχαίου σε σχέση με αυτό;

    BEAUTIFUL Greek Orthodox Christian CHANT: Ασματικον

    86  19 Jul 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Pleo wrote:
    Μόνο που πριν φτάσει να πάει στο μέγαρο έχει αποδείξει κάποιος τι μπορεί να κάνει στην πίστα.
    Σοβαρά τώρα, πιστεύεις ότι έχοντας ξεπεράσει το τρακ ένας σαν το Μαργαρίτη δεν θα μπορέσει να τραγουδήσει;

    Το πρόβλημα του Μαργαρίτη δέν είναι το τράκ. Αυτό έλειπε...

    Το πρόβλημα όλων αυτών είναι η φωνή αυτή καθ αυτή.
    Με λίγα λόγια το πρόβλημα του μεγάρου είναι οτι ο ακροατής εστιάζει στο μουσικό γεγονός και όχι στο φαί και στο καμάκι που μας έχουν συνηθίσει τα μουσικά κέντρα τύπου REX.

    87  19 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Σε όλες τις συναυλίες στο μουσικό δρώμενο εστιάζει το κοινό, που παρεμπιπτόντως έχει πάει εκεί γιατί του αρέσει ο καλλιτέχνης.

    Άλλο η πίστα με το ποτό και το φαγητό ακόμα, άλλο η συναυλία.

    Δεν πάει κανείς σε συναυλία του τερζή όπως πάει στο μαγαζί. Και ο ίδιος άνθρωπος να είναι που πηγαίνει στο μεν και το δε.

    88  19 Jul 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Pleo wrote:
    Μετά δεν είναι να απορείς γιατί υπάρχει πολιτιστική ξεραΐλα στη μουσική.

    Δέν ξέρω τί εστί πολιτιστική ξεραΐλα. Μουσική υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Θα εξελίσσεται και θα προχωράει.

    Μέρος του πολιτισμού είναι και τα Ημισκούμπρια μέρος του πολιτισμού είναι και η Μπεζαντάκου.

    Το πρόβλημα είναι οτι σήμερα πολλές καλές φωνές χάνονται διότι για να ζήσουν θα πρέπει να έχουν μάνατζερ τον Ψινάκη. Με λίγα λόγια θα πρέπει να αναλωθούν σε κάποια πόπ κομμάτια. Έτσι οι πιο πολλοί μεταναστεύουν, γίνονται γνωστοί στο εξωτερικό οπου εκεί το χόμπι βρίσκει έδαφος και εδώ μέσα μένουν άγνωστοι.

    Άμεσο αποτέλεσμα είναι λαικό να θεωρείται ο Σφακιανάκης και κουλτούρα ο Νταλάρας. Το οτι και οι δύο έχουν απο μέτριες εώς τυπικές φωνές δέν μας νοιάζει απ ότι φαίνεται.
    Εγώ δέν επιτρέπω λοιπόν στον εαυτό μου να επικροτήσει την κουλτούρα των Ψινάκηδων.

    Κάποτε υπήρχε ένας Χατζιδάκις που είχε μία σχολή απο πίσω του. Πολλοί απο αυτούς έμειναν στην Ελλάδα, δημιούργησαν και κατα καιρούς τους συναντάς. Μπορείς ας πούμε να συγκρίνεις την Σαββίνα Γιαννάτου με τα παράγωγα των Ψινάκιδων???

    Savina Yannatou - Το Γιασεμί

    89  19 Jul 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Pleo wrote:
    Σε όλες τις συναυλίες στο μουσικό δρώμενο εστιάζει το κοινό, που παρεμπιπτόντως έχει πάει εκεί γιατί του αρέσει ο καλλιτέχνης.
    Άλλο η πίστα με το ποτό και το φαγητό ακόμα, άλλο η συναυλία.
    Δεν πάει κανείς σε συναυλία του τερζή όπως πάει στο μαγαζί. Και ο ίδιος άνθρωπος να είναι που πηγαίνει στο μεν και το δε.

    Προχθές πήγα στους buena vista social club στο θέατρο πέτρας. Πουθενά δέν διαπίστωσα κάποια πιστότητα. Ο ήχος ήταν μέτριος με φανερή ανομοιογένεια ως προς τις θέσεις του θεάτρου. Οι μισοί χόρευαν και οι άλλοι μισοί είχαν "καπνίσει".

    Όσες φορές έχω πάει στο μέγαρο έχω ακούσει το 180% της ποιότητας του καλύτερου συστήματος που έχω ποτέ ακούσει. Στην συναυλία αυτή αλλα και άλλες πολλές που έχω πάει ακούς ένα 20% της οικιακής ποιότητας.

    Εκτός λοιπόν του οτι δέν εστιάζεις στο μουσικό γεγονός έχεις και μικρές προδιαγραφές όσον αφορά την πιστότητα.

    90  19 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    AlexD wrote:
    Δέν ξέρω τί εστί πολιτιστική ξεραΐλα. Μουσική υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Θα εξελίσσεται και θα προχωράει.
    Μέρος του πολιτισμού είναι και τα Ημισκούμπρια μέρος του πολιτισμού είναι και η Μπεζαντάκου.
    Το πρόβλημα είναι οτι σήμερα πολλές καλές φωνές χάνονται διότι για να ζήσουν θα πρέπει να έχουν μάνατζερ τον Ψινάκη. Με λίγα λόγια θα πρέπει να αναλωθούν σε κάποια πόπ κομμάτια. Έτσι οι πιο πολλοί μεταναστεύουν, γίνονται γνωστοί στο εξωτερικό οπου εκεί το χόμπι βρίσκει έδαφος και εδώ μέσα μένουν άγνωστοι.
    Άμεσο αποτέλεσμα είναι λαικό να θεωρείται ο Σφακιανάκης και κουλτούρα ο Νταλάρας. Το οτι και οι δύο έχουν απο μέτριες εώς τυπικές φωνές δέν μας νοιάζει απ ότι φαίνεται.
    Εγώ δέν επιτρέπω λοιπόν στον εαυτό μου να επικροτήσει την κουλτούρα των Ψινάκηδων.
    Κάποτε υπήρχε ένας Χατζιδάκις που είχε μία σχολή απο πίσω του. Πολλοί απο αυτούς έμειναν στην Ελλάδα, δημιούργησαν και κατα καιρούς τους συναντάς. Μπορείς ας πούμε να συγκρίνεις την Σαββίνα Γιαννάτου με τα παράγωγα των Ψινάκιδων???

    Πολιτιστική ξεραΐλα ξέρεις τι είναι, το ανέφερες εσύ ο ίδιος με την τροφοδότηση της μουσικής από κάποιον μεγάλο (έστω κι αν έβαλες τον πήχη απίστευτα ψηλά - δεν γίνεται να βρούμε Χατζιδάκι ξανά).

    Η Μπεζαντάκου δεν αντιπροσωπεύει κανένα πολιτισμό. Δεν είπαμε να βουτήξεις και στο βόθρο.
    Τα ημίζ για όσο υπήρχαν και εξέφραζαν αυτό που εξέφραζαν καλό ήταν. Μετά τέλος δεν είχαν να δώσουν κάτι άλλο, οπότε τέλος. Πριν από καμιά 15αριά χρόνια θα μπορούσαν να πάνε μέγαρο, σήμερα όχι, δεν έχουν να δώσουν κάτι.

    Για τον Νταλάρα είπαμε. Τι ακριβώς περιμένεις όταν δεν υπάρχει κάποιος να πάρει έτοιμα αριστουργήματα και να τα παρουσιάσει; Αυτός το έπαιξε έξυπνα παντού και πάντα και κέρδισε (εμείς χάσαμε).

    Σφακιανάκης. Τι είπες τώρα; Δεν έχει φωνή σε σχέση με ποιον; Με κανένα βαρύτονο σε σύγκριση σίγουρα χάνει. Αλλά όχι και δεν τραγουδάει. Κάτι κάνει.

    Ποιος εμποδίζει τη Σαβίνα Γιαννάτου να τραγουδά;

    91  19 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    AlexD wrote:
    Προχθές πήγα στους buena vista social club στο θέατρο πέτρας. Πουθενά δέν διαπίστωσα κάποια πιστότητα. Ο ήχος ήταν μέτριος με φανερή ανομοιογένεια ως προς τις θέσεις του θεάτρου. Οι μισοί χόρευαν και οι άλλοι μισοί είχαν "καπνίσει".
    Όσες φορές έχω πάει στο μέγαρο έχω ακούσει το 180% της ποιότητας του καλύτερου συστήματος που έχω ποτέ ακούσει. Στην συναυλία αυτή αλλα και άλλες πολλές που έχω πάει ακούς ένα 20% της οικιακής ποιότητας.
    Εκτός λοιπόν του οτι δέν εστιάζεις στο μουσικό γεγονός έχεις και μικρές προδιαγραφές όσον αφορά την πιστότητα.

    Και στο απέναντι βραχοθέατρο του λεκανοπεδίου να πας - εδώ δίπλα μου - πάλι το ίδιο θα ακούσεις. Άμα είναι λίγο μάγκας ο ηχολήπτης εκμεταλλεύεται το βράχο και κάνει πιο εντυπωσιακό το μπάσο. Λοιπόν;
    Να μην κάνουμε συναυλίες open air? Ξέρεις πόσο τις αγαπάνε στην ευρώπη; Πάρα πολύ.

    Δε μου λέει κάτι το θέμα με το χώρο ως προς την πιστότητα. Μου λέει δηλαδή, αλλά είναι συμπληρωματικό σε όλο αυτό που βιώνεις.

    92  19 Jul 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Σε ένα σύστημα προσφοράς και ζήτησης η Σαβίνα Γιαννάτου δέν έχει καμία απολύτως θέση. Πόσοι την ακούν στην Ελλάδα? Τί ποσοστό του πληθυσμού ακούει 3ο πρόγραμμα? Πόσοι είναι? Δέν θα ξεχάσω που όταν έκλεισε η ΕΡΑ όλοι έβριζαν που έκλεισε η ΕΡΑ αλλα απο την άλλη δέν ήξεραν ούτε μία εκπομπή της ΕΡΑ. Κανείς τους δέν είχε βάλει το τρίτο πρόγραμμα.

    Προγράμματα σαν το τρίτο ΔΕΝ είναι βιώσιμα. Τα λεφτά είναι στο λαικό, στο πόπ. Αυτά θα ζήσουν. Τα άλλα θα είναι πάντα μειοψηφία. Απλά στο εξωτερικό έχουν λεφτά και τα επιδοτούν. Ε αυτό έκανε και ο Χατζιδάκις. Βρήκε χρήματα και έστησε κάτι το οποίο είχε μία όσο γίνεται βέλτιστη απήχηση. Ετσι ώστε οι καλές φωνές να μήν χαθούν...

    Βέβαια πάνω στην κουβέντα μπερδεύτηκα με τον υποκειμενισμό της ποιότητας. Έγινε και ο Σφακιανάκης δείγμα Ελληνικής μουσικής. Αν είναι να έχει ο Σφακιανάκης και ο Ρουβάς καλή φωνή ε τότε γιατί να μήν έχω και εγώ? Και μεταξύ μας, είμαι σίγουρος οτι "αν με έβαζε ο Ψινάκης στο μάτι" τότε δέν θα μιλάγαμε τώρα αλλα θα τραγουδούσα στο REX. Αλλα για καλή μου τύχη δέν με έβαλε στο μάτι. Ευτυχώς δηλαδή!!!!

    93  19 Jul 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Pleo wrote:
    Και στο απέναντι βραχοθέατρο του λεκανοπεδίου να πας - εδώ δίπλα μου - πάλι το ίδιο θα ακούσεις. Άμα είναι λίγο μάγκας ο ηχολήπτης εκμεταλλεύεται το βράχο και κάνει πιο εντυπωσιακό το μπάσο. Λοιπόν;
    Να μην κάνουμε συναυλίες open air? Ξέρεις πόσο τις αγαπάνε στην ευρώπη; Πάρα πολύ.
    Δε μου λέει κάτι το θέμα με το χώρο ως προς την πιστότητα. Μου λέει δηλαδή, αλλά είναι συμπληρωματικό σε όλο αυτό που βιώνεις.

    Ανέφερα κάπου να κλείσουμε τις συναυλίες και τα μπουζούκια?Δέν το θυμάμαι...

    Αντιθέτως είπα να φέρουμε τους Σφακιανάκηδες στο μέγαρο. Δέν υπάρχει κανένα πρόβλημα εφόσον αυτοί ακολουθήσουν τους κανόνες ακρόασης του μεγάρου.

    Ούτε το μέγαρο δέν θέλω να κλείσει. Στο μέγαρο είναι το αληθινό hi-end και όχι στα σαλόνια. Τα σαλόνια κρύβουν κλάσμα των δυναμικών που μπορεί να βγάλει μία φωνή στις αίθουσες του μεγάρου.

    Φυσικά μήν απορήσεις αν δέν ξανα-πάνε...

    94  19 Jul 2014  
  • scoup

    scoup

    Registered

    οταν γινονται συναυλιες οπως το ΟΑΚΑ με προσχημα θεωρω εγω ενα καλο σκοπο ηθελα να ημουν ο ΜΠΕΤΟΒΕΝ. οχι ο μουσικος..Ο ΚΟΥΦΟΣ !!!

    rouli726 wrote:
    Λίγα με τους Stavento παρακαλώ...!
    Μπήκα να καταθέσω τη γυναικεία μου άποψη αλλά δε θα είμαι αντικειμενική, το δηλώνω εκ των προτέρων.
    Προσωπικά, δε μου κολλάει και πολύ το λαικό-ελαφρολαικό-ποπ λαικό σε ένα χώρο όπως το Μέγαρο Μουσικής. Και όχι φυσικά επειδή κρίνω την ποιότητα του καλλιτέχνη ανάλογα με το τί όργανο έχει στα τραγούδια του(μπουζούκι vs βιολοντσέλο)
    Από εκεί και πέρα, δε θα με χάλαγε κιόλας να γίνει κάτι ιδιαίτερο, όπως η δουλειά του Βασιλικού στα τραγούδια του Τσιτσάνη. Αλλά νομίζω για το κάτι ιδιαίτερο μιλάμε, όχι το να εμφανίζεται ο Μαργαρίτης σεζόν στο μέγαρο πέμπτη με κυριακή!
    υ.γ. Η συναυλία στο ΟΑΚΑ εξαιρετική από πολλές απόψεις. Με 7 ευρώ μπορούσες να απολαύσεις 4 καλλιτέχνες+guests, επί 4 ώρες σχεδόν, σε διάφορα στυλ μουσικής(από το εναλλακτικό ραπ των stavento μέχρι το μπουζούκι του Καραντίνη να συνοδεύει το Ρέμο στις ζειμπεκιές), και γνωστές επιτυχίες τους. Κι ήταν και για καλό σκοπό, οπότε χαίρομαι που ήμουν μέρος των 50 χιλιάδων που έδωσαν το παρόν!
    95  19 Jul 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Πάντως με την τεχνολογία ακόμα και η ... Τζούλια μπορεί να τραγουδήσει καλά!!!...

    link

    *δέν βάζω το βίντεο για να μήν παραθέτουμε ακατάλληλο υλικό.

    96  19 Jul 2014  
 
page 8/9 rows 12/108 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 101ms (19 queries, 37ms)