Πλήρες αναλογικό λαμπάτο μάστερινγκ βινυλίου στην Ελλάδα!! (#4)

  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    protos wrote:
    Που το λέει αυτό?
    Απλώς υπάρχει και λίγο χιούμορ σε στυλ "είναι ανορεξική η ηχογράφηση σας ? Να την παχύνουμε... " Ας μην βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Τα υπόλοιπα 99% είναι πολύ πιο σοβαρά όσο και τα λινκ. Όσο για το θέμα της ρύθμισης του κλίματος που γελοιοποιεί ο φίλος Πλείο υπάρχουν σαφείς επιστημονικοι λόγοι. Αν νομίζει ότι πχ ένα έγχορδο ξύλινο όργανο θα παίζει το ίδιο σε 17 βαθμούς και 75% υγρασία και σε 24 βαθμούς και 30% υγρασία μάλλον γελιέται. Άλλωστε δεν μιλάμε για σάιτ ιατρικής κλινικής αλλά για ιστοσελίδα υπηρεσιών που αφορούν κυρίως καλλιτέχνες.

    Νικόλα δεν το έγραψα εγώ, ο Πλεό το έγραψε.. πάντως γράφει πολλά μαργαριτάρια.. κρίμα γιατί έτσι δεν ξέρω αν μπορεί κάποιος να τους πάρει στα σοβαρά.. υπάρχουν πολλά Analogue Mastering Studios στον κόσμο, όλοι διαφημίζουν τη δουλειά τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν με σοβαρότητα και επαγγελματισμό.. είναι σοβαρά τώρα αυτά εδώ??

    100% αναλογικό mastering από όλων των ειδών τα μέσα, από ταινίες (μπομπίνες) ¼” και κασέτες, έως όλων των ειδών δίσκων φωνογράφου, μας αρέσει κάθε τι που περιστρέφεται. Το κάνουμε να περιστρέφεται καλύτερα. Στην ίδια κονσόλα αναλογικού mastering γίνεται και mastering για όλα τα ψηφιακά μέσα. Μήπως είναι λίγο ανορεξική η ψηφιακή σας ηχογράφηση; Μπορούμε να σας την παχύνουμε!

    Τον παλιό καλό καιρό, που υπήρχαν τα πάντα, μπορούσες να μπεις σ'ένα studio, να καθήσεις μπροστά σ'ένα και μόνο μικρόφωνο και να εγγράψεις κάτι κατ'ευθείαν πάνω στον φωνογραφικό δίσκο. Είτε είσουν μόνος σου να απαγγέλεις ένα ποίημα είτε σε συνόδευε η Χορωδία- Μαντολινάτα του Φώτη Αλέπορου, ήταν ένα και το αυτό, ένα μοναδικό μικρόφωνο που συνδεόταν κατ'ευθείαν στον δίσκο. Τέτοια έκανε κι ο Elvis κι έγινε πλούσιος και διάσημος. Είναι ο απλούστερος, ο πιό πρωτόγονος και ο πιό άμεσος τρόπος ηλεκτρικής εγγραφής πάνω σε μηχανικό μέσο. Φυσικά 100% αναλογικός. Ο μηχανικός μας J.I.Agnew γεμάτος με ... παπουδίστικη περιφάνεια θα μπορούσε με εντθουσιασμό να μετατρέψει την μουσική σας σε αυλάκια πάνω σ'ένα δίσκο.

    37  9 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Αυτό που έγραψα είναι αλήθεια. Υπάρχει σουβλατζίδικο με το όνομα "o Elvis" στην Αρχιμήδους, και έχει αναρτημένη πινακίδα που λέει "τέτοια έτρωγε η Madonna κι έκανε κορμί κολόνα" (ή κολώνα κατά την παλαιότερη ορθογραφία).

    Πρόκειται για το ίδιο ακριβώς νόημα με εκείνο που γράφει ο χιπστεράς "μέλος της AES/EBU": Τέτοια έκανε και ο Elvis και έγινε πλούσιος και διάσημος.
    Το κατάστημα είναι σουβλατζίδικο!

    Εν τω μεταξύ, ενώ έγραψα ότι το mastering είναι post production stage, διάβασα ότι τα έγχορδα πάσχουν όταν έχει υγρασία. Δηλαδή πριν και από το pre-production stage.

    Προτείνω να δοκιμάσουμε όλοι σουβλάκια από τον Elvis. γιατί από mastering, ας το αφήσουμε καλύτερα. Από τζατζίκι, κάτι θα καταφέρουμε.. .

    38  9 Mar 2017  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Έχω την εντύπωση οτι η ελεγχόμενη θερμοκρασία / υγρασία που αναφέρει ο χιπστεράς εκτός απο μάρκετινγκ αποσκοπεί στο να μας πείσει οτι οι ταινίες που θα έχουν για επεξεργασία θα διατηρούνται σε καλή κατάσταση και δέν θα σαπίζουν σε καμια αποθήκη στη μούχλα.

    39  10 Mar 2017  
  • protos

    protos

    ACA Member

    Pleo wrote:
    Αυτό που έγραψα είναι αλήθεια. Υπάρχει σουβλατζίδικο με το όνομα "o Elvis" στην Αρχιμήδους, και έχει αναρτημένη πινακίδα που λέει "τέτοια έτρωγε η Madonna κι έκανε κορμί κολόνα" (ή κολώνα κατά την παλαιότερη ορθογραφία).
    Πρόκειται για το ίδιο ακριβώς νόημα με εκείνο που γράφει ο χιπστεράς "μέλος της AES/EBU": Τέτοια έκανε και ο Elvis και έγινε πλούσιος και διάσημος.
    Το κατάστημα είναι σουβλατζίδικο!
    Εν τω μεταξύ, ενώ έγραψα ότι το mastering είναι post production stage, διάβασα ότι τα έγχορδα πάσχουν όταν έχει υγρασία. Δηλαδή πριν και από το pre-production stage.
    Προτείνω να δοκιμάσουμε όλοι σουβλάκια από τον Elvis. γιατί από mastering, ας το αφήσουμε καλύτερα. Από τζατζίκι, κάτι θα καταφέρουμε.. .

    "100% αναλογική ηχογράφηση κατ’ ευθείαν σε master."
    Μάλλον σου διέφυγε αυτό όταν σκεφτόσουν την Μαντόνα με τζατζίκι ;)

    40  10 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Ε ρε γλέντια. Ο άλλος δεν ξέρει τη διαφορά του master**ing** από του master... .

    Ποιο τζατζίκι; Σκορδαλιά λέμε κι αν!

    41  10 Mar 2017  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Pleo wrote:
    Πρόκειται για το ίδιο ακριβώς νόημα με εκείνο που γράφει ο χιπστεράς "μέλος της AES/EBU":

    Σιγά μην είναι και μέλος στην USB .

    Aes/Ebu δεν υφίσταται ως οργανισμός και δεν νομίζω ότι γράφει κάτι τέτοιο ...

    42  10 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Ναι σιγά, πήγε το cp στη δεύτερη γραμμή του google και κάτι τρέχει στα σουβλατζίδικα.
    Αυτό μας πείραξε και όχι οι παπάντζες περί λαμπάτου μάστερινγκ.

    Γενικότερα, στους κύκλους του hi-fi όταν μιλάνε για mastering, είναι σαν να μιλάνε για κάτι που έχει μεγάλη σημασία, για να το παίξουν κάποιοι "ειδικοί" και "πιο κοντά στα μυστικά". Ενώ δεν συνδέεται η αναπαραγωγή με την παραγωγή με κανένα τρόπο. Όσο κι αν αυτό μπορεί να πονάει τον χομπίστα, καλύτερα να μην ασχολείται γιατί χάνει τη μπάλα.

    Εννοείται ότι οι συζητήσεις που είναι σχετικές με παραγωγή από χομπίστες του hi-fi, θυμίζουν το εξής:
    Φίλε έβαλα σήμερα 10 ευρώ mastering από το καλό, με τα 100 οκτάνια και μιλάμε πάει σφαίρα "τ' αργαλείο". Ακριβό βέβαια με 1,80 το λίτρο αλλά χαλάλι... !

    Άλλο παραγωγή, άλλο mastering, άλλο αναπαραγωγή. Τα μηχανήματα αναπαραγωγής είναι φτιαγμένα για την αναψυχή και μόνο. Δεν είναι φτιαγμένα για να σας κάνουν μηχανικούς ήχου. Ούτε πρόκειται να σας πουν τι έγινε κατά τη διάρκεια της παραγωγής.

    43  10 Mar 2017  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    Pleo wrote:
    Ναι σιγά, πήγε το cp στη δεύτερη γραμμή του google και κάτι τρέχει στα σουβλατζίδικα.
    Αυτό μας πείραξε και όχι οι παπάντζες περί λαμπάτου μάστερινγκ.
    Γενικότερα, στους κύκλους του hi-fi όταν μιλάνε για mastering, είναι σαν να μιλάνε για κάτι που έχει μεγάλη σημασία, για να το παίξουν κάποιοι "ειδικοί" και "πιο κοντά στα μυστικά". Ενώ δεν συνδέεται η αναπαραγωγή με την παραγωγή με κανένα τρόπο. Όσο κι αν αυτό μπορεί να πονάει τον χομπίστα, καλύτερα να μην ασχολείται γιατί χάνει τη μπάλα.
    Εννοείται ότι οι συζητήσεις που είναι σχετικές με παραγωγή από χομπίστες του hi-fi, θυμίζουν το εξής:
    Φίλε έβαλα σήμερα 10 ευρώ mastering από το καλό, με τα 100 οκτάνια και μιλάμε πάει σφαίρα "τ' αργαλείο". Ακριβό βέβαια με 1,80 το λίτρο αλλά χαλάλι... !
    Άλλο παραγωγή, άλλο mastering, άλλο αναπαραγωγή. Τα μηχανήματα αναπαραγωγής είναι φτιαγμένα για την αναψυχή και μόνο. Δεν είναι φτιαγμένα για να σας κάνουν μηχανικούς ήχου. Ούτε πρόκειται να σας πουν τι έγινε κατά τη διάρκεια της παραγωγής.

    το 'χεις κάνει το θέμα χαλβά.. με τον Έλβις τη Μαντόνα και τα σουβλάκια.. γράψανε δυο μ@λακίες σ' ένα site, πιάστηκες απ' αυτές και πας να θάψεις την τεράστια βιομηχανία του αναλογικού ήχου που ξεκινά, αναβιώνει και ανθεί μετά από τις άπειρες και άκαρπες προσπάθειες των ψηφιακών να κυριαρχήσουν.. φοράς παρωπίδες και μάλιστα γεμισμένες με γράσο..

    ζήσαμε όλοι τη φούσκα της Βαβέλ των φορμά, αγοράσαμε και ακούσαμε τα ίδια πράγματα σε CD, SACD, DVD_audio, Blueray, HD, 24/96, 24/192, DSD, DXD, MQA και τα π@π@ρ!@ του ενωμοτάρχη.. αλλάξαμε 27 φορές dac για να μπορεί να παίξει τα "κατεβαστά" με τα οποία γίνανε μάγκες και γνώστες οι περισσότεροι ΑΣΧΕΤΟΙ..

    και τώρα θα πρέπει να κάνουμε streaming και ν' ακούμε μουσική από σκορπισμένα ηχειάκια σ' όλο το σπίτι σαν την αναμονή στο σαλόνι του οδοντίατρου.. λαλαλαλαλα λαλαλαλαλα...

    και να τα 'λεγες αυτά και πουθενά αλλού, τα λες εδώ που αν μη τι άλλο έχουμε κάνει 7.000 εσπερινούς και 128.000 λειτουργίες με ψηφιακά, με dacs, με συγκρίσεις και ακροάσεις από σοβαρά μηχανήματα, αγοράζουμε τις μουσικές που ακούμε, αγοράζουμε μαύρους δίσκους και ακούμε πικάπ και λάμπες γιατί έτσι γουστάρουμε και γιατί έχουμε και TIDAL streaming, άμα λάχει ναούμ..

    44  10 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Ενώ τώρα ας πούμε δεν σε βάζουν να αγοράσεις πάλι θες να πεις;
    Για πάντα θα αγοράζεις, έχε υπ' όψη.

    Το ότι αγοράζεις μηχανήματα και φορμά αναπαραγωγής, δεν σε κάνει σχετικό με την παραγωγή της μουσικής όμως. Αυτό θα πρέπει να το χωνέψεις. Είτε σου αρέσει είτε όχι.

    Ο τύπος εξακολουθεί να είναι παπάντζας πάντως. Αλλά όπως είπαμε, αφού σε κάποιους αρέσει η παπάντζα... κανένα πρόβλημα.

    45  10 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    A, και κάτι ακόμα. Το connected Audio έχει άνθιση, στη Δυτική Ευρώπη. Δεν έχει άνθιση ο χιπστερισμός.

    Εκτός αν νομίζεις ότι με την αναβίωση του βινυλίου πουλάνε σαν τρελά τα πικάπ που κοστίζουν πάνω από... 300 ευρώ

    Μιλώντας για "ηχειάκια" ή "πικαπάκια"... .

    46  10 Mar 2017  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    μαζί με το "connected Audio" έχει ανέβει και η ανατολίτικη κουζίνα.. τι πάει να πει αυτό δηλαδή?? να πάμε όλοι από κει που τρώμε τα ωραία μας σουβλάκια (να 'τος ο Έλβις) να τρώμε σούσια και ωμά ψάρια??

    με πήγανε μια φορά ο Κοτσίδης με τον Κυριάκο σε γνωστό σουσάδικο στο Σύνταγμα, με το που μπήκα μ' έπιασε η μπόχα από το ωμό ψάρι, έφαγα λίγο και ξέρναγα τρεις μέρες..

    47  10 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Τσάμπα προσπαθείς να οπαδοποιήσεις την κουβέντα.

    Ο τρόπος που ακούμε μουσική θα μορφοποιηθεί στον τρόπο που ζούμε και όχι το αντίθετο.
    Και εσύ θα συνεχίσεις να πληρώνεις.

    Τουλάχιστον καταλήξαμε ότι το κυρίως θέμα έχει να κάνει με παπάντζα και ότι άλλο παραγωγή και άλλο αναπαραγωγή.

    48  10 Mar 2017  
 
page 4/8 rows 12/85 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 52ms (18 queries, 7ms)