τα καλύτερα συστήματα που έχουμε ακούσει (#2)
-
kotsidisjohn
ACA Member
-
scoup
Registered
Manos_Bits wrote: Ροκ / Ηλεκτρική Μουσική.. --Κυριάκος.. Greedence CR, Rolling Stones, The Doors, Janis Joplin, Santana, Pink Floyd και όλα τα συναφή.. παιγμένα από ένα ζευγάρι statement ηχείων και ενισχυτικών, μέσα σ’ έναν όχι τελείως κατάλληλο χώρο γι αυτά, παίρνεις την απόλυτη αίσθηση του Ροκ και κάθε είδους ηλεκτρικής μουσικής.. Χαρακτηριστικό.. τα καταπληκτικά σε θέα και ήχο 370 κιλών το καθένα Wilson Alexandria II και το πικάπ της Micro Seiki που ρουφά (στην κυριολεξία) τα βινύλια !! Συμβουλή.. όποιοι πάνε στον Κυριάκο για ακρόαση ας κρατάνε βινύλια και μουσικές, το άκουσμα και η εμπειρία με τις συνοδές μπύρες και ρακές είναι μοναδικό.. -=-=-=-=-
-
Mikekan
ACA Member
VasilisM wrote: Εγώ δεν γράφω (την άποψή μου) γιατί θα με πείτε περίεργο πάλι... κατά τα άλλα Μπράβο Μάνο!
Eγώ για να ανάψω τα αίματα θα απαντήσω.
Από τις τρεις ερωτήσεις, στις δύο πρώτες λέω κατηγορηματικά όχι και στη τρίτη ότι επιβάλλεται ένα σύστημα High End να παίζει όλα τα είδη μουσικής καλά.
-
scoup
Registered
Ειμαι απο τα τυχερα αυτια που εχουν ακουσει τα παραπανω ηχεια 3-4 φορες παντα με τρομερη φιλοξενια απο τον “πιλοτο” .Αυτο που μου εκανε εντυπωση κ προσπαθησα να απομονωσω απο τις ακροασεις στις οποιες εμεινα αναυδος δεν ηταν η τρομερη εικονα σε ολους τους αξονες,τα χαμηλα του ή την φυσικοτητα των φωνων αλλα το παθος κ η αγαπη που μιλαει ο Κ. Χρηστος γι το συστημα του.Τεινω να πιστευω εκτος φυσικα απο τους παραγοντες που αναφερε ο μανος παντα με ξεχωριστο τροπο στο γραψιμο περι χωρου,tuning κτλ οτι το παθος κ η αγαπη που δωθηκε για να στηθει ενα τετοιο συνολο περναει μεσα απο τα μεγαφωνα των ηχειων.
Manos_Bits wrote: Φωνητική Τζαζ, Φωνητική Κλασσική.. ----Simop_the_pilot.. μαζί με του Λουκά από τα αρτιότερα συστήματα στημένο σε άψογο τιουναρισμένο χώρο.. Εμπειρία μουσικής ακρόασης και απόλαυσης, αψεγάδιαστος ήχος, πολύ μακριά απ’ ότι έχουμε συνηθίσει και ακούμε στα καθημερινά οικιακά συστήματα αναπαραγωγής.. γυναικείες και ανδρικές φωνές σε πρωτόγνωρα επίπεδα ερμηνείας, το σύστημα κατά την προσωπική μου(και όχι μόνο) άποψη ήταν στο αποκορύφωμά του με τα λαμπάτα (πειραγμένα από Βελι_TLA) ενισχυτικά και με ψηφιακό πρόγραμμα από το AMR cd player.. Χαρακτηριστικό.. τα απίθανα Tannoy Westminster Royal SE που μετέφερε ο ίδιος ο ιδιοκτήτης από Αγγλία πιλοτάροντας το jumbo 747 της Ολυμπιακής για να το κάτσει μαλακά μην ‘ταραχθούν’.. !!! Συμβουλή.. όποιοι πάνε στον πιλότο για ακρόαση ας μην χεριάζουν τα eq των ηχείων, ας καθίσουν να απολαύσουν μουσική.. -=-=-=-=-
-
petkef
Registered
VasilisM wrote: Εγώ δεν γράφω (την άποψή μου) γιατί θα με πείτε περίεργο πάλι... κατά τα άλλα Μπράβο Μάνο!
Βασίλη ο Μάνος την άποψή του είπε,εσύ γιατί δεν τη λες;
Μήπως δεν την πιστεύεις;
-
geopolitis
Registered
Mikekan wrote: Eγώ για να ανάψω τα αίματα θα απαντήσω. Από τις τρεις ερωτήσεις, στις δύο πρώτες λέω κατηγορηματικά όχι και στη τρίτη ότι επιβάλλεται ένα σύστημα High End να παίζει όλα τα είδη μουσικής καλά.
ιδεατα συμφωνω και εγω οτι θα πρεπει να μην εχει χαρακτηρα ενα συστημα για να ειναι πραγματικα hi-end (αρκει ο χαρακτηρας της ηχογραφησης) αλλα ειναι δυσκολο να βρεις τετοια συστηματα. Ενα καποιο χαρακτηρα ολο και καποιος κρικος στην αλυσιδα εισαγει....
Εαν ομως υπαρχει προτιμηση του συστηματος σε καποιο ειδος μουσικης και καποιο αλλο δεν μπορει να αποδωθει οπως το ηθελε ο ηχοληπτης θα συμφωνησω με το Μιχαλη οτι high-end δεν μπορει να αποκαλειται σε καμια περιπτωση...
-
Anton
ACA Member
Νομιζω οτι τα πραγματα ειναι απλα…, αν και λιγο περιπλοκα...
Ολα τα συστηματα αυτο που κανουν ειναι να αναπαραγουν μεγενθυνοντας το μουσικο αρχειο που διαβαζει- αποκρυπτογραφει η εκαστοτε πηγη, μετατρεποντας το σε ωστικα κυμματα.
Οποτε ειναι κατ αρχην θεμα αρχειου και πως αυτο εχει ¨φτιαχτει¨ - τροπος κ τυπος ηχογραφησης, επεξεργασια, μιξαρισμα, κλπ αλλα και τροπου καταγραφης και κοπης του αρχειου- και μετα συστηματος, χωρου κλπ
Για μενα το θεμα δεν ειναι ενα συστημα να παιζει ή να μην παιζει το ενα ή το αλλο ειδος μουσικης, αλλα να μπορει να αναπαραγει οσο γινεται πιστοτερα αυτο που του δινεται ως αρχειο. Ειναι το αρχειο κοκκινο με ροζ ανταυγειες? να το βγαζει κοκκινο με ροζ ανταυγειες, ειναι μαυρο με ασπρες πιτσιλιες? να το βγαζει μαυρο με ασπρες πιτσιλιες.
Οποτε κατ αρχην, δεν τιθεται θεμα ειδους μουσικης αλλα ειδους, μορφης και εκδοσης αρχειου. Κατα δευτερο λογο, συνηθως αναλογως του ειδους μουσικης που εμπεριεχει το αρχειο, υπαρχουν ή δινονται καποια χαρακτηριστικα που συναδουν με το ειδος αυτο της μουσικης. Πχ. μεταξυ αλλων, η κλασσικη μουσικη να δινει την αισθηση του χωρου και της ορχηστρας, η ροκ να ¨βγαζει¨την ενταση και το στιγμα της ροκ, η αμπιεντ μουσικη να γεμιζει το χωρο, οι μικρες τζαζ ορχηστρες να εχουν την προσομοιωση του ¨φυσικου οργανου¨, οι νταμπατες μουσικες να τριζουν τζαμια, οι λαιβ να δινουν την αισθηση της ζωντανιας κλπ.
-
VasilisM
ACA Member
Οι τονισμοί και οι ακυρώσεις ενός χώρου κάνουν να μην ακούγονται όλα τα είδη σωστά... αυτός είναι ο ένας παράγοντας, φυσικά υπάρχουν και άλλοι!
-
Anton
ACA Member
Οποτε καθε αρχειο, αναλογως του ειδους του (αναλογικο, ψηφιακο κλπ) αλλα και του τροπου αποτυπωσης του (αν ειναι βινυλιο, τι κοπια, σε τι βινυλιο, σε τι πρεσσα κλπ, αν ειναι ψηφιακο, DSD, WAP, CD, DVD, SACD, χρυσο, ασημενιο, νορμαλ CD και παει λεγοντας) μπορει να δινει επιμερους διαφορες αρα και χαρακτηριστικα, για το πως θα ακουγεται.
Μετα μπαινουν τα μηχανηματα.
Ολες οι πηγες εχουν χαρακτηρα. Καθε κεφαλη, καθε βραχιονας, καθε πλατω παιζουν διαφορετικα. Καθε CDp, DAC, software και υπολογιστης παιζουν διαφορετικα.
Ολοι οι ενισχυτες και προενισχυτες εχουν χαρακτηρα… Για ηχεια δε, χαμος! Αλλοιως παιζουν τα ηλεκτροδυναμικα, αλλοιως οι μεμβρανες, αλλοιως οι χοανες… και καθε μοντελο του ιδιου κατασκευαστη παιζει διαφορετικα.
Μετα, ο καθε χωρος εχει χαρακτηρα. Η καθε στηριξη εχει χαρακτηρα. Αλλοιως ακους ενα μηχανακι πανω σε ξυλο, αλλοιως πανω σε γρανιτη, αλλοιως με κιτρινα ποδαρακια, αλλοιως με πρασινα…
Το ρευμα…, αλλοιως ακους ενα συστημα το μεσημερι, αλλοιως το βραδυ, αλλοιως πολυ αργα- ξημερωματα, αλλοιως αν εχεις τραβηξει καλωδιο απο τον πινακα, αλλοιως αν εχεις βαλει φιλτρα ή μαντζουνια και παει λεγοντας.
Οποτε το θεμα χαρακτηρα ενυπαρχει εξ αρχης, εξ ορισμου της αναπαραγωγης….
Νομιζω ετσι , οτι ξεροντας και λαμβανοντας υπ οψιν ολα αυτα, μπορουμε να κρινουμε ενα συστημα αν μπορει να προσεγγιζει σωστα (με το χαρακτηρα του) τον ¨χαρακτηρα¨ του προς αναπαραγωγη αρχειου….
…και γ@μω τους χαρακτηρες!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Manos_Bits
Chairman Administrator
Anton wrote: Νομιζω οτι τα πραγματα ειναι απλα…, αν και λιγο περιπλοκα... Ολα τα συστηματα αυτο που κανουν ειναι να αναπαραγουν μεγενθυνοντας το μουσικο αρχειο που διαβαζει- αποκρυπτογραφει η εκαστοτε πηγη, μετατρεποντας το σε ωστικα κυμματα. Οποτε ειναι κατ αρχην θεμα αρχειου και πως αυτο εχει ¨φτιαχτει¨ - τροπος κ τυπος ηχογραφησης, επεξεργασια, μιξαρισμα, κλπ αλλα και τροπου καταγραφης και κοπης του αρχειου- και μετα συστηματος, χωρου κλπ Για μενα το θεμα δεν ειναι ενα συστημα να παιζει ή να μην παιζει το ενα ή το αλλο ειδος μουσικης, αλλα να μπορει να αναπαραγει οσο γινεται πιστοτερα αυτο που του δινεται ως αρχειο. Ειναι το αρχειο κοκκινο με ροζ ανταυγειες? να το βγαζει κοκκινο με ροζ ανταυγειες, ειναι μαυρο με ασπρες πιτσιλιες? να το βγαζει μαυρο με ασπρες πιτσιλιες. Οποτε κατ αρχην, δεν τιθεται θεμα ειδους μουσικης αλλα ειδους, μορφης και εκδοσης αρχειου. Κατα δευτερο λογο, συνηθως αναλογως του ειδους μουσικης που εμπεριεχει το αρχειο, υπαρχουν ή δινονται καποια χαρακτηριστικα που συναδουν με το ειδος αυτο της μουσικης. Πχ. μεταξυ αλλων, η κλασσικη μουσικη να δινει την αισθηση του χωρου και της ορχηστρας, η ροκ να ¨βγαζει¨την ενταση και το στιγμα της ροκ, η αμπιεντ μουσικη να γεμιζει το χωρο, οι μικρες τζαζ ορχηστρες να εχουν την προσομοιωση του ¨φυσικου οργανου¨, οι νταμπατες μουσικες να τριζουν τζαμια, οι λαιβ να δινουν την αισθηση της ζωντανιας κλπ.
Αντον.. αν ήταν έτσι δεν θα υπήρχε κανένας απολύτως λόγος να επιλέξουμε κάτι άλλο από επαγγελματικά studio μηχανήματα και να φτιάχνουμε τους χώρους μας όπως ακριβώς τα studios αφού με αυτά τα μηχανήματα γράφτηκε 'το αρχείο' όπως λες, μέσα σ' αυτόν τον χώρο(studio)..
μην ξεχνάμε πως το 99% της παγκόσμιας παραγωγής 'αρχείων' έχει γραφτεί με altec, genelec, krk, adam, jbl, pmc, atc...
-
Pleo
Registered
Αφού τονίσω την αντίθεσή μου στον όρο "φυσικά όργανα" αλλά και την αντίθεσή μου στο να θεωρούνται τα χρυσά,ασημένια και χάλκινα CD κάτι άλλο από αποθηκευτικά μέσα σε 16bit/44.1KHz, νομίζω ότι η θεώρηση του OP έχει να κάνει - όπως ο ίδιος είπε - με την κορυφή προς τα κάτω και όχι από το κάτω προς την κορυφή.
Εγώ κατάλαβα ότι εννοεί πως και τα υπόλοιπα είδη μουσικής αναπαράγονται σε ένα εξαιρετικό βαθμό, με κάποια από αυτά να αναπαράγονται στον υπέρτατο βαθμό, και αυτό είναι που κάνει Hi End ένα σύστημα.
Αν κατάλαβα λάθος, να με συγχωρείτε.
-
Manos_Bits
Chairman Administrator
VasilisM wrote: Οι τονισμοί και οι ακυρώσεις ενός χώρου κάνουν να μην ακούγονται όλα τα είδη σωστά... αυτός είναι ο ένας παράγοντας, φυσικά υπάρχουν και άλλοι!
Βασίλη.. η φωνή του John Lee Hooker δεν είναι σωστή.. εννοώ τονικά σωστή.. ούτε του Tom Waits είναι σωστή γιατί 'βήχει' και 'ξερνά' όταν τραγουδά τύφλα στο μεθύσι, ούτε της Janis Joplin είναι σωστή γιατί γρυλλίζει στο Summertime.. ούτε του Μητροπάνου ούτε του Λέκκα είναι σωστές οι φωνές.. οι δυο τελευταίοι φαλτσάρουν άγρια ακόμα και σε πολύ καλές παραγωγές..
όμως φίλε μου όλους τους παραπάνω 'λάθος' τύπους και τύπισσες τους ακούμε και μας πιάνει σύγκρυο και ανατριχίλα πολλές φορές από την 'λανθασμένη' κατά τα άλλα ερμηνεία τους..
αυτό που λέω εγώ είναι πρώτα καλά μηχανηματα και μετά ο χώρος.. δεν υπάρχει ο χώρος με 'μέτρια' ή 'κακά' μηχανήματα, δεν υπάρχουν οι μετρήσεις, δεν υπάρχει τίποτα.. μόνο η ανατριχίλα υπάρχει, αυτή είναι το hi end..
|