Λάμπες, Σαύρες και Σκορπιοί στο σαλόνι μου! (#7)

  • delamostre

    delamostre

    ACA Member

    Και ποιός υπογράφει ΆΛεξ ότι ο χώρος που θα μπει η οποιαδήποτε συσκευή είναι μέτριος, απαράδεκτος ή σωστός?

    Δηλαδή... να βάλω στο ίδιο τσουβάλι και να παραδεχθώ τις μέτρησεις των κατασκευαστών και τις μετρήσεις ...των κολλητών?

    Αν δεν υπάρχει πιστοποίηση στις μετρήσεις από εξειδικευμένο συνεργείο, τότε για ποιό ιδανικό χώρο συζητάμε??
    Εκτός αν το κάνουμε για να αισθανόμαστε όμορφα - εμείς και τα υπόλοιπα φιλαράκια μας...

    Δε με ενθουσιάζει πάντως η ιδέα των μετρήσεων του κάθε χομπίστα χωρίς πιστοποιήσεις....
    Αντιθέτως μπορούμε να στεκόμαστε και να λαμβάνουμε υπ' όψη μας τις πιστοποιημένες μετρήσεις των κατασκευαστών.

    73  1 Nov 2014  
  • VasilisM

    VasilisM

    ACA Member

    AlexD wrote:
    Ένας μέτριος χώρος θα επηρεάσει σίγουρα. Αλλα αυτό δέν έχει σχέση με το οτι ο κατασκευαστής μπορεί ηθελημένα να μαγειρέψει κάποια πράγματα για να ενθουσιάσει τον κοινό ακροατή, δηλαδή εμάς.

    Σωστά, αυτό που πρέπει (επιτέλους) να καταλάβουμε είναι, ότι στο τέλος δεν ακούμε τις συσκευές όπως τις έχει φτιάξει ο κάθε κατασκευαστής!

    74  1 Nov 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    delamostre wrote:
    Και ποιός υπογράφει ΆΛεξ ότι ο χώρος που θα μπει η οποιαδήποτε συσκευή είναι μέτριος, απαράδεκτος ή σωστός?
    Δηλαδή... να βάλω στο ίδιο τσουβάλι και να παραδεχθώ τις μέτρησεις των κατασκευαστών και τις μετρήσεις ...των κολλητών?
    Αν δεν υπάρχει πιστοποίηση στις μετρήσεις από εξειδικευμένο συνεργείο, τότε για ποιό ιδανικό χώρο συζητάμε??
    Εκτός αν το κάνουμε για να αισθανόμαστε όμορφα - εμείς και τα υπόλοιπα φιλαράκια μας...
    Δε με ενθουσιάζει πάντως η ιδέα των μετρήσεων του κάθε χομπίστα χωρίς πιστοποιήσεις....
    Αντιθέτως μπορούμε να στεκόμαστε και να λαμβάνουμε υπ' όψη μας τις πιστοποιημένες μετρήσεις των κατασκευαστών.

    Ας βάλουμε στη σειρά τα πράματα.

    Το πρώτο είναι η αποδοχή του χώρου ως κομμάτι του συστήματος. Οτι ο μέτριος χώρος μπορεί πράγματι να χαλάσει ένα καλό σύστημα. Οτι θέλει φροντίδα. Οτι αποτελεί άλλο ένα κομμάτι του συστήματος, μία προέκταση του ίδιου του ηχείου.
    Το δεύτερο είναι η προσπάθεια να τον αλλάξουμε. Ακόμα και αν πάρεις μία κάρτα ήχου και διαβάσεις 2-3 πράματα θα πετύχεις ένα πρώτο αποτέλεσμα. Ένα όχι τέλειο, όχι βέλτιστο. Αλλα σίγουρα θα είναι καλύτερο απο το προηγούμενο ... τίποτα.
    Το τρίτο είναι η μέτρηση απο έναν επαγγελματία.

    Οφείλουμε να ομολογήσουμε οτι ο μέσος χομπίστας δέν αποδέχεται ούτε το πρώτο βήμα απο τα τρία που όρισα.
    Οπότε ας ξεκινήσουμε απο το πρώτο και το δεύτερο. Ε και όταν φτάσουμε στο τρίτο το συζητάμε.

    Πάντως ας μήν ανάγουμε τα πάντα στο χώρο. Κάποια πράγματα ακούγονται μία χαρά και σε αφρόντιστους χώρους. Ας πιάσουμε τα χοντρά και ας πάμε μετά στα ψιλά.

    75  1 Nov 2014  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Σωστός ο AlexD!!!

    76  1 Nov 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    Παιδια η κουβεντα εχει παει αλλου.
    Αλεξ καλο το διαγραμμα που ποσταρισες αλλα εγω οταν κανω αναφορα οτι συχνοτικα δεν θα δεις διαφορα εννοω αλλο πραγμα.
    Εχουμε δει πολλακις τυπικες μετρησεις που δηλωνουν οι κατασκευαστες , Τις περισσοτερες φορες αυτες εχουν να κανουν με την αποκριση συχνοτητας την παραμορφωση ,αντισταση εξοδου κ.α . Τουλαχιστον αυτες μας δινουν τις περισσοτερες φορες και οι υποψηφιοι αγοραστες επιλεγουν και πραγματοποιουν τις αγορες τους. Δεν νομιζω να υπαρχει κανεις που να μην πιστευει ειδικα οταν ειναι solid state μηχανημα οτι μεσα στο ακουστικο φασμα δεν ειναι εντελως φλατ. Δε θα μιλησω για τελικα σταδια ενισχυτων που παιζουν παρα πολλοι παραγωντες ρολο για να ειναι και σε κανονικες συνθηκες φλατ.
    Κανω λογο γιαα μια απλη βαθμιδα ειτε βρισκεται στο αναλογικο τμημα καποιου dac ειτε ειναι σε καποια προενισχυτικη βαθμιδα.
    Δεν υπαρχει περιπτωση με την τυπικη μετρηση για να δουμε το ευρως αποκρισης να μην ειναι εντελως φλατ μεσα στο ακουστικο φασμα.
    Εχουμε δει πολλες φορες βαθμιδες που μετραγανε παρομοια, με ιδια αποκριση, ιδια αντισταση εξοδου, ιδια παραμορφωση και ομως ακουστηκαν διαφορετικα . Γιατι;;
    Μηπως συμβαινει και κατι αλλο;; Γνωριζει κανεις ποσα σταδια ΕΙΧΕ η μια και ποσα σταδια η ΑΛΛΗ βαθμιδα;; Γνωριζει κανεις ανεξαρτητα αν εχουν ιδια ενεργα στοιχεια η και διαφορετικα με ποσο αναδραση παιζει ;;
    Αν ο ενας ριχνει την αντισταση εξοδου με την χρηση αναδρασης , αλλα ο αλλος το κανει με την χρηση ενος αλλου επιλεγμενου τελεστικου με χαμηλοτερη αντισταση , η ακομα με παραλληλη χρηση πολλων τετοιων το ξερουμε;; Αν χρησημοποιουν ιδια ενεργα στοιχεια ξερουμε που εχει πολωσει ο ενας και που ο αλλος;;
    Τυπικα λοιπον βλεπουμε καποιες μετρησεις [και πολυ καλα γινεται ] .

    77  1 Nov 2014  
  • aar

    aar

    Registered

    Και γιατι δεν στηνεται στον ιδιο χωρο,
    με το ιδιο συστημα,
    με τα ιδια οργανα μετρησης
    καιτην ιδια μεθοδολογια μετρησεων
    ενα συγριτικο στα αντικειμενικα δεδομενα
    (αποτελεσματα μετρησεων)
    δυο η τριων διαφορετικων DAC

    Παραδειγμα Ενα πολυ ακριβο, ενα φτηνο αλλα αποδεκτο και ενα πολυ καλο DIY.

    Να δουμε τι συμβαινει αντικειμενικα.
    Τι DAC μας συμφερει τελικα να εχουμε...

    78  1 Nov 2014  
  • aar

    aar

    Registered

    Το τι ταιριαζει στο συστημα μας ειναι μια διαφορετικη συζητηση που μπορει να περιεχει αρκετα υποκειμενικα χαρακτηριστικα...

    79  1 Nov 2014  
  • delamostre

    delamostre

    ACA Member

    AlexD wrote:
    Ας βάλουμε στη σειρά τα πράματα.
    Το πρώτο είναι η αποδοχή του χώρου ως κομμάτι του συστήματος.

    Κανένας χομπίστας όσο γνωρίζω, δε στάθηκε ποτέ στη «μη αποδοχή» της σημασίας του χώρου, ως μέρος του συστήματός του.

    Σαφέστατα όμως, αγοράζει κανείς συσκευές (κυρίως ηχεία), σύμφωνα με αυτά που ο χώρος του δέχεται. Δεν υπάρχει περίπτωση για παράδειγμα να έχουμε μικρό χώρο, να στριμώξουμε ένα μεγάλο δαπέδου με οπίσθιο bass reflex και να έχουμε την απαίτηση να ακουστεί σωστά.

    Όπως επίσης και να μετράει σωστά! Αφού εκ των πραγμάτων, βάλαμε ήδη αυτογκόλ από τα αποδυτήρια.

    Αντιθέτως, ένα ανάλογο ηχείο βάσεως και αντίστοιχα συνοδά, μπορούν να ξεδιπλώσουν τις αρετές ενός συνδυασμού στον ίδιο χώρο του παραδείγματος.
    Εκεί ο (ίδιος) χώρος …πως αντιδρά? Γιατί παίζει?

    Με λίγα λόγια ένας χώρος που φιλοξενεί ένα σύστημα, λειτουργεί σωστά ή όχι παρέα με τις επιλογές μας, όχι ανεξάρτητα (μετράει ή δε μετράει).
    Γι αυτόν το λόγο δε δέχομαι ότι μια συσκευή πχ DAC μπορεί να «ακουστεί» σε χώρο που μετράει, ενώ δε θα ακουστεί αλλού.

    Δεν είναι ο χώρος, αλλά ο συνδυασμός. (τουλάχιστον στο 80%). Εξ’ άλλου το υπολοιπόμενο 20% το λέμε και… «tuning», είτε από χώρο είτε από καλώδια, είτε από στήριξη κλπ, εκτός αν υπάρχει μεγάλο πρόβλημα και οι ισορροπίες αλλάξουν...

    Γι αυτό και θα σταθώ στο τελικό σου συμπέρασμα, που πολύ σωστά ποστάρεις.
    Ας πιάσουμε τα χοντρά και τα ψιλά έπονται…

    AlexD wrote:
    Πάντως ας μήν ανάγουμε τα πάντα στο χώρο. Κάποια πράγματα ακούγονται μία χαρά και σε αφρόντιστους χώρους. Ας πιάσουμε τα χοντρά και ας πάμε μετά στα ψιλά.
    80  2 Nov 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    aar wrote:
    Και γιατι δεν στηνεται στον ιδιο χωρο,
    με το ιδιο συστημα,
    με τα ιδια οργανα μετρησης
    καιτην ιδια μεθοδολογια μετρησεων
    ενα συγριτικο στα αντικειμενικα δεδομενα
    (αποτελεσματα μετρησεων)
    δυο η τριων διαφορετικων DAC
    Παραδειγμα Ενα πολυ ακριβο, ενα φτηνο αλλα αποδεκτο και ενα πολυ καλο DIY.
    Να δουμε τι συμβαινει αντικειμενικα.
    Τι DAC μας συμφερει τελικα να εχουμε...

    Δεν χρειαζεται να γινουν ολα αυτα. Αρκει ενας καλος ενισχυτης ακουστικων και να βγουν μερικα συμπερασματα χωρις να εχουμε το προβλημα του χωρου.

    81  2 Nov 2014  
  • aar

    aar

    Registered

    Το ζητούμενο της πρότασης μου ειναι η σύγκριση τριων διαφορετικών DAC στον ίδιο χώρο .

    82  2 Nov 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    Αυτη η δοκιμη απ οτι διαβασα εγινε . Οι μισοι ακροατες , απ οτι διαβασα, ηταν υπερ του dac που ειχε το συστημα εξ αρχης , αλλα ο ιδιος λεει οτι το δευτερο, κατ αυτον, ειναι καλυτερο γιατι μετραει καλυτερα.
    Δηλαδη , αν καταλαβαινω σωστα , σε ολους αρεσε το dac του ιδιοκτητη περισσοτερο [παντα μικρες διαφορες] του ιδιου ομως, η γνωμη-αποψη κατ ομολογια του, ειναι οτι το δευτερο ειναι καλυτερο .
    Επισης οτι θα ηθελε να παιξει με καλωδια να το τιουνιαρει καλυτερα.
    Δηλαδη κατα μια μορφη να αλιωσουμε τον χαραχτηρα που δινει το [καλυτερο] κατα το δοκουν. Αληθεια, εκει δηλαδη με τα καλωδια , δεν εισαγουμε κατι διαφορετικο που ισως να αλλαζει πολυ τον αυτο καθ αυτο χαραχτηρα της καλυτερης επι της ουσιας συσκευης;
    Και εδω μπαινει για αλλη μια φορα το ερωτημα. Το καλωδιο οπως ολοι γνωριζουμε εχει καποια ηλεκτρικα χαραχτηρηστικα [αντισταση, αυτεπαγωγη, χωρητικοτητα] σωστα; Εχει μετρησει ο συγκεκριμενος ιδιοκτητης με γεννητρια ακουστικων συχνοτητων να δει οτι ουσιαστικα ακομα και με καποιας μορφης μιγαδικης μετρησης , δηλαδη να εχει στο τελος και καποια αντισταση που να εχει τον ρολο της αντιστασης εισοδου μιας συσκευης δεν θα δει καμια διαφορα μεσα στο ακουστικο φασμα;
    Και ομως ο χαραχτηρας αλλαζει!!!! Γιατι;; Μηπως μεσα στην εξισωση πρεπει να βαλουμε και κατι αλλο;; Π.χ την ολισθηση; Ειπαμε ακομα και τα καλωδια με τα ηλεκτρικα τους χαραχτηρηστικα ειναι και αυτα βαθμιδες!

    83  2 Nov 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    παιδιά, έτσι γενικά ομιλώντας.. να μην ξεχνάμε πως για να γίνει σοβαρή σύγκριση συσκευών πρέπει να υπάρχει ένα σύστημα αναφοράς..

    84  2 Nov 2014  
 
page 7/8 rows 12/86 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 91ms (19 queries, 48ms)