Μηδενισμός και Απαξίωση...

  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    Γνωστές φράσεις Χαϊεντάδων(και μη) που έχουμε ακούσει κατά κόρον...

    Διαφορά χαώδης... Δεν έπαιζε με τίποτα... Απογειώθηκε... Ο καλύτερος δίσκος... Ο χειρότερος μουσικός...

    Μιλάω για την κριτική συστημάτων αλλά και δίσκων... Φράσεις που ακούγονται από γνώστες κυρίως(αυτό είναι στενάχωρο) αλλά και από ασχέτους... και μάλιστα μετά από ακροάσεις σε αγχώδικες συνθήκες μιας έκθεσης η ενός meeting με πολυπληθή και θορυβώδη παρουσία ανθρώπων και με άγνωστες σ' αυτούς μουσικές...

    Οκ... η υπερβολή είναι σύνηθες φαινόμενο στο hi-end... αλλά λίγο ρισπέκτ νομίζω δεν βλάπτει...

    Όλα τα 'καλά' συστήματα παίζουν καλά... Αν ακολουθήσουμε δυο τρεις βασικούς κανόνες...

    [LIST]
    [*] Έναν αξιοπρεπή χώρο... Πρώτος Βασικότατος κανόνας... Μη στριμώξουμε ηχεία με τέσσερα(4) 15'' woofer σ' έναν χώρο 60 m2 χωρίς καθόλου μονώσεις!!!
    [*] Καλογραμμένο πρόγραμμα... Δεύτερος Βασικότατος παράγοντας... Έχω ακούσει απολύτως κορυφαία συστήματα να εκθειάζονται παίζοντας χάλια όταν τα τάισαν με κακής ποιότητας δίσκους 'πρώτης κοπής', επειδή υποτίθεται όλοι οι δίσκοι 'πρώτης κοπής' είναι audiophile(διαφωνώ κάθετα και έχω ανοίξει σχετικό νήμα)...
    [*] Αξιοπρεπές ταίριασμα... Μην προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε με ενισχυτικά SET 4watt ηχεία 84db και τελικούς με 4v ευαισθησία με προενισχυτές με 2v έξοδο !!!
    [*] Ενα λογικό σετάπ... όχι επαγγελματικά μηχανήματα ταιριασμένα με hi-fi... (OXI πια άλλο MKII και Behringer... έλεος)
    [*] Μια αξιοπρεπή ποιότητα μηχανημάτων... Όχι phono stage με θόρυβο, όχι πικάπ DD, ένα καλό ρακ...
    [/LIST]

    1  29 Apr 2011  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    Αν λοιπόν ακολουθήσουμε τα παραπάνω βασικά πράγματα, ΟΛΑ τα ΚΑΛΑ - ΑΚΡΙΒΑ συστήματα παίζουν...

    Απλά μετά αρχίζει το ψάξιμο για την βελτιστοποηση και τελειοποίηση...

    Μέχρι τότε κανένας ΔΕΝ έχει το δικαίωμα να θάβει κορυφαία συστήματα... ούτε κορυφαίες μουσικές... Γιατί φίλοι μου...

    τα hi-end συστήματα ΔΕΝ είναι διακόπτες να έχουν μόνο δυο καταστάσεις... ON - OFF... Παίζει - Δεν Παίζει...

    Όλα παίζουν καλά... Αρκεί ν' ακολουθήσουμε μερικούς βασικούς κανόνες και αρκεί να έχουμε αυτιά, μυαλά και μάτια ανοιχτά, μην παραμυθιαζόμαστε από τους άλλους αλλά και από τους ίδιους μας τους εαυτούς...

    2  29 Apr 2011  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Διαφωνώ καθέτως, οριζοντίως, πλαγίως κτλ κτλ

    Αν δεν ξέρεις τι ψάχνεις όλα παίζουν καλά, αν ξέρεις τι ψάχνεις παίζει το 5% από αυτά που τηρούν τα παραπάνω. π.χ. δεν γίνεται να αρέσουν σε κάποιον και οι κόρνες και τα ηλεκτροδυναμικά και τα πάνελ. Δεν ξέρει τι του γίνεται αν του αρέσουν όλα τα παραπάνω.

    3  29 Apr 2011  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    Μιχάλη.. είτε μας αρέσουν είτε όχι, υπάρχουν και κόρνες και πάνελς και κουτιά που παίζουν κορυφαία...

    είπαμε... άλλο τα γούστα του καθενός και άλλο η ποιότητα ενός συστήματος...

    αν κάποιος(άσχετος με τέχνη η μη) δει τα έργα του Ναλί του Μιρό και του Βαν Γκόγκ μπορεί να πεί '**μου αρέσουν**' η '**δεν μου αρέσουν**'... ΔΕΝ μπορεί να πει πως δεν είναι '**Κορυφαία Έργα Τέχνης**'...

    όσο για το ποσοστό 5% που δίνεις... νομίζω πως κινείται ακριβώς στα πλαίσια αυτών που γράφω παραπάνω... δηλαδή του μηδενισμού και της απαξίωσης...

    4  29 Apr 2011  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Τι να σου πω ρε φίλε, εγώ έτσι τα βλέπω.

    Γιατί πρέπει να είναι κακό να σου αρέσει ο Monitor ήχος και να σε ενοχλεί ότι παρεκλίνει έστω και ελάχιστα από αυτό?

    5  29 Apr 2011  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Νομίζω οτι τα βασικά προβλήματα που παρατηρώ είναι τα εξής...

    _Ο χρήστης του συστήματος αδιαφορεί για την τεχνολογική δομή αυτού.Δηλαδή βρε παιδιά ένα ηχείο τεχνολογίας του 70 θα ναι μέτριο όπως και να το κάνουμε.Η επιστήμη προχώρησε.Τα υλικά προχώρησαν.Οι μέθοδοι προχώρησαν.
    Ε δέν γίνεται κάποιος να μείνει στάσιμος...
    _Ο χρήστης αδιαφορεί για το τεχνικό ταίριασμα των συσκευών και αναλώνεται στο ακουστικό ταίριασμα.Το ακουστικό ταίριασμα φυσικά πρέπει να υπάρχει αλλα αφού παρέλθει το τεχνικό.
    Π.χ.Βάλε ένα ηχείο 89db δύσκολης αντίστασης να παίξει με λάμπα.Ε δέν γίνεται.Παρ όλ αυτά μπορεί στον ιδιοκτήτη του να αρέσει!
    Όμως σίγουρα με έναν καλό ενισχυτή θα αναπνεύσει.Επομένως ο χρήστης μπορεί να πάρει ένα βατοφόρο ενισχυτή που θα καλύπτει την αναγκαία ισχύ, και μετά να ασχοληθεί με το άκουσμα ετσι ώστε να διαλέξει τη χροιά που του αρέσει.

    _Ο χρήστης αδιαφορεί για το χώρο.Τεράστια σημασία, όλοι το γνωρίζουμε κ.τ.λ.

    _Ο χρήστης είναι ελιτιστής.Έχω παρατηρήσει οτι πολλοί χρήστες αδιαφορούν για την πιστότητα.Ενδιαφέρονται για το "οπτικό" του θέματος.Δηλαδή, ένα μεγάλο ηχείο, λάμπες επειδή φωτίζουν και ένα πικάπ που φαίνεται πιο γυαλιστερό.Το αποτέλεσμα έτσι μπορεί να είναι και καλό μπορεί όμως και κακό.

    Όταν λοιπόν αρκετός κόσμος δέν ακολουθεί τα παραπάνω αλλα κάνει του κεφαλιού του λογικό είναι να μήν καταφέρνει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της υψηλής πιστότητας.Εκεί έρχεται και ο μηδενισμός...

    6  29 Apr 2011  
  • jadis_boy

    jadis_boy

    ACA Member

    Η δικη μου αποψη ειναι οτι
    Για να φτιαξεις τον ηχο που γουσταρεις να ακους η που νομιζεις οτι για εσενα αυτος ειναι ο καλυτερος πρωτα πρεπει πριν αρχισεις να φτιαχνεις συστημα πρεπει να τον εχεις ηδη μεσα στο κεφαλι σου .
    Τωρα οσο αναφορα το πως συμπεριφερεσαι στους αλλους που δεν εχουν αυτο που εσυ εχεις σκεφτει δεν κατατροπωνεις την υλοποιηση του -προσπαθεια του θαβοντας το ,αλλα αν σου δωσει δικαιωμα γνωμης του εξηγεις τα λαθη που βρισκεις αν δεν σου δωσει τον αφηνεις στη ησυχια του και στην χαρα του
    Και οσο για τα παραπανω
    Έναν αξιοπρεπή χώρο.
    **+100000000000000000000000000000000000000
    Αν δεν εχει χωρο που τα πας τα θηρια φτιαξε ενα μικροτερο που θα παιξει και καλυτερα οχι επειδη τα βρηκες τσαμπα τα πηρες για να τα βαλεις στο επομενο σπιτι των 150 τετραγωνικων**
    • Καλογραμμένο πρόγραμμα... Δεύτερος Βασικότατος παράγοντας... Έχω ακούσει απολύτως κορυφαία συστήματα να εκθειάζονται παίζοντας χάλια όταν τα τάισαν με κακής ποιότητας δίσκους 'πρώτης κοπής', επειδή υποτίθεται όλοι οι δίσκοι 'πρώτης κοπής' είναι audiophile(διαφωνώ κάθετα και έχω ανοίξει σχετικό νήμα)...
    και αυτο σωστο αλλα μην μας γινει και εμμονη και δεν ακουμε πλεον μουσικη αλλα ηχογραφησεις
    • Αξιοπρεπές ταίριασμα... Μην προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε με ενισχυτικά SET 4watt ηχεία 84db και τελικούς με 4v ευαισθησία με προενισχυτές με 2v έξοδο !!!
    αυτα ουτε στο δημοτικο
    • Ενα λογικό σετάπ... όχι επαγγελματικά μηχανήματα ταιριασμένα με hi-fi... (OXI πια άλλο MKII και Behringer... έλεος)
    δεν εχω αποψη
    • Μια αξιοπρεπή ποιότητα μηχανημάτων... Όχι phono stage με θόρυβο, όχι πικάπ DD, ένα καλό ρακ...
    +10000000

    7  29 Apr 2011  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Για τα επαγγελματικά μηχανήματα δεν θα συμφωνήσω, υπάρχουν εξαιρετικά επαγγελματικά μηχανήματα. Το οτι ένα μηχάνημα χρησιμοποιείται από επαγγελματίες τι σημαίνει σηλαδή? Στα υπόλοιπα συμφωνώ.

    8  29 Apr 2011  
  • protos

    protos

    ACA Member

    οκ. πάντως για αποκλεισμό πικάπ dd δεν θα συμφωνήσω αλλά φαντάζομαι ούτε και ο οικοδεσπότης μας αύριο ο οποίος μαλλον έχει κάποια πείρα από βινύλιο.

    9  29 Apr 2011  
  • jadis_boy

    jadis_boy

    ACA Member

    protos wrote:
    οκ. πάντως για αποκλεισμό πικάπ dd δεν θα συμφωνήσω αλλά φαντάζομαι ούτε και ο οικοδεσπότης μας αύριο ο οποίος μαλλον έχει κάποια πείρα από βινύλιο.

    απλα υπαρχουν λιγα πικ απ direct drive καλα και ενα ειναι και αυτο του Τασου αλλα μην τρελαθουμε κιολα

    10  30 Apr 2011  
  • protos

    protos

    ACA Member

    όσον αφορά το θέμα της τεχνολογίας και ότι από το 70 τα μηχανήματα δεν πολυπαίζουν επίσης θέλω να υπενθυμίσω ότι οι ενισχυτές του μάνου είναι τεχνολογίας 40 και υλοποίηση δεκαετίας 70 (ongaku)-όπως και οι περισσότεροι απ΄π μας που παίζουν με λάμπες. κάποιοι τρελοί ιαπωνέζοι δίνουν τρελά λεφτά για ορίτζιναλ αμερικάνικα ηχεία-κόρνες της δεκαετίας 50-60....που μπορούν ακόμα να παίξουν καταπληκτικά.
    αυτό που είναι σίγουρο πάντως και δεν μπορεί να διαφωνήσει κανείς είναι ότι με την σημερινή τεχνολογία ένα φτηνό συστηματάκι των 500 ευρώ σήμερα έχει πολύ καλύτερο ήχο από το ανάλογο πριν 30-40 χρόνια.

    11  30 Apr 2011  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    χμ...πράγματι στις λάμπες τα πράματα έχουν κλείσει.
    όμως η σημερινή τεχνολογία μας δίνει υλικά τα οποία φτάνουν τα ηχεία σε πολλά βάτ.άρα σε υψηλές στάθμες πίεσης αρα και σε δυναμικό εύρος.επίσης υψηλές στάθμες με χαμηλή παραμόρφωση κάτι το οποίο είναι και το κλειδί στην υψηλή πιστότητα.
    κατα δεύτερον.οι ενισχυτές φυσικά και δέν είναι στάσιμοι.τα σημερινά βατοφόρα γαιδούρια δέν υπήρχαν το 70.τα 500 βάτ ανα κανάλι σίγουρα είναι αναγκαία για ένα τεχνολογικό ηχείο που θέλουμε να το φτάσουμε στα άκρα.
    επίσης μήν ξεχνάμε την ραγδαία εξέλιξη των διακοπτικών.

    εφ όσον μιλάμε για ψηφιακά συστήματα, άλματα έχουν γίνει στο επίπεδο των φίλτρων, της ισοστάθμισης και της ενεργής οδήγησης.

    γενικότερα ο ήχος θα μπορούσε να είναι αρκετά σκαλιά πιο πάνω αν ήταν απολύτως ψηφιακός.
    δηλαδή, αν ακόμα και το ηχείο ήταν ψηφιακό.
    ας μήν ξεχνάμε οτι ο καλύτερος έλληνας που ασχολείται με την ηλεκτρακουστική, και είναι μέλος του aca, ο καθ. γ. μουρτζόπουλος έχει ασχοληθεί με ψηφιακά ηχεία την δεκαετία του 90(βραβευμένος απο την aes γι αυτό).
    τα σημερινά ψηφιακά συστήματα δέν είναι ψηφιακά.είναι υβριδικά.ψηφιακό σύστημα θα ήταν αν στον διακοπτικό ενισχυτή στέλναμε dsd σήμα και όχι αναλογικό.

    το υπέρ του ψηφιακού το αναφέρω όχι τόσο λόγω του μέσου αυτού καθ αυτού αλλα λόγω της μετέπειτα επεξεργασίας που μπορούμε να κάνουμε...

    φυσικά τα παλαιά χρόνια ο άνθρωπος αδυνατούσε να έχει πολλά βάτ.γι αυτό και ήκμαζαν οι κόρνες.πράγματι υπάρχουν εξαίρετες κόρνες ακόμα και απο εταιρείες μαζικής παραγωγής.
    ένα σέτ λάμπες και κόρνες δίνει φοβερά αποτελέσματα.πάλι όμως χωρίς σχετικό έλεγχο.

    12  30 Apr 2011  
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 74ms (18 queries, 38ms)