Πλήρες αναλογικό λαμπάτο μάστερινγκ βινυλίου στην Ελλάδα!! (#7)

  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Δέν αναφέρθηκα κάπου σε κάποιο roll...
    Δέν θές να καταλάβεις τί θές να σου πω. Προσπαθείς να εξηγήσεις φαινόμενα έχοντας στο μυαλό σου τους pink floyd και τους prodigy.

    Βαρέθηκα παμ' παρακάτω...

    73  11 Mar 2017  
  • LSTEPHANIDES

    LSTEPHANIDES

    Registered

    Αγαπητέ Pleo: Δεν κουβαλάει τίποτε στην πλάτη γιατί δεν θα μπορούσε να παίξει. Είναι ένας γίγαντας ύψους 4μ με άπλωμα χεριών 3μ και ανάλογο άπλωμα των τυμπάνων. Έτσι ακούγεται το ντραμ ρολ από το ένα ηχείο μέχρι το άλλο καθώς χτυπάει τα διάφορα τύμπανα. Αλλά σίγουρα ο Άλεξ δεν έχει κατά νου κάτι τέτοιο.
    Αυτό που αναφέρεις ως παράδειγμα δεν αγγίζει τους φίλους της υψηλής πιστότητας. Δικαίωμα το καθενός να ακούει όπως αυτός αρέσκεται, αλλά δεν είμαστε ιΘαγενείς!Και φυσικά από ό,τι κατάλαβα, γιατί είναι πολύ κουραστική η κουβέντα έτσι όπως εξελίσσεται, δεν έχεις κατά νου τις ηχογραφήσεις που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το περιβόητο "ντραμ ρολ".Λ.Σ.

    74  11 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Δια της αφαιρετικής μεθόδου, έχετε καταντήσει να θεωρείτε υψηλή πιστότητα ένα πάρα πολύ μικρό μέρος ηχογραφήσεων.
    Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που πλέον έχετε αποκλείσει ακόμα και πράγματα στην τέχνη την ίδια.
    Επομένως το drum-roll όταν ακούγεται από το ένα ηχείο στο άλλο δεν έχει υψηλή πιστότητα.
    Μάλιστα, το διαβάσαμε κι αυτό...

    Θα πρέπει να καταλάβετε ότι η υψηλή πιστότητα εννοείται στο τελικό προϊόν. Πόσο μοιάζει με την τελική μίξη, αυτό το πράγμα που αναπαράγεται από το σύστημα.
    Υψηλή πιστότητα ως προς τα δρώμενα δεν υφίσταται στην αναπαραγωγή.
    Δεν μπορώ να το κάνω πιο πενηνταράκια. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

    75  11 Mar 2017  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    LSTEPHANIDES wrote:
    Και φυσικά από ό,τι κατάλαβα, γιατί είναι πολύ κουραστική η κουβέντα έτσι όπως εξελίσσεται
    Pleo wrote:
    Δεν μπορώ να το κάνω πιο πενηνταράκια. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

    Συμφωνώ.
    Πάμε παρακάτω λοιπόν.

    76  11 Mar 2017  
  • LSTEPHANIDES

    LSTEPHANIDES

    Registered

    Pleo wrote:
    Δια της αφαιρετικής μεθόδου, έχετε καταντήσει να θεωρείτε υψηλή πιστότητα ένα πάρα πολύ μικρό μέρος ηχογραφήσεων.
    Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που πλέον έχετε αποκλείσει ακόμα και πράγματα στην τέχνη την ίδια.
    Επομένως το drum-roll όταν ακούγεται από το ένα ηχείο στο άλλο δεν έχει υψηλή πιστότητα.
    Μάλιστα, το διαβάσαμε κι αυτό...
    Θα πρέπει να καταλάβετε ότι η υψηλή πιστότητα εννοείται στο τελικό προϊόν. Πόσο μοιάζει με την τελική μίξη, αυτό το πράγμα που αναπαράγεται από το σύστημα.
    Υψηλή πιστότητα ως προς τα δρώμενα δεν υφίσταται στην αναπαραγωγή.
    Δεν μπορώ να το κάνω πιο πενηνταράκια. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

    Θα ήθελα εκ των προτέρων να δηλώσω ότι δεν επιθυμώ να εμπλακώ σε κάποια περαιτέρω κουβέντα που δεν οδηγεί πουθενά.
    Επίτρεψέ μου να πω ότι το μεγαλύτερο μέρος των ηχογραφήσεων (και του τελικού αποτελέσματος) έχει γίνει με τέτοιο τρόπο που το 'ντραμ ρολ' δεν ακούγεται όπως το περιγράφεις. Η περιγραφή που κάνεις απλώς δείχνει το τί μουσική ακούς. Την ακούω ΚΑΙ εγώ, αλλά όχι μόνο αυτή. Και δεν αποκλείω τίποτα.
    Δεν θεωρώ 'τέχνη' ο ντράμερ να είναι ένας γίγαντας που το κεφάλι του και μέρος του σώματός του βρίσκονται εκτός χώρου ακρόασης και μάλιστα στο επάνω όροφο, τα δε πόδια του ανοιχτά 3-4 μ., ενώ π.χ. το πιάνο να είναι στριμωγμένο μέσα στο χώρο ενός ηχείου. Αυτό το θεωρώ 'παραμόρφωση' του πραγματικού γεγονότος που αν φυσικά κάποιος θέλει κάτι να πει με αυτό, εντάξει!
    Και πώς μπορείς να ξέρεις ακούγοντας ένα δίσκο από ένα σύστημα, αν αυτό που ακούς ""μοιάζει με την τελική μίξη"", αφού δεν ήσουν παρών, αλλά απών από το πραγματικό γεγονός όταν έπαιζαν οι μουσικοί;;;
    Το ζητούμενο ποιο τελικά είναι;
    Έχω πει πολλές φορές: ό,τι με φέρνει πιο κοντά στο ζωντανό ήχο. Έχω φροντίσει για αυτό, ακούγοντας όχι απλώς συστήματα αναπαραγωγής, αλλά εκπαιδεύοντας τα αυτιά μου με ζωντανή ακουστική μουσική. Ό,τι με φέρνει πιο κοντά σε αυτό το πραγματικό γεγονός, το δρώμενο, τόσο καλύτερο το σύστημα αναπαραγωγής. Τρόπος άλλος δεν υπάρχει. Λ.Σ.

    77  11 Mar 2017  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Pleo wrote:
    Δια της αφαιρετικής μεθόδου, έχετε καταντήσει να θεωρείτε υψηλή πιστότητα ένα πάρα πολύ μικρό μέρος ηχογραφήσεων.
    Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που πλέον έχετε αποκλείσει ακόμα και πράγματα στην τέχνη την ίδια.
    Επομένως το drum-roll όταν ακούγεται από το ένα ηχείο στο άλλο δεν έχει υψηλή πιστότητα.
    Μάλιστα, το διαβάσαμε κι αυτό...
    AlexD wrote:
    Καλά το λέω οτι έχεις εμμονές. Αόριστα συμπεράσματα... Σου έχει κολλήσει οτι ο μέσος χαιφιντελάς δέν ακούει κάτι πέρα απο τους beatles και σίγουρα δέν θα στο βγάλω απο το μυαλό, δέν με ενδιαφέρει κιόλας. Απλά να το ξέρουμε να μήν σε παρεξηγούμε...

    Έχει πλάκα που το συνεχίζεις πάντως!!!!
    Φυσικά η απάντηση θα είναι η ίδια και επαναλαμβανόμενη...

    Καλά δέν βαρέθηκες?

    78  11 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Δεν χρειάζεται να απαντήσω στην ερώτηση. Δεν πρόλαβες όπως είδες. Διάβασε το προηγούμενο ακριβώς ποστ.
    Όπως βλέπεις έπεσα 100% μέσα. Δεν υπάρχει περίπτωση να πείσεις κάποιον που έχει φτιάξει ένα φανταστικό κόσμο μέσα στο κεφάλι του.
    Ο λόγος που δεν μπορείς να τον πείσεις και γιατί αντιστέκεται στην πραγματικότητα, είναι κυρίως γιατί φοβάται να δεχτεί την πραγματικότητα.

    Φιλικά.

    79  11 Mar 2017  
  • La_mj

    La_mj

    Registered

    Διαβάζοντας όλα όσα έχουν γραφεί, καταλήγω στο ότι διαφωνείτε για διαφορετικά πράγματα...

    Από τη μια έχουμε τη πιστότητα που θα ακούσουμε το υλικό αναπαραγωγής, δηλαδή αν αυτό που γράφτηκε στο μέσο (όποιο και να είναι αυτό) μπορούμε να το ακούμε στο σύστημα μας όπως γράφτηκε εκεί (σε ένα ιδάνικο σύστημα πιθανώς) και που ίσως είναι λίγο πολύ μετρήσιμο.

    Και από την άλλη έχουμε την πιστότητα του έργου, δηλαδή κατά πόσο θα ακούσουμε τη "live" παράσταση στο σύστημα μας το οποίο περικλείει όλη τη σειρά παραγωγής (όποια είναι αυτή) και κατά κανόνα είναι ουτοπικό. Ουτοπικό γιατί στην καλύτερη περίπτωση μιλάμε για μια παράσταση μόνο που γράφτηκε ζωντανά με το όποιο κοινό από κάτω. Εδώ θεωρώ ότι είναι δίκαιο να πούμε ότι θα ακούσουμε τη προσπάθεια του καλιτέχη, μουσικών, τεχνικών κτλ... να αναπαράγουν και να καταγράψουν για μας όσο πιο πιστά αυτό που πιθανόν να ακούγαμε αν πηγαίναμε να τους ακούσουμε από κοντά. Τουλάχιστον αυτό είναι το ζητούμενο σε αυτό το σκέλος.

    Αν ικανοποιήται το πρώτο, υπάρχουν πιθανότητες να ικανοποιηθεί και το δεύτερο. Το δεύτερο χωρίς το πρώτο δεν μπορεί να ικανοποιηθεί.

    Προσωπικά με ενδιαφέρει να γνωρίζω πως γράφτηκε ένα έργο και κατά πόσο πιστή θεωρείται αυτή η εγγραφή. Γιατί; Επειδή δυστυχώς τα περισσότερα δεν θα τα ακούσω ποτέ ζωντανά. (Στη πιο απλή περίπτωση οι μουσικοί έχουν αποδημήσει ήδη...) και θα ήθελα να μπορούσα να το είχα ακούσει. Αυτό που μπορώ να κάνω εγώ είναι να συνθέσω ένα σύστημα που θα μου δώσει όσο πιο πιστά μπορεί το μέσο που του βάζω. Αυτό που ελπίζω είναι να βρω εγγραφές (σε οποιοδήποτε μέσο - γιατί πιστεύω ότι αυτό που χάνω επειδή θα ακούσω από CD n DAC n LP δεν έχει τόσο σημασία όση αυτή της μεταφοράς του έργου πάνω στο όποιο μέσο έγινε) που θα μου δώσουν όσο πιο πιστά πχ ένα συμφωνικό έργο

    Ο ένας ενδιαφερεται/αναφέρεται στη πιστότητα αναπαραγωγής του μέσου και ο άλλος του έργου. (Μπορεί να το έχω και λάθος....)

    80  11 Mar 2017  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Απο αυτό

    Pleo wrote:
    Δια της αφαιρετικής μεθόδου, έχετε καταντήσει να θεωρείτε υψηλή πιστότητα ένα πάρα πολύ μικρό μέρος ηχογραφήσεων.
    Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που πλέον έχετε αποκλείσει ακόμα και πράγματα στην τέχνη την ίδια.

    Πάμε εδώ.

    LSTEPHANIDES wrote:
    Η περιγραφή που κάνεις απλώς δείχνει το τί μουσική ακούς. Την ακούω ΚΑΙ εγώ, αλλά όχι μόνο αυτή. Και δεν αποκλείω τίποτα.

    Και απο εδώ βγάζουμε αυτό το συμπέρασμα.

    Pleo wrote:
    Δεν χρειάζεται να απαντήσω στην ερώτηση. Δεν πρόλαβες όπως είδες. Διάβασε το προηγούμενο ακριβώς ποστ.
    Όπως βλέπεις έπεσα 100% μέσα. Δεν υπάρχει περίπτωση να πείσεις κάποιον που έχει φτιάξει ένα φανταστικό κόσμο μέσα στο κεφάλι του.
    Ο λόγος που δεν μπορείς να τον πείσεις και γιατί αντιστέκεται στην πραγματικότητα, είναι κυρίως γιατί φοβάται να δεχτεί την πραγματικότητα.
    Φιλικά.

    Δέν έχω παρά να παραθέσω ΠΑΛΙ.

    AlexD wrote:
    Καλά το λέω οτι έχεις εμμονές. Αόριστα συμπεράσματα... Σου έχει κολλήσει οτι ο μέσος χαιφιντελάς δέν ακούει κάτι πέρα απο τους beatles και σίγουρα δέν θα στο βγάλω απο το μυαλό, δέν με ενδιαφέρει κιόλας. Απλά να το ξέρουμε να μήν σε παρεξηγούμε...

    Κρατάω για το τέλος αυτό:

    Pleo wrote:
    Φιλικά.

    Το οποίο είναι πραγματικά κορυφαίο!!!!
    Λές τον άλλον φαντασιόπληκτο και πετάς και ένα φιλικά στο τέλος!!!

    Είσαι φοβερός!!!!

    81  11 Mar 2017  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Επειδή βαρέθηκα κυριολεκτικά να επιβεβαιώνομαι συνεχώς από αυτά που γράφονται αλλά και επειδή βαρέθηκα να προσπαθείς να με ιντριγκάρεις χωρίς επιτυχία, πολύ φιλικά σου λέω κάποια στιγμή να ξαναδιαβάσεις το thread.
    Όχι για να δεις πόσο δίκιο είχα τελικά, αλλά για να βρεις το χρόνο να το κατανοήσεις.

    Εννοείται φιλικά πάντα.

    82  11 Mar 2017  
  • Toptubes

    Toptubes

    ACA Member

    Δεν ξέρω τι λέτε εσείς και γιατί μαλώνετε αυτό που είναι το σημαντικό για εμένα είναι ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, γούστα και επιλογές και ότι μάθαμε αρκετά πράγματα που τουλάχιστον εγώ δεν τα ήξερα...

    Σας ευχαριστώ και παρακαλώ να συνεχίσετε χωρίς έντονες αντιπαραθέσεις

    83  12 Mar 2017  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Pleo wrote:
    Εννοείται φιλικά πάντα.

    Ε καλά οτι εννοείται εννοείται...

    Σιγά μήν μαλώνουμε και για τον χίπστερ τώρα...

    84  12 Mar 2017  
 
page 7/8 rows 12/85 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 78ms (19 queries, 42ms)