Διαβάζοντας όλα όσα έχουν γραφεί, καταλήγω στο ότι διαφωνείτε για διαφορετικά πράγματα...
Από τη μια έχουμε τη πιστότητα που θα ακούσουμε το υλικό αναπαραγωγής, δηλαδή αν αυτό που γράφτηκε στο μέσο (όποιο και να είναι αυτό) μπορούμε να το ακούμε στο σύστημα μας όπως γράφτηκε εκεί (σε ένα ιδάνικο σύστημα πιθανώς) και που ίσως είναι λίγο πολύ μετρήσιμο.
Και από την άλλη έχουμε την πιστότητα του έργου, δηλαδή κατά πόσο θα ακούσουμε τη "live" παράσταση στο σύστημα μας το οποίο περικλείει όλη τη σειρά παραγωγής (όποια είναι αυτή) και κατά κανόνα είναι ουτοπικό. Ουτοπικό γιατί στην καλύτερη περίπτωση μιλάμε για μια παράσταση μόνο που γράφτηκε ζωντανά με το όποιο κοινό από κάτω. Εδώ θεωρώ ότι είναι δίκαιο να πούμε ότι θα ακούσουμε τη προσπάθεια του καλιτέχη, μουσικών, τεχνικών κτλ... να αναπαράγουν και να καταγράψουν για μας όσο πιο πιστά αυτό που πιθανόν να ακούγαμε αν πηγαίναμε να τους ακούσουμε από κοντά. Τουλάχιστον αυτό είναι το ζητούμενο σε αυτό το σκέλος.
Αν ικανοποιήται το πρώτο, υπάρχουν πιθανότητες να ικανοποιηθεί και το δεύτερο. Το δεύτερο χωρίς το πρώτο δεν μπορεί να ικανοποιηθεί.
Προσωπικά με ενδιαφέρει να γνωρίζω πως γράφτηκε ένα έργο και κατά πόσο πιστή θεωρείται αυτή η εγγραφή. Γιατί; Επειδή δυστυχώς τα περισσότερα δεν θα τα ακούσω ποτέ ζωντανά. (Στη πιο απλή περίπτωση οι μουσικοί έχουν αποδημήσει ήδη...) και θα ήθελα να μπορούσα να το είχα ακούσει. Αυτό που μπορώ να κάνω εγώ είναι να συνθέσω ένα σύστημα που θα μου δώσει όσο πιο πιστά μπορεί το μέσο που του βάζω. Αυτό που ελπίζω είναι να βρω εγγραφές (σε οποιοδήποτε μέσο - γιατί πιστεύω ότι αυτό που χάνω επειδή θα ακούσω από CD n DAC n LP δεν έχει τόσο σημασία όση αυτή της μεταφοράς του έργου πάνω στο όποιο μέσο έγινε) που θα μου δώσουν όσο πιο πιστά πχ ένα συμφωνικό έργο
Ο ένας ενδιαφερεται/αναφέρεται στη πιστότητα αναπαραγωγής του μέσου και ο άλλος του έργου. (Μπορεί να το έχω και λάθος....)