Pleo wrote:
Το πρόβλημα είναι ότι χρησιμοποιούμε μια λέξη ενώ καταλαβαίνουμε άλλα αντί άλλων.
Αυτό ακριβώς εκμεταλεύεται το μάρκετινγκ και σου πασάρει... πούρες ηχογραφήσεις και ανέγγιχτες παρθένες.
Άντε τώρα να εξηγήσεις στον άλλον ότι το compression δεν είναι η συμπίεση όπως εννοείται πχ στο MP3, αλλά αφορά κάτι εντελώς διαφορετικό που δεν το γνωρίζει. Ακούει κατόπιν για κομπρέσορες και νομίζει ότι πρόκειται για κάτι που "χαλάει" τον ήχο.
Η πλάκα είναι ότι συνήθως ακούει από αναιμικό σύστημα, εκεί που οι παραγωγές με κομπρέσορ θα το έκαναν να ακούγεται καλύτερα.
Τέλος πάντων, όπως βολεύεται κανείς, και με ό,τι ονειρώξεις έχει... .
Όχι λάθος το πάς.
Ο καλλιτέχνης αυτό που κάνει είναι απλά να πηγαίνει με μία αναιμική, κρύα και σωστή ηχογράφηση σε ένα στούντιο.
Και μάντεψε ποιά είναι η πλάκα.
Αυτή είναι η φωνή του απλά δέν το έχει καταλάβει.
Έπειτα πάει στο μάστερινγκ και λέει "δέν μου αρέσει θέλω λίγο πιο μπάσα λίγο πιο έτσι και αλλιώς". Του πατάει και ένα κομπρέσορα και άξαφνα η αναιμική φωνίτσα ξεπερνάει και το τύμπανο το ίδιο.
Του πατάει απο πάνω και ένα λαμπάτο φίλτρο και ξάφνου η ηχογράφηση γίνεται ζεστή, θυμίζει δεκαετία του 50, χαίρεται ο καλλιτέχνης.
Δέν σκέφτεται κάτι, δέν βλέπει νούμερα, ότι ακούει. Απλά αυτό που ακούει εκείνη την ώρα είναι αυτό που θέλει να ακούσει και όχι αυτό που είναι αληθινά.
Αν μιλήσεις σχετικά με μαστερά θα σου εξηγήσει το φαινόμενο αρκετά καλύτερα απ ότι εγώ.