VPI - Classic Direct Drive Turntable (#2)

  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    αναφέρθηκα στην παραπομπή που έχεις και όχι στο κείμενό σου...

    "Some say these early non quartz Technics sound better than the after quartz 1200′s, more fluid with better pace & rhythm."

    οκ..

    13  23 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Σύγκριση θα μπορούσε να γίνει, (αν επιμένεις), με αυτά τα οποία οι ίδιοι έθεσαν σαν σημεία αναφοράς:


    Και, βέβαια, οι αναφορές γίνονται, αναγκαστικά, στην εποχή που σταμάτησε η εξέλιξη του μέσου από τους Ιάπωνες.

    14  23 Apr 2014  
  • VasilisM

    VasilisM

    ACA Member

    Βρε σεις... αυτό που έγραψα ήταν διαφημιστικό τρύκ... σε περίπτωση που πουλήσω το πλατό μου... να πάρω τα μέγιστα (λεφτά)...

    15  23 Apr 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    caravelle wrote:
    Aπ΄ότι είδα, τα προηγούμενα μοντέλα τους, ήταν με ιμάντα...
    Άρα θεωρούν πως με το νέο τους DD, (servo, three phase motor), εξελίχθηκαν. (Σίγουρα ναι).
    Κάποτε, αν στο μεταξύ δεν έχει καταργηθεί το βινύλιο, θα το καταλάβουν και οι υπόλοιποι, (αν στο μεταξύ δεν έχουν καταργηθεί και οι ίδιοι).

    Η εταιρεία έχει ένα στόλο μοντέλων με ιμάντα. Έβγαλε και ένα καινούργιο μοντέλο direct drive.

    Προσωπικά αυτό δέν μου λέει τίποτα.

    Επίσης η εταιρεία έβγαλε το μοντέλο στην classic σειρά της (απλή hi-fi) και όχι στην HR-X σειρά (ναυαρχίδα). Πέντε σειρές, η δεύτερη φθηνότερη σειρά έχει ένα μοντέλο στα έξι direct drive.

    Αυτό αντιθέτως κάτι μου λέει.

    16  23 Apr 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    caravelle wrote:
    Σύγκριση θα μπορούσε να γίνει, (αν επιμένεις), με αυτά τα οποία οι ίδιοι έθεσαν σαν σημεία αναφοράς:
    Και, βέβαια, οι αναφορές γίνονται, αναγκαστικά, στην εποχή που σταμάτησε η εξέλιξη του μέσου από τους Ιάπωνες.

    δεν θα διαφωνήσουμε ούτε θα μαλώσουμε..

    απλά ας ξεκαθαρίσουμε στο μυαλό μας τις έννοιες HI-FI & HI-END.. είναι τελείως διαφορετικά πράγματα.. το ίδιο και τα μηχανήματα και τα συστήματα που ανήκουν στη δεύτερη έννοια..

    το παρόν πικάπ είναι μια hi-end συσκευή που κοστίζει 30.000 !!
    εμπεριέχει την πείρα από μια πολύ μεγάλη εταιρία αναλογικών, τεχνολογία, πρωτοπορία...κλπ κλπ... με τι να το συγκρίνουμε??

    πάντα φιλικά...

    17  23 Apr 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    VasilisM wrote:
    Βρε σεις... αυτό που έγραψα ήταν διαφημιστικό τρύκ... σε περίπτωση που πουλήσω το πλατό μου... να πάρω τα μέγιστα (λεφτά)...

    πονηρή αλεπούδα..

    18  23 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    @ Αlex:

    Kαι το τι πιστεύει ο κατασκευαστής σαν ιδανικό, (άλλο το τι αναγκάζεται να παράγει), κάτι θα έπρεπε να σου λέει:

    “I believe direct drive is the way to go when it’s done correctly,” he says. “I’ve always been a huge fan of the concept, but you can’t get a belt or a pulley perfect, no matter how hard you try. A belt-drive turntable consists of multiple mistakes and you’re always dealing with multiple tolerance errors. Direct drive eliminates these issues.”

    19  23 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    @ Manos_Bits:

    Δεν μίλησα καν για συγκρίσεις.

    Ωστόσο, μιας και το έθεσες, μία σύγκριση με τα πρότυπα τους, αυτά που οι ίδιοι ανακοινώνουν, (ΜΙCRO SEIKI, KENWOOD), πιστεύω πως θα ήταν εξόχως ενδιαφέρουσα.

    Για να γίνει όμως, θα έπρεπε πρώτα να ανακοινώσουν λεπτομερείς προδιαγραφές, όπως τον παλιό καιρό έκαναν αυτοί οι δύο σπουδαίοι κατασκευαστές.

    20  23 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Eπίσης, μιας και ο λόγος περί TECHNICS, οι ίδιοι λένε πως αν το SP-10 κατασκευαζόταν σήμερα, θα έκανε τα ίδια χρήματα.

    (Δείτε λίγο την αρχική παρουσίαση που παραθέτει ο Vasilis M).

    Oπότε, αγαπητέ Μάνο, βλέπεις τα όρια ανάμεσα στο "hi-end" και στο "hi-fi" πως μας ταλαιπωρούν μερικές φορές...

    Εδώ μία σπάνια μπροσούρα εποχής που δείχνει το SP-10, (original), με τα άλλα δύο, SL-1100, SL-1200,(original), που συμπλήρωναν την, τότε, γκάμα.

    Λεπτομέρεια: είναι το ίδιο βασικό μηχάνημα, (μιλάω για το ντεκ, όχι τον βραχίονα), με μικροδιαφορές σε καπάκια, πλατώ.

    SP-10, SL-1100, SL-1200

    21  23 Apr 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    caravelle wrote:
    @ Αlex:
    Kαι το τι πιστεύει ο κατασκευαστής σαν ιδανικό, (άλλο το τι αναγκάζεται να παράγει), κάτι θα έπρεπε να σου λέει:

    Ώπα μισό. Ας ξεχωρίσουμε κάτι.
    Το σύνολο των συμφορουμιτών ουδέποτε απέρριψε λύσεις DD ή άλλες τεχνολογικές λύσεις. Αντιθέτως απ ότι βλέπεις ο Μάνος δείχνει ενθουσιασμένος απο αυτή τη νέα κατασκευή (και εγώ μαζί).

    Δεύτερον τί σημαίνει αναγκάζεται? Τον πιέζει η εταιρεία να βγάζει ιμάντες την ίδια ώρα που η πλειονότητα των εταιρειών βγάζει πικάπ ιμάντα?

    Ή μήπως απαγορεύεται για κάποιον κατασκευαστή να θεωρεί οτι η μέν κατηγορία έχει πέντε προτερήματα και η άλλη άλλα πέντε?

    Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το εξής. Αν αυτό έχει 30,000 πόσο έχει το κορυφαίο της μοντέλο????

    22  23 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    @ Alex:

    o.k.

    23  23 Apr 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    AlexD wrote:
    ............
    Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το εξής. Αν αυτό έχει 30,000 πόσο έχει το κορυφαίο της μοντέλο????

    12.000

    24  23 Apr 2014  
 
page 2/11 rows 12/125 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 113ms (19 queries, 41ms)