Καλός Ήχος στο Αυτοκίνητο!

  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Έχουμε τη χαρα να έχουμε μέλος μας τον caraudiotest που ειδικεύεται στο car audio! Ξεκίνησε μια συζήτηση και θα μπορούσαμε να τη συνεχίσουμε και να μας δώσει λίγο τα φώτα του, πως, τι, πόσο κοντά μπορείς φτάσει σε σπιτικό δικαναλο σύστημα η απόδοση ενός τέτοιου συστήματος!

    Προσωπικά έχω ακούσει ένα πραγματικά κορυφαίο σύρμα αυτοκινήτου, αν θυμάμαι καλά με κόστος περι τα 10.000Ε του φίλου μου το Λάμπρου, το οποίο θα μπορούσε να βάλει τα γυαλιά και σε αρκετά δικαναλο συστήματα!

    Έχετε ακούσει κάποιο καλα στη,ένα σύστημα σε αυτοκίνητο? για πείτε!

    1  15 Oct 2011  
  • jadis_boy

    jadis_boy

    ACA Member

    Εγώ στο παρελθον ειχα ασχοληθει για 6-7 χρόνια με το άθλημα αλλα ειναι μα ματαιοδοξία απο πλευράς hi-end στησίματος σε αυτοκίνητο
    Τωρα αν θες να κανεις ένα συστημα SPL αλλαζει το πραγμα
    Η πρέπει να εχεις rolls royce και πανω η άστα
    διοτι μονο η εξωτερικοί θόρυβοι και ο θόρυβος του μοτερ αστα να πανε
    συν οτι παει ψιλοπεριπατο και η λειτουργικοτητα του αυτοκινητου
    Ημουν εκεινη την περιοδο και πελατης του συνονόματου στήσαμε ενα με audax και peerles αλλα για εμενα στησιμο ηχου σε αυτοκινητο με απολυτα κριτήρια δεν υπάρχει
    Εδω μεσα στο σπιτι μας κλειδαμπαρωνουμε τα παντα για να μην ακουμε εξωτερικους θορυβους τι να πουμε για το αμαξι μετα
    Ενα καλο συστηματακι στο αμαξι για εμενα ειναι αρκετο πλεον εκτος αν θελουμε να κουφαθούμε για να νικήσουμε τα 100 τοσα db θορύβου

    2  15 Oct 2011  
  • Caraudiotest

    Caraudiotest

    Registered

    jadis_boy wrote:
    1. Εγώ στο παρελθον ειχα ασχοληθει για 6-7 χρόνια με το άθλημα αλλα ειναι μα ματαιοδοξία απο πλευράς hi-end στησίματος σε αυτοκίνητο
    2. Τωρα αν θες να κανεις ένα συστημα SPL αλλαζει το πραγμα
    3. Η πρέπει να εχεις rolls royce και πανω η άστα
    διοτι μονο η εξωτερικοί θόρυβοι και ο θόρυβος του μοτερ αστα να πανε
    συν οτι παει ψιλοπεριπατο και η λειτουργικοτητα του αυτοκινητου
    4. Ημουν εκεινη την περιοδο και πελατης του συνονόματου στήσαμε ενα με audax και peerles αλλα για εμενα στησιμο ηχου σε αυτοκινητο με απολυτα κριτήρια δεν υπάρχει
    5. Εδω μεσα στο σπιτι μας κλειδαμπαρωνουμε τα παντα για να μην ακουμε εξωτερικους θορυβους τι να πουμε για το αμαξι μετα
    Ενα καλο συστηματακι στο αμαξι για εμενα ειναι αρκετο πλεον εκτος αν θελουμε να κουφαθούμε για να νικήσουμε τα 100 τοσα db θορύβου

    Σ' ευχαριστώ για τη ""τροφή"" που μου έδωσες.

    1. Εν μέρει θα συμφωνήσω για το Hi-End, χωρίς να θέλω να προσβάλω κάποιον, λίγα άτομα στο χώρο του caraudio (ίσως 5) μπορούν - γνωρίζουν κλπ να στήσουν πολύ καλό ήχο στο αυτοκίνητο. Πιο μικρός όταν ήμουν και ήθελα να φτιάξω πιο γρήγορο το αυτοκίνητο αποδείχθηκε εκ των υστέρων ότι ήταν μια ματαιοδοξία, προφανώς είχα πάει το αυτοκίνητο σε λάθος χέρια.
    2. Μου αρέσει, αλλά όχι να το υλοποιώ.
    3. (A) Τέλειο αυτοκίνητο για τους εξωτερικούς θορύβους. Σίγουρα βοηθάει στο ηχητικό αποτέλεσμα ένα συμπαγές και με καλή εργοστασιακή ηχομόνωση αυτοκίνητο. Αν δεν υπάρχει αυτή, υπάρχουν τα μονωτικά υλικά που βοηθούν πάρα πολύ στο να γίνει ένα απλό αυτοκίνητο ισάξιο και μερικές φορές καλύτερο από τα super αυτοκίνητα. Βλέπε Golf 4 - 5
      (B) Το βάρος των ενισχυτών που συνήθως στεγάζονται στο χώρο αποσκευών μαζί με τις (αν είναι απαραίτητο) κατασκευές στήριξης αυτών δίνουν σχετικό βάρος πίσω που η λειτουργικότητα του αυτοκινήτου άλλες φορές επηρεάζει θετικά (καλύτερο κράτημα) κι άλλες αρνητικά (μείωση χώρου και κατανάλωση από το βάρος). Το υπόλοιπο βάρος ενός ηχοσυστήματος είναι τα τρίδρομα μεγάφωνα εμπρός με ανύπαρκτο βάρος και το ένα η τα δυο subwoofer.
    4. Πολύ καλές επιλογές μεγαφώνων αλλά δυστυχώς από μόνες τους δεν παίζουν, θέλουν και τα αντίστοιχα συνοδά τους. Απόλυτα κριτήρια δε νομίζω να υπάρχουν ούτε και στα σπίτια μας.
    5. Την ώρα της ακρόασης στο σπίτι κλειδαμπαρωνουμε τα παντα για να μην ακουμε εξωτερικους θορυβους ούτε φυσικά αν περνάει ο παλιατζής απέξω η αν δουλεύει η ηλ. σκούπα, ο αποροφητήρας, το a/c. Αντίστοιχα στο αυτοκίνητο ο θόρυβος του κινητήρα στο ρελαντί δεν ακούγεται μέσα μετά την απαραίτητη μόνωση, αν και τα σημερινά αυτοκίνητα πραγματικά δεν ακούς αν δουλεύουν. Ούτε το παρκάρουμε στο Σύνταγμα εν ώρα διαδήλωσης. Βέβαια έχει το θετικό ότι σε εντάσεις 90dB+ να καλύπτουμε τους ενοχλητικούς θορύβους.

    Αν συνυπολογίσουμε τη δυσκολία στησίματος ήχου στο αυτοκίνητο που τα μεγάφωνα της πόρτας έχουν να κάνουν με λαμαρίνες δέκατα του χιλιοστού, τις γυάλινες επιφάνειες γύρω - γύρω και την μη ορθότητα τοποθέτησης αυτών στο εσωτερικό του οχήματος είναι μεγάλη η ηθική ικανοποίηση όταν το ""καλό"" αυτοκίνητο παίζει καλύτερα από τα περισσότερα δωμάτια της ετήσιας έκθεσης, ακούγοντας παράπονα εκθετών ότι δε βοηθάει το δωμάτιο . Όταν όμως με τη βοήθεια ισχυρών επεξεργαστών ήχου καταφέρουμε το επιθυμητό ηχητικό αποτέλεσμα στο αυτοκίνητο τότε πρέπει να το ακούσετε γιατί μόνο τότε θα καταλάβετε τι εννοώ.
    Δεν απομένει να κάνουμε αυτή την άτυπη ""κόντρα"" caraudio vs homeaudio.

    Τα γραφόμενα είναι με πολύ φιλική διάθεση

    Νίκος Κωνσταντινίδης.

    3  15 Oct 2011  
  • jadis_boy

    jadis_boy

    ACA Member

    Nικολα αναγνωριζω την φιλικη σου διαθεση αλλωστε σε ξερω σαν ανθρωπο εχουμε ανταλλαξει αποψεις βρε αδερφε και ξερω πως σκεφτεσαι και πως ενεργεις
    Αλλα συγνωμη αυτη ειναι η δικια μου εκδοχη μιας και την εχω ζήση
    Αλλωστε μεσα στον χωρο του αυτοκινητου ειμαι και εγω και βλεπω και ακουω πολλα πραγματα καθημερινα
    Οσο γι την κοντρα θα εχει πολυ ενδιαφερον
    Συνεχισε να εισαι οσο καλος παντα ησουν

    4  15 Oct 2011  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Νίκο από την εμπειρία σου, στην Ελλάδα είναι πολλοί αυτοί που ασχολούνται με τον ποιοτικό ήχο στο αυτοκίνητο? Μιλάω για ποιοτικό ήχο και όχι SPL, subwoofers Κτλ!

    5  17 Oct 2011  
  • gherop

    gherop

    ACA Member

    Έχω ακούσει και αρκετά καλό ηχοσύστημα σε Harley-Davidson.
    Ένας Αμερικανός που δεν μπορούσε να ζήσει άνευ μουσικής και έκανε τουρισμό το έβαζε να παίζει όταν έφτανε στον προορισμό του και όχι όταν ταξίδευε...

    6  17 Oct 2011  
  • Toptubes

    Toptubes

    ACA Member

    Εγώ να πω την αλήθεια έχω μια καλή εμπειρία από ηχοσύστημα σε αυτοκίνητο που με είχε αφήσει άναυδο. Ήταν ένα σύστημα της Nakamichi με ηχεία JBL. Πολύ σοβαρό αποτέλεσμα χωρίς βέβαια τις τρέλες με τα sub

    7  17 Oct 2011  
  • Caraudiotest

    Caraudiotest

    Registered

    Mikekan wrote:
    Νίκο από την εμπειρία σου, στην Ελλάδα είναι πολλοί αυτοί που ασχολούνται με τον ποιοτικό ήχο στο αυτοκίνητο? Μιλάω για ποιοτικό ήχο και όχι SPL, subwoofers Κτλ!

    Δυστυχώς όχι. Οι περισσότεροι ενδιαφέρονται για το spl .
    Αντιθέτως στο εξωτερικό είναι αντίθετα τα πράγματα, πιο συγκεκριμένα στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη τα αυτοκίνητα spl καταλαμβάνουν περί το 10% μόνο. Όσο κατεβαίνουμε προς νότο αντιστρέφονται τα ποσοστά. Ένας από τους λόγους που δυσκολευόμαστε να κερδίσουμε σε Πανευρωπαϊκούς διαγωνισμούς sound quality είναι αυτός, διότι έχουν μεγάλο ανταγωνισμό μεταξύ τους στα εγχώρια πρωταθλήματα.

    Εμείς στη χώρα μας έχουμε σε κάθε αγώνα από 4 έως 8 αυτοκίνητα σε αυτή την κατηγορία. Όταν όμως τους κερδίσουμε έχει μεγαλύτερη αξία αυτή η νίκη. Έχουμε πάρει μια 1η μια 2η και μια 3η θέση σε Πανευρωπαϊκούς αγώνες το 2004-2005!!!

    Για να συμμετάσχει ένα αυτοκίνητο σε Πανευρωπαϊκό διαγωνισμό πρέπει στη χώρα του να έχει πάρει μία από τις δυο πρώτες θέσεις!!!

    Στα spl τους κερδίζουμε σχετικά εύκολα.

    8  18 Oct 2011  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Θα έλεγα Νίκο ότι αυτό εντάσσεται στη γενικότερη έλλειψη γνώσης που έχουμε για το σωστό ήχο! Αν ασχολούνταν περισσότεροι με το δικάναλο σπιτικό High-End τότε θα είχε περισσότερο κόσμο και το car audio!

    Ήξερα και ένα μαγαζί στη Νέα Ιωνία, του Σισίκη αν τον έχεις ακουστά, ο οποίος είχε και από τα δύο, και car audio και high end! Μάλιστα συνεργαζόταν με την Orpheus Audio.

    Αν θες Νίκο παρουσίασε μας κάποια από τα project σου, όταν βρεις λίγο ελεύθερο χρόνο!

    9  19 Oct 2011  
  • Caraudiotest

    Caraudiotest

    Registered

    Ευχαριστώ πολύ, θα επανέλθω με τακτοποίηση φωτογραφιών.
    Θα έχει ενδιαφέρον!

    10  19 Oct 2011  
  • andreasecon

    andreasecon

    ACA Member

    Βλέποντας το site σου Νίκο, εγώ προσωπικά τρελάθηκα με το Beetle !

    11  19 Oct 2011  
  • Caraudiotest

    Caraudiotest

    Registered

    andreasecon wrote:
    Βλέποντας το site σου Νίκο, εγώ προσωπικά τρελάθηκα με το Beetle !
    Και που να το άκουγες φίλε! Κι εμείς τρελαθήκαμε.

    Ο τύπος έφτιαξε από την αρχή όλο το ταμπλό με καμπίνες για τα 6" μεγάφωνα και ανεξάρτητες για τα mid. Στα πόδια του συνοδηγού έχει άλλες καμπίνες για τα sub-άκια. Για να έχει καλύτερη μουσική σκηνή πέραν του ισχυρού επεξεργαστή της Alpine F1 μετέφερε τα καθίσματα με άλλες ράγες πιο πίσω ενώ ταυτόχρονα μετακίνησε το τιμόνι και τα πεντάλ πιο μπροστά.
    Ο Σλοβένος (Beatle) όταν του ζήτησα να ακούσω το αυτκίνητό του μου είπε πάρε ότι δισκάκι θέλεις από τα δικά η τα δικά σου και κάτσε όση ώρα θέλεις!!! κάτι που δεν το κάνει κανένας διαγωνιζόμενος σε αυτές της κατηγορίες ήχου. Σου ζητάνε να βγάλεις παπούτσια και να ακούσεις ενώπιον του μόνο ένα κομμάτι και συνήθως άγνωστο. Φυσικά όταν το είδα το σκηνικό τον απαξίωσα!!

    Έλα όμως που ο δι@ολ@ς έτυχε να μου ζητήσουν να το ακούσω...
    Την άκουσα κανονικά και με το νόμο.

    Πάντα υπάρχουν 3-4 αυτοκίνητα που στέκονται με άνεση δίπλα σε ακριβά οικιακά συστήματα. Το κάθισμα προδίδει ότι μπαίνεις σε αυτοκίνητο.

    12  19 Oct 2011  
 
page 1/2 rows 12/16 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 73ms (19 queries, 38ms)