takis6c33 wrote:
...ειναι λιγο δυσκολο να εχουμε before-after . Λογω πολυπλοκης κατασκευης δεν μου δινει τα περιθωρια δοκιμων.
Γι αυτό και ξεκινάς από την αρχή "επί χάρτου".
Ο Αντώνης έχει απόλυτο δίκιο για την προσοχή και απομόνωση που πρέπει να γίνει στο σασσί της συσκευής.
Anton wrote:
…και πολυ καλα θα κανεις, ολοι οι μεγαλοι κατασκευαστες δινουν ιδιαιτερη προσοχη σ᾽αυτο...
Εδώ για παράδειγμα δίνεται μεγάλη προσοχή στον τρόπο στήριξης και απομόνωσης των κραδασμών των μετασχηματιστών και του τροφοδοτικού από τα υπόλοιπα κυκλώματα, στην κατασκευή του σασσί ενός προενισχυτή, ενός τελικού, ενός ολοκληρωμένου ενισχυτή κι ενός CD:
New Circuit Board Construction
Rather than being directly connected to the chassis base, the circuit boards inside the M-5000R are cushioned by internal struts and affixed to the front, side, and rear panels. This method of construction prevents vibrations from the chassis from adversely affecting the circuit boards.
Separate Panel Construction
The M-5000R features separate aluminum panels for the top, sides, and front to reduce unwanted vibrations caused by internal resonance. Compared to a one-piece chassis design, this construction method offers greater rigidity and improved noise reduction.