Καλώδια DIY

  • C_Kalavrytinos

    C_Kalavrytinos

    Registered

    Μου άρεσε πάρα πολύ το topic του Mάνου και ήθελα να τον συγχαρώ εκέι αλλα έχει κλειδώσει. Kudos λοιπόν Mάνο! Μπορεί να είμαι άσχετος από τόσο High End αλλά πάντα εκτιμώ ένα τόσο καλό DIY και τόσο τέλειο tutorial.

    Τώρα που θα χτίζω το συστημά μου θα πάρω προς το παρόν απλά καλωδιάκια/plugs/interconnects γιατί ενθουσιάστηκα και θέλω να φτιάξω και εγώ κάτι δικό μου αργότερα. Εννοείται πως δέν έχω προς το παρόν το budget για ασήμια αλλά θα ήθελα να αρχίσω να διαβάζω για καλώδια DIY.

    Αν υποθέσουμε ότι το σύστημα δεν ξεπερνάει τα 1300 Ε, φαντάζομαι πως η διαφορά δεν θα ακούγεται και τόσο. Αλλά αυτό θα το κρίνετε εσείς οι ειδικοί!

    Ο λόγος που το σκέφτομαι είναι διότι μπορώ σαν μηχανικός να καταλάβω ποσο κοστίζει σε μια εταιρία ένα καλώδιο όταν το πουλάει 40 ευρώ το μέτρο. Πιστέυω πως αν τα 40 πήγαιναν σε υλικά θα κατέληγα σε ένα καλυτερο αποτέλεσμα. Και μπορεί να μην ακούγεται η διαφορά με το τωρινό σύστημα, αλλά θέλω να πιστεύω πως θα ακούγεται στο επόμενο.

    Παρεμπιπτόντως μένω 250 μέτρα μακριά από τον πύργο της British Telecom. Ο Μάνος ανέφερε ότι σε μήκη 1,8μ δεν παιζει ρόλο το shielding. Στην περίπτωσή μου όμως;

    Ευχαριστώ προκαταβολικά

    1  4 Oct 2012  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... Αξίζει τον κόπο να φτιάξεις καλώδια μόνος σου... θα είναι πολύ ανώτερης ποιότητας από τα ίδιας τιμής του εμπορίου... όσο για το unshilded... ναι δεν παίζει ρόλο σε τέτοιες αποστάσεις..

    2  4 Oct 2012  
  • C_Kalavrytinos

    C_Kalavrytinos

    Registered

    Από πού προτείνεις να αρχίσω, τί θα χρειαστώ; (σίδερο έχω καλό στη σχολή).
    Τι υλικό, π.χ. μονόκλωνο χαλκό; Και σε τί τιμές παίζουν τα υλικά; Ένα λογικό budget;
    Είδα 1mm στα interconnects και 2mm στα ηχέιων. Λογικό ακούγεται, αλλα μήπως είναι υπερβολικό για εμένα;
    (Eλλάδα έχω 1mm solid copper core Cyrus)

    Φαντάζομαι ότι θα χρειαστώ: