Are we happy with the Greek Hi-End dealers?

  • Trouble

    Trouble

    ACA Member

    My answer is no.

    I justify this from the fact that they do not allow us to demo in our own home a specific pre or amp.

    My answer is yes.

    I justify this from the fact that most of them are IN LOVE with there jobs. They are passionate and hard working.

    1  14 Sep 2010  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    I am sure there must be some responsible professionals among them. I hope...

    2  14 Sep 2010  
  • Trouble

    Trouble

    ACA Member

    Are you happy with them?

    3  14 Sep 2010  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    High End dealers are like women! You always think the one you are with at the moment is "not a whore" only to prove you wrong just a tad later....

    4  14 Sep 2010  
  • Trouble

    Trouble

    ACA Member

    Mikekan wrote:
    High End dealers are like women! You always think the one you are with at the moment is "not a whore" only to prove you wrong just a tad later....

    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!

    5  14 Sep 2010  
  • kyriakos

    kyriakos

    Administrator

    Καταθέτω σχετική ενδιαφέρουσα συζήτηση,, από το παλιό phpBB Φόρουμ σε 3 posts:

    skaloumbakas - Thu 12 Jun 08, 9:59
    Επειδή τελευταία είναι της μόδας ορισμένοι χομπίστες να εξελίσονται σε αντιπροσώπους τριων (3) δύο (2) η ακόμα και ενός μηχανήματος, θα ήθελα να τονίσω ότι η δουλειά του αντιπροσώπου πρέπει να παρέχει τα εχέγγυα στους υποψηφίους αγοραστές και όσον αφορά τα προϊόντα, και όσον αφορά την υποστήριξη τους... Θα ήθελα να τονίσω ότι ΗΔΗ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΕΣΜΕΝΗ με τους ήδη υπάρχοντες και μόνον ΣΟΒΑΡΟΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ του χώρου θα επιβιώσουν τελικά. Απαραίτητα κριτηρια για έναν σοβαρο αντιπρόσωπο είναι η ύπαρξη τουλάχιστον ενός STUDIO ακροάσεων και η κυκλοφορία ιστοσελίδας όπου θα κάνει τις τυχόν ανακοινώσεις του, η μέσω mail και e-mail σε προσωπικό επίπεδο.
    ear - Thu 12 Jun 08, 16:41
    To EXCLUSIVE AUDIO, το δεύτερο σοβαρό μαγαζί (σαν SPZ AUDIO τότε παλιότερα μαζί με την LYRIC) που εμφανίστηκε στην Ελλάδα το 1983, νομίζω δεν έχει web-site. Τα απαραίτητα κριτήρια θα τα κρίνουν οοι αγοραστές... Βεβαίως, πρέπει να επισημαίνονται προβλήματα service και σωστής αντιμετωπίσεως πελατών... Diamond - Fri 13 Jun 08, 9:51
    Δεν πρέπει βέβαια να μπερδεύουμε τον εισαγωγέα - αντιπρόσωπο με τον έμπορο. Αν π.χ. έχω μία εταιρία εισαγωγής - αντιπροσωπείας, το μαγαζί όχι μόνο δεν είναι αναγκαίο αλλά είναι μάλιστα και άχρηστο. Συγκεκριμένα, ούτε οι πελάτες μου μπορεί να μην έχουν μαγαζί. Αποθήκες θα έχουν. Μαγαζιά έχουν οι πελάτες τους. Όταν ασχολείσαι με το υπερχονδρεμπόριο ή το χονδρεμπόριο, δεν έχεις λόγο μαγαζιού.
    skaloumbakas - Fri 13 Jun 08, 10:27
    Για να αναγνωρίσει ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ κάποιον σαν αντιπρόσωπό του, πρέπει να τον βάλει στο LISTING των αντιπροσώπων του (για την περιοχή φερ' ειπείν Greece & Cyprus), βάζοντας ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, web-site (αν υπάρχει), e-mail, τηλ/φαξ κλπ... Αλλιώς ΔΕΝ είναι ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ. Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ για την Ελλάδα θα πρέπει να ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να έχει διεύθυνση και καλό θα είναι να έχει web-site και στα Ελληνικά για τους πελάτες του Έλληνες που θέλουν να ενημερωθούν για το προιον του, διότι ο κατασκευαστής ΕΚΧΩΡΕΙ το δικαίωμα της ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ και του SERVICE των προϊόντων του στο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ του. Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ δεν είναι ΦΑΝΤΑΣΜΑ και δεν αγοράζει κανείς από καταλόγους... Από εκεί και πέρα αν κάποιος αντιπρόσωπος δεν προσφέρει μία γεύση του προϊόντος που πουλάει εκείνος θα χάσει...
    Από την άλλη, αν ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ κάνει και ο ίδιος πωλήσεις, υποχρεούται να έχει STUDIO ΑΚΡΟΑΣΕΩΝ, αλλιώς το STUDIO υποχρεούται να το έχει ο ΕΜΠΟΡΟΣ στον οποίο ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ δίνει το προϊόν του. Οι έμποροι συνεργάζονται με πολλούς αντιπροσώπους, όπως και αντιπρόσωποι συνεργάζονται με πολλούς εμπόρους. Ο έμπορος πρέπει να έχει studio ακροάσεων ενώ ο αντιπρόσωπος πιθανώς όχι, αν δεν κάνει ο ίδιος πωλήσεις. Από εκεί και πέρα, οι αντιπρόσωποι που πουλάνε κατευθείαν στους πελάτες πρέπει να έχουν κάποιο studio, γιατί πρακτικά παίζουν τον ρόλο του εμπόρου. Σε γενικές γραμμές οι εισαγωγείς των προιόντων δεν έχουν καταστήματα και σε πολλές περιπτώσεις ούτε αποθήκες καθώς τα προίόντα που εισάγουν κατευθύνονται προς τα εμπορικά καταστήματα. Στο HiFi δεν ισχύει αυτό και ο κάθε εισαγωγέας έχει το κατάστημα του καθώς η αγορά είναι μικρή και προτιμούν να καρπωθούν και το κέρδος του λιανοπωλητή, οπότε για να θεωρείται σοβαρός, πρέπει να έχει κατάστημα, studio επίδειξης και service. Κάθε προιον έχει τις ιδιαιτερότητες του. Αλλο HiFi και άλλο κατσαρόλες...
    Για να δούμε με ποια σοβαρότητα αντιμετωπίζουν και τα περιοδικά του χώρου αυτά τα θέματα στις ΗΠΑ, μεταξύ των άλλων πολύ ενημερωτικών που μας είπε ο Bob Deutsch που επισκέφτηκε την Ελλάδα από το STEREOPHILE ήταν και το εξής: Το περιοδικό μας δεν δεχεται να κάνει review σε προιον, αν ο κατακευαστής του δεν έχει πέντε (5) dealers τουλάχιστον στην Αμερική... Εδώ βέβαια το πράγμα κινείται περίπου στο επίπεδο των διαπροσωπικών σχέσεων και των "δώσε μου διαφήμιση να σου δώσω review"... Μερικοί "ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ" με τη συμπεριφορά τους και την ΦΟΡΤΙΚΗ τους διαφήμιση ότι τα προϊόντα τους είναι παντός καιρού και στησίματος (έτσι νομίζουν... Είναι σαν να βάζεις μια Ferrari σε καρόδρομο και να λες ότι μπορεί να οδηγηθεί και εκεί, χωρίς κανένα πρόβλημα! Είμαι της σχολής ότι ένας από τους σπουδαιότερους λόγους της απόδοσεως ενός συστήματος είναι το ματσάρισμα των μηχανημάτων μεταξύ τους τεχνικά αλλά και ηχητικά. Υπάρχουν πολυ΄καλά μηχανήματα στην αγορά για όλες τις σχολές και όλα τα γούστα, αρκεί να αρέσει στον ενδιαφερόμενο που βέβαια πρέπει να έχει και την εμπειρία της ζωντανής unplugged μουσικής... Αλλιώς θα είχαμε όλοι το ίδια μηχανήματα η θα ήμασταν, αντι για άνθρωποι ΠΟΛΥΜΕΤΡΑ!!!
    Diamond - Fri 13 Jun 08, 19:19
    Η λογική σειρά λοιπόν είναι να περάσει το πρωτότυπο πρώτα από ένα εργαστήριο, να δουν πως μετράει και μετά να πάει για ακροάσεις και το λεγόμενο tuning. Αν κάποιος κατασκευαστής λέει ότι το μηχάνημά του δεν περνάει από μέτρηση απλά ψεύδεται γιατί δεν γνωρίζει καν τα απλά. Πόσα watt βγάζει ο ενισχυτής του, πόση παραμόρφωση έχει, κλπ κλπ πραγματάκια που γράφει στο φυλλάδιο.
    skaloumbakas - Fri 13 Jun 08, 19:45
    Μιλάμε λοιπόν για τις μίνιμουμ προϋποθέσεις που πρέπει να πληρεί ο κάθε ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ AUDIO μηχανημάτων αλλά και την διακριτικότητα του (και την εξυπνάδα του...) να μην διαφημίζει τα προϊόντα του λες και είναι κατσαρόλες...

    συνεχίζεται...

    6  15 Sep 2010  
  • kyriakos

    kyriakos

    Administrator

    ... συνέχεια από το προηγούμενο:

    Antwnhs_ - Sat 14 Jun 08, 10:46
    Προσωπικά, το βλέπω λίγο διαφορετικά το θέμα. Η ευθύνη δεν είναι των νέων ανθρώπων που μπήκαν στο χώρο, αλλά των παλαιοτέρων με την πολιτική τιμών, την εξυπηρέτηση, το «ύφος», τους τρόπους πώλησης και προώθησης που ακολουθούσαν ΚΑΙ ακολουθούν. Γράψατε, ότι οι αντιπρόσωποι «Μανιτάρια» είναι χομπίστες. Γιατί δε σκέφτεστε ότι παραμένουν χομπίστες και ανέλαβαν αυτές τις αντιπροσωπείες σκεπτόμενοι κάτι το διαφορετικό, απ ότι ισχύει στην ελληνική αγορά έως σήμερα? Γιατί δε σκέφτεστε/αναρωτιέστε, τι ήταν αυτό που τους ώθησε να κάνουν τις δικές τους εισαγωγές, όταν όλα αυτά τα χρόνια επένδυαν σε προϊόντα, όπως όλοι μας? Μήπως η ενασχόληση με το αντικείμενο τόσα χρόνια, τους άνοιξε τα μάτια και μέσα από την αγάπη τους γι αυτό, θεώρησαν ότι θα μπορούσαν να φέρουν ένα νέο «αέρα» σε ένα χώρο που αργοπεθαίνει, σ ένα χώρο που τον εκμεταλλεύονται άνθρωποι που έμαθαν σε άλλες εποχές, έμαθαν να σκέφτονται, να κινούνται σε άλλης εποχής «μυαλό», αδυνατούν ν ακολουθήσουν την τεχνολογία, σκίζουν τα «ρούχα» τους για τη σούπερ ντούπερ απόδοση των αναλογικών, όταν αυτά ονομάζονται πλατό/βραχίονας/κεφαλή των 300??
    Γιατί δε σκέφτεστε, ότι ένα τέτοιο θέμα δε ξεκίνησε όταν ανέλαβαν κάποιες αντιπροσωπείες άνθρωποι που κάνουν πωλήσεις μέσω ενός διαμερίσματος ή ενός δωματίου στο πίσω μέρος της αυλής του σπιτιού τους? Γιατί δε σκέφτεστε, ότι ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, μέσω p.m. στα φόρουμ επαγγελματίες, που συμμετέχουν σε αυτά, κάνουν πωλήσεις? Γιατί δε σκέφτεστε, ότι ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ επαγγελματίες διαφημίζουν τα προϊόντα τους στα φόρουμ με την ανοχή των υπεύθυνων σε αυτά? Γιατί δε σκέφτεστε, ότι ένα τέτοιο θέμα, δε ξεκίνησε όταν, ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, υπάρχουν αντιπρόσωποι στα «χαρτιά», με μηδενική ποσότητα demo (για stock ούτε λόγος να γίνεται), όπου η αντιπροσωπεία τους δόθηκε, γιατί επικοινώνησαν με τον κατασκευαστή για δικό τους όφελος και είπαν να αποσβέσουν την «επένδυσή» τους, πουλώντας και κάποιο κομμάτι? Έτσι και αλλιώς η «Ελλαδίτσα» είναι μικρή, άρα μικρές οι πωλήσεις, μικρό το εμπορικό ενδιαφέρον για αρκετές εταιρείες, αρκεί όμως να υπάρχει το όνομα τους στο χώρο.
    Μήπως γιατί δεν ήταν μέλη ενός ή παραπάνω φόρουμ, κάποτε? Γιατί δεν τους «βρήκαμε» αλλά ήρθαν στην πορεία? Μήπως ήταν καλύτερα, όταν μέσω φόρουμ, αντιπρόσωποι έδιναν 30% έκπτωση για τα μέλη του, όταν την ίδια έκπτωση έδιναν και στα καταστήματα? Μήπως ήταν καλύτερα, όταν σε «μεγάλο» σύστημα, από οικονομικής άποψης, ο αντιπρόσωπος έδινε ΚΑΛΥΤΕΡΗ τιμή απ ότι η έκπτωση που έκανε στο μαγαζί? Μήπως ήταν καλύτερα, όταν για νʼ αγοράσεις ένα ηχείο των 20.000? άκουγες το μικρότερο και στα «κουφά» αγόραζες το μεγαλύτερο? Μήπως ήταν καλύτερο, το service τόσα χρόνια, που αυτοί οι χομπίστες «Μανιτάρια» όπως τους αποκαλείται, πρέπει να έχουν?
    Μπορείτε να αναφέρεται πάνω από 5 αντιπροσώπους στην κατηγορία του Hi End που έχουν δικό τους τεχνικό τμήμα, ΜΕΣΑ στην επιχείρηση τους? Οι μόνοι που σκέφτομαι, αυτή τη στιγμή, είναι οι Orpheus Audio, Exclusive Audio, Golden Acoustics, MF Audio, Hi End Services … λυπάμαι αλλά δε σκέφτομαι κάποιους άλλους (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχω το αλάθητο). Από αυτούς αν «αναλύσουμε» ποιοι πραγματικά έχουν service, τότε ΜΟΝΟ ο Orpheus απασχολεί τεχνικό, γιατί οι άλλοι είναι ΚΑΙ τεχνικοί ΚΑΙ οι ίδιοι αντιπρόσωποι. Μήπως, γράφω ΜΗΠΩΣ, η παρουσία αυτών των νέων ανθρώπων στο χώρο, ανησυχεί τους παλαιότερους, γιατί νέες ιδέες, «φρέσκα» μυαλά, νέοι τρόποι προώθησης, νέοι τρόποι διαφήμισης, έρχονται να ταράξουν τα «λιμνάζοντα» και να υποχρεώσουν, να ξεβολέψουν καταστάσεις που έως σήμερα υπήρχαν?
    Προσωπικά, θα πρότεινα να «εκμεταλλευθούμε» τους νέους εισαγωγείς, όσο ακόμα το "μικρόβιο" του χομπίστα υπάρχει μέσα τους, γιατί στο μέλλον θα γίνουν ΚΑΙ εκείνοι έμποροι, όπως έμποροι έχουν γίνει και όλοι οι παλιοί χομπίστες και σημερινοί αντιπρόσωποι.
    ear - Sat 14 Jun 08, 11:59
    Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να έχει κάποιος in-house service, αρκεί να έχει μόνιμη συνεργασία με κάποιον ενημερωμένο τεχνικό... Οταν, παρ' ολα αυτα, το προβλημα ειναι μεγαλο, ίσως είναι καλύτερα να αποστέλλεται το μηχ/μα στον κατασκευαστη, η να παραγγελνονται ετοιμες πλακετες προς αντικατασταση των προβληματικων. Αν η βλαβη ειναι πολυ μεγαλη, τοτε απλα αντικαθιστουμε το μηχανημα με ενα καινουργιο (αν ειναι εντος εγγυησεως). Τελος, θα ηθελα να πω οτι η ποιοτητα υποστηριξεως μιας αντιπροσωπειας δοκιμαζεται συνεχως και διαχρονικα. Ο ευχαριστημενος πελατης φαινεται...
    skaloumbakas - Tue 17 Jun 08, 14:24
    Η ονομαζόμενη "νέα γενιά" των ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ είναι αυτή που σε μαγάλο ποσοστό γεννήθηκε από τα Forums που το μόνο που ξέρουν καλά είναι να χτυπούν το πληκτρολόγιο ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ ο ΧΑΡΟΣ... Αμφιβάλω, αν ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ και αν έχουν την εμπειρία ακροάσεων κλπ... Δεν εχουν να ρισκάρουν τίποτα, δεν έχουν STUDIO, οι περισσότεροι δεν έχουν web-site και ότι κάτσει... Δεν είναι βέβαια όλοι έτσι, αλλά... οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα...
    Antwnhs_ - Tue 17 Jun 08, 15:03
    Για να συνοψίσω, αν κατάλαβα καλά, τις προϋποθέσεις: - Χώρος ακρόασης, - Χώρος στο Ιντερνέτ και - Τα περιοδικά, να δέχονται προϊόντα για δοκιμή, που εισάγονται από αντιπροσωπείες με 2 μεταπωλητές τουλάχιστον.
    Σωστά? Και ερωτώ: Μπορώ να ακούσω παραδείγματος χάριν το Focal Grande Utopia, το ProAc D 100, Wilson Benesch Chimera, Triangle Magellan και ένα σωρό άλλα μεγάλου όγκου ηχεία, σε χώρο 25 τ.μ.? Είναι χώρος επίδειξης, είναι το προϊόν εκεί, υπάρχει η δυνατότητα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ακρόασης όμως? Χώρος ακρόασης, πάντως, υπάρχει… Ιστοσελίδα για τις ανακοινώσεις της εταιρείας, τα νέα της κλπ. Νομίζω ότι αυτό είναι δικαίωμα του καθενός. Η ύπαρξη site δε σημαίνει και επισκεψιμότητα, δε σημαίνει απαραίτητα ότι μαθαίνονται οι κινήσεις ενός εισαγωγέα.
    Αν τα περιοδικά, περιορίζονται στις δοκιμές προϊόντων για εισαγωγείς με πάνω από 5 μεταπωλητές, σύντομα δε θα έχουν ύλη για το περιοδικό! Για σκεφτείτε, πόσοι μεταπωλητές, χωρίς δικές τους εισαγωγές, υπάρχουν στο λεκανοπέδιο? Έχετε αναρωτηθεί ποτέ το γιατί? Να σας απαντήσω: Γιατί, η έκπτωση για το demo μηχάνημα είναι η ίδια με την έκπτωση για το μηχάνημα προς πώληση. Γιατί το «ακριβό» σύστημα, δε μπορεί να πωληθεί μέσω μεταπωλητή, για τρεις λόγους: α) Ο ενδιαφερόμενος θέλει να γνωριστεί με τον εισαγωγέα, γιατί νομίζει ότι θα έχει καλύτερη εξυπηρέτηση μετά την αγορά, β) Υπολογίζει σε μία καλύτερη τιμή, γιατί ο εισαγωγέας έχει ΚΑΙ το μαχαίρι ΚΑΙ το καρπούζι ΚΑΙ κάνει λιανική, γ) Γιατί ο εισαγωγέας, έχοντας το καρπούζι ΚΑΙ το μαχαίρι, δίνει πολύ καλύτερη τιμή στην ανταλλαγή απʼ ότι το κατάστημα ΚΑΙ ταυτόχρονα ότι υπάρχει στην κατοχή του υποψήφιου πελάτη το «σκουπίζει» σε αντίθεση του καταστήματος που αρνείται να γίνει ο «σκουπιδιάρης» του καθενός.
    Άρα, πως μπορεί μία νέα αντιπροσωπεία να σταθεί εμπορικά στο χώρο, όταν δεν υπάρχουν μεταπωλητές? Θα προσπαθήσει την προώθηση των προϊόντων της, μέσω επιδείξεων σε σπίτια, μέσω φόρουμ, μέσω διαφημιστικών κινήσεων. Ας μη συγκρίνουμε την πολιτική της αμερικάνικης αγοράς, δεν είναι το ίδιο, ούτε καν πλησιάζει!
    Μήπως θα έπρεπε να γίνει πρόταση να σταματήσουν οι εισαγωγείς να κάνουν πωλήσεις, ώστε να σταματήσει να υπάρχει όλη αυτή η κατάσταση εισαγωγών? Μήπως θα έπρεπε οι αντιπρόσωποι να δίνουν καλύτερη τιμή στα demo μηχανήματα, ώστε να μη «πονάει» τόσο πολύ ο μεταπωλητής? Μήπως θα έπρεπε να υποστηρίξουν τα σημεία πώλησης με τη διαφήμισή τους ώστε τα σημεία πώλησης να μην έχουν ΚΑΙ αυτό το κόστος? Μήπως θα έπρεπε να σταματήσουν τη λιανική πώληση, όπως επίσης την πώληση χονδρικής σε άσχετους με το αντικείμενο (αν έχω μία εταιρεία, άσχετη με το αντικείμενο, αλλά μπορεί να κοπεί τιμολόγιο, εταιρείες που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι δεν κάνουν λιανική, πουλάνε με «δούρειο» το χαρτί της χονδρικής…)
    Μήπως θα έπρεπε να είναι οι εισαγωγείς περισσότερο συμβουλευτικού χαρακτήρα για τα καταστήματα ΚΑΙ τους πελάτες, απʼ ότι εμπορικές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης? Μήπως θα έπρεπε οι ίδιοι οι εισαγωγείς, να προσπαθούν για καλύτερες τιμές, ειδικά για τα demo μηχανήματα και ταυτόχρονα να πιέζουν για καλύτερες τιμές γενικά στην Ελλάδα (όχι όμως προς όφελός τους αλλά, προς όφελος του μεταπωλητή και του πελάτη)? Μήπως θα έπρεπε να μποϋκοτάρουν τις εταιρείες που έχουν κοινή εμπορική πολιτική για τους μεταπωλητές στη χώρα τους ΚΑΙ για τους εισαγωγείς άλλων χωρών? (με αυτό τον τρόπο το ιντερνέτ θα πάψει να είναι ο ανταγωνιστής των Ελλήνων αντιπροσώπων ΚΑΙ των μεταπωλητών).
    Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι… Αν επιθυμούμε την εκκαθάρισή του χώρου, ας γίνουν προτάσεις σε πρακτικό επίπεδο και όχι θεωρητικό. Τα λόγια πάντα είναι εύκολα, η πληκτρολόγηση επίσης, η πράξη όμως είναι δύσκολη, ειδικά αν είσαι εκτός κατάστασης που επικρατεί σε ένα χώρο.

    συνεχίζεται...

    7  15 Sep 2010  
  • kyriakos

    kyriakos

    Administrator

    ...συνέχεια από το προηγούμενο:

    skaloumbakas - Tue 17 Jun 08, 16:24
    Antwnhs_ wrote:
    ... Αν τα περιοδικά, περιορίζονται στις δοκιμές προϊόντων για εισαγωγείς με πάνω από 5 μεταπωλητές, σύντομα δε θα έχουν ύλη για το περιοδικό! Για σκεφτείτε, πόσοι μεταπωλητές, χωρίς δικές τους εισαγωγές, υπάρχουν στο λεκανοπέδιο?
    Μίλησα για Αμερική βρε Αντώνη. Απλά ήθελα να τονίσω ότι πρέπει να πάρετε πιό σοβαρα το ρόλο σας ΟΛΟΙ, και οι ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ και οι ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΕΣ - dealers και τα ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ του χώρου. Δεν συμφωνείς πάντως ότι δεν μπορεί να νοείται ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ο οποίος να μην έχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ μεταπωλητές??? ΕΝΑΝ στο λεκανοπέδιο ΑΤΤΙΚΗΣ και ΕΝΑΝ στη ΘΕΣ/ΚΗ... (Αν είναι και ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ Κύπρου, πρέπει να εχει και στη Λευκωσία π.χ.) Αυτοί που δεν έχουν, να μην κάνουν REVIEW τα προιοντα τους τα περιοδικά, αν θέλουν να είναι σοβαρά... Οι μεταπωλητές οφείλουν με τη σειρά τους να έχουν ΕΠΑΡΚΕΙΣ χώρους ΑΚΡΟΑΣΕΩΣ και να ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ να ΣΤΗΝΟΥΝ - ΣΥΝΔΥΑΖΟΥΝ συστήματα πολλών ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ... Ιστοσελίδα σαφώς και είναι προαιρετική όπως και η ενημέρωση της εναπόκειται στους ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ή στους ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΕΣ κατα περίπτωση...
    Realistic - Tue 17 Jun 08, 17:02
    Η πιτα της αγορας high end στην χωρα μας ειναι ανατριχιαστικα μικρη αν λαβουμε υπ'οψιν μας τον αριθμο των εισαγομενων εταιριων και τον τρομακτικο ανταγωνισμο που υπαρχει. Ο αξιοπιστος και σωστος μεταπωλητης στον χωρο των ακριβων μηχανων high end ειναι ειδος προς ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ. Εγω προσωπικα το δηλωνω ευθεως: εκτος ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ μετρημενων στα δακτυλα του ενος χεριου ανθρωπων ΔΕΝ εμπιστευομαι ΚΑΝΕΝΑΝ για μεταπωλητη των προιοντων της αντιπροσωπειας μας. Οσοι δεν γνωριζουν τους ΝΟΜΟΥΣ της αγορας κι ειναι εξω απο τον χορο λενε πολλα τραγουδια. Η πιτα της αγορας high end στην χωρα μας ειναι ανατριχιαστικα μικρη αν λαβουμε υπ'οψιν μας τον αριθμο των εισαγομενων εταιριων και τον τρομακτικο ανταγωνισμο που υπαρχει... Σαφώς γι' αυτό και πρέπει να περιοριστεί ο αριθμός των ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ... Οι ΠΕΡΙΣΕΥΆΜΕΝΟΙ ας γίνουν ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΕΣ, αν έχουν ΠΕΙΡΑ και τα μέσα προς ΕΠΙΔΕΙΞΗ - ΑΚΡΟΑΣΗ...

    Συνεχίζεται...

    8  15 Sep 2010  
  • kyriakos

    kyriakos

    Administrator

    ... συνέχεια από το προηγούμενο:

    Antwnhs_ - Tue 17 Jun 08, 20:27
    «Ο αξιόπιστος και σωστός μεταπωλητής στον χώρο των ακριβών μηχανών high end είναι είδος προς ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ.» Δεν ΗΤΑΝ είδος προς εξαφάνιση, ΕΓΙΝΕ! Υπήρχαν μεταπωλητές που είχαν τη δυνατότητα να στήσουν και να υποστηρίξουν ένα καλό σύστημα, όμως «εξαφανίστηκαν» από την αγορά των μεταπωλητών για τους λόγους που σας έγραψα νωρίτερα (και όχι μόνο, για κάποιους φταίει και η άσχημη διαχείριση). «Οι ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΜΕΝΟΙ ας γίνουν ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΕΣ, αν έχουν ΠΕΙΡΑ και τα μέσα προς ΕΠΙΔΕΙΞΗ - ΑΚΡΟΑΣΗ...» Όταν σε συζήτηση μεταξύ εισαγωγέα και μεταπωλητή, λέει ο καθένας τον «πόνο» του στον άλλο και αναφέρονται οι τζίροι και τα κέρδη του καθενός, τότε η απογοήτευση για το μεταπωλητή είναι τεράστια! Χαρακτηριστικά, σε συζήτηση που έγινε, ο μεταπωλητής είχε μικτό κέρδος 22.500? σε τζίρο 275.000? και ο αντιπρόσωπος είχε μικτό κέρδος 48.000? σε τζίρο 165.000?!
    Πώς να μη στραφεί στην αναζήτηση δικών του εταιρειών μετά? Γιατί να υποστηρίξει τον κάθε αντιπρόσωπο, όταν βλέπει ότι κινείται σε «μονοπάτια» οικονομικής καταστροφής? Μήπως δεν έχει την υποδομή που χρειάζεται (ΑΦΜ, κατάστημα, φορολογικό μηχανισμό για τις αποδείξεις και ότι άλλο χρειάζεται)? Δεν έχει τα δωμάτια επίδειξης? Δε μπορεί να έχει τον ίδιο τεχνικό με τους υπόλοιπους αντιπρόσωπους? Δε βάζει διαφήμιση κάθε μήνα στα περιοδικά? Δεν κάθεται με τις ώρες να δοκιμάζει μηχανήματα, συνδυασμούς? Αν όμως οι αντιπρόσωποι, είχαν μία πολιτική όπως νωρίτερα αναφέρθηκε, το κέρδος του μεταπωλητή, δε θα ήταν …απογοήτευση, ίσα ίσα που δε θα είχε ασχοληθεί καθόλου με θέματα stock, service, διαφήμισης… Μόνο η διαφήμιση να αποφευχθεί από το κάθε κατάστημα μεταπώλησης (θα αναφέρεται στους εισαγωγείς σαν συνεργαζόμενο κατάστημα, ο κόσμος θα προωθείται από τους αντιπρόσωπους, ανάλογα την περιοχή) είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο, ένα σημαντικό συν στα κέρδη του καταστήματος.
    Αλλά όχι, δε συμφέρει να αφήσουμε τον πελάτη να πάει σε ένα κατάστημα ν ακούσει το σούπερ ντούπερ σύστημα, γιατί ΔΙΠΛΑ του μπορεί να υπάρχει ακόμα ένα σούπερ ντούπερ που θα κινήσει το ενδιαφέρον του πελάτη περισσότερο με αποτέλεσμα να κινδυνέψουμε να χαθεί η πώληση. «Ο αξιόπιστος και σωστός μεταπωλητής στον χώρο των ακριβών μηχανών high end είναι είδος προς ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ.» Πώς να βγει ο κάθε αντιπρόσωπος από την επιχείρησή του και να ψάξει μεταπωλητές, όταν ΠΡΕΠΕΙ να είναι στο κατάστημα για να κάνει τη λιανική του? Πώς να βοηθήσει τον κάθε μεταπωλητή να μάθει το στήσιμο του ηχείου του, τη στήριξη των μηχανημάτων, τα καλώδια που χρειάζονται για να τα αναδείξουν, τους συνδυασμούς που προτείνονται από τον κατασκευαστή, να μάθει τι πρέπει να προσέξει, να μάθει τις εντάσεις που πρέπει να παίξει βάση του χώρου του, τις εντάσεις βάση της θέσης ακρόασης, να «μάθει» ν ακούει αυτό που αντιπρόσωπος βρήκε πάνω στο είδος και το εισήγαγε? Κανείς δεν είναι τέλειος, κανείς δε γεννήθηκε και γνώριζε. Στην πορεία της ζωής του, διαβάζει, παρατηρεί, δοκιμάζει, αξιολογεί, συζητάει, αφήνει το μυαλό του «ανοιχτό» και κάθε μέρα που περνάει γίνεται πιο «σοφός» χωρίς να σημαίνει ότι τα ξέρει όλα ΠΟΤΕ!
    Πάμε τώρα και στο οικονομικό μέρος, που κάποιες αναφορές έγιναν και νωρίτερα. Για να είναι αξιόπιστος, σωστός και σε αυτό το κομμάτι, θα πρέπει ο εισαγωγέας να τον βοηθήσει όχι με χρόνο πληρωμής, αλλά με έκπτωση για το demo του. Αν π.χ. ο εισαγωγέας δώσει ένα 25% έκπτωση στα 1000? αξίας εμπορεύματος, το κατάστημα χρειάζεται τουλάχιστον 3 «καθαρές» πωλήσεις για απόσβεση (χωρίς κέρδος ακόμα) του προϊόντος. Αν τώρα υπάρχει και η ανταλλαγή στη μέση, κάντε τους υπολογισμούς. Αν όμως, το demo του είχε κοστίσει λιγότερο και πιο γρήγορη (λέμε τώρα) απόσβεση θα είχε και πιο σύντομα θα έπαιρνε τα χρήματά του στην περίπτωση κατάργησης του προϊόντος. Ταυτόχρονα, θα του έδινε τη δυνατότητα να βάλει στο κατάστημά του και το «ταίρι» του μηχανήματος, αντί να περιμένει να κάνει μερική απόσβεση του 1ου έως ότου να βάλει και το 2ο. Θα του επιτρέψει να κρατήσει «ζωντανό» το ενδιαφέρον των πελατών του για το κατάστημα, από τη στιγμή που η γκάμα του θα αυξάνεται ή θα ανανεώνεται με γρήγορους ρυθμούς, άρα θα έχει σε κάθε επίσκεψη του πελάτη κάτι νέο να δείξει, να προτείνει.
    Δε γράφω για παρακαταθήκη, γιατί ΔΥΣΤΥΧΩΣ έχει αποδειχθεί ότι οι μεταπωλητές αν έχουν κάτι παρακαταθήκη δεν το προτείνουν με τον ίδιο ενθουσιασμό που προτείνουν ένα πληρωμένο από αυτούς μηχάνημα, λόγω επιθυμίας απόσβεσης ( λες και οι πωλήσεις της παρακαταθήκης δεν θα αποσβέσουν έμμεσα το αγορασμένο προϊόν!). Έχω βρεθεί και στις δύο όχθες, και στις δύο όψεις του νομίσματος και έχω καταλήξει στο: Ότι γίνεται αυτή τη στιγμή, οφείλεται καθαρά στους αντιπροσώπους, στο τρόπο συμπεριφοράς των περισσοτέρων στους μεταπωλητές τους, στην έλλειψη συνεργασίας των αντιπροσώπων, στην έλλειψη σεβασμού απέναντι στο συνάδελφο τους, απέναντι στο μεταπωλητή τους, απέναντι στον ίδιο τους τον εαυτό… Το χειρότερο όλων? Αντί τα νέα «μυαλά», οι νέοι αντιπρόσωποι να προσπαθούν ν αλλάξουν την κατάσταση, να συνεργαστούν για ένα καλύτερο «αύριο» στο χώρο που κινούνται επαγγελματικά, τη διαιωνίζουν! Αντί να προσπαθούν να κερδίσουν τη χαμένη εμπιστοσύνη του κόσμου στον κλάδο (ποιόν κλάδο, τέλος πάντων), κινούνται «κάτω από το τραπέζι» θάβοντας ότι μπορούν και όποιον μπορούν, αρκεί να πετύχει η πώληση! Κρίμα…
    Οι νέοι αντιπρόσωποι είναι οι καλύτεροι πελάτες. Αν υπήρχε, έστω, μία ελάχιστη συνεργασία μεταξύ των αντιπρόσωπων, να είστε σίγουρος ότι οι πελάτες θα ήταν περισσότεροι. Ποια είναι όμως η διαφήμιση του «κλάδου» στη μάζα? Μόνο να γκρινιάζουμε για τα τεστ στα περιοδικά ξέρουμε, μόνο να γκρινιάζουμε για τις τιμές της έκθεσης ξέρουμε, μόνο να γκρινιάζουμε ότι δεν έχουμε δουλειά ξέρουμε, μόνο να πουλάμε το demo μας σε καλύτερη τιμή για να φέρουμε την επόμενη εταιρεία ξέρουμε, μόνο να θάβουμε τις άλλες εταιρείες ξέρουμε, μόνο να προσπαθούμε να «σκοτώσουμε το σκύλο του γείτονα» ξέρουμε, μόνο για την ειδική μεταχείριση στον «άλλο», τον ανταγωνιστή (όχι συνάδελφο) ξέρουμε… Γενικά το μόνο που ξέρουμε είναι να γκρινιάζουμε, να μας φταίνε ΠΑΝΤΑ οι άλλοι, να βάζουμε το κλειδί στην πόρτα κάθε μήνα και να λέμε ότι θέλουμε τόσα ευρώ χωρίς να κάνουμε καμία ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ προσπάθεια για ν αλλάξουμε το «κλίμα».
    Οι εποχές που κάθονταν ορισμένοι και εισέπρατταν πέρασαν ανεπιστρεπτί… Θέλεις να ζήσεις, τρέξε, φτιάξε συμμαχίες, κινήσου διαφορετικά απʼ ότι έμαθες, συνεργάσου και τότε ΙΣΩΣ επιζήσεις… Διαφορετικά θα είσαι ΜΟΝΙΜΑ έρμαιο του καθενός, θα ψάχνεις τον επόμενο πελάτη για να φέρεις το προϊόν του προηγούμενου, θα ψάχνεις «σκοτώνοντας» το εμπόρευμά σου να πληρώσεις την επόμενη εισαγωγή! Θα διαπληκτίζεσαι με τον καθένα σε φόρουμ, εκθέσεις, περιοδικά… έτσι και αλλιώς έχεις τόσο πολύ χρόνο και τόσους λίγους πελάτες και το 12ωρο περνάει δύσκολα όταν είσαι μόνος…
    Αν πρέπει να βρεθώ κάπου με κάποιους, αυτοί θα έπρεπε να ήταν οι συνάδελφοι στις πωλήσεις μηχανημάτων, οι εισαγωγείς που είναι προμηθευτές μας, άνθρωποι του χώρου για να μιλήσουμε, να συνεργαστούμε, να διαφημίσουμε ένα «γερασμένο» αντικείμενο, ένα αντικείμενο ενασχόλησης που ξεκίνησε από το μεράκι και έχει καταλήξει η «πλάκα» που απειλεί με τον ένα ή με τον άλλο να μας σκεπάσει… Αν πρέπει να γίνει κάτι, δε πρέπει να ξεκινήσει από χομπίστες, δε πρέπει να ξεκινήσει από φόρουμ, πρέπει να ξεκινήσει από εμάς, αυτούς που ζουν και εργάζονται στο αντικείμενο που ονομάζεται πώληση μηχανημάτων ήχου. Πρέπει να βγούμε από το «μικρόκοσμο» που ζούμε και να συζητήσουμε για πραγματικές λύσεις που θα βοηθήσουν το αντικείμενο να αναπτυχθεί.
    Αυτό δε γίνεται από τη μία ημέρα στην άλλη, θέλει χρόνο, κόπο, κάποια επένδυση, υπομονή, επιμονή και πάνω απ όλα «καθαρό» μυαλό… μυαλό που τώρα δεν περισσεύει γιατί απασχολείται από το πώς να πληρώσουμε τη ΔΕΗ, το ενοίκιο, το δώρο των υπαλλήλων και ταυτόχρονα να φέρουμε το νέο προϊόν, μπας και φιλοτιμηθεί να κινηθεί το… τμήμα πωλήσεων… και έτσι φέρουμε και στο «δύστυχο» πελάτη που μας εμπιστεύθηκε το μηχάνημα που παράγγειλε… Αν σας φαίνονται όλα αυτά υπερβολή, τότε είστε μακριά από την πραγματικότητα… δυστυχώς! Εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων, έτσι κινείται η αγορά του high fidelity/high end σήμερα… Μετά αναρωτιόμαστε γιατί υπάρχει αυτή η κατάσταση, αν συνεχίσουμε με τους ίδιους ρυθμούς… ας ετοιμαστούμε για τα χειρότερα αν δεν αλλάξουμε τακτική..

    και ένα σχετικό άρθρο του// Ιωνά Σακκή//:

    Ελπίζω τα παραπάνω να είναι και σήμερα επίκαιρα, άλλο αν η κατάσταση είναι πολύ δυσκολότερη λόγω οικονομικής κρίσης...

    9  15 Sep 2010  
  • Trouble

    Trouble

    ACA Member

    Τίμια και πολύ, μα παρα πολύ αντιπροσωπευτικο στο θέμα....

    Την χρειάζομαι αυτήν την συζζητηση διότι εκτός απο 1-2 άτομα στην Ελλάδα, δεν μπορώ να πώ πώς με ενδιαφέρουν, ούτε σαν άνθρωποι....Φαντάσου σαν επαγγελματίες...

    10  15 Sep 2010  
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 121ms (18 queries, 53ms)