Obsession / Thorens TD 124 MK II

  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Thorens TD 124 MK II

    The Great Obsession

    Ήταν αρχές Γενάρη του 2021 όταν πήρα στα χέρια μου το πρώτο Thorens TD 160. Εκείνη την ημέρα άρχισαν όλα. Δεν πέρασε πολύ καιρός από τότε. Πρέπει να ήταν δύο μήνες και ήταν, που μόλις είχα 'φτιάξει' το πρώτο από τα δύο Thorens. Μέχρι να τελειώσω το πρώτο 160 είχα πάρει και 2ο... Ήταν εκείνο το διάστημα που με είχε πιάσει μανία με τα πικάπ μου. Μεγάλη μανία. Έψαχνα στο διαδίκτυο, σε φόρουμ, στο YouTube στο Vinyl Engine, στο The Analogue Department, και σε ένα σωρό άλλα μέρη... Στη προσπάθειά μου να μάθω όσο το δυνατόν περισσότερα για τα πικάπ μου και για να μπορέσω να τα αναπαλαιώσω όσο το δυνατό, πιο καλά μελετούσα τα πάντα.

    Ώσπου κάποια στιγμή έπεσε μπροστά μου ένα μηχάνημα που δεν το είχα ξαναδεί. Διάβαζα γι αυτό εξαιρετικά άρθρα από ανθρώπους που το χαρακτήριζαν ως ένα από τα πιο εξαιρετικά πικάπ που είχαν φτιαχτεί ποτέ. Ειδικά στην εποχή του γιατί πλέον τα πικάπ έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο.

    Μα δεν ήταν αυτά που διάβαζα που μου τράβηξαν την προσοχή. Όταν το κοιτούσα στις φωτογραφίες μου τραβούσε το βλέμμα η απίστευτα όμορφη κατασκευή του. Τουλάχιστον στα δικά μου μάτια φάνταζε έργο τέχνης. Πανέμορφες καμπύλες και στιβαρή κατασκευή που δυσκολευόμουν να χωνέψω ότι μετράει περίπου 70 χρόνια από τότε που ξεκίνησε να κατασκευάζεται. Κι αυτό ήταν που άρχισε να με γοητεύει. Ένα σύνολο από χαρακτηριστικά που φάνταζαν παράδοξα στο μυαλό μου. 70 χρόνια κατασκευή, με ντιζάιν που ακόμα και σήμερα μαγνητίζει το βλέμμα, φτιαγμένο με υψηλές προδιαγραφές, εξαίρετη μηχανή αναπαραγωγής ακόμα και σήμερα σχεδόν ένα αιώνα μετά και ένας κόσμος γεμάτος με τα πάντα που αφορούν αυτό το πικάπ.

    Thorens TD 124 MKII
    Όσο έψαχνα να μάθω περισσότερα πράγματα γι αυτό το μηχάνημα, άρχιζα να συνειδητοποιώ ότι είχα να κάνω με ένα μηχάνημα θρύλο και καταλάβαινα τον 'σεβασμό' γύρω από αυτή την υλοποίηση από τους πολυάριθμους οίκους αναπαλαίωσης που ανακάλυπτα σε όλο το κόσμο με πιο γνωστούς το Hanze HiFi, Woodsong Audio, Schopper, Audio Silente και πολλούς άλλους.
    Και συνέχισα να ψάχνω. Να μελετώ τα πάντα. Την ιστορία του, τη κατασκευή του, τα εξαρτήματά του το πως λειτουργεί, το πως αναπαλαιώνεται.
    Και σιγά σιγά άρχισε να μου γίνεται εμμονή. Μιλάμε για ΕΜΜΟΝΗ!
    Έτσι λοιπόν άρχισα να ψάχνω το πόσο κοστίζει ένα 124.

    Πριν προχωρήσω παρακάτω, θέλω να πω πως το ΜΚΙΙ ήταν αυτό που άρεσε περισσότερο. Αν και ίδιο με το πρώτο 124 το διαφορετικό του χρώμα και κάποιες λεπτομέρειες με τραβούσαν περισσότερο στο ΜΚΙΙ.

    Όσο λοιπόν μελετούσα τόσο μου γινόταν εμμονή. Κι όσο έψαχνα για μεταχειρισμένα τόσο απογοητευόμουν από τις υψηλές τιμές. Τα ποσά για 124 έφταναν κάποιες φορές τα 4000€ κάποιες φορές τα ξεπερνούσαν ενώ τα πιο προσιτά που έβρισκα ήταν πάνω κάτω στα 2500€.

    Η διαδικασία της αναζήτησης κράτησε περίπου 2 μήνες. Σε αυτούς τους 2 μήνες πρέπει να όργωσα κυριολεκτικά όλη την Ευρώπη ηλεκτρονικά. Ανακάλυψα ιστότοπους που δεν το φανταζόμουν. Αν και το καλύτερο εργαλείο τελικά ήταν το HiFiShark.

    Πλέον δε με σταματούσε τίποτα. Μέσα μου έλεγα ότι πρέπει να κάνω ένα 124 δικό μου. Βέβαια το τι θα ακολουθούσε δε το φανταζόμουν. Και φυσικά το λέω καλοπροαίρετα καθώς το 124 ήταν, είναι και θα είναι μία εμπειρία!

    1  1 Nov 2021  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Οι 2 μήνες αναζήτησης ενός 124 μαζί με το διάστημα που άρχισα να το μελετώ, εν τέλει ήταν το καλύτερο εφόδιό μου. Σε αυτό το διάστημα είχα μάθει τι χρειαζόταν πάνω κάτω να κάνω σε περίπτωση αγοράς.

    Όσο η αναζήτηση συνεχιζόταν, άρχισα να επικεντρώνομαι στη Γερμανία. Εκεί έβρισκα τα περισσότερα. Κάποια στιγμή είχα καταλήξει σε 2 -3 TD124 MKII . Τα 2 ήταν Γερμανία και το άλλο ήταν Πορτογαλία. Οι 2 Γερμανοί δεν μου απάντησαν ποτέ.

    Ο Πορτογάλος ανταποκρίθηκε άμεσα.
    Το Thorens TD124 MKII ήταν σε εξαιρετική κατάσταση για την ηλικία του. Ό πωλητής, πολύ πρόθυμος, ανταποκρίθηκε σε πολλές μου επικοινωνίες και ήταν πολύ άμεσος. Η αγορά του βέβαια ήταν μεγάλη ιστορία...
    Αγορά δίχως paypal (no buyer protection) με αποστολή χρημάτων σε λογαριασμό και μετά προσευχή να πάνε όλα καλά....
    Το άλλο δύσκολο ήταν το πως θα 'ταξιδέψει'.
    Τελικά ο Πορτογάλος χωρίς να πω τίποτα, με ενημέρωσε μετά την κατάθεση ότι θα καταγράφει όλο το στάδιο της προετοιμασίας και του πακεταρίσματος αναλυτικά και αν χρειαζόμουν κάτι θα ρυθμίζαμε από κοινού.

    2  1 Nov 2021  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Η απόφαση για την αγορά ήταν το πιο δύσκολο. Μου πήρε 1 εβδομάδα μέχρι να το πάρω απόφαση. Και επειδή έκανα όλο δεύτερες σκέψεις, ένα βράδυ έγραψα στα γρήγορα ένα mail στον πωλητή να προχωρήσουμε στην συναλλαγή. Αλλιώς ακόμα θα το σκεφτόμουν....

    Το TD124 MKII που είχα βρει ήταν σε εξαιρετική κατάσταση και για καλή μου τύχη είχε το Ortofon Plinth που είναι και αυτό το Plinth που μου άρεσε πάντοτε πιο πολύ! Επίσης είχε Armboard με έτοιμη υποδοχή για βραχίονα SME το οποίο ήταν κατασκευής Audio Classique, εταιρία γνωστή για Custom Armboard TD124 από πολύ παχύ ακριλικό με τέλειο 'κόψιμο' και εφαρμογή.
    Βέβαια δεν είχε βραχίονα αλλά ήταν και κάτι που βοήθησε στη τιμή.

    Παρακάτω είναι μερικές φωτογραφίες από το Πικάπ μου όταν το είχα βρει σε αγγελία στη Πορτογαλία πριν το αγοράσω.

    Βρέθηκε στο OLX.pt μέσω του Hifi Shark

    3  1 Nov 2021  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Το πακετάρισμα ήταν λοιπόν το επόμενο μεγάλο άγχος.
    Ο πωλητής όπως ανέφερα πιο πάνω κατέγραψε όλη τη διαδικασία του πακεταρίσματος και μου έστειλε φωτογραφίες.

    Ο άνθρωπος έκανε τόσο καλή δουλεία που με έσωσε...
    Η αποστολή κράτησε περίπου μιάμιση εβδομάδα (χρόνος ρεκόρ για την τότε περίοδο λόγο COVID και χάους στα ταχυδρομεία)
    Το κουτί έφτασε σε κακή κατάσταση λες και το πάταγαν παντού. Για καλή μου τύχη ο πωλητής είχε ασφαλίσει το υποπλατό με μαλακά υλικά, όπως επίσης είχε ασφαλίσει και το πλατό αλουμινίου. Μετά είχε βάλει αφρώδες υλικό σε διάφορα σημεία και έπειτα τύλιξε το πικάπ με πολλές στρώσεις Bubble Wrap. Το τοποθέτησε στο κουτί με σακούλες αέρα, και αυτοσχέδια νεύρα.

    4  1 Nov 2021  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Η αγωνία μέχρι να φτάσει τεράστια.
    Κάθε μέρα με το κινητό στο χέρι να περιμένω ένα Update από την Tracking εφαρμογή.

    Ακόμα θυμάμαι την ημέρα που έφτασε. Είχα λείψει με 2ωρη άδεια από την δουλειά για να το παραλάβω.
    Στο ταχυδρομείο γινόταν ο κακός χαμός... Είχα συνεννοηθεί από πριν και το παρέλαβα σχεδόν αμέσως.

    Η στιγμή που το έπιασα στα χέρια μου με έκανε να συνειδητοποιήσω την 'απόσταση' του να διαβάζεις για αυτό το πικάπ από το να το έχεις μπροστά σου!

    Απίστευτη κατασκευή! Απίστευτα στιβαρό μηχάνημα που όλα πάνω του δουλεύουν με 'Ελβετική' ακρίβεια!
    Κάθε σημείο, κάθε εξάρτημα είναι φτιαγμένο με προσοχή και άριστη εφαρμογή! Η στιβαρότητά του εντυπωσιάζει! Βαριά κατασκευή και εξαιρετική λειτουργία! 'Μυρίζει' άλλη εποχή αλλά παράλληλα σε κάνει να σκέφτεσαι 'τι έφτιαχναν τότε'!
    Πολύ θεωρούν τα Idler πικάπ παρωχημένης τεχνολογίας (που είναι) και άλλοι τα αποκαλούν χιουμοριστικά, πικάπ τροχαλίας, αλλά αυτό το μηχάνημα είναι εξαιρετικό!
    Σε κάθε γωνιά καταλαβαίνεις τη προσοχή και τη σοβαρότητα της κατασκευής με τα δεδομένα βέβαια εκείνης τη εποχής.

    Έτσι λοιπόν, πραγματοποιήθηκε και η επιθυμία μου για ένα Thorens TD124 MKII που μου είχε γίνει εμμονή!
    Αρχές Απρίλη λοιπόν και από εκεί ξεκίνησε το άλλο μέρος της ιστορίας μίας εμμονής που στην πορεία έγινε έρωτας.

    Τώρα λοιπόν το είχα στα χέρια μου και έπρεπε να αρχίσω τη δουλειά.
    Κάθε Thorens TD124 που έρχεται στα χέρια μας θέλει δουλειά. Θέλει έλεγχο και πάνω απ' όλα συντήρηση καθώς δεν παύει να είναι ένα μηχάνημα με μισό αιώνα στη πλάτη.

    Και δύο φωτογραφίες μόλις το είχα παραλάβει.

    5  1 Nov 2021  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Η συντήρηση ενός 124 δεν είναι εύκολη υπόθεση. Τουλάχιστον σε κάποια σημεία. Πολλά σημεία είναι, αν τα χέρια του ιδιοκτήτη πιάνουν, είναι εύκολο να συντηρηθούν. Κάποια όμως θέλουν ειδικούς. Το μοτέρ και το πηγάδι είναι δύο τμήματα που δεν είναι για πειράματα.

    Η διαδικασία συντήρησης του δικού μου TD 124MKII κράτησε 7 μήνες. Μου πήρε 7 μήνες με ατελείωτη υπομονή και αρκετά χρήματα. Σε αυτούς τους 7 μήνες κατάλαβα γιατί ένα Thorens TD124 στοιχίζει εκείνα τα υψηλά ποσά που έγραψα στην αρχή. Φυσικά μιλάω για αυτά που έβρισκα να πωλούνται μεταχειρισμένα και συντηρημένα από οίκους / καταστήματα του εξωτερικού και όχι από ιδιώτες που τα πουλούν ακριβά λόγο συλλεκτικής αξίας που δεν ανταποκρίνεται τις περισσότερες φορές στην κατάστασή τους η οποία για να θεωρηθεί καλή θα πρέπει το μοτέρ και το πηγάδι / άξονας να έχουν υποστεί service σε ειδικούς.

    Για τους 7 μήνες και την διαδικασία συντήρησης θα αναφερθώ σε επόμενα μηνύματα καθώς έγινε δουλειά σε όλα τα επίπεδα και από ειδικούς. Ήταν κι αυτό ένα όμορφο ταξίδι που είχε και πολύ προσωπική δουλειά.

    To be continued!

    6  1 Nov 2021  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Η συντήρηση λοιπόν του Thorens μου όπως είπα πιο πάνω πήρε 7 μήνες.
    Χμμμ για να είμαι πιο ακριβής πήρε λιγότερο. Στους 7 μήνες μπήκε και ο βραχίονας οπότε ας πούμε καλύτερα ότι τόσο πήρε μέχρι να το ακούσω.

    Το TD 124 MKII αρχικά ήρθε σε πάρα πολύ κατάσταση.
    Τα πρώτα πράγματα που έκανα ήταν να το καθαρίσω σχολαστικά στο εσωτερικό του. Αν και ήταν σχετικά καθαρό είχε σκόνες και σε κάποια σημεία που υπήρχε γράσο ήταν 'στεγνό'.

    Καθαρίστηκε λοιπόν πολύ προσεκτικά και υπομονετικά. Μου πήρε περίπου 3 Σαββατοκύριακα καθώς τις καθημερινές δεν υπάρχει χρόνος. Χρησιμοποίησα μαλακή οδοντόβουρτσα, μπαντονέτες και μαλακά πανάκια.
    Καθαρίστηκαν όλα τα εσωτερικά τμήματα και οι μηχανισμοί και λιπάνθηκαν εκ νέου. Για τον καθαρισμό δούλεψα με WD40 το οποίο σκουπίστηκε καλά. Για λίπανση των εσωτερικών μηχανισμών χρησιμοποίησα τη κλασική λύση Singer Oil.
    Λιπάνθηκαν με προσοχή ο διακόπτης του, ο εσωτερικός μηχανισμός που ρυθμίζει τη θέση του Idler, και τα πηγάδια του Stepped Pulley και Idler.
    Κατά τη διάρκεια του καθαρισμού μελέτησα και τη κατάστασή του σχετικά με το επόμενο βήμα που αφορούσε την συντήρησή του.
    To TD 124MKII μου, φαινόταν ότι έχει συντηρηθεί στο παρελθόν από κάποια σημεία. Για καλή μου τύχη.

    Μετά το καθάρισμά του ξεκίνησε το πιο δύσκολο μέρος.
    Καθώς δεν γνώριζα σε τι επίπεδο είχε συντηρηθεί στο παρελθόν το πικάπ μου, πήρα την απόφαση για να κάνω κάποιες σοβαρές κινήσεις πλην των εργασιών που μπορούσα να κάνω μόνος μου.
    Παρακάτω είναι η λίστα με τα πράγματα που έγιναν.

    Αποφάσισα λοιπόν να εμπιστευθώ τους ειδικούς στον χώρο για την συντήρηση των πιο σημαντικών μερών του 124.
    Ήρθα σε επαφή με τον οίκο HanzeHiFi στην Ολλανδία και συγκεκριμένα με τον γκουρού της Ευρώπης στα 124 Jaap Pees.
    Οπότε με την βοήθειά τους αφαίρεσα το μοτέρ Ε50 για συντήρηση το οποίο στάλθηκε στην Ολλανδία για πλήρη συντήρηση.
    Αλλάχθηκαν όλα τα κουζινέτα με καινούρια χυτά και βαπτιζόμενα, καινούρια pads, καινούριες βίδες, πλήρη ευθυγράμμιση με μετρήσεις σε όργανα για άριστη και αθόρυβη λειτουργία.
    Αλλάχθηκαν τα αποσβεστικά λάστιχα στο σημείο με ελατήρια για καλύτερη απομόνωση του μοτέρ. Τέλος το μοτέρ λιπάνθηκε με ειδικό λάδι από το οποίο μου έστειλαν να έχω σε μία φιάλη. Το service του μοτέρ συνοδεύτηκε και από μετρήσεις.

    Στην Ολλανδία στάλθηκε και το πηγάδι του πλατό. Το καλό με το πηγάδι είναι ότι μπορεί να αφαιρεθεί εντελώς.
    Ο άξονας από το πηγάδι είχε κάποια οπτικά ίχνη από υγρασία, παρόλα αυτά όμως δεν είχε οξείδωση ή φθορά. Τα κουζινέτα του πηγαδιού 'έδειχναν' στεγνά και σε όχι τόσο καλή κατάσταση.
    Ο μηχανισμός συνολικά του πηγαδιού, ανοίχθηκε, καθαρίστηκε και ο άξονας γυαλίστηκε και έγινε καλύτερος από καινούριο. Τα κουζινέτα αλλάχθηκαν με καινούρια χυτά και βαπτιζόμενα. Επίσης αναβαθμίστηκε το Thrustpad στο κάτω μέρος με το γνωστό ελβετικό κιτ της Woodsong Audio με pad από Torlon και η μπίλια του άξονα αλλάχθηκε από ανοξείδωτο ατσάλι σε μπίλια από ζαφείρι (Saphire Bearing) Λιπάνθηκε, μετρήθηκε και ευθυγραμμίστηκε.

    Οι άνθρωποι στην Ολλανδία έκανα απίστευτα καλή δουλειά, ήταν απίστευτα ευγενικοί και όλη η διαδικασία κράτησε περίπου 1 μήνα. Η επιστροφή των εξαρτημάτων έγινε με τέλειο πακετάρισμα και με κράτηση στην ημέρα παραλαβής μου, πριν τα στείλουν!!!
    Βέβαια το κόστος έφτασε παραπάνω από τα μισά χρήματα που μου κόστισε το Thorens (αλλά ζήτησα και αρκετά εξτρά κιτ) αλλά όποιος αποφασίζει να πάρει ένα TD124 καλό είναι να υπολογίσει και τα παραπάνω.

    Από πλευράς μου, παράγγειλα από Ιταλία και από τον οίκο Audio Silente μικρά αξεσουάρ όπως βίδες, κονέκτορες κλπ για να αντικαταστήσω κάποια που είχε, περισσότερο για αισθητικούς λόγους.

    Αρκετή δουλίτσα μετά το μοντάρισμα των μοτέρ και πηγαδιού είχε το Drive Train του πικάπ. Καθαρίστηκε πάρα πολύ καλά κομμάτι κομμάτι, ειδικά το stepped pulley και ελέγχθηκαν όλα. Ρύθμισα το ύψος από το ράουλο του μοτέρ ώστε ο ιμάντας να είναι κεντραρισμένος στο stepped pulley. Τέλος ο ιμάντας περάστηκε με ταλκ (κλασικό Tweak για όλα τα 124) για να είναι απόλυτα αθόρυβος.

    7  14 Nov 2021  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Έγινε τόσο καλό service στο μοτέρ που ο χρόνος ελεύθερης περιστροφής μόλις σβήσει το μοτέρ (χωρίς ιμάντα) φτάνει τα 30 δευτερόλεπτα μέχρι να σταματήσει.

    Το πλατό δε έχει μετρήσει μέχρι 3'.01'' ελεύθερη περιστροφή.

    Μου έχουν μείνει ακόμα δύο αναβαθμίσεις να κάνω από τις οποίες η μία είναι πολύ σημαντική.

    Η σημαντική αφορά το Idler
    Σύντομα θα παραγγείλω από Ιταλία και από τον οίκο Audio Silente το idler για 124 που φτιάχνουν το οποίο είναι πραγματικά μεγάλη αναβάθμιση. Είναι ένα ατσάλινο Idler με μπρούντζινο bearing το οποίο έχει O Ring από σιλικόνη και αναβαθμίζει σημαντικά το Drive train του Thorens όντας πολύ πιο ήσυχο από το Original.
    Το δικό μου idler an και οπτικά φαίνεται καλό, όταν δουλεύει ακούγεται λίγο. Αν και έχω καταφέρει να δουλεύει το Thorens μου τελείως αθόρυβα το idler ακούγεται. Είναι βέβαια λογικό καθώς μετράει πολλά χρόνια.

    Η άλλη αναβάθμιση έχει να κάνει με τα Mushrooms που απομονώνουν το σασί από το plinth και μάλλον θα πάρω σιλικόνης.

    Αυτά τα δύο θα έρθουν πακέτο από Ιταλία.

    8  14 Nov 2021  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Τελευταία προσθήκη στο πικάπ μου ήταν ο βραχίονας.

    Να πω, πως όλους αυτούς τους μήνες κάποιες φορές είχα και συμβουλές από τον αγαπητό Κυριάκο, ο οποίος με καθοδήγησε πολύ αναφορικά με την επιλογή βραχίονα.

    Αρχικά σκεπτόμουν να πάρω ένα SME 3009 αλλά στην πορεία άρχισα να καλοβλέπω και να ψάχνω έντονα ένα Alphason HR 100 S. Κάποια στιγμή βρήκα ένα στη Νότιο Αφρική και μάλιστα σε τιμή ευκαιρία αλλά για κάποιον λόγο δεν προχώρησα σε αγορά. Από τότε βρήκα άλλους δύο αλλά σε πιο υψηλές τιμές.

    Όμως κοιτούσα παράλληλα και για SME. O Κυριάκος επέμενε να πάρω ένα με RCA και όχι με το 4 pin socket cable καθώς, όπως μου είπε, αυτοί είναι πιο παλιοί.

    Καταλήξαμε δε ότι η καλύτερη επιλογή θα ήταν ο SME 3009 Series II Improved με αποσπώμενο Headshell. Καταλήξαμε σε αυτόν καθώς έχει 9.5γραμμάρια μάζα έναντι το Series I που έχει 12γρ και έναντι Series II ενιαίο Headshell που είναι στα 5γρ μάζας.

    Ο 9.5γρ μου είπε ότι είναι πιο ευέλικτος σε κεφαλές είτε ΜΜ είτε MC.
    Βέβαια το τσεκάρισα και στον υπολογιστικό πίνακα του Vinyl Engine με κεφαλές MM, MC και ΜΙ που με ενδιαφέρουν για πιθανή αγορά στο μέλλον.

    Ψάχνοντας λοιπόν για βραχίονα είχα την τύχη να βρω ένα στην Ελλά ο οποίος είναι ο SME 3009 Series II Improved με αποσπόμενo Headshell από φίλο σε ομάδα στο Facebook.

    Μιλήσαμε και μετά από συνάντηση τον αγόρασα. Για καλή μου τύχη ήταν σε κατάσταση βιτρίνας.

    Τον τοποθέτησα προσεκτικά, με αρκετή τηλεφωνική βοήθεια από τον Κυριάκο. Έκανα και χαζομάρα στην αρχή. Δεν είχα γειώση το σασί στη γείωση του βραχίονα και για μία ημέρα ταλαιπωρήθηκα με βόμβους. Τη λύση έδωσε το χέρι μου. Άγγιξα κάποια στιγμή τη βάση του βραχίονα και μία βίδα στο armboard που βιδώνει στο σασί και ο βόμβος εξαφανίστηκε όση ώρα είχα το χέρι μου. Έτσι ξεμοντάρισα το armboard και έκανα μία γραμμή γείωσης από το σασί στον βραχίονα και όλα διορθώθηκαν.

    Έρε κάζο που μου έριξε ο Κυριάκος... Ακόμα θυμάμαι να μου λέει...
    - Καλά ρε... Δε τράβηξες γείωσης από το σασί στον βραχίονα;;;; Αφού στο είπα....

    9  14 Nov 2021  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    10  14 Nov 2021  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Το Thorens μου πλέον βρίσκεται στο σύστημά μου.
    Για κεφαλή έχω τοποθετήσει προς το παρόν την Audio Technica ATVM95ML η οποία καταλήγει στο Phono μου που είναι το Exposure XM3 phono (για το οποίο αξίζει χωριστό νήμα).
    Προσωρινά θα μείνω με αυτή τη κεφαλή καθώς μέχρι τώρα το 124 για να ολοκληρωθεί ήταν μία επένδυση από μόνο του.
    Μελλοντικά ίσως πάω σε κάποια Hana MC Low output.

    Όλη η εμπειρία με το TD124MKII κατέληξε να είναι ένα υπέροχο δημιουργικό ταξίδι. Μελέτησα πάρα πολύ για αυτό το πικάπ, αλλά και για τον αναλογικό ήχο γενικότερα.
    Μέχρι να το κάνω να παίξει είχα διαρκώς την αγωνία για το επόμενο βήμα αλλά παράλληλα είχα και υπομονή. Προτίμησα να πάω σιγά σιγά και προσεκτικά διαλέγοντας πάντα το καλύτερο, κι ας κόστισε αρκετά κάποιες φορές.

    Ποτέ όμως δεν περίμενα αυτό που άκουσα όταν το έβαλα πρώτη φορά δίσκο να παίξει. Δεν έχω ακούσει καλύτερη αναλογική αναπαραγωγή ποτέ στο σύστημά μου. Αν και είχα εντυπωσιαστεί σχετικά από τα 2 TD160 που είχα πάρει, περίμενα να ακούσω κάτι καλύτερο αλλά όχι στον βαθμό που βίωσα και ακόμα βιώνω από το 124.

    Ο Κυριάκος μου είχε μιλήσει αρκετές φορές για το 124 και μου είχε πει αρκετά πράγματα. Αλλά δεν περίμενα αυτό που άκουσα. Όχι μόνο από το πικάπ αλλά γενικά από τον αναλογικό ήχο.

    Το TD124MKII ήταν ένας έρωτας, μία εμμονή που έγινε πραγματικότητα!
    Αυτό το μηχάνημα το ερωτεύθηκα πριν το αγοράσω. Και από τη στιγμή που το απόκτησα ξεκίνησε ένα ρομαντικό ταξίδι.
    Ξέρω.. είμαι πολύ ρομαντικός για να μιλάω έτσι για ένα μηχάνημα.
    Όσο για τον ήχο του θα επανέλθω.

    11  14 Nov 2021  
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 52ms (18 queries, 11ms)