η εκδήλωση έγινε σε 'στενό' κύκλο και οι καλεσμένοι ήταν audiophiles και άνθρωποι του χώρου όπως ο Νίκος Κορακάκης (Signal Project), ο Φώτης Φωτιάδης (ΗΧΟΣ) και φυσικά και πολλά μέλη του ACA.. τον χώρο τον γνωρίζουμε από παλιές παρουσιάσεις, ωραίος φροντισμένος χώρος αλλά με τα τεράστια avant garde trio xd να τον 'γεμίζουν' κάπως υπερβολικά.. παρ' όλα αυτά ο ήχος ήταν σε πολύ υψηλό επίπεδο..
το σύστημα
Ηχεία : Avant Garde Trio XD & sub
Τελικοί : Jadis JA-80 (4x EH KT90/ch)
Προ : Trulife Audio TLA Athena
Πικάπ : Kronos Pro system με ανάρτηση, βάση, SCPS τροφοδοτικό, reference phono stage by TLA, ZYX universe
Καλώδια : Signal Projects
Επειδή σε κάποια sites είδα κάποια ερωτηματικά και απορίες σχετικά με το phono να πούμε ότι το Phono Stage που θα φορά το KRONOS είναι βασισμένο στην Αργώ (ARGO reference) της Trulife Audio και του δικού μας Βελισάριου Γεωργιάδη με μερικές επεμβάσεις, όπως ένας διακόπτης που θα κόβει 1-2 db από τις υψηλές.. η όλη εξέλιξη με τις αλλαγές και τις δοκιμές για το phono κράτησε πάνω από 1 χρόνο..
ο Louis Desjardins ήταν παρών και μας έλυνε κάθε απορία μικρή ή σύνθετη.. μας ανέλυσε την φιλοσοφία στο σχεδιασμό του τροφοδοτικού το οποίο 'βλέπει' μια σύνθετη ηλεκτρονική διάταξη με πέντε(5!!) επεξεργαστικές ενότητες.. μας έδειξε πως λειτουργεί και επηρεάζεται η ανάρτηση του πικάπ προσθέτοντας ένα εμπόδιο μεταξύ των υπο-πλατώ.. ο ήχος επηρεαζόταν δραματικά..
μας έκανε επίδειξη της εξαιρετικής πραγματικά ανάρτησης και οδήγησης με τα αντιδιαμετρικά μοτέρ και κάπσταν τα οποία λειτουργούν.. ανεξάρτητα από τα πλατώ!! ναι, όπως ακούσατε κινώντας με το χέρι δεξιά - αριστερά το σασί του Kronos το σασί ακολουθώντας τους νόμους της φυσικής κινείται ενώ το πλατώ με τον βραχίονα συνεχίζει να διαβάζει το δίσκο χωρίς την παραμικρή κίνηση ή ενόχληση!! απίστευτο!!
το ωραιότερο και πιο ενδιαφέρον όμως ήταν όταν ο Louis Desjardins ανταποκρινόμενος στην απορία μου για την λειτουργία και την χρησιμότητα του δεύτερου πλατώ έσπευσε αμέσως και αποσυνέδεσε τον.. κάτω όροφο του Kronos αφαιρώντας τους ιμάντες και παύοντας το μοτέρ.. η Α-Β σύγκριση ήταν μοιραία και καταφανέστατα υπέρ του ολικού σχεδιασμού με τα δύο αντιστρόφως κινούμενα πλατώ!! απίστευτη σχεδίαση και πολύ μεγάλος μηχανικός..