τα καλύτερα συστήματα που έχουμε ακούσει (#4)

  • VasilisM

    VasilisM

    ACA Member

    Είσαι λίγο άδικος, εκτός εάν απευθύνεσαι γενικά, από ότι διάβασα, ο Αντώνης δεν μίλησε για την όποια διαφορά που υπάρχει στα χρώματα του σιντί... μίλησε για διαφορετικό φορμάτ... έτσι πιστεύω! Δεν πάτε να δείτε το ματς... και τα λέμε σε λίγο!

    37  4 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Έχει διαφορετικό φορμάτ το CD audio αναλόγως χρώματος;

    Βραζιλία Κολομβία 1-0. (σνιφ... ala colombiana)

    38  4 Jul 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    η φύση της δουλιάς μου μ' έχει κάνει όταν μιλώ ή γράφω σοβαρά να το κάνω τετράγωνα και απόλυτα.. δεν έγραψα λοιπόν πουθενά πως ο χώρος δεν παίζει ρόλο.. γράφω πως ο χώρος δεν παίζει ρόλο στα όχι 1ης κατηγορίας συστήματα.. αυτό.. τίποτε άλλο..

    όλα τα συστήματα που ανέβασα στην 1η απόλυτη κατηγορία παίζουν σε άψογα έως μέτρια φροντισμένους χώρους.. άριστα μηχανήματα σε φροντισμένους χώρους.. αυτός είναι ο τέλειος συνδυασμός.. δεν υπάρχουν πολλά συστήματα σαν και τα πέντε (5) πρώτα που αναφέρω..

    μάλιστα ο όχι και τέλεια φροντισμένος χώρος είναι βασικό στοιχείο που κάνει τα υπόλοιπα τέσσερα (4) συστήματα να είναι ένα κλικ παρακάτω.. φυσικά και το σύστημα του Gonis και του Vangelis θα έπαιζαν όχι απλά εξαιρετικά όπως παίζουν αλλά θεϊκά σ' ένα χώρο σαν του πιλότου..

    το καταλάβαμε τώρα?? αυτό που λέω είναι ότι αν ένα σύστημα παίζει μόνο σ' έναν καλό χώρο δεν σημαίνει πως είναι και hi-end.. ούτε ένα σύστημα αν παίζει μόνο μποτιές είναι hi-end.. ούτε ένα σύστημα αν μετρά μόνο καλά είναι hi-end..

    χρειάζονται όλα.. πρώτα τα άψογα μηχανήματα σε τέλεια συνέργεια μεταξύ τους και μετά ο καλός χώρος.. αν δεν το καταλάβαμε και τώρα να το ζωγραφίσω..

    39  4 Jul 2014  
  • VasilisM

    VasilisM

    ACA Member

    Pleo wrote:
    Έχει διαφορετικό φορμάτ το CD audio αναλόγως χρώματος;

    εσύ κατάλαβες τι εννοώ... μίλησε για γενικά μέσα (sacd-dvd-bd κλπ.) αποθήκευσης!

    Σφαγή γίνεται στο παιχνίδι...

    40  4 Jul 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Ίσως είμαι τυχερός που έχω ακούσει τρία απο αυτά τα συστήματα. Το ένα σε διάφορες παραλλαγές ενισχυτών / πηγών / κτλ.

    Δέν θα ξεχάσω ΠΟΤΕ το πιάνο και το βιολί που άκουσα στο σύστημα του Λουκά. Όντας φλαουτίστας 8 χρόνια με προυπηρεσία σε δύο δημοτικές ορχήστρες ομολογώ οτι δικαιούμαι να πιστεύω οτι το βιολί σε οποιοδήποτε ηχείο με καμπίνα δέν έχει καμία σχέση με αυτό που ακούει κάποιος στο σύστημα του Λουκά. Φυσικά αυτό δέν είναι παράλογο. Όλες οι σχεδιάσεις έχουν τα προβλήματα τους. Έτσι και οι καμπίνες έχουν τα δικά τους πράγμα που τις κάνει κάπου να κερδίζουν και κάπου να χάνουν. Αν το δεχόμαστε έχει καλώς. Αν όχι ψάξτε να το βρείτε γιατί και πώς ισχύει αυτό.

    Δέν θα ξεχάσω ΠΟΤΕ τα δυναμικά του ηχείου του Κυριάκου σε συνδυασμό με ένα δυνατό ενισχυτή. Ειδικότερα τα μικροδυναμικά* που άκουσα σε υψηλές στάθμες ακρόασης.

    Δέν θα ξεχάσω ΠΟΤΕ το σφιχτό και δυνατό χαμηλό του TANNOY στο hotel california live εκτέλεση.

    *Με τον όρο μικροδυναμικά σε μεγάλες στάθμες αναφέρομαι στις στιγμιαίες και ακαριαίες μεταβολές του ηχείου σε υψηλές στάθμες. Αν μή τι άλλο το μέσο ηχείο, ειδικά αυτό που φέρει μικρά ηχεία μεσαίων, χάνει την μπάλα σε ψηλές στάθμες και δέν καταλαβαίνεις τί γίνεται. Το WILSON έπαιζε ακαριαία, γρήγορα καθαρά και αχρωμάτιστα σε αυτά τα κρίσιμα ρεπρίζ των εντάσεων.

    Λουκάς και Κυριάκος. Δύο αντίθετα συστήματα μεταξύ τους στα οποία το ένα συμπληρώνει τέλεια το άλλο.

    41  4 Jul 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Τέλος ξέχασα να αναφέρω το σύστημα του Γκόνη. Ένα σύστημα με τα αβαντάζ του ήχου του Λουκά και μεγάλα δυναμικά. Εντυπωσιακό χαμηλό. Αψεγάδιαστο, καθαρό δέν λείπει κάτι σε σχέση με μία καλή καμπίνα.

    Θεωρώ οτι αν ο χώρος ήταν βέλτιστος το αποτέλεσμα θα ήταν ακόμα καλύτερο.

    42  4 Jul 2014  
  • scoup

    scoup

    Registered

    φιλε pleo κ σε αυτο το νημα γινεσαι απολυτος κανοντας ουσιαστικα μια δηλωση κ οχι μια κουβεντα που συμβαλλει να αναδειξει το θεμα ή να το συμπληρωσει.Δεν ειναι ωραιο να εισαι ειρωνικος για το τι χρωμα εχει το cd-r σου.Η διαφωνια σου σε ενα τοσο ωραιο θεμα δεν σου δινει την ευκαρια να το αποσυντωνιζεις.Τελος αν εχεις οντως πρασινο μηχανημα πουλησετο δεν λεει...

    43  4 Jul 2014  
  • gherop

    gherop

    ACA Member

    Καμπανακι !!!
    Κυριοι δεν πατε να κοιμηθειτε λεω εγω !!!!
    Εχετε 3 λεπτα ακομα για τις τελευταιες παραγγελιες !!!!
    Αντε μπραβο και αυριο μερα ειναι

    44  4 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    scoup wrote:
    φιλε pleo κ σε αυτο το νημα γινεσαι απολυτος κανοντας ουσιαστικα μια δηλωση κ οχι μια κουβεντα που συμβαλλει να αναδειξει το θεμα ή να το συμπληρωσει.Δεν ειναι ωραιο να εισαι ειρωνικος για το τι χρωμα εχει το cd-r σου.Η διαφωνια σου σε ενα τοσο ωραιο θεμα δεν σου δινει την ευκαρια να το αποσυντωνιζεις.Τελος αν εχεις οντως πρασινο μηχανημα πουλησετο δεν λεει...

    Το πράσινο χρώμα έχει να κάνει με τα 74άλεπτα CD-R. Μάλιστα σε πιο παλιά μηχανήματα είναι πρόβλημα να μην βάλεις CD-R σε πράσινο χρώμα καθώς για να εκμεταλλευτεί ο παλιός μηχανισμός τα επιπλέον λεπτά εγγραφής των 80άλεπτων βγαίνει εκτός προδιαγραφών με αποτέλεσμα αργά ή γρήγορα να παρουσιάσει βλάβη.
    Αυτά για το χρώμα.

    Σχετικά με το χώρο και τα μηχανήματα από τη στιγμή που βοηθά τα μηχανήματα από εξαιρετικά να παίζουν θεϊκά, τα μέτρια να παίζουν καλά και γενικώς προσθέτει, τότε δεν γίνεται να βγει από την εξίσωση.
    Η μόνη περίπτωση να βγει από την εξίσωση θα ήταν σε εξωτερικό χώρο σε καμιά 15αριά μέτρα ύψος για να μην επηρεάζει το ground effect.
    Ναι, ούτε σε ανηχοικό θάλαμο καν, γιατί από ανηχοικό σε ανηχοικό υπάρχουν διαφορές.

    How's that for συμπλήρωμα;

    45  4 Jul 2014  
  • Anton

    Anton

    ACA Member

    Αυτο που εχω να πω, μετα απο ολα αυτα, ειναι οτι εχει πολυ μεγαλη διαφορα να μιλαει καποιος εκ θεωριας και μονον, χρησιμοποιωντας την συνεπακολουθη λογικη ισοπεδωνοντας και αλλοιως να μιλαει καποιος μετα απο πειραμματισμους, μελετη κ εμπειρια.
    Ο δευτερος μπορει παντα να αποδειξει τα λεγομενα του στην πραξη, ο πρωτος μονο να τα ισχυριστει…, χωρις να μπορει να τα αποδειξει ομως…!

    46  4 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Πφφφφφ, όλα αυτά έχουν περάσει από τα χέρια μου και μιλώ μόνο μέσω εμπειρίας.
    Τόσο για τα CD-R που υπέφεραν, όσο και μερικά "ακατανόμαστα" που συμπεριφέρονταν διαφορετικά σε τέσσερις χώρους, όχι απλά μόνο έναν. Και ο ένας ήταν θανατηφόρος για την απόδοσή τους.

    Σιγά μην τη βγάλουμε να τη μετρήσουμε στο τέλος την εμπειρία. Αφού συμφωνεί με τους νόμους της φυσικής, οτιδήποτε άλλο είναι περιττό.

    Φαντάζομαι τα "φυσικά όργανα" προέρχονται εξ' εμπειρίας εκτός από θερμοκήπια;
    Περί εξαρτημάτων πρόκειται ευτελούς αξίας τις περισσότερες φορές. Δεν πρόκειται για πλουτώνιο.

    47  4 Jul 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    AlexD wrote:
    Ίσως είμαι τυχερός που έχω ακούσει τρία απο αυτά τα συστήματα. Το ένα σε διάφορες παραλλαγές ενισχυτών / πηγών / κτλ....
    Δέν θα ξεχάσω ΠΟΤΕ το πιάνο και το βιολί που άκουσα στο σύστημα του Λουκά...........
    Δέν θα ξεχάσω ΠΟΤΕ τα δυναμικά του ηχείου του Κυριάκου σε συνδυασμό με ένα δυνατό ενισχυτή. Ειδικότερα τα μικροδυναμικά* που άκουσα σε υψηλές στάθμες ακρόασης.........
    Δέν θα ξεχάσω ΠΟΤΕ το σφιχτό και δυνατό χαμηλό του TANNOY στο hotel california live εκτέλεση.......

    και βέβαια είσαι τυχερός όπως όλοι που μας δίνεται η ευκαιρία ν' ακούσουμε τέτοια συστήματα..

    και βέβαια δεν θα ξεχάσεις γιατί αν και νέο παιδί και επιστήμονας, και αν και κατέχεις ένα υψηλών προδιαγραφών σύστημα, έχεις το μυαλό σου ανοιχτό και αν ακούσεις κάτι ξεχωριστό απλά θα το παραδεχτείς και θα το πεις.. δε θα πιάσεις τα μετρητικά να σου πούνε εκείνα αν παίζει καλά..

    48  5 Jul 2014  
 
page 4/6 rows 12/63 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 48ms (19 queries, 17ms)