τα καλύτερα συστήματα που έχουμε ακούσει (#3)

  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Μου φαίνεται ότι ο Βασίλης όταν αναφέρεται στο σωστό, με κανέναν τρόπο δεν έννοεί κάποια διόρθωση επί του πρωτοτύπου. Εννοεί μάλλον τη διόρθωση σε κάτι που προκύπτει διαφορετικά λόγω παραγόντων που δεν έχουν να κάνουν με την ηχογράφηση.

    25  4 Jul 2014  
  • VasilisM

    VasilisM

    ACA Member

    Με κάλυψες (Pleo) 100% φίλε μου!

    Μάνο η ανατριχίλα πάει περίπατο η κουρεύεται εάν έχεις αποκλίσεις +/- 10db λόγω κακού χώρου... και σκέψου ότι λίγο σου λέω, πίστεψέ με...

    26  4 Jul 2014  
  • VasilisM

    VasilisM

    ACA Member

    Μάνο ένα "κακό" μηχάνημα η ηχείο είναι "κακό" όπου και να το βάλεις, και θα γίνει ποιο κάκιστο ακόμα...
    Η ψυχή σου σε πιάνει όταν ακούς "καλές" συσκευές να παίζουν "κακά" λόγω χώρου κλπ...

    27  4 Jul 2014  
  • Anton

    Anton

    ACA Member

    Μανο, ή διαβαζεις πολυ βιαστικα, ή ειμαστε σε αλλο μηκος κυμματος… sorry, αλλα δεν εχει καμμια σχεση αυτο που καταλαβες και απαντησες μ αυτο που εννοω.
    Εν κατακλειδι εννοω, οτι ο χαρακτηρας ενυπαρχει παντου και στα μηχανακια και στους χωρους και στη στηριξη και στο ρευμα και στα αρχεια… οποτε παντου και παντα θα ακους καποιου τυπου χαρακτηρα…. η αναπαραγωγη παντα θα εχει χαρακτηρα, το θεμα ειναι αυτος ο χαρακτηρας να μην αλλοιωνει το αποτελεσμα, αλλα να προσεγγιζει πιστά (να μην αλλαζει) τα εκαστοτε χαρακτηριστικα του προς αναπαραγωγη αρχειου...

    Manos_Bits wrote:
    Αντον.. αν ήταν έτσι δεν θα υπήρχε κανένας απολύτως λόγος να επιλέξουμε κάτι άλλο από επαγγελματικά studio μηχανήματα και να φτιάχνουμε τους χώρους μας όπως ακριβώς τα studios αφού με αυτά τα μηχανήματα γράφτηκε 'το αρχείο' όπως λες, μέσα σ' αυτόν τον χώρο(studio)..
    μην ξεχνάμε πως το 99% της παγκόσμιας παραγωγής 'αρχείων' έχει γραφτεί με altec, genelec, krk, adam, jbl, pmc, atc...
    28  4 Jul 2014  
  • Anton

    Anton

    ACA Member

    Manos_Bits wrote:
    …….
    …….. …… …..
    αυτό που λέω εγώ είναι πρώτα καλά μηχανηματα και μετά ο χώρος.. δεν υπάρχει ο χώρος με 'μέτρια' ή 'κακά' μηχανήματα, δεν υπάρχουν οι μετρήσεις, δεν υπάρχει τίποτα.. μόνο η ανατριχίλα υπάρχει, αυτή είναι το hi end..

    Ωραια αφου ειναι ετσι βαλε ενα πολυ καλο συστημα σ ενα χωρο τετραγωνο με τζαμαριες γυρω γυρω και πες μου, αξιολογησε μου το…
    Ορισμενα πραγματα (οπως η αξια του χωρου) δεν ειναι θεματα αποψεων, αλλα νομοι της φυσικης….
    Ειναι ομως θεμα αμεροληπτης λογικης για καποιον να τους καταλαβει… και οταν ¨πιστευει¨καποιος οτι ¨πρωτα¨τα μηχανακια ειναι μεροληπτικος…
    τοχω γραψει…. και εγω ετσι νομιζα, στην πορεια ομως ανακαλυψα αυτα που αναφερω, τα οποια βεβαιως και μπορω πολυ ευκολα να αποδειξω…
    Εσυ ομως πως θα μου αποδειξεις οτι ενα ¨Μαγκι 20.7¨ παιζει καλα σ ενα διαδρομο ή σ ενα μπανιο...

    29  4 Jul 2014  
  • Anton

    Anton

    ACA Member

    Προσωπικα σε συγχωρω για την αντιθεση σου, η οποια για αλλη μια φορα δεν ειναι αντιθεση αλλα παρερμηνεια αυτων που γραφω…

    Pleo wrote:
    Αφού τονίσω την αντίθεσή μου στον όρο "φυσικά όργανα" αλλά και την αντίθεσή μου στο να θεωρούνται τα χρυσά,ασημένια και χάλκινα CD κάτι άλλο από αποθηκευτικά μέσα σε 16bit/44.1KHz, νομίζω ότι η θεώρηση του OP έχει να κάνει - όπως ο ίδιος είπε - με την κορυφή προς τα κάτω και όχι από το κάτω προς την κορυφή.
    Εγώ κατάλαβα ότι εννοεί πως και τα υπόλοιπα είδη μουσικής αναπαράγονται σε ένα εξαιρετικό βαθμό, με κάποια από αυτά να αναπαράγονται στον υπέρτατο βαθμό, και αυτό είναι που κάνει Hi End ένα σύστημα.
    Αν κατάλαβα λάθος, να με συγχωρείτε.
    30  4 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Κι εγώ σε συγχωρώ αφού αυτό που έγραψα αφορά την διευκρίνηση του OP και όχι το αν υφίστανται φυσικά όργανα πέραν της φωνής, της συκωταριάς και της νεφραμιάς ίσως και της γαρδούμπας. Φυσικά και δεν υπάρχουν. Καθώς και ότι τα CD είτε είναι χρυσά, είτε ασημένια, είτε χάλκινα, είτε δάφνινα παραμένουν CD και όχι κάτι άλλο.

    31  4 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Βιολοντσελιά. Φύεται σε μεσογειακό κλίμα κατά προτίμηση μέσα σε Χάι Εντ συστήματα που μέσω της διαδικασίας της ακρόασης διασφαλίζεται ποσοτικώς η όξινη γεύση των καρπών της.

    32  4 Jul 2014  
  • Anton

    Anton

    ACA Member

    Αγαπητε Πλεο, ο μονος λογος που γραφω σε αυτο το φορουμ ειναι για να υπαρχει μια επικοδομητικη συζητηση επι της ουσιας του εκαστοτε θεματος. Φοβαμαι οτι ο τροπος που γραφεις δεν αποσκοπει σ αυτο, αλλα προς δημιουργια εντυπωσεων, το γιατι των οποιων με βαζει σε σκεψεις… Οποτε ενδεχομενως να μην εχει καμμια εννοια η προσπαθεια μου να ανταποκριθεις επι της ουσιας, οποτε φταιω κ εγω που ασχολουμαι κ δινω τροφη…
    Ομως, για να μιλαμε επι της ουσιας, σε παρακαλω διαβασε πιο προσεχτικα τι γραφω…, εκτος αν εννοεις οτι ενα οποιοδηποτε CD, ειτε χρυσο, ειτε ασημενιο, ειτε νορμαλ παιζει το ιδιο, ή ενα βινυλιο παιζει το ιδιο αν ειναι πρωτη ή χιλιοστη κοπια…. εκει να διαφωνησουμε επι της ουσιας…,
    … αλλα να ποσταρεις βιολοντσελιες..., πιθανον με σκοπο να με πικαρεις ή να δημιουργησεις εντυπωσεις προς αλλους, θελω να σου πω οτι ουδολως με ενδιαφερεις και εσυ και οι αλλοι που ¨γουσταρουν¨ ή εντυπωσιαζονται….
    Αν εχεις κατι να πεις, πες το επι της ουσιας, αφου πρωτα εχεις καταννοησει το συνομιλητη σου…. Σ᾽αυτην την περιπτωση μ᾽ ενδιαφερεις!

    Pleo wrote:
    Κι εγώ σε συγχωρώ αφού αυτό που έγραψα αφορά την διευκρίνηση του OP και όχι το αν υφίστανται φυσικά όργανα πέραν της φωνής, της συκωταριάς και της νεφραμιάς ίσως και της γαρδούμπας. Φυσικά και δεν υπάρχουν. Καθώς και ότι τα CD είτε είναι χρυσά, είτε ασημένια, είτε χάλκινα, είτε δάφνινα παραμένουν CD και όχι κάτι άλλο.
    33  4 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Το ξαναγράφω γιατί δεν έγινε κατανοητό κατά πως φαίνεται. Τα CD ανεξαρτήτως χρώματος παραμένουν CD. Φυσικά όργανα δεν υπάρχουν. Νομίζω ότι λέω τα αυτονόητα.

    Τώρα αναφορικά με τα υπόλοιπα που είπα, αναφέρθηκα στον νόημα όσων είπε ο OP κατά τη γνώμη μου, και ως εκ τούτου δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει διαφωνία στα αυτονόητα, τα οποία δεν αφορούν το νόημα όσων έχει πει ο OP.

    τώρα γιατί η μύγες είναι πιο παχιές το καλοκαίρι, μπορεί να είναι και αυτό μία εξήγηση... .

    34  4 Jul 2014  
  • VasilisM

    VasilisM

    ACA Member

    Όπως πάει δεν θα pleoυμε σε πελάγη ευτυχίας... ειρήνη υμίν...

    35  4 Jul 2014  
  • Pleo

    Pleo

    Registered

    Ε ναι σε τι πελάγη να πλέουμε εάν ένα αρχείο 16/44 είναι σε DVD ή σε CD ή και σε υβριδικό SACD (δίσκος DVD είναι και αυτό). Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβός ο λιμενοβραχίωνας. Το καράβι ποτέ!

    Δεν μπορεί, θα ακούγεται διαφορετικά γιατί... έτσι. Σε Blu-Ray να δείτε πόση διαφορά έχει! Και μόνο η πυκνότητα του δίσκου κάνει το λέιζερ να ψάχνεται. Ειδικά αν μιλήσουμε για άϋλα αρχεία, εκεί και μόνο που δεν είναι στρογγυλό το φλασάκι που έχουμε μέσα τα flac διαστρεβλώνεται η... φυσικότητα.

    Βασικά τα χρυσοποίκιλτα σιντιά έχουν να κάνουν περισσότερο με κατασκευαστικά θέματα. Και δεν πα να τα λένε 24μπιτα χρυσά XRCD. Ούτε 24μπιτο είναι αυτό που είναι αποθηκευμένο γιατί είναι εκτός red book ούτε βέβαια η διόρθωση των σφαλμάτων χαμπαριάζει από χρυσές επιφάνειες.
    Έχω ένα CD-R που από κάτω έχει πράσινο χρώμα. Να το βάλω να παίξει ή αυτό που θα παίξει θα έχει πράσινες αποχρώσεις στον ήχο;

    Κατά τα λοιπά η διαφωνία αν τα μηχανήματα ή ο χώρος είναι πιο σημαντικός παραμένει.

    36  4 Jul 2014  
 
page 3/6 rows 12/63 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 54ms (19 queries, 17ms)