Αχ …αυτή η κεφάλα μου!

  • delamostre

    delamostre

    ACA Member

    Όλοι οι λάτρεις του βινυλίου ψάχνουμε το ιδανικό άκουσμα.
    Ένας πολύ σημαντικός κρίκος της αλυσίδας εκτός πλατώ και βραχίονα, είναι η κεφαλή και οι ρυθμίσεις της.
    Ποια είναι η ιδανική για τον αγαπημένο μας βραχίονα?
    Με ποιο headshell?
    Ποιος τύπος ταιριάζει στο phono μας?
    MM ή MC?

    Θα είναι μια καλή ευκαιρία να πάρουμε από το θέμα μας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, εμπειρίες και γνώσεις για να φτάσουμε στο ολοκληρωμένο - ιδανικό άκουσμα του συστήματός μας, με τις προτάσεις και λύσεις που θα κατατεθούν.

    Εμπρός λοιπόν!
    Ποιος θα πάρει τα γάντια?

    1  15 Apr 2014  
  • petkef

    petkef

    Registered

    Αχ …αυτή η κεφάλα μου!

    εεεεεεεεεεπππππ!!!!!!!

    2  15 Apr 2014  
  • delamostre

    delamostre

    ACA Member

    Ωωωωπππ!

    3  21 Apr 2014  
  • delamostre

    delamostre

    ACA Member

    Λέω να πάρω μια MC Zyx, για να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό.
    Στα 1500 περίπου ευρώπουλα, τι να προτιμήσω?

    Τώρα παίζω με μια Shure V15 IV με Jico SAS.
    Βραχίονας περίπου 6,5 γραμμάρια (με το headshell)..

    Είμαι όλος αυτιά παίδες!

    4  21 Apr 2014  
  • delamostre

    delamostre

    ACA Member

    Ξέχασα να αναφέρω ότι χρέη phono θα κάνει ο παρακάτω προενισχυτής:

    link

    5  21 Apr 2014  
  • delamostre

    delamostre

    ACA Member

    Βρε παιδιά κανείς?
    Να κάτσω στ' αυγά μου δηλαδή?

    Άντε πείτε καμιά ιδέα...

    6  25 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Eρώτηση κρίσεως, (και άνευ παρεξηγήσεως):

    όταν τρεις ειδικοί σε θέματα ήχου, καθηγητής πανεπιστημίου, μηχανικός ήχου με διεθνή ακτινοβολία και δημιουργός χιλιάδων έργων δισκογραφίας, με ειδικά κατασκευασμένα μηχανήματα στο studio του από τον, επίσης πανεπιστημιακού επιπέδου αδερφό του,
    και ένας ακόμα του οποίου στοιχεία δεν γνωρίζω, κάνουν ένα μοναδικό πείραμα, που ελάχιστοι άνθρωποι, ειδικοί και μη, έχουν την ευκαιρία στην ζωή τους να κάνουν:

    έχουν ένα μουσικό συγκρότημα που παίζει ζωντανά μουσική και δίπλα, μία συστοιχία μηχανημάτων κοπής και αναπαραγωγής δίσκων.

    Ότι παίζει το συγκρότημα, σε πραγματικό χρόνο εγγράφεται σε DIRECT CUT δίσκο και αναπαράγεται εκεί επί τόπου, όχι τυχαία αλλά με όλη την απαραίτητη φροντίδα των ειδικών και με την συμβολή όλων των παρισταμένων, μουσικών κ.τ.λπ..

    Τα μηχανήματα αυτά είναι ειδικές custom σχεδιάσεις για να ανταποκριθούν σε αυτόν τον ρόλο.

    Αυτή δεν είναι η ιδανική συνθήκη για super hiend;

    Αυτό, το άμεσο συγκριτικό άκουσμα δεν είναι το "ιερό δισκοπότηρο" για όλο τον κόσμο της προσομοίωσης στην αναπαραγωγή ήχου, το ανώτατο δυνατό επίπεδο; (Ρητορική ερώτηση).

    Μέσα στο σύστημα λοιπόν αυτό, των χιλιάδων δολαρίων, χωρίς τεχνολογικό όριο, τουλάχιστον της εποχής, δοκιμάζεται εκτός των άλλων, ο πρώτος κρίκος της αναπαραγωγής, η κεφαλή.

    Βρίσκεται μία η οποία, σύμφωνα με όλους τους εξαιρετικά ειδικούς ανώτατης βαθμίδας, όταν αναλαμβάνει δράση, το αποτέλεσμα, σε blind test, (αν και όχι αυστηρό, αλλά δεν είναι απαραίτητο, γιατί είναι τόσο προφανή τα αποτελέσματα), το αποτέλεσμα λοιπόν, είναι ΑΠΟΛΥΤΗ, ΠΙΣΤΗ, ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ, σε σημείο
    που να μην μπορούν να ξεχωρίσουν πότε το σύστημα παίζει ζωντανά
    και πότε παίζει από τον direct cut δίσκο.

    Και έρχομαι στο ερώτημα:

    κάποιος hiendας, αν του δινόταν η εξουσία, τι θα επέλεγε:

    1)την κεφαλή αυτή που απέδιδε ΑΚΡΙΒΩΣ την πληροφορία;

    2)μία άλλη που θα ακουγόταν "καλύτερα" από το live;

    3)μία που θα ακουγόταν χειρότερα;

    Από την απάντηση στο ερώτημα που θα έδινες εσύ, (και ο κάθε ρέκτης του "ανώτατου ήχου"), προκύπτει και το πια κεφαλή θα πρέπει να επιλέξεις.

    Αν επιλέξεις την απάντηση (1), το ξέρεις ήδη, η κεφαλή, η μόνη
    γνωστή που έχει ανταποκριθεί σε αυτή την συνθήκη, η μόνη που δεν παίζει ούτε "καλύτερα" ούτε χειρότερα από το live, είναι η STANTON 881S._

    7  26 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    8  26 Apr 2014  
  • petkef

    petkef

    Registered

    delamostre wrote:
    Βρε παιδιά κανείς?
    Να κάτσω στ' αυγά μου δηλαδή?
    Άντε πείτε καμιά ιδέα...

    Δεν είσαι ευχαριστημένος μ'αυτή που έχεις τώρα;

    9  26 Apr 2014  
  • VasilisM

    VasilisM

    ACA Member

    delamostre wrote:
    Να κάτσω στ' αυγά μου δηλαδή?

    Να κάτσεις στα αυγά σου, κορυφαίος ο ΜΜ συνδυασμός που έχεις και το πλατό σου είναι εξαιρετικό ("Ντούαλ" και αυτό )... ένα γενικό σχόλιο μόνο, όταν δεν μας αρέσει κάτι δεν φταίει σώνει και καλά η πηγή...

    10  26 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    James Boyk, καθηγητής πανεπιστημίου για θέματα ήχου, για την STANTON 881 σε συζήτηση σε forum:

    " No one mentions the 881S, which is a superb cartridge. I've
    heard one playing back a "blown" lacquer in a direct-disk session
    moments after I heard the live feed. We were goggle-eyed at how close
    the reproduction was to the mike feed!"

    και

    "Boyk: I think you could have fooled a professional engineer, if you didn't tell him, that he was hearing a direct mike feed. Maybe not if he had just heard that mike feed."

    Aπό άλλη πηγή αναφορά για το ίδιο γεγονός:

    "Another side to the Sheffield story that is not well publicized is an informal experiment that they did during some of the LA Philharmonic recording sessions, IIRC, where they compared digital recorders vs. analog recorders vs. direct to disc (using a blown lacquer as the direct to disc source) vw. live mike feed. This is something that very few audiophiles actually have a chance to experience. The results were written up in an issue of TAS, and the bottom line was that the digital recorder was felt to be the worst, and the direct to disc was felt by all the listeners to be closest to the live mike feed. Of note, the cartridge used in those informal experiments was the cartridge used by the Mastering Lab at that time as their standard cartridge - NOT some expensive audiophile approved moving coil, but a comparatively lowly Stanton 881S equalized (!) for flat response. "

    Πόζα μέσα στον εξοπλισμό εκατομμυρίων δολαρίων του πιο διάσημου
    studio εγγραφής δίσκων, των περίφημων "shefield labs"

    Mαρτυρία ειδικού της CBS RECORDS για την χρήση της STANTON 881S
    από την CBS (!) των απειροδολαρίων εξοπλισμού, σαν "calibration
    standard":

    "This cartridge, which was mounted in an SME Shell, came from the listening studios at CBS Laboratories. I was in charge of the studio. The cartridge was used very little, perhaps no more than a few hours. We just measured the performance, listened to a few good records, and then placed it in a safe cabinet drawer. After CBS Labs closed in the mid 80's, I brought it home and kept it in my closet all these years. I do not have a microscope to prpperly check the stylus tip, but it looks fine under a 10X magnifying loop."

    11  26 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Φυσικά υπάρχουν "άπειρες-απείρως" "καλύτερες"!

    12  26 Apr 2014  
 
page 1/10 rows 12/111 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 53ms (19 queries, 21ms)