To θέμα το αναλύω ως εξής:
(Όπου κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με)
1)Η ενέργεια προς τις λυχνίες μεταδίδεται από αέρα, στεριά, θάλασσα. (Πως λέμε "τρικυμία εν κρανίω" κ.τ.λπ..).
2)Εκτός του μουσικού προγράμματος, παίζει ρόλο και η ίδια η λειτουργία του μηχανήματος, που ενδέχεται να προσπαθεί να δώσει...άποψη. (Π.χ. βόμβος μετασχηματιστή).
3)Όταν τελικά η όποια ενέργεια φτάνει στις λυχνίες, δύο τινά συμβαίνουν:
α)Αυτές δεν είναι μικροφωνικές, οπότε δεν χάθηκε ο κόσμος.
Σίγουρα πάντως, όταν ασχολούμαστε με το 0,000000000 στις διάφορες προδιαγραφές, δεν μπορεί παρά να πρέπει να ληφθεί και αυτό υπ' όψη.
β)Αυτές είναι, (όλες η κάποιες), μικροφωνικές, οπότε αναλαμβάνουν τον ρόλο του...μαέστρου.
4)Ακόμα και στην καλύτερη περίπτωση απομόνωσης του μηχανήματος από το περιβάλλον, η ενέργεια που φθάνει εναερίως απαιτεί ξεχωριστή αντιμετώπιση.
Έχουν προταθεί διάφορα συστήματα που κάνουν απόσβεση των συντονισμών του γυαλιού. (Έως και εμβάπτιση σε δοχείο λαδιού!).
5)Έτσι λοιπόν το 4, δεν αντιμετωπίζεται με την...απογείωση της λυχνίας.
Όλα τα άλλα όμως θα πρέπει...
Ναι Alex, ασχολούμαι με μία κατασκευή, και αν στεφθεί με επιτυχία, (και δεν το κάψω, όπως πήγα να πάθω κάνα δυο φορές), θα σας την παρουσιάσω.