Aιωρούμενες...λυχνίες.

  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Θα μπορούσε να είναι μία λύση για τις "μικροφωνικές" λυχνίες;

    Αναφέρομαι σε εκείνες τις λυχνίες που από την αρχή, (η ξαφνικά), είναι ευαίσθητες στην ακουστική ανάδραση.

    Και αν ακόμα το ρακ μας προσφέρει ιδανική απομόνωση, στο σασσί του μηχανήματος μεταδίδεται ενέργεια και εναέρια.

    Τι λέτε;

    1  5 Apr 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Ε δώσε υλικό!!

    Ποιό είναι το ερώτημα σου? Έχεις κάνει κάτι?Κάποια κατασκευή?Ή απλά ρωτάς?

    Με μπέρδεψες!!!

    2  5 Apr 2014  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Εγώ πάντως είμαι λαμπάκιας.

    Δεν μου έχει τύχει όμως να παρατηρήσω μικροφωνισμούς ή φαινόμενα ακουστικής ανάδρασης από τις λυχνίες μου. Όμως οι λυχνίες γενικότερα είναι ευαίσθητες στην στήριξη και το έχω παρατηρήσει και με τον ενισχυτή μου. Αλλάζεις την στήριξή του και ανάλογα αλλάζουν και κάποια στοιχεία στην συμπεριφορά του. Σε μικρό βαθμό κάποιες φορές. Έχω πειραματιστεί κυρίως με αντικραδασμικά ποδαράκια-pads που βάζω κάτω από τα δικά του.

    Ωραίο θέμα πάντως.

    3  6 Apr 2014  
  • Toptubes

    Toptubes

    ACA Member

    Πάνο ο μικροφωνισμός στις λυχνίες προέρχεται από την ταλάντευση "κουδούνισμα" των εσωτερικών ηλεκτροδίων της λυχνίας και όχι από την στήριξη... βέβαια με την στήριξη και την τοποθέτηση εξωτερικών ελαστικών δακτυλίων μετριάζουμε το πρόβλημα αλλά αν είναι μικροφωνισμός μεγάλης έκτασης συνήθως δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι... υπάρχουν περιπτώσεις που ένας πολύ μικρός μικροφωνισμός σε μερικά μηχανήματα να τον αντιλαμβανόμαστε σαν μία ευφωνία και να είναι και ευχάριστος...

    4  6 Apr 2014  
  • panos_adgr

    panos_adgr

    ACA Member Audio Addicted

    Οπότε δηλαδή ο μικροφωνισμός δεν 'έρχεται' σαν μία μορφή παραμόρφωσης ή συντονισμού, αλλά σαν ένας χρωματισμός;

    5  6 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    To θέμα το αναλύω ως εξής:
    (Όπου κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με)

    1)Η ενέργεια προς τις λυχνίες μεταδίδεται από αέρα, στεριά, θάλασσα. (Πως λέμε "τρικυμία εν κρανίω" κ.τ.λπ..).

    2)Εκτός του μουσικού προγράμματος, παίζει ρόλο και η ίδια η λειτουργία του μηχανήματος, που ενδέχεται να προσπαθεί να δώσει...άποψη. (Π.χ. βόμβος μετασχηματιστή).

    3)Όταν τελικά η όποια ενέργεια φτάνει στις λυχνίες, δύο τινά συμβαίνουν:

    α)Αυτές δεν είναι μικροφωνικές, οπότε δεν χάθηκε ο κόσμος.

    Σίγουρα πάντως, όταν ασχολούμαστε με το 0,000000000 στις διάφορες προδιαγραφές, δεν μπορεί παρά να πρέπει να ληφθεί και αυτό υπ' όψη.

    β)Αυτές είναι, (όλες η κάποιες), μικροφωνικές, οπότε αναλαμβάνουν τον ρόλο του...μαέστρου.

    4)Ακόμα και στην καλύτερη περίπτωση απομόνωσης του μηχανήματος από το περιβάλλον, η ενέργεια που φθάνει εναερίως απαιτεί ξεχωριστή αντιμετώπιση.

    Έχουν προταθεί διάφορα συστήματα που κάνουν απόσβεση των συντονισμών του γυαλιού. (Έως και εμβάπτιση σε δοχείο λαδιού!).

    5)Έτσι λοιπόν το 4, δεν αντιμετωπίζεται με την...απογείωση της λυχνίας.

    Όλα τα άλλα όμως θα πρέπει...

    Ναι Alex, ασχολούμαι με μία κατασκευή, και αν στεφθεί με επιτυχία, (και δεν το κάψω, όπως πήγα να πάθω κάνα δυο φορές), θα σας την παρουσιάσω.

    6  6 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Μου κάνει εντύπωση πάντως, γιατί όσο και να το έψαξα, δεν έχει προταθεί ποτέ κάτι τέτοιο, διεθνώς.

    (Αυτά είναι όταν προσπαθείς να "φέρεις" στο σήμερα τεχνολογίες του 1900).

    7  6 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Περισσότερο μου θυμίζει, (ο ενισχυτής λυχνίας), την συμπεριφορά ενός άλλου ατελέστατου μέσου, (πλην όμως πολύ αγαπητού), του γυρόδισκου, (pickup), και λιγότερο ενός υψηλής ακρίβειας συστήματος του σήμερα, (ενισχυτής transistor).

    Θα μου πείτε, "καλά όλα αυτά τώρα τα σκέφτηκες";

    Ναι δυστυχώς, με αφορμή την τυχαία ανακάλυψη ότι οι ψύκτρες του
    υβριδικού μου ενισχυτή, όταν τις ακουμπάς, παίζουν...πιάνο:

    8  6 Apr 2014  
  • petkef

    petkef

    Registered

    Ώστε στις ψύκτρες είναι το μυστικό;

    9  6 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Στην αρχή σκέφτηκα να ρίξω μία μπαλαντέζα, (θωρακισμένη και πλήρως απενοχοποιημένη), έως την απλώστρα και να κρεμάσω με, (σούξου-μούξου), μανταλάκια τις λυχνίες.

    Έτσι θα είχα πλεονεκτήματα:

    1)Φυσάει; Πολύς αέρας γύρω από τα όργανα!

    2)Βρέχει; Ηiend υγρές χροιές.

    3)Και φυσάει και βρέχει; Ecstacy...

    Συζητώντας όμως το θέμα με πολλούς και σοβαρούς ειδικούς, ενώ εξέφρασαν, (πολλές και διάφορες), απόψεις, συμφώνησαν σε ένα:

    λόγω και των γνωστών συνθηκών στην πατρίδα μας, πιθανολογείται δυσεύρετη η αντιβίωση. (Κάποιοι εξέφρασαν φόβους πως ίσως δεν υπάρχει καν).

    10  6 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Έτσι αποφάσισα να το ρισκάρω και να κάνω, (αναγκαστική), προσγείωση.

    Επέλεξα λοιπόν κάτι κοντινότερο στον φυσικό χώρο πρόβλεψης του μηχανήματος, κάτι που να συνάδει περισσότερο με το ύφος και την αρχική σκέψη του κατασκευαστή.

    11  6 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    @ Petkef:

    ναι, μπορώ να πω ότι είναι λάθος η συνύπαρξη τεράστιων ψυκτρών, "αιωρούμενων" στο ένα άκρο, με λυχνίες.

    Εκτός αν είναι αιωρούμενες, (χωρίς εισαγωγικά), και οι λυχνίες!

    Το πείραμα είναι σε εξέλιξη και σύντομα θα ξέρω.

    12  6 Apr 2014  
 
page 1/7 rows 12/84 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 67ms (19 queries, 25ms)