Συγκριτικό για λυχνίες 5687 !! (#2)

  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    ο gherop κατέχει ενισχυτικά (2_ο σετ) με 5687 οδηγήτριες..
    μάλιστα έχει δοκιμάσει και E182CC(7119) στη θέση των 5687 που είναι 100% συμβατές..

    μπορεί να μας αναφέρι εδώ τις δικές του εντυπώσεις..

    13  6 Mar 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    Η 5687 είναι μια πολύ υψηλής ποιότητας διπλοτρίοδος..

    Περιγράφεται σαν μια γενικού σκοπού 'εννιάπινη' μινατούρα-λυχνία μέσου κέρδους με υψηλή απόδοση και τεράστια αποθεματικά εκπομπής.. Λόγω των ιδιοτήτων της αυτών χρησιμοποιήθηκε ευρέα σε στρατιωτικές εφαρμογές, σε υπολογιστές(!!) και σε πολύ επιτυχημένες εφαρμογές audio..

    Ξεπερνά όλες τις άλλες λυχνίες στην κατηγορία της με απόδοση δυναμικού να ισοδυναμεί με 2,5 φορές αυτού της 6SN7GT !!

    η 5687 έγινε γνωστή από τον κο Hiroyasu Kondo της Audio Note Japan..

    14  6 Mar 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    Kαλυτερότερες 5687 όλων θεωρούνται η χρυσοπόδαρη NOS Sylvania GB5687 (GB= Gold Brand) με αμέσως επόμενη την NOS Tung Sol με αυλακωτές ανόδους εποχής 1950 - 1960 ή με τις μαύρες ανόδους και το D getter η αλλιώς Horseshoe getter (δηλαδή getter με σχήμα πέταλου ή όπως λέμε γάτα με πέταλα !!)

    Οι λυχνίες αυτές (Tung Sol) παράγονταν σε μεγάλες ποσότητες και με μπρούντζινες ανόδους, οι οποίες ηχούν εξ ίσου άψογα με τις 'μαυροάνοδες'

    εδώ οι Sylvania GB5687 Gold Brand και οι Tung Sol 5687 D getter black plates 1955 και D getter ribbed gray plates 1951

    15  6 Mar 2014  
  • gherop

    gherop

    ACA Member

    Manos_Bits wrote:
    ο gherop κατέχει ενισχυτικά (2_ο σετ) με 5687 οδηγήτριες..
    μάλιστα έχει δοκιμάσει και E182CC(7119) στη θέση των 5687 που είναι 100% συμβατές..
    μπορεί να μας αναφέρι εδώ τις δικές του εντυπώσεις..

    Αν και εχουν περασει αρκετα χρονια απο τη δοκιμη αυτη θυμαμαι οτι οι E182CC ηταν πιο γραμμικες με περισσοτερο gain, αλλα το κυριοτερο υπολειπονταν κατα πολυ σε μουσικοτητα των 5687 Tung Sol που ειχα. Τις δοκιμασα και παλι 2-3 φορες αλλα δεν με επεισαν ποτε ιδιαιτερα. Σε αφηναν εξω απο το μουσικο γεγονος.
    Στα καλα τους οτι ηταν πιο ψηλες...
    Ελπιζω να μην με απατα η μνημη σε ολα οσα ανεφερα...

    16  6 Mar 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    μετά και την τοποθέτηση του gherop για τις 7119, προχωράμε στην δεύτερη εξάδα 5687 που δοκιμάστηκαν, τις SIEMENS 5687WB.. η Γερμανική Εταιρία ποτέ δεν κατασκεύασε τέτοιες λυχνίες, τις παράγγειλε σε άλλον κατασκευαστή.. σε ποιον όμως??? ο πωλητής αναφέρει την Raytheon, όμως εγώ είχα τις αμφιβολίες μου..

    Άρχισε το ψάξιμο και μιας και στο internet ΔΕΝ υπάρχει καμία απολύτως αναφορά για τις SIEMENS 5687WB, τραβήχτηκαν κοντινές φοτος και ξεκίνησε η 'ανάκριση'.. μαύρες άνοδοι, D getter.. TUNG SOL!! γιατί όχι ?? κάτσε να τις ακούσουμε κιόλας !!

    17  8 Mar 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    πανέμορφες λυχνίες, με τις πυρακτωμένες καθόδους να εξέχουν και να φωτίζουν όμορφα το σασί.. και ο ήχος άψογος.. ησυχία, ατμόσφαιρα, λεπτομέρεια.. TUNG SOL?? μάλλον θα μου μείνει η απορία.. όπως και να χει, καταπληκτικές και εύηχες, κερδίζουν μια θέση πάνω από τις Amperex..

    18  8 Mar 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    και ήρθε η σειρά για τις ντίβες Αμερικάνες.. 6 * NOS ORIGINAL TUNG SOL 1958 - 1961!! Μπρούνζινες άνοδοι, O getter.. τριπλές μίκες..

    ιεροτελεστία, άνοιγμα των κουτιών, μαρκάρισμα, τοποθέτηση, άναμμα, ζέσταμα..

    Ωωωωωωω.. δεν είναι αλήθεια πως το hi-end είναι αόριστο και δεν υπάρχουν standards.. οι Αμερικάνες άρχισαν να κελαηδούν ανεβάζοντας τον πήχυ στα ύψη.. πιάνα, χροιές, φωνές, αντηχήσεις, σκηνές, μουσικότητα!! απίστευστη απόδοση και ρεαλισμός στα φωνητικά, αστείρευτα δυναμικά, μπάσο αχαλίνωτο και αβυσσαλέο, βιολιά και ορχήστρες για κόκκινο χαλί.. όλα στη θέση τους και στην ποιότητά τους..

    σκληρές και στιβαρές, με άψογη κατασκευή και στρατιωτικές προδιαγραφές, δεν έφεραν καμία αντίδραση σε χτυπήματα πάνω στο σασί του ενισχυτή η πάνω στις ίδιες τις λάμπες.. καμία διαφορά.. κανένας ήχος.. κανένας μικροφωνισμός..απόλυτη ησυχία..

    19  8 Mar 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    εδώ το συγκριτικό κανονικά έχει τελειώσει.. τι παραπάνω να ζητήσεις και τι παραπάνω να πάρεις.. όμως μην αδικήσουμε κανέναν.. στο τραπέζι περίμενε άλλη μια εξάδα NOS ELECTRONIC ENTERPRISES 5687WB.. έπρεπε τυπικά να ακουστούν κι αυτές..

    20  8 Mar 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    Ελάχιστες είναι οι πηγές που μπορεί κάποιος ν' αντλήσει πληροφορίες για την περίεργη και άγνωστη αυτή φίρμα ELECTRONIC ENTERPRISES.. το σίγουρο είναι πως η εταιρία αυτή είχε αναλάβει να εφοδιάζει αποκλειστικά το Αμερικανικό κράτος με υψίστης ποιότητας και προδιαγραφών ηλεκτρονικό πολεμικό υλικό.. μάλιστα ψάχνοντας κανείς στον ιστό, μπορεί να βρει αυτό εδώ το έγγραφο του 1951, που είναι μια αγωγή της ELECTRONIC ENTERPRISES ενάντια στο Αμερικανικό κράτος για αθέτηση συμφωνίας παραγγελίας λυχνιών!!

    Αυτό που σήμερα γνωρίζουμε είναι πως η ανορθώτρια λυχνία 274B της ELECTRONIC ENTERPRISES που κατασκευαζόταν από την Western Electric, θεωρείται η Ιερή και απόλυτη Ανορθώτρια, κορυφαία όλων των άλλων.. Η συγκεκριμένη εταιρία λοιπόν, έδινε σε μεγάλες εταιρίες ηλεκτρονικών να κατασκευάζουν υλικό (κυρίως ηλεκτρονικές λυχνίες) γι' αυτήν..

    Είναι λοιπόν πολύ πιθανό οι συγκεκριμένες 5687WB να είναι φτιαγμένες από την Western Electric, ή από την RCA...

    21  8 Mar 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    πιάνοντας στα χέρια την λυχνία αυτή αμέσως κάποιος καταλαβαίνει την ποιότητά της... εξαιρετική και απόλυτη κατασκευή.. τετραπλή μίκα(!!), μπρούντζινες άνοδοι, O getter..

    22  8 Mar 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    πως όμως ηχούν αυτές οι σπάνιες και αυστηρά κατασκευασμένες λυχνίες?? έχει αντίχτυπο η άψογη κατασκευή τους με την ηχητική τους απόδοση?? έχουν τον δικό τους χαρακτήρα?? ακούγονται σαν τις βασίλισσες TUNG SOL ή έστω παραπλήσια??

    αυτό θα το μάθουμε αύριο στα Κυριακάτικα Νέα του ACA..

    23  8 Mar 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    ACA Member

    Επανερχόμενος να αναφέρω δυο λόγια για τη διαδικασία..

    Κάθε φορά που άλλαζε σετ λυχνιών γίνονταν οπτική εξέταση, τοποθέτηση στις βάσεις με τη σειρά και άνοιγμα των τελικών, ζέσταμα περίπου 20 λεπτά και μετά άνοιγμα του ποτενσιόμετρου έντασης για να διαπιστωθεί κατά πόσο ‘ήσυχες’ ήταν.. Με ανοιχτή την ένταση δίνονταν ελαφρά χτυπήματα με ένα μικρό κατσαβίδι στο χώρο του σασί κοντά στις λάμπες αλλά και στις ίδιες τις λάμπες για παρουσία θορύβων, χαλαρών μερών η μικροφωνισμών..

    Οι συγκεκριμένες λυχνίες ήταν το νο_1 σε ησυχία, ποιότητα κατασκευής και έλλειψης θορύβων .. Αυτό όπως θα δούμε παρακάτω είχε αντίχτυπο στην εξαιρετική ανάλυση και την εικόνα που σχημάτισαν..

    24  9 Mar 2014  
 
page 2/5 rows 12/52 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 228ms (18 queries, 94ms)