Test Original CD vs Copy CD (#2)

  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    αυτό θα δω στο 2ο τεστ... απλά δεν έχω “ bit perfect recording ” κάρτα σε κανένα PC... πάντως σ' ένα πρόχειρο τεστάκι με την SB 2ZS στο laptop(δεν είναι bit perfect recording) από την οπτική έξοδο του SONY 5400, τα αποτελέσματα ήταν παραπάνω από ενθαρρυντικά... ένας καλός οδηγός CD διαβάζει (αν και σε real time) πάρα πολύ καλά τα δισκάκια...

    13  5 Mar 2013  
  • Toptubes

    Toptubes

    ACA Member

    andreasecon wrote:
    That's one of the main reasons why cd is dissapearing !
    You can make a perfect copy and then distribute it freely !
    And on top of that, you don't even have to re write it in a cd, you can just hear it from a file, which is easier to be freely distributed !!!

    Τώρα εσύ τι κάνεις; εξασκείς τα Αγγλικά σου ή δεν έχεις Ελληνικό πληκτρολόγιο;; Μάλλον το δεύτερο...

    14  5 Mar 2013  
  • geno

    geno

    Registered

    Καλησπέρα, αν και είναι παλιό το θέμα επειδή παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα ήθελα να μάθω αν υπήρξε περαιτέρω δοκιμή/test, εγώ έχω κάνει παρόμοιες συγκρίσεις αλλά με ενδιαφέρει να μάθω και την δικιά σας άποψη, ευχαριστώ.

    15  29 Aug 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Υπάρχουν ακόμα cd????

    Δέν καταργήθηκε το μέσο?

    16  29 Aug 2014  
  • geno

    geno

    Registered

    χαχαχαχαχα λες να πετάξω αυτά που έχω; έχω και χρυσά, θα τα λιώσω αυτά.

    17  29 Aug 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    AlexD wrote:
    Υπάρχουν ακόμα cd????
    Δέν καταργήθηκε το μέσο?

    από τότε που καταργήθηκαν τα βινύλια έγιναν πολύτιμα η δε βιομηχανία των πικάπ ανθεί και αναπτύσσεται, με δεκάδες νέα μοντέλα!!

    το ίδιο πιστεύω θα συμβεί και με το CD, όσο ατελές μέσο και αν ήταν δεν παύει να σημάδεψε μια εποχή..

    18  1 Sep 2014  
  • geno

    geno

    Registered

    Τα cds κατασκευαστικά δεν είναι όλα ίδια όπως συμβαίνει και με τα βινύλια (δεν αναφέρομαι στην εγγραφή), οι διαφορές αυτές όμως προστιθέμενες με τις εγγραφές κάνουν εφικτή ή όχι την τέλεια κλωνοποίηση τους η οποία όμως εξαρτάται και από άλλους παράγοντες όπως το υλικό του κλώνου δίσκου, την ποιότητα κατασκευής του οδηγού δίσκου ή οτιδήποτε άλλου που θα διαβάσει τον πρωτότυπο δίσκο, τα πρωτόκολλα αντιγραφής, το μέσο αντιγραφής, τυχόν καλώδια κ.α., όλα αυτά διαμορφώνουν το τελικό αποτέλεσμα που πλησιάζει το 100% της τέλειας αντιγραφής.
    Αλλά δεν τελειώσαμε εδώ, υπάρχουν οι παράγοντες χώρος-σύστημα αναπαραγωγής-άνθρωπος που καθιστούν πολύ δύσκολη την προσπάθεια εύρεσης διαφορών (που υπάρχουν!) μεταξύ πρωτότυπου και κλώνου δίσκου, οι μετρήσεις μέσω υπολογιστή είναι ένα επιπλέον εργαλείο αλλά όχι ΤΟ εργαλείο.
    Συμπερασματικά, ΝΑΙ στις ΚΑΛΕΣ κόπιες χωρίς όμως ταυτόχρονη απαξίωση των πρωτότυπων δίσκων,
    όσο αφορά τα γνωστά ιντερνετικά κατεβάσματα μουσικών ΝΑΙ και σε αυτά μιας και οι τυχόν διαφορές που υπάρχουν σε σχέση με έναν καλής γενικά ποιότητας δίσκο είναι δύσκολα αντιληπτές.

    19  1 Sep 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Manos_Bits wrote:
    από τότε που καταργήθηκαν τα βινύλια έγιναν πολύτιμα η δε βιομηχανία των πικάπ ανθεί και αναπτύσσεται, με δεκάδες νέα μοντέλα!!
    το ίδιο πιστεύω θα συμβεί και με το CD, όσο ατελές μέσο και αν ήταν δεν παύει να σημάδεψε μια εποχή..

    Μάνο, είναι φανερό οτι απο τα υλικά μέσα αναπαραγωγής μόνο το βινύλιο έχει αντέξει. Το cd στην Ελλάδα πέθανε με την πτώση του Μετρόπολις. Στο εξωτερικό έχει πεθάνει εδώ και χρόνια.
    Και δέν είναι το μόνο. Βάλε κασέτες και mini disk.

    Το CD τελείωσε σαν μέσο. Ίσως κάποιους να τους βολεύει η διαδικασία με τα δισκάκια, η οποία όμως και αυτή είναι φανερά κατώτερη αυτής του βινυλίου.

    20  1 Sep 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    geno wrote:
    Τα cds κατασκευαστικά δεν είναι όλα ίδια όπως συμβαίνει και με τα βινύλια (δεν αναφέρομαι στην εγγραφή), οι διαφορές αυτές όμως προστιθέμενες με τις εγγραφές κάνουν εφικτή ή όχι την τέλεια κλωνοποίηση τους η οποία όμως εξαρτάται και από άλλους παράγοντες όπως το υλικό του κλώνου δίσκου, την ποιότητα κατασκευής του οδηγού δίσκου ή οτιδήποτε άλλου που θα διαβάσει τον πρωτότυπο δίσκο, τα πρωτόκολλα αντιγραφής, το μέσο αντιγραφής, τυχόν καλώδια κ.α., όλα αυτά διαμορφώνουν το τελικό αποτέλεσμα που πλησιάζει το 100% της τέλειας αντιγραφής.
    Αλλά δεν τελειώσαμε εδώ, υπάρχουν οι παράγοντες χώρος-σύστημα αναπαραγωγής-άνθρωπος που καθιστούν πολύ δύσκολη την προσπάθεια εύρεσης διαφορών (που υπάρχουν!) μεταξύ πρωτότυπου και κλώνου δίσκου, οι μετρήσεις μέσω υπολογιστή είναι ένα επιπλέον εργαλείο αλλά όχι ΤΟ εργαλείο.
    Συμπερασματικά, ΝΑΙ στις ΚΑΛΕΣ κόπιες χωρίς όμως ταυτόχρονη απαξίωση των πρωτότυπων δίσκων,
    όσο αφορά τα γνωστά ιντερνετικά κατεβάσματα μουσικών ΝΑΙ και σε αυτά μιας και οι τυχόν διαφορές που υπάρχουν σε σχέση με έναν καλής γενικά ποιότητας δίσκο είναι δύσκολα αντιληπτές.

    ΔΕΝ απαξιώνουμε το πρωτότυπο, φυσικά και το CD είναι ένα μέσον που φορέθηκε πολύ.. ΟΜΩΣ (δυστυχώς) αυτό που λέω είναι πως σε μια τέλεια 1:1 αντιγραφή το αντίγραφο περιέχει τα ίδια ακριβώς δεδομένα από μηδενικά(0) και ένα(1) με το πρωτότυπο, πράγμα το οποίο μπορούμε να διαπιστώσουμε με τα κατάλληλα προγράμματα υπολογιστή.. αυτό ακριβώς περιγράφω παραπάνω, και μάλιστα αναφέροντας αναλυτικά την μέθοδο και τα προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν..

    σ' αυτό που αναφέρεις λοιπόν ότι.. οι μετρήσεις μέσω υπολογιστή είναι ένα επιπλέον εργαλείο αλλά όχι ΤΟ εργαλείο .. θα εκτιμούσα λίγο παραπάνω ανάλυση και τεκμηρίωση.. γιατί όπως αναφέρω, εδώ έχουμε να κάνουμε με αριθμούς και οι αριθμοί άσχετα με τι τρόπο και τι μολύβι έχουν γραφτεί είναι ΠΑΝΤΑ οι ίδιοι και αν κάνεις πράξεις μεταξύ ίδιων αριθμών τα αποτελέσματα θα είναι ΠΑΝΤΑ τα ίδια..

    21  2 Sep 2014  
  • geno

    geno

    Registered

    Όλα τα υπόλοιπα που γράφω μας δείχνουν ότι η ψηφιακή αντιγραφή μουσικών κομματιών δεν είναι τόσο απλοική όσο την περιγράφεις (0 & 1 που όντως μπορούν να αποτυπωθούν σε μια αριθμό σειρά) αλλά εξαρτάται από πολλούς άλλους παράγοντες που τελικά δίνουν 2 διαφορετικά (αν και ακούγονται ίδια ή σχεδόν ίδια) αποτελέσματα. Η αριθμό σειρά δεν μου λέει τίποτα από τη στιγμή που ακούω διαφορές από πρωτότυπο και αντίγραφο.

    22  2 Sep 2014  
  • geno

    geno

    Registered

    AlexD wrote:
    Μάνο, είναι φανερό οτι απο τα υλικά μέσα αναπαραγωγής μόνο το βινύλιο έχει αντέξει. Το cd στην Ελλάδα πέθανε με την πτώση του Μετρόπολις. Στο εξωτερικό έχει πεθάνει εδώ και χρόνια.
    Και δέν είναι το μόνο. Βάλε κασέτες και mini disk.
    Το CD τελείωσε σαν μέσο. Ίσως κάποιους να τους βολεύει η διαδικασία με τα δισκάκια, η οποία όμως και αυτή είναι φανερά κατώτερη αυτής του βινυλίου.

    Τα σπάνια και περιορισμένης έκδοσης cd είναι πλέον συλλεκτικά αντικείμενα οπότε το cd θα συνεχίσει να έχει λόγο ύπαρξης, το Metropolis αντικαταστήθηκε από το internet και από κάποια λίγα μαγαζία σαν το Puplic και οι πωλήσεις θα συνεχίσουν ΚΑΛΩΣ για εμένα να γίνονται γιατί κάποιοι αρέσκονται σε αυτού του τύπου τις αγορές.

    23  2 Sep 2014  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    geno wrote:
    Όλα τα υπόλοιπα που γράφω μας δείχνουν ότι η ψηφιακή αντιγραφή μουσικών κομματιών δεν είναι τόσο απλοική όσο την περιγράφεις (0 & 1 που όντως μπορούν να αποτυπωθούν σε μια αριθμό σειρά) αλλά εξαρτάται από πολλούς άλλους παράγοντες που τελικά δίνουν 2 διαφορετικά (αν και ακούγονται ίδια ή σχεδόν ίδια) αποτελέσματα. Η αριθμό σειρά δεν μου λέει τίποτα από τη στιγμή που ακούω διαφορές από πρωτότυπο και αντίγραφο.

    το πρόβλημα φίλε geno είναι ότι με την βοήθεια των υπολογιστών και των προγραμμάτων μπορεί να αποδειχθεί πως οι αριθμοσειρές που υπάρχουν σε πρωτότυπο - αντίγραφο είναι πανομοιότυπες, ίδιες και απαράλλαχτες (identical)..

    το ότι κάποιοι (απ' ότι λες κι εσύ) ακούνε διαφορές μεταξύ κλωνοποιημένου 1:1 CD και original, αυτό δεν μπορεί να αποδειχθεί..

    24  2 Sep 2014  
 
page 2/5 rows 12/60 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 148ms (19 queries, 90ms)