Το κυρίως πιάτο...2
Τα μεγάλα σε διαστάσεις και ήχο ηχεία υποστηριζόμενα από τα ακριβά ανάλογης κατηγορίας ενισχυτικά, άσχετα αν δεν μπορώ να χαρακτηρίσω το άκουσμά τους σαν ‘monitor’, απέδωσαν με μεγάλη αληθοφάνεια και ομοιογένεια το μουσικό πρόγραμμα με δυνατό τους σημείο, πράγμα αναμενόμενο άλλως τε, τη μεσαία τους περιοχή όπου οι φωνές τα έγχορδα και τα πνευστά ερμηνεύθηκαν σχεδόν με αναλογικό ύφος, αποδίδοντας αρμονικό πλούτο, μελωδικότητα και συναίσθημα επιπέδου απολύτου αναφοράς.
Τα σύνολα, μεγάλα ή μικρά, ακουστικά ή ηλεκτρικά, φωνητικά ή μη, λάμβαναν υπόσταση με τα ηχοχρώματα των επί μέρους μεμονωμένων ομάδων οργάνων ή φωνών να είναι φυσικά και διακριτά, ενώ στα soli είτε αυτά αφορούσαν φωνές είτε όργανα, οι χροιές αποδόθηκαν με πληρότητα και ακρίβεια.
Η ελλιπής και συμβιβαστική κωδικοποίηση του ‘red book’ πρωτοκόλου συνέβαλε σε μια απειροελάχιστη στέρηση του ‘σώματος’ των μεμονομένων οργάνων και της ορχήστρας στην απόδοση των ηχείων, μη αποκλίνοντας όμως αισθητά από το επίπεδο αναφοράς.
Μια μικρή ασάφεια παρατηρήθηκε στη μεσουψηλή περιοχή σε σημεία όπου χάλκινα κύμβαλα (crash) σε ανεξέλεγκτα δυνατά χτυπήματα αποδίδουν πλήθος ασύμμετρων αρμονικών παράγοντας σειρά από επικαλυπτόμενα διακροτήματα.
Η ακρόαση μεγάλων σε διαστάσεις βαθύσυχνων ανατολικών τυμπάνων σε πρόγραμμα επιλεγμένο από τον οικοδεσπότη αποδόθηκε πολύ καλά σε παλμό, ατάκα, δυναμική και συχνότητα από τα δίδυμα panels, τόσο καλά που με ώθησε εμφανίζοντας την χαιεντάδικη διαστροφή μου να επιστρατεύσω δικό μου πρόγραμμα με αβυσσαλέας έκτασης εκκλησιαστικό όργανο για να αποκαλύψω το συχνοτικό βάθος.
Εδώ τα ηχεία έδειξαν φανερά την αδυναμία τους μην ελέγχοντας τις μεμβράνες τους στα πολύ χαμηλά περάσματα, γεγονός αναμενόμενο και φυσιολογικότατο.