Τα μεγάλα παραμύθια και οι μεγάλες αλήθειες του Hi-Fi (#2)

  • UltraKops

    UltraKops

    ACA Member

    Μάνο, τα είπες όλα....

    13  17 Nov 2011  
  • UltraKops

    UltraKops

    ACA Member

    Συμπληρωματικά με αυτά που λες για τις ηχογραφήσεις και για να γίνει κατανοητό από τους περισσότερους φίλους, δες (θα ξέρεις βέβαια) στο παρακάτω site στη δεξιά στήλη από πόσα μηχανάκια "καλυτέρευσης-διόρθωσης" περνάει το σήμα, πριν φθάσει στο υλικό ή άυλο (βινύλιο, cd, sacd, download)......
    link

    όλα τα άλλα είναι για να έχουμε να λέμε...

    14  17 Nov 2011  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Ας ξεκινήσω απο τα πρώτα που είπες. Καταλαβαινω απολυτα τι εννοείς όταν λες ότι με μια αλλαγή δεν μπορει να έχουμε χαωδεις διάφορες όπως αναφέρεται πολλές φορές! Τι σημαίνει η λέξη χαώδης? Ειναι απλα μια λάθος λέξη!

    Χαώδης δεν ειναι όμως μπορει να ειναι πολυ πολυ ουσιαστικές! Να δώσω Ενα παράδειγμα.

    Εχουμε Ενα monitor σύστημα, δεν θα αναφέρω απο τι αποτελείται αλλα έχει Ενα πολυ σωστο και ισορροπημένο αποτέλεσμα που ότι αλλαγή και να κάνουμε ακούγεται. Δουλεύει πάνω σε αυτο Ένας μηχανικός ήχου. Έχει συνηθίσει τον ήχο του. Αλλάζουμε λοιπόν τη καλωδιωση αυτού του συστήματος σε VDH άνθρακα, η τελος παντων καποιο αλλο καλωδιο με εντονο χαρακτρα.Το σύστημα για μένα θα αλλάξει τελειως φύση, θα ακούς ΆΛΛΟ πράγμα! Προσοχή, θα ακούς άλλο πράγμα αν ξέρεις ακριβώς τι ζητάς απο το σύστημα σου, όπως πχ ένας μηχανικός ήχου! Πως θα ονομάζες αυτη την αλλαγή εσυ? Το σύστημα τονικά θα έχει αλλάξει πολυ!

    Φυσικά αν δεν ξέρεις τι θες και είσαι λίγο απο όλα, σε αντίθεση με Ενα μηχανικό ήχου, μια τέτοια αλλαγή φυσικά και δεν χαρακτηριζόταν χαώδης η ουσιαστική τελος πάντων!

    Δεν διαφωνω σε αυτα που εγραψες απλα δίνω μια άλλη οπτική.

    15  17 Nov 2011  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    Γιώργο το γράφω εδώ στο νο9...

    Aπʼ όλα αυτά λοιπόν, όπως συμπεραίνετε κι εσείς, το μεγαλύτερο μέρος της εικόνας που ακούμε είναι ψευδές και μαγειρεμένο από τα pan-pots της κονσόλας μίξης και τους επεξεργαστές του effects rack ή του recording - mixing - mastering software

    16  17 Nov 2011  
  • JamesGRU

    JamesGRU

    ACA Member

    Μην χανετε την ουσια του thread ,ο στολος των μηχανηματων
    ισχυει αλλα δεν ακουγεται το ιδιο σε ολα τα συστηματα και
    πιστευω οτι αυτη την διαφορα πρεπει να επισημανουμε σε καθε
    συστημα.

    17  17 Nov 2011  
  • UltraKops

    UltraKops

    ACA Member

    [σε συνέχεια του post 14]
    Και σαν να μη φθάνει αυτό, κατά καιρούς έχουμε δει μηχανάκια αναπαραγωγής highend με ενσωματωμένα τέτοια καλούδια........[θα επανέλθω σε αυτό...] που κάποιοι έμπειροι ακροατές λένε αυτό παίζει σαν "loudness", ή αυτή η σκηνή έχει "ξεχειλώσει" δεξιά κι αριστερά από τα ηχεία, ή τι "γλυκός" ήχος............όλα αυτά τα highend μηχανάκια έχουν εφαρμογές ενσωματωμένες από το παραπάνω λινκ [ενδεικτικά] για καλωπισμό του ήχου.

    18  17 Nov 2011  
  • UltraKops

    UltraKops

    ACA Member

    Manos_Bits wrote:
    Γιώργο το γράφω εδώ στο νο9...
    Aπʼ όλα αυτά λοιπόν, όπως συμπεραίνετε κι εσείς, το μεγαλύτερο μέρος της εικόνας που ακούμε είναι ψευδές και μαγειρεμένο από τα pan-pots της κονσόλας μίξης και τους επεξεργαστές του effects rack ή του recording - mixing - mastering software

    συμφωνώ Μάνο και για αυτό το συγκεκριμενοποιώ.

    19  17 Nov 2011  
  • kotsidisjohn

    kotsidisjohn

    ACA Member

    ενα ακομα μεγαλο παραμυθι, ετσι για να γουσταρουμε λιγο, ειναι πως λεγεται οτι πλεον τα ψηφιακα εχουν γινει καλυτερα κ υπερτερουν απ τα αναλογικα...

    20  17 Nov 2011  
  • UltraKops

    UltraKops

    ACA Member

    JamesGRU wrote:
    Μην χανετε την ουσια του thread ,ο στολος των μηχανηματων
    ισχυει αλλα δεν ακουγεται το ιδιο σε ολα τα συστηματα και
    πιστευω οτι αυτη την διαφορα πρεπει να επισημανουμε σε καθε
    συστημα.

    Άκη τι ακριβώς εννοείς, ότι ο χώρος ευθύνεται για τον διαφορετικό ήχο των ίδιων συστημάτων ή δεν κατάλαβα καλά?

    21  17 Nov 2011  
  • UltraKops

    UltraKops

    ACA Member

    kotsidisjohn wrote:
    ενα ακομα μεγαλο παραμυθι, ετσι για να γουσταρουμε λιγο, ειναι πως λεγεται οτι πλεον τα ψηφιακα εχουν γινει καλυτερα κ υπερτερουν απ τα αναλογικα...

    Με επιστημονικά δεδομένα δεν είναι παραμύθι....

    22  17 Nov 2011  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Δέν βλέπω να διαφωνώ κάπου...

    Είναι αρκετά σαφές οτι σε αυτό το χόμπι ο υποκειμενισμός πάει σύννεφο.Είναι αρκετά εύκολο να κοροιδέψουμε ακουστικά τον ακροατή.Απο μία ηχογράφηση που έχει μπροστά τη φωνή μέχρι λίγο πείραγμα της έντασης.

    Το ακόμα πιο δύσκολο είναι όταν σε μία παρέα ο υποκειμενισμός της άποψης αποκτά βάσιμη αντικειμενικότητα με μόνη αξιολόγηση...την ακουστική εμπειρία(?) του ακροατή.
    Απο βλακώδεις απόψεις του τύπου "έχω τεράστια εμπειρία σε live ακούσματα" μέχρι και αρκετά πιο σοβαρές του τύπου " ήταν καλό αλλα ψυχρό".

    Τώρα για την εικόνα....νομίζω οτι πρέπει να κάνουμε μία μαζική επίσκεψη στο athens pro audio και να μας δείξει ο κ. Χατζηστάμου το πώς λειτουργεί ένα studio.Είναι απίστευτο το πώς με δύο κουμπιά η ηχογράφηση γίνεται απο ζεστή λαμπάτη σε σκληρή λάιβ.Εκεί θα δείτε όλο το κενό της φιλοσοφίας "η φωνή έχει κόκο", "το βιολί είναι μπροστά" κ.τ.λ.

    23  17 Nov 2011  
  • nbullamatsis

    nbullamatsis

    Registered

    Nα συμπληρώσω σε αυτά που λέει ο Μάνος
    Υπάρχουν πολλά ειδη μικροφώνων για διαφορετικές δουλειές.
    Πέρα σπό τον διαφορετικό ήχο των μικροφώνων υπάρχουν και οι κομπρεσορες οι οποίοι εχουν κύριο μέλημα την ανάδειξη μικρολεπτομερειών.
    Εχω δει μέχρι 12 μικρόφωνα (3 διαφορετικών τύπων) για μία μονο ντραμς.
    Τις περισσότερες των περιπτώσεων το αποτέλεσμα είναι σικέ.
    Υπάρχει και η αποψη, π.χ. του κυριου Θέμη (δυο φορές που εχω δει ηχοληψία του) που χρησιμοποιεί μόνο ένα δικάναλο μικρόφωνο
    μπροστά από τους μουσικούς και το τελικό αποτέλεσμα δεν περνάει από κομπρέσορες.

    Ολα αυτά δεν σημαίνουν οτι μια ορχήστρα ή ενα μουσικό σχήμα δεν έχει σκηνική εικόνα.
    οκ για να την φέρουν στο χωρο μας οι παραγωγοί χρησιμοποιούν τεχνάσματα, οπως κάτι αντίστοιχο γίνεται με το surround στο σινεμά.

    24  17 Nov 2011  
 
page 2/4 rows 12/42 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 45ms (19 queries, 16ms)