Κυκλοφόρησε το Amarra 2.3.2 (#6)

  • dapost

    dapost

    Registered

    Μιχάλη, δεν έχω ασχοληθεί πολύ, παίζει default (για ευκολία τηλεχειρισμού, κλπ.) Πάντως θυμάμαι που ο Ανδρέας θεωρούσε την playlist πιο σημαντική από την cache.

    61  5 Mar 2012  
  • andreasecon

    andreasecon

    ACA Member

    Στο μικρό χρονικό διάστημα που άκουσα χθες το βράδυ με τη νέα version, δείχνει να μην υποφέρει πλέον από τα γνωστά κολλήματα όταν παίζει μέσω cache. (σημειωτέον έχω iMac με 4gb)

    62  6 Mar 2012  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    πάντως ρε παιδιά... μέχρι να βγει κάθε φορά η νέα έκδοση του amara, η προηγούμενη παίζει φανταστικά... μόλις βγει η καινούργια, τότε ανακαλύπτουμε, η καλύτερα αποκαλύπτουμε πως η προηγούμενη είχε προβλήματα και κολλήματα και θέματα κλπ...

    63  6 Mar 2012  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Δεν είπαμε αυτό. Άλλος ο ήχος άλλο κάποια glitches είναι δύο διαφορετικά θέματα.

    64  6 Mar 2012  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Ήδη έχουμε φτάσει στην έκδοση 2.5 που από ότι λέγεται είναι και η καλύτερη. Και μία άποψη της Sonic Studio για το τι ακριβώς κάνει κατά το Processing:

    "The first task is that the audio file, represented as digital data, must be read off the media and into memory. This requires the audio player to guarantee (as best it can) the audio will be read from the disk in time. The player needs to deliver the audio samples to the Hardware Interface not only on time but also synchronized. Otherwise, we may hear clicks, dropouts, phase, and balance problems. Sonic addresses this using optimized file handling routines. We do not look at latency as an issue in a home audio reproduction system unless it's being synchronized with video.

    Once the audio is in memory, it needs to be converted to a format the computer can "understand". Current audio formats for uncompressed audio use a 16 or 24 bit sample and this must be converted to the IEEE floating point architecture in use by most computers today. This conversion can introduce noise into the audio signal. Should we truncate, round, scale or perform some combination to achieve the best sounding result? This conversion occurs on input from the disc and on output to the hardware interface. Based on our experience, we sometimes find that textbook math does not mean the best sounding math.

    The next stage is the gain structure and processing that may take place inside the audio engine. When you adjust the slider to control the volume a gain process is applied to the audio signal. Even when the gain is at full volume processing may take place that effects the sound. In the Sonic Studio Engine we perform all calculations using 64 bit extended floating point math. This allows us a full 56 bit mantissa which allows us to keep the noise levels below the 24th bit found in high resolution audio. When any processing is applied it is important to redither the sounds to mask the effects of all the rounding and noise that were previously introduced. To address this problem, SSE comes with two dither algorithms which are optimized for use with Amarra. Perhaps as important as the underlying math is the efficiency in implementation as each operation has the possibility of increasing the noise."

    65  17 May 2013  
  • dapost

    dapost

    Registered

    Να ρωτήσω κάτι; Σε playlist mode, πως γίνεται να επιλέγει κανείς εύκολα κομάτι ή άλμπουμ από το itunes ή με το μικρό τηλεκοντρόλ της apple και αυτό να φορτώνει στην playlist; Κάπως δε γινόταν στις προηγούμενες εκδόσεις (playlist follows itunes);

    66  30 May 2013  
  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Nομίζω δεν υπάρχει τώρα και για αυτό το λόγο την έχω απενεργοποιήσει εγώ και παίζω μόνο με cache.

    67  30 May 2013  
  • Manos_Bits

    Manos_Bits

    Chairman Administrator

    dapost wrote:
    Να ρωτήσω κάτι; Σε playlist mode, πως γίνεται να επιλέγει κανείς εύκολα κομάτι ή άλμπουμ από το itunes ή με το μικρό τηλεκοντρόλ της apple και αυτό να φορτώνει στην playlist; Κάπως δε γινόταν στις προηγούμενες εκδόσεις (playlist follows itunes);

    Θα σου πω εγώ πως γίνεται...

    • κάνεις ένα defragment στο bios αφού πρώτα έχει γίνει transfer ο boot sector σε tape backup με release option μη φάμε και τζάμπα χώρο...
    • μετά κάνεις optimization στο hard disk με demagnitizer και γιαλοχάρτισμα στις άκρες.. (αν είναι SSD του ρίχνεις 1500 Volts DC για refresh-rebirth)...
    • επόμενο βήμα κάνεις allocation 4 data-sets με 50 primary και 10 secontary κύλιντρα και αλλάζεις το page-file σε 128 TeraByte για να 'χει χώρο ν' αναπνέει μην κρασάρει...
    • μετά είναι η σειρά να γίνει reclock η RAM και ταυτόχρονα mapping σε scratch disk η main storage και τα TOC(table of contents)...
    • εδώ λοιπόν είσαι έτοιμος να κάνεις swap τα primary ROM contents με τη μέθοδο triggering στο sys config, μη χαθεί και κανα dato και έχουμε κανα πρόβλημα...

    μετά πάρε με τηλέφωνο να σε καθοδηγήσω στην κυρίως διαδικασία...

    68  30 May 2013  
  • petkef

    petkef

    Registered

    Ευτυχώς δεν χρειάζεται πουθενά ηλεκτροκόληση.

    69  30 May 2013  
 
page 6/6 rows 12/69 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 54ms (19 queries, 23ms)