Κατασκευη Κυκλοτρονικου OTL ενισχυτη 160 watt! (#5)

  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    ""[!!!]

    49  28 Aug 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    Aς δουμε τωρα γιατι αυξανει ενας otl τα βατ οταν διπλασιαζει το φρτιο του , αν ισχυει παντα και γιατι.

    Το παραδειγμα θα γινει με 2 λυχνιες εξοδου 6c33.

    O τυποσ υπολογισμου σε κυκλοτρο ειναι ο γνωστος Z OUT = RP/2+m
    οπου η αντισταση ανοδου rp ειναι 80 ωμ και το μ 2,7 [περιπου]
    Το περιπου γιατι στη συγκεκριμενη λυχνια δεν κρατα παντα τα στανταρ απο κατασκευη της.
    Μετα απο αυτο ευκολα βλεπουμε οτι η πραγαματικη αντισταση εξοδου για δυο λυχνιες που μπορει να μας δωσει ολο το σουινγκ με βαση το κερδος της ειναι τα 20 περιπου ωμ!!!

    50  28 Aug 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    sorry αλλα χθες ενα απροοπτο τηλ και επρεπεε να βρισκομαι σε event γνωστου πολιτικου προσωπου. [εκλογες μυριζομαι]

    μετα απο το τελευταιο μου ποστ ευκολα μπορει καποις να καταλαβει οτι οσο μειωνουμε το φορτιο τοσο θα πεφτει και η παραγομενει ταση. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να αυξανει και επικινδυνα το ρευμα στις ανοδους των λυχνιων. Αν εμεις καταφερουμε αυτο το ρευμα να το κραταμε εντος των οριων που μπορει να παραγει η λυχνια μας [ειτε με ομαλο φορτιο ειτε με αλλα τιπς] τοτε ολα ειναι οκ.
    Αν τωρα υποθεσουμε οτι εχουμε εναν ενισχυτη με αρκετες λυχνιες εξοδου και εχουμε ριξει την πραγματικη αντισταση εξοδου π.χ στα 1,2 ωμ τοτε ο ενισχυτης δεν θα αυξησει την ταση εξοδου οταν διπλλασιασουμε τα ωμ γιατι απλα στα 8 η στα 4 ωμ δεν του βιαζουμε την ταση εξοδου. Δειτε τους μεγαλους ATMA .

    51  29 Aug 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    θα ακολουθησουν 3 σχηματικα κορυφαιων σχεδιαστων με πρωτο του [πατερα] αυτης της τοπολογιας κ.Καρστεν.

    52  29 Aug 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    53  29 Aug 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    ΣΤΟ σχηματικο βλεπουμε οτι ο ενισχυτης εχει ενα και μοναδικο σταδιο κερδους με την πολυ αγαπημενη στους hi-end κυκλους 6sn7.
    H τοπολογια ειναι κασκοδικος με πηγη ρευματος την ιδια λυχνια.
    Αυτο το σταδιο μας δινει μεγαλο συχνοτικο ευρος και πολυ μικρη χωρητικοτητα. Το μοναδικο αρνητικο σημειο ειναι οτι η αντισταση ανοδου πολλαπλασιαζεται χ το κερδος. Εδω ο Καρστεν γνωριζει πολυ καλα την δουλεια του και αμεσως μετα ακολουθει ο ιδιος τυπος λυχνιας σε ακολουθο καθοδου για να ριξει την αντισταση και να μπορεσει να οδηγησει τις λυχνιες εξοδου .Επισης ο ενισχυτης λειτουργει σε Α οπως δηλωνει ο κατασκευαστης. Οι λογοι που το κανει ειναι πολλοι αλλα κυριως για την ασφαλεια του ενισχυτη. Η οδηγηση του δεν ξεπερναει ποτε την ταση πολωσης και με αυτο τον τροπο κραταει εντος των οριων τους της λυχνιες εξοδου. Ειπαμε ο ανθρωπος ξερει πολυ καλα τι κανει.

    54  29 Aug 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    55  29 Aug 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    Εδω ειναι μια σχεδιαση του κ. Αλαν Κιμμελ. Δεν νομιζω αυτος ο κυριος να θελει καποιες συστασεις μιας και κρυβεται πισω απο μεγαλες φιρμες.
    Πολυπλοκη σχεδιαση αυτη την φορα στην εξοδο με πεντοδικες λυχνιες. Τον εχουν κατασκευασει πολλοι diyερ ανα τον κοσμο.
    Εδω ο κυριος Κιμμελ δεν εκμεταλευεται την διαφορικη δυνατοτητα που μπορει να του δωσει η τοπολογια του κυκλοτρο και παει στην κλασσικη με phase-spliter τυπου consertina. Υποκειμενικα δεν μου πολυ αρεσει αυτος ο αναστροφεας[ισως καποτε να το αναλυσουμε].Επισης χρειαζομαστε αρκετες λυχνιες εξοδου αυτου του τυπου για να παμε σε πραγαματικα χαμηλη αντισταση εξοδου.

    56  29 Aug 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    57  29 Aug 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    εδω ειναι ο graaf gm 20. Μιλαμε για μια πολυ extreme σχεδιαση!!!
    Θα ελεγε κανεις οτι ειναι βασισμενος σε solid state καταστασεις!
    Πουθενα πυκνωτης στο σημα!!!!!! Ο ενισχυτης ειναι direct απο την αρχη μχρι το τελος!.Εχοντας το σχηματικο του με ολες τις λεπτομερειες θα σας πω οτι ο ενισχυτης ειναι f1!!!
    Eδω ο Μαριανι γνωριζοντας ποια ειναι πραγματικη αντισταση εξοδου του ενισχυτη του εχει επινοησει μια προστασια τυπου μοσφετ. Δηλαδη οσο αυξανει επικινδυνα το ρευμα στις λυχνιες εξοδου αυτοματα αλαζει το πλατος στην οδηγηση και ριχνει το ρευμα. Παιζει στην κυριολεξια κλεφτοπολεμο με το φορτιο. Βεβαια μια του κλεφτη δυο του κλεφτη ......
    Αυτος ο ενισχυτης με περισσοτερες λυχνιες στην εξοδο για να εχει μια πραγματικα χαμηλη αντισταση εξοδου δεν θα ειχε αντιπαλο σε σχεδιαση!!!

    58  29 Aug 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    ειναι και κουκλι!!!

    59  29 Aug 2014  
  • takis6c33

    takis6c33

    Registered

    Θα ηθελα να πω και κατι τελευταιο που εχει να κανει με Ελληνα σχεδιαστη και[πολυ γνωστο αντιπροσωπο ] ο οποιος ακουει με δικης του σχεδιασης otl και μαλιστα τον εχει αντιγραψει αλλος σχεδιαστης και τον εχει δηλωσει για δικο του!!!! Το ειχα διαβασει παλαιωτερα αλλα δεν θυμαμαι την ιστορια με λεπτομερειες. Οπως και να εχει αξιζει συνγχαρητηρια!!!

    60  29 Aug 2014  
 
page 5/10 rows 12/115 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 59ms (19 queries, 21ms)