DIY plinth for Victor TT-81/TT-101 (#2)
-
johnVO
Registered
Anton δεν υπάρχεις!!!!!!
Και μόνο για την προσπάθεια ...ΜΠΡΑΒΟ!!!!!
-
Manos_Bits
Chairman Administrator
δεν υπάρχουν λόγια.. συγχαρητήρια για την προσπάθεια και την υπομονή σου..
-
gonis
ACA Member
Anton wrote: Εδω τα εχω βαλει στην ¨πρωτη¨πρεσσα να ¨κατσουν¨….
Δεν υπαρχει αυτο
Θεος!!!
-
Manos_Bits
Chairman Administrator
χωρίς λόγια..
-
Anton
ACA Member
Ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια παιδια….,
Μανο, πολυ ωραιο! Ακομα γελαω!
…...Συνεχιζω με φρεσκιες (ζεματἀνε) φωτο.
-
Anton
ACA Member
Και απο την αλλη μερια….
Βεβαια εχει καποιες εμφανισιακες προχειροτητες ακομη, αλλα σιγα-σιγα θα τα διορθωσω κι αυτα.
Αυτο που μ᾽ενδιεφερε πρωτιστως ειναι το πως παιζει…,
το σουλουπωμα και το φτιασιδωμα επεται...
-
VasilisM
ACA Member
Δυο είναι τα τινά...
α} Θα τους πεθάνω στην καζούρα τα επόμενα χρόνια!
β) η θα ανοίξει η γη να με καταπιεί!
-
Toptubes
ACA Member
Ρε Αντώνιο πως καλούπωσες την εποξική ανάμεσα στα δύο ελάσματα και δεν χύθηκε γύρο γύρο;
-
AlexD
ACA Member Moderator
Μου αρέσει πάρα πολύ η κατασκευή, φαίνεται αρκετά προσεγμένη και καλοστημένη. Αν κατάλαβα καλά η ιδιοκατασκευή αυτή αποτελεί το πλατώ του πικάπ που το συγκεκριμένο δέν είχε καθόλου.
Θέλω να ρωτήσω μερικά πραματάκια αν μου επιτρέπεται.
α)Απ ότι κατάλαβα η αντι-κραδασμικότητα προσφέρεται μέσω την ρητίνης που υπάρχει ανάμεσα στις πλάκες. Τί υλικό είναι αυτό και πώς σκέφτηκες να το χρησιμοποιήσεις?
γ)Η κατασκευή στηρίχθηκε σε κάποια άλλη λύση ή την σκέφτηκες μόνος σου - ως ιδέα.
β) Μου θυμίζει λίγο το SME που η λογική του είναι να στέκεται το πλατώ στον αέρα με τέσσερις άξονες και λάστιχα. Ίσως μία πρόχειρη παρατήρηση θα ήταν να αντικαταστήσεις τα ελατήρια που έχεις βάλει με κάποια λάστιχα ας πούμε. Δέν ξέρω θα είχε ενδιαφέρον μία σύγκριση.
Αν ήσουν Αθήνα θα ερχόμουν να τη μετρήσουμε (όπως και αν μπορούμε) και να τη βελτιστοποιήσουμε ως κατασκευή αλλα δυστυχώς είσαι στον Κρητικό παράδεισο.
-
Toptubes
ACA Member
Άλεξ η κατασκευή φαίνεται πολύ καλή αλλά θα πρέπει να συμφωνήσω ότι η χρήση ελατηρίων και μάλιστα τόσο πολλών σίγουρα θα προσθέτει μηχανικούς θορύβους και άλλα σκουπίδια στο τελικό αποτέλεσμα...
Αντώνη σκέφτηκες να αντικαταστήσεις τα ελατήρια με χονδρούς ή πολλούς ελαστικούς παράκυκλους (O-rings) όπως την τεχνική που εφαρμόζει η SME;
-
soundofvoid
Registered
Kαταρχας ξεκινησες απο μια πολυ καλη βαση...εννοω το πικαπ!
M' αρεσουν τα καλα direct drive.
Τα ελατηρια δεν ειναι τοσο προβλημα οσο το να βρεις το σωστο ελατηριο.
Δεν θα χρησιμοποιουσα παντως περισσοτερα απο 4 ανα πυργο αναρτησης...γινεται πολυ μπουγιο μετα το πραγμα...
Οταν δεχτουν το τελικο βαρος και ειναι σε ταση μην νομιζετε οτι κουνιουνται ενα γυρω και κουδουνιζουν...
Αλλωστε μπορεις να βρεις τροπο να μην ερχεται σε επαφη μεταλλο με μεταλλο με καποιο ελαστικο παρεμβυσμα.
Υπαρχουν ως και ελατηρια -θυμαμαι καποτε που εψαχνα- εργοστασιακα επικαλυμμενα με συνθετικο υλικο γι'αυτο ακριβως το λογο.
Αν δεν μπορεις να τα βρεις ετοιμα μπορεις να περασεις τα αγκιστρα στις ακρες τους με χονδρο θερμοσυστελλομενο ωστε να εχεις το ενδιαμεσο ελαστικο υλικο.
Keep up the good work.
-
Manos_Bits
Chairman Administrator
AlexD wrote: ... Αν κατάλαβα καλά η ιδιοκατασκευή αυτή αποτελεί το πλατώ του πικάπ που το συγκεκριμένο δέν είχε καθόλου. ..................
Alex μάλλον θα εννοείς το σασί.. το πλατώ υπάρχει κανονικά..
Εκτιμώντας τη δουλειά του Αντόν στο έπακρο, το μοναδικό σημείο που έχω κάποιους σκεπτικισμούς, εμφανισιακούς και λειτουργικούς, είναι τα ελατήρια.. δεν θα 'χαλούσα' ποτέ μια τέτοια στιβαρή στατική κατασκευή με επιπλέοντα και χαλαρά ελατήρια.. θα μπορούσε ο Αντόν να φτιάξει ανάποδα μανιτάρια με λάστιχα..
|