και αυτό γιατί στα DD υπάρχουν πολύ σοβαρά προβλήματα που δεν μπορούν να ξεπεραστούν..
πρώτο απ' όλα είναι η μάζα του πλατώ.. το βάρος ενός Direct Drive ΔΕΝ μπορεί να είναι μεγάλο γιατί δεν θα μπορεί να το στρέψει το μοτέρ.. η αλλιώς για να μπορεί το μοτέρ να στρέψει ένα βαρύ πλατώ θα πρέπει αυτό το μοτέρ να είναι τερατώδες, οπότε το κακό που θα κάνει θα είναι περισσότερο από το καλό, προσθέτοντας κραδασμούς από τον όγκο του και παρεμβολές από τα μεγάλα ρεύματα.. έτσι έχουμε στα DD πικάπ με τα γνωστά ελαφριά αλουμινένια πλατώ (βλέπε ΜΚΙΙ) που όταν τα βγάλεις στον αέρα και τα χτυπήσεις κουδουνάνε κανονικά!!
δεύτερο το μοτέρ και το πηγάδι.. άλλο να κατασκεάσεις ένα αυτόνομο πηγάδι, με όλες τις τεχνολογίες και τα υλικά, τη λίπανση και την ακρίβεια της αυτόνομης μηχανικής κατασκευής και άλλο να υποχρεούσαι το πηγάδι και ο άξονας του πικάπ να είναι.. ο ίδιος ο ρότορας του μοτέρ..
τρίτο η απομόνωση από τους κραδασμούς.. είναι άλλο πράγμα η κίνηση να δίνεται από ένα μοτέρ άμεσα συνδεμένο με το πλατώ και άλλο από έναν πλαστικό ιμάντα (η νεοπρέν) που τον κινεί ένα μοτέρ μακρυά και απομωνομένο από το πλατώ..
τέταρτο, οι ηλεκρομαγνητικές παρεμβλές του μοτέρ που δουλεύει πολύ κοντά από την κεφαλή και τα ευαίσθητα καλώδια..
όλα αυτά είναι πολύ σοβαρά σημεια που θα κάνουν πάντα τα Direct Drive κατώτερα μηχανικά και ηχητικά από τα Belt Drive