Joseph Audio Pulsar: Recomended Reference component (#4)
-
AlexD
ACA Member Moderator
caravelle wrote: Στην περίπτωση των ηχείων, το "οπτικό" είναι αυτό που μετράει. Το μικρό ηχείο είναι μικρό ηχείο όπου και αν κροσάρει. Κατά περίπτωση, ο κατασκευαστής το αφήνει ελεύθερο προς τα κάτω για να έχει την φυσική πτώση στην απόκριση που του δίνουν ο συνδυασμός μεγέθους, μεγαφώνων και κρος, αν θέλει να πωλείται "σκέτο", η το συνδέει στην έξοδο hipass που έχει το sub του, για να το τροφοδοτήσει με περιορισμένες χαμηλές, ανάλογα με τον συνδυασμό. Έτσι λοιπόν και το παρουσιαζόμενο ηχείο, θα μπορούσε, αν ήθελε ο κατασκευαστής, να συνδυάζεται με ένα sub, οπότε θα το κροσάριζε εκεί που θα ήταν η ιδανική συχνότητα στην συγκεκριμένη κατασκευή. Σύμφωνα με το "STEREOPHILE", ιδανικά κροσάρεται ένα sub, από 100-250 HZ. link
Βρε δές τί σου λέει ο Βέτ. Ένα καλό ηχείο μεσαίων έχει εντελώς διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά απο ένα ηχείο το οποίο είναι φτιαγμένο για να βγάζει τα μεσο-χαμηλά. Ένα σωστό μεγάφωνο μεσαίων έχει μικρές διαδρομές ενώ ένα καλό μεγάφωνο μεσο-χαμηλών έχει πιο μεγάλες.
Επίσης είπε πολύ σωστά για το συντονισμό του πόρτ (κάπως αλλιώς δέν λέγεται?). Ο σωλήνας αυτός είναι φτιαγμένος ετσι ώστε να καλύπτει κάποιες περιοχές χαμηλών συχνοτήτων. Ακόμα και να το κροσάρεις ψηλά το μεγάφωνο το πόρτ θα συνεχίσει να υφίσταται.
Έτσι λοιπόν καταλήγουμε σε μία τελική λύση η οποία δέν είναι άρτια. Έχει πολλά προβλήματα που αν δέν λυθούν εκ σχεδιασμού δέν λύνονται στην πορεία.
-
caravelle
Registered
Είπα, ήδη, πως το ιδανικό είναι να είναι εκ΄κατασκευής, η έστω μεταχρονολογημένα από τον κατασκευαστή.
Λεπτομέρειες των οποίων οι απαντήσεις είναι κοινός τόπος και δεν υπάρχει διαφωνία δεν έχουν ενδιαφέρον.
-
vet
Registered
caravelle wrote: Στην περίπτωση των ηχείων, το "οπτικό" είναι αυτό που μετράει. Το μικρό ηχείο είναι μικρό ηχείο όπου και αν κροσάρει. Κατά περίπτωση, ο κατασκευαστής το αφήνει ελεύθερο προς τα κάτω για να έχει την φυσική πτώση στην απόκριση που του δίνουν ο συνδυασμός μεγέθους, μεγαφώνων και κρος, αν θέλει να πωλείται "σκέτο", η το συνδέει στην έξοδο hipass που έχει το sub του, για να το τροφοδοτήσει με περιορισμένες χαμηλές, ανάλογα με τον συνδυασμό. Έτσι λοιπόν και το παρουσιαζόμενο ηχείο, θα μπορούσε, αν ήθελε ο κατασκευαστής, να συνδυάζεται με ένα sub, οπότε θα το κροσάριζε εκεί που θα ήταν η ιδανική συχνότητα στην συγκεκριμένη κατασκευή. Σύμφωνα με το "STEREOPHILE", ιδανικά κροσάρεται ένα sub, από 100-250 HZ. link
Διαβαζε τουλάχιστον τα λινκ που βάζεις...
A linear woofer of sufficient excursion, properly integrated into the system and operating over the 40–250Hz range, should prove to be much more impressive in terms of bass dynamics and portrayal of orchestral power than a true subwoofer
Ουσιαστικα λέει ότι καλύτερα να φτιάξεις ενα τρίδρομο με γουφερ από τα 40 και πάνω παρα να βάλεις σαμπ σε μικρο ηχείο.
-
AlexD
ACA Member Moderator
caravelle wrote: @ ALEX: Για το ΝΗΤ: H "FIG" που προανάφερα, είναι η αρχή της όσο το δυνατόν μεγαλύτερης αναλογίας του μη ανακλώμενου ήχου προς τον ανακλώμενο. Χαρακτηριστικά, στις δοκιμές του ΝΗΤ 3.3, αναφέρθηκαν περιπτώσεις που το ηχείο ακουγόταν σαν να φορούσες ακουστικά.
Επιμένω να μήν κατανοώ την σκέψη.
Ο απευθείας ήχος προς τον ανακλώμενο δέν προκύπτει τόσο απο το ηχείο όσο απο το χώρο που το σύστημα βρίσκεται. Αν μή τι άλλο καλός είναι ο χώρος που εκμεταλλεύεται τις ανακλάσεις ως προς όφελος του ακροατή.
Επίσης το ηχείο που παραθέτεις αν δέν κάνω λάθος έχει το γούφερ στα πλάγια. Άντε να το στήσεις τώρα αυτό.
Επίσης το ηχείο αυτό δέν το λές ούτε κατα διάνοια "μικρό".
Πάντως δέν νομίζω οτι θα βγάλεις άκρη σε αυτό το θέμα τόσο εύκολα. Υπάρχουν εταιρείες που έχουν τη μία φιλοσοφία και άλλες την άλλη. Και είναι φανερό οτι η κάθε μία έχει τα επιχειρήματα της.
Τέλος τα κείμενα που παραθέτεις δέν λένε κάτι παράλογο αλλα δέν είναι και σχετικά με το θέμα. Ουσιαστικά αυτό που λένε είναι οτι η "μεγέθυνση" των φωνών (δέν μου έρχεται άλλη λέξη) είναι κάτι που ναι μέν μπορεί να είναι θεαματικό αλλα απο την άλλη δέν είναι σωστό.
Για να σου κάνω όμως αντίλογο εδώ, το LS3 που έβαλες έχει αυτό το χαρακτηριστικό. Παρόλ αυτά είναι ένα μικρό ηχείο. Είναι λάθος αλλα έχει αρκετούς φάν (και εμένα μαζί - εν γνώση μου οτι δέν παίζει σωστά).
-
caravelle
Registered
@ VET:
(ας κάνω, άλλη μια φορά, πως δεν αντιλαμβάνομαι το ιταμό ύφος).
Απαντώ λοιπόν, και πάλι, πως άλλο το "να βάλεις" και άλλο το εκ΄κατασκευής με όλες τις παραμέτρους αριστοποιημένες.
-
caravelle
Registered
Βρε ALEX, το ΝΗΤ το έβαλα σαν απάντηση στον VET περί του αν είναι καλό να υπάρχει μεγάλη διασπορά η όχι.
Σίγουρα δεν είναι μικρό ηχείο!
Παρένθεση είναι και δεν έχει σχέση με το θέμα.
Είπα απλά να σας δώσω κάτι που ελάχιστοι γνωρίζουν, το ηχείο της αντίπερα όχθης της μεγάλης διασποράς.
-
AlexD
ACA Member Moderator
Καλά βρε!!!Κουβέντα κάνουμε!!!
-
caravelle
Registered
Ρητορική ερώτηση προς VET:
'Εχεις συνδυάσει ποτέ τα ηχεία σου με sub?
(Θυμάμαι πως μιλάς για κάποια που είχε τεστάρει ο ημίθεος).
Αν μιλάμε για αυτά και δεν το έχεις επιχειρήσει, κάνε το και ας μην είναι εκ΄κατασκευής και ας είναι αρνητικοί το "STEREOPHILE" και ο "caravelle".
Eίναι βέβαιο πως υπάρχουν καλές λύσεις που θα σε εκπλήξουν ευχάριστα.
-
caravelle
Registered
Αντιγραφή; (H όταν οι ξένοι αντιγράφουν τους Έλληνες!(Πιθανώς)).
Περιοδικό "ΑV extreme", audio-video, Περίοδος 3η, Τεύχος 33, Δεκέμβριος 2001, σελ. 110 & 111:
(Σε περίπτωση που ενδιαφέρει κάποιον, υπάρχουν και οι υπόλοιπες σελίδες της παρουσίασης).
-
caravelle
Registered
Έχει, βέβαια, και κάποιες διαφορές...
(Και 14 χρόνια μεγαλύτερη ηλικία).
-
AlexD
ACA Member Moderator
caravelle wrote: Αντιγραφή; (H όταν οι ξένοι αντιγράφουν τους Έλληνες!(Πιθανώς)). Περιοδικό "ΑV extreme", audio-video, Περίοδος 3η, Τεύχος 33, Δεκέμβριος 2001, σελ. 110 & 111: (Σε περίπτωση που ενδιαφέρει κάποιον, υπάρχουν και οι υπόλοιπες σελίδες της παρουσίασης).
Πολύ καλά ηχεία. Απο τα πρότυπα του Ελληνικού χώρου.
-
caravelle
Registered
To πιο πάνω άρθρο, για το ELECTRA στο AV extreme, το υπογράφει ο κ. Γιάννης Καμαρινός.
|