Joseph Audio Pulsar: Recomended Reference component (#2)

  • Mikekan

    Mikekan

    ACA Member

    Σε ενα μικρό ηχείο τα προβλήματα μπορούν να κρυφτούν ή να το θέσω αλλιώς δεν είναι τόσο μεγεθυμένα. Επίσης όσο περισσότερα μεγάφωνα τόσο πιο δύσκολη η ομοιογένεια.

    Χαρακτηριστικό είναι στις περισσότερες εταιρίες όσο ανεβαίνεις σε μοντέλο τόσο χειρότερο είναι το ηχείο. Άρα θα συμφωνήσω με την επισήμανση του περιοδικού.

    13  11 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    @ Alex

    Aυτό που λέει και, και σήμερα εφαρμόζεται σε πάρα πολλά ηχεία αποτελώντας σχεδιαστική σχολή, σε άλλα φανερά και σε άλλα δυσδιάκριτα, είναι πως η φυσική δομή του ηχείου, για καλύτερα αποτελέσματα, καλό είναι να χωρίζεται στα δύο:

    α)δορυφόρος

    β)sub

    Ιδιαίτερα επωφελές για τον ήχο είναι να μην ενδοδιαμορφώνουν οι συντονισμοί του ενός τμήματος το άλλο αναρτώντας τον δόρυφόρο έτσι που να "σπάνε" οι συντονισμοί.

    (Και υπάρχουν διάφορες μέθοδοι για να το πετύχεις αυτό).

    @ Κοτσίδη

    Φυσικά και όσα ηχεία είναι κατασκευασμένα έτσι δεν είναι ίδια!

    Για αρχή λειτουργίας μιλάμε, για σχεδιαστική σχολή.

    Π.χ. Υπονοείς πως εννοώ ότι τα turbo αυτοκίνητα είναι όλα ίδια;

    14  11 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Ένα ακόμα χαρακτηριστικό παράδειγμα:

    ADAM TENSOR

    O δορυφόρος εδράζεται στο sub πάνω σε σακουλάκια με άμμο, τα οποία μετατρέπουν την κινητική ενέργεια σε θερμική, απομονώνοντας τους συντονισμούς του ενός κουτιού από το άλλο.

    Αυτό βέβαια δεν το λέει το άρθρο του ήχου, αλλά είναι μία φυσική εξέλιξη της τεχνοτροπίας, ένα "έλα" στο σήμερα που ζητήσατε.

    15  11 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Same principle:

    PASS SR1

    VON SCHWEIKERT VR-9SE MK II

    κ.τ.λπ.....

    16  11 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Π.χ.

    VERITY LOHENGRIN II

    17  11 Apr 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Έχω την εντύπωση οτι και η KEF επιλέγει τους ανεξάρτητους δρόμους

    και η B&W, και η WILSON. Κοινώς είναι ένας πολύ βασικός δρόμος που επιλέγουν πολλοί.

    Τώρα όμως έχω την εντύπωση οτι ο κατασκευαστής του ηχείου που αναλύουμε έχει φτιάξει το ηχείο για δωμάτιο και δέν γράφει κάπου για σχετική χρήση με sub. Ή τουλάχιστον έτσι λέει.

    18  11 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    1)Για να θεωρηθεί το ηχείο "μικρό", και να έχει τα προαναφερόμενα πλεονεκτήματα, θα πρέπει, σαν φυσικό σώμα, να είναι ανεξάρτητο.

    Στο KEF είναι έτσι; Πιθανόν ναι, δεν ξέρω.

    2)Πολλοί κατασκευαστές έχουν υιοθετήσει αυτή την τεχνοτροπία, πολλές φορές για μέρος της γκάμας.

    3)Και το ΒΒC μόνιτορ στην αρχή παρουσιάστηκε σκέτο και μετά ήρθε το sub.

    To ηχείο της παρουσίασης στερείται της τελευταίας οκτάβας, (όχι επειδή υστερεί αλλά επειδή υπακούει και αυτό στην φυσική).

    Άρα αν κάποιος θέλει να το απολαμβάνει σε όλο το ηχητικό φάσμα...

    Βέβαια άλλο να προσφέρεται το συνοδό sub εκ΄κατασκευής.

    19  11 Apr 2014  
  • AlexD

    AlexD

    ACA Member Moderator

    Ασχέτως των tweeks που έχουν γίνει στα LS3 η σχεδιαστική αρχή λειτουργίας τους είναι αυτή που περιγράφεται εδώ
    link
    απο το BBC.
    Το ίδιο και στα ηχεία που παρουσιάζονται τα οποία ο κατασκευαστής τα παρουσιάζει για ένα μικρό δωμάτιο.

    Φυσικά υπάρχει μία χαώδης διαφορά μεταξύ αυτών των δύο ηχείων. Τα μέν LS3 δέν φτιάχτηκαν για υψηλή πιστότητα αλλα για broadcasting. H καμπίνα τους χρωματίζει ιδιαίτερα (γι αυτό και έχουν λάτρεις) ενώ οι στάθμες που φτάνουν και η ευαισθησία τους δέν επιτρέπει πολλά πολλά.
    Αντιθέτως το ηχείο που παρουσιάζεται δείχνει να έχει μία πολύ καλή καμπίνα

    ένα σχετικά ουδέτερο ηχητικά χαρακτήρα, δείχνει να μπορεί να διαχειριστεί κάποιες καλές στάθμες ακρόασης και τέλος πωλείται αυτόνομα.
    Για να το κουμπώσεις με σάμπ θα πρέπει να παρακάμψεις το κρός, να κάνεις τις αποκοπές κτλ με ότι συνεπάγεται αυτό.
    Αντ αυτού η ίδια η εταιρεία πουλάει ηχεία τα οποία κάνουν σε μεγαλύτερους χώρους.

    Μή σου πώ οτι στην πρώτη φωτογραφία η μονάδα υψηλών μοιάζει πολύ με το ηχέιο που αναφέρουμε..

    20  11 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Thats' it!

    Tο έχουν κατασκευάσει. (Το 1ο είναι που έβαλες).

    21  11 Apr 2014  
  • caravelle

    caravelle

    Registered

    Bέβαια λέει κάτι λίγο αντιφατικό, αλλά δεν βαριέσαι τους το συγχωρούμε γιατί φαίνονται πρώτοι:

    "Housed in separate enclosures and linked by solid brass points, the Pearl's tweeter and midrange are isolated from the dual woofers below"

    22  11 Apr 2014  
  • vet

    vet

    Registered

    α)τα μικρα ηχεια με σαμπ δεν εχουν καμια σχεση με τα τριδρομα.
    η σχεδιαση τους με τετοιο τροπο ωστε απο μικρο κουτι να κατεβαινουν χαμηλα (συντονισμος πορτ, διαδρομες κονου γουφερ) συνηθως τα κανει να συνεργαζονται δυσκολα με σαμπ.
    β)ελαχιστα μεγαλα εχουν κανονικο σαμπ (πχ to verity longherin)
    ακομα και το παραπανω adam κροσαρει ψηλα.
    και τα 120hz του κεφ 207/2 ειναι αρκετα παραπανω απο οποιονδηποτε αποδεκτο συνδυασο μικρου με σαμπ. Αρα τα μεγαλα δεν ειναι ενα μικρο ηχειο πανω σε ενα σαμπ, μονο ΟΠΤΙΚΑ ισχυει αυτο. ΕΛΕΟΣ...
    γ) ηχεια μικρα που εχουν φτιαχτει να ταιριαζουν με σαμπ εχουν εντονο roll off χαμηλα,
    (πχ revel gem2, Lipinski l505a κα..)

    23  11 Apr 2014  
  • vet

    vet

    Registered

    να ρωτηξω κατι...

    τι σημαινει στην πραξη αυτο?

    The Pulsar delivers a very smooth and even response over a very broad listening window. Unlike conventional low order crossover designs, the speaker retains its sonic balance over a wide angle both vertically and horizontally. This results in a higher level of fidelity than a simple on axis measurement can reveal.

    24  11 Apr 2014  
 
page 2/7 rows 12/83 first page  previous page  goto page...  next page  last page 
(C) ACA - All Rights Reserved
powered by zoglair
page generated in 56ms (19 queries, 24ms)